Ja, ik ook. Weet alleen niet wat dat met Feijenoord te maken heeft.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
echt keihard gelachen
Precies.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer 8 browsers en VPN’s opengooien zodat de boomers achter het net vissen
Ruttegod
Nee, dat interesseert me niks. Als hij maar kan voetballen en dat is nou net het probleem.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hendrix had een bloedhekel aan Ajax, dat moet je toch aanspreken?
Echt een prima speler hoor. Zou hem hij PSV ook weer als back-up willen zien. Zat in zijn beste seizoenen dicht tegen het niveau van Guardado aan. Kan ook nog als back of centrale verdediger spelen, dus vrij multifunctioneel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, dat interesseert me niks. Als hij maar kan voetballen en dat is nou net het probleem.
Men lacht om deze transfer in Amsterdam, Rotterdam én Eindhoven.quote:
dat hebben wel meer mensen en dat zijn vaak niet de types die zelf heel goed kunnen voetballenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hendrix had een bloedhekel aan Ajax, dat moet je toch aanspreken?
Gudelj? Doe dan maar gelijk die huurdeal van Ihattaren ipv dit.quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik las vandaag dat het ook Nemanja Gudelj had kunnen zijn, in dat licht gezien is Hendrix misschien zo erg nog niet.
Gudelj was een tijdje echt goed bij Sevilla, toen had ik hem best willen hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2022 00:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gudelj? Doe dan maar gelijk die huurdeal van Ihattaren ipv dit.
Hendrix komt echt niet in de buurt van het niveau wat El Ahmadi heeft aangetikt joh.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:23 schreef Qarrad het volgende:
Ik ben dan denk ik een van de weinigen die Hendrix een mooie aanwinst vind. Hele nuttige speler en hard als het moet. El Ahmadi-achtig.
Hij had bij PSV de pech dat hij die enorm goede Mexicaan voor zich had denk ik.
Kan voor een groot deel best met je meegaan het te helpen hopen maar dan verpest je het echt compleet op het eind.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:23 schreef Qarrad het volgende:
Ik ben dan denk ik een van de weinigen die Hendrix een mooie aanwinst vind. Hele nuttige speler en hard als het moet. El Ahmadi-achtig.
De El Ahmadi van 2009 tot 2012 kreeg bakken met kritiek. Toen was hij ongeveer net zo oud als Hendrix nu is.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan voor een groot deel best met je meegaan het te helpen hopen maar dan verpest je het echt compleet op het eind.
El Ahmadi was ook wel echt een laatbloeier, weinig spelers ontwikkelen zich nog zo goed na hun 25e.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De El Ahmadi van 2009 tot 2012 kreeg bakken met kritiek. Toen was hij ongeveer net zo oud als Hendrix nu is.
Hendrix heeft dus nog even.
Vast wel een koopje, anders ga je voor een wisselspelers de verhoudingen op z'n kop gooien.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind het ook niet heel slecht hoor. Weet niet de financiële details, maar zie dit meer als breedte aanwinst. Die Aursnes is natuurlijk echt een heerlijke speler die als eerste op het formuliertje staat, maar het is wel lekker om zon houthakker op de bank te hebben soms. Denk dat ik hier blijer mee ben dan een 3 miljoen voor Bazoer of 6.5m voor Veerman. En sowieso dan Gudelj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |