quote:
Misschien wel minder in het ziekenhuis.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan waren er minder mensen in het ziekenhuis beland en was er dus veel meer versoepeld.
Maar dat zal wel een sprookje zijn.
quote:Op zondag 23 januari 2022 17:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmiddag heel old skool Supermario op de Nes gespeeld, vroegere tijden herleefden
Dat zal inmiddels ook wel een tijd geleden zijn dat je voor het laatst bent wezen zwemmen.quote:
Je kunt makkelijk bepalen of je tegenstanders min of meer van je niveau zijn omdat iedereen een rating krijgt adh van al je potjes, dat is het leukst.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een beetje kunnen winnen?
Dit is voor de jeugd van tegenwoordig toch bijna niet meer voor te stellen
*oma spreekt
[ afbeelding ]
Goffer, die hadden we op de dagkamer op de Kazerne..... dat is zon beetje al 30 jaar geledenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*oma spreekt
[ afbeelding ]
Nu Nederland-Portugal.quote:
Twee jaar alweer. Best wel gek eigenlijk… Ik ging minstens 1 x per week totdat het ineens niet meer kon.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal inmiddels ook wel een tijd geleden zijn dat je voor het laatst bent wezen zwemmen.
Das sport kijken, dat telt niet als zelf sportenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu Nederland-Portugal.
Ik hoop ooit weer te kunnen sporten. Nu warme broodjes ham/kaas.
Wow gaaf!quote:Op zondag 23 januari 2022 18:08 schreef aloa het volgende:
Ik blijf dit bijzonder vinden.
[ twitter ]
Langzaam opbouwen. Je zou het niet zeggen maar op hoog niveau getafeltennist en vooral gevoetbald.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das sport kijken, dat telt niet als zelf sporten
En ooit weer? Probleem laten oplossen en gaan. Je zal wel moeten gok ik.
De 1e en 2e kon ik duidelijk zienquote:Op zondag 23 januari 2022 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow gaaf!
Ik had hem ook 2x op mijn barometer
Oh, die rem kom je snel genoeg tegen bij revalidatiequote:Op zondag 23 januari 2022 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Langzaam opbouwen. Je zou het niet zeggen maar op hoog niveau getafeltennist en vooral gevoetbald.
Hoe hoog?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Langzaam opbouwen. Je zou het niet zeggen maar op hoog niveau getafeltennist en vooral gevoetbald.
Dat is inderdaad wel het leukst, niet dat je tegen allemaal Kasparovs moet spelen.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kunt makkelijk bepalen of je tegenstanders min of meer van je niveau zijn omdat iedereen een rating krijgt adh van al je potjes, dat is het leukst.
Wat gewonnen en wat verloren dus
Dan ken je het muziekje ook nog wel.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer, die hadden we op de dagkamer op de Kazerne..... dat is zon beetje al 30 jaar geleden
Ik houd het simpelquote:Op zondag 23 januari 2022 18:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat ga je maken?
Hier een broodje hamburger
En bedankt hč.... nu zit dat in mijn hoofd... Inclusief die irritante paddenstoel als je er op springt.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ken je het muziekje ook nog wel.
Tegelijk welquote:
Klinkt toch als een heerlijke combi.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik houd het simpel
Een tomatensoepje
Ik heb nog toastjes met kazen over en dan wat fruit
Als een vis in het water.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Twee jaar alweer. Best wel gek eigenlijk… Ik ging minstens 1 x per week totdat het ineens niet meer kon.
Maar het ging prima vandaag. Ik pak de draad gewoon weer op
Een Cote du Rhonequote:Op zondag 23 januari 2022 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt toch als een heerlijke combi.
Wat nuttig je er bij qua vloeistof?
Toastjes had ik gisterquote:Op zondag 23 januari 2022 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik houd het simpel
Een tomatensoepje
Smakelijk alvast, ik eet straks nog wel een crackertje, ik heb niet zoveel trek want ik heb geduncht bij mijn dochter.quote:
Alles op zijn tijd Tong, je zal wel oeten revalideren denk ik. En eet smakelijk!quote:Op zondag 23 januari 2022 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu Nederland-Portugal.
Had hem wel al klaargezet maar vergeten in te schenkenquote:
Wat zei ze over de combi van ei en ..hoe heette die vrucht nou ook alweer ?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Smakelijk alvast, ik eet straks nog wel een crackertje, ik heb niet zoveel trek want ik heb geduncht bij mijn dochter.
Naja simpel klaarmakenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dat noemt hij simpel... bon vivant.
Dat klinkt heerlijk. Wat voor kazen?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik houd het simpel
Een tomatensoepje
Zo te zien heb je genoeg op!quote:Op zondag 23 januari 2022 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Had hem wel al klaargezet maar vergeten in te schenkenGecorrigeerd en proost
Staat hier op het 3e schermquote:Op zondag 23 januari 2022 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu Nederland-Portugal.
Das een lekker sausjequote:Op zondag 23 januari 2022 18:21 schreef Maive het volgende:
Ik heb iets van tomatenroomsaus met courgette en champions. En wat rijst erbij. Kliekje van gisteren.
Wel een extra leven jonguhquote:Op zondag 23 januari 2022 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En bedankt hč.... nu zit dat in mijn hoofd... Inclusief die irritante paddenstoel als je er op springt.
Bleu d'Auvergne, Boerenbrie en een Hollandse belegen van Terschelling. gisteren had ik ook nog paté maar die was veel te zoet dus die heb ik maar weggemiktquote:
die had ik net al gezienquote:Op zondag 23 januari 2022 18:08 schreef aloa het volgende:
Ik blijf dit bijzonder vinden.
[ twitter ]
35 jaar geleden ...quote:Op zondag 23 januari 2022 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon een beetje gewandeld.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegelijk wel
Sudoku terwijl ik op de loopband liep
kipquote:Op zondag 23 januari 2022 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das een lekker sausje
Maar over welk mals stuk vlees giet je dat dan?
Ooh haha ik dacht eigenlijk een grapje te makenquote:
Vergeten te vragenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat zei ze over de combi van ei en ..hoe heette die vrucht nou ook alweer ?
Brie vind ik niet zo maar die andere twee klinken goedquote:Op zondag 23 januari 2022 18:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Bleu d'Auvergne, Boerenbrie en een Hollandse belegen van Terschelling. gisteren had ik ook nog paté maar die was veel te zoet dus die heb ik maar weggemikt
Vier op dit moment. Ik vernoem al mijn dieren naar exotische eilanden waar schildpadden voorkomen.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:32 schreef Maive het volgende:
[..]
Hoeveel schildpadden heb je eigenlijk? En heb je ze ook namen gegeven?
Cranberrypate, niet te vreten, dus houden zo, geen aanraderquote:Op zondag 23 januari 2022 18:25 schreef Maive het volgende:
[..]
Brie vind ik niet zo maar die andere twee klinken goed![]()
Zoete paté? Dat ken ik niet. Lijkt me niet lekker
Ohquote:Op zondag 23 januari 2022 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh haha ik dacht eigenlijk een grapje te maken![]()
Nou, smakelijk
Die heb ik ook weleens geprobeerd, echt goorquote:Op zondag 23 januari 2022 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Cranberrypate, niet te vreten, dus houden zo, geen aanrader
Dat ook weer niet helemaal neequote:Op zondag 23 januari 2022 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon een beetje gewandeld.
Zwarte peper, ik houd daarvan, vooral de geurquote:Op zondag 23 januari 2022 18:26 schreef Maive het volgende:
[..]
Oh![]()
Gewoon kipblokjes gebakken en dan alles door elkaar gemikt. Flink wat peper erbij.
Qua Patés houd ik het vooral op Peper of Wildquote:Op zondag 23 januari 2022 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2022 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
hoe heette die vrucht nou ook alweer ?
Avocadoquote:
Dat lijkt me inderdaad iets waar ik weg van moet blijven. Ik hou wel van paté. Maar geen zoete troepquote:Op zondag 23 januari 2022 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Veel beterquote:Op zondag 23 januari 2022 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Qua Patés houd ik het vooral op Peper of Wild
Ha leuk!quote:Op zondag 23 januari 2022 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vier op dit moment. Ik vernoem al mijn dieren naar exotische eilanden waar schildpadden voorkomen.
Genoeg mooie eilandnamen om uit te kiezen.
Niet dat ze luisteren
peperquote:Op zondag 23 januari 2022 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Qua Patés houd ik het vooral op Peper of Wild
Ja ik ook! Ik gebruik het best veel.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zwarte peper, ik houd daarvan, vooral de geur
Heb je ook een Tonga?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vier op dit moment. Ik vernoem al mijn dieren naar exotische eilanden waar schildpadden voorkomen.
Genoeg mooie eilandnamen om uit te kiezen.
Niet dat ze luisteren
Doe ik altijd op mijn gebakken eiquote:Op zondag 23 januari 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zwarte peper, ik houd daarvan, vooral de geur
Ik dus ook, en dan af en toe aan de pepermolen ruikenquote:
Darkwingquote:Op zondag 23 januari 2022 18:34 schreef Maive het volgende:
Darwin zou een leuke naam zijn bedenk ik me nu
Ik heb een Charles gehad. Dat is 1 van de Galapagos-eilanden.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:34 schreef Maive het volgende:
Nee, die naam is nog beschikbaar.quote:
Als je dan maar niet voor de Award gaatquote:Op zondag 23 januari 2022 18:34 schreef Maive het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2022 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*oma spreekt
[ afbeelding ]
Ik wilde laatst een vooraadje kopen... om de molens te vullen en toen kwam ik er achter dat ze peper ( wit of zwart ) letterlijk verkopen van zo'n beetje 10 euro per kilo tot 200 euro per kilo !! Bizar.. meestal let ik er niet op.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dus ook, en dan af en toe aan de pepermolen ruiken
Ja ookquote:Op zondag 23 januari 2022 18:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
geweldig.. Donkey Kong is nog leuker.
ja klopt! Ha wat goed, had ik er eentje goed.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een Charles gehad. Dat is 1 van de Galapagos-eilanden.
Heb je wel genoeg voor een paar jaarquote:Op zondag 23 januari 2022 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wilde laatst een vooraadje kopen... om de molens te vullen en toen kwam ik er achter dat ze peper ( wit of zwart ) letterlijk verkopen van zo'n beetje 10 euro per kilo tot 200 euro per kilo !! Bizar.. meestal let ik er niet op.
Maar nu koop ik gewoon een halve kilo voor 7 euro.. gratis thuisbezorgt
Dat muziekje ken ik ook nog.... en dat geluid van die aapquote:Op zondag 23 januari 2022 18:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
geweldig.. Donkey Kong is nog leuker.
En is die lekker ook? Ik vul altijd na met deze van Jumbo, maar die is 2 Ī 4,85 voor 150 gramquote:Op zondag 23 januari 2022 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wilde laatst een vooraadje kopen... om de molens te vullen en toen kwam ik er achter dat ze peper ( wit of zwart ) letterlijk verkopen van zo'n beetje 10 euro per kilo tot 200 euro per kilo !! Bizar.. meestal let ik er niet op.
Maar nu koop ik gewoon een halve kilo voor 7 euro.. gratis thuisbezorgt
Dat is ook de bedoelingquote:
Charles en Darwin zijn verschillende eilanden hč.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:38 schreef Maive het volgende:
[..]
ja klopt! Ha wat goed, had ik er eentje goed.
Ik ga mee!quote:Op zondag 23 januari 2022 18:39 schreef Maive het volgende:
Ik heb een bezoek aan Galapagos hoog op mijn lijst staan
Ja, ik proef eerlijk gezegd geen verschil.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En is die lekker ook? Ik vul altijd na met deze van Jumbo, maar die is 2 Ī 4,85 voor 150 gram
Nou ja bijna goed dan. Het is wel eentje van Galapagos.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Charles en Darwin zijn verschillende eilanden hč.
Niet in de markthal halen?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En is die lekker ook? Ik vul altijd na met deze van Jumbo, maar die is 2 Ī 4,85 voor 150 gram
Ik denk echt wel dat er verschil in kwaliteit en smaak in zit, toch?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, ik proef eerlijk gezegd geen verschil.
Zou pepers net zoiets zijn als koffie dan?
Van Terschelling ook ?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja... wat kun je verkeerd of anders doen aan het drogen van een peperkorrel in de zon?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk echt wel dat er verschil in kwaliteit en smaak in zit, toch?
Daar heb je inderdaad zo'n heerlijke specerijenkraam, maar ik kom daar eigenlijk nooit. Sowieso komt ik niet vaak in het centrum van Rotterdam.quote:
Stond er niet bijquote:
Ja geen idee, maar waar zouden de prijsverschillen dan vandaan komen?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou ja... wat kun je verkeerd of anders doen aan het drogen van een peperkorrel in de zon?
Ik dacht juist dat Cranberry juist OVER de Paté moest?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:44 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vond cranberrypaté ook niet lekker.
Maar ik zie wel mogelijkheden om het zelf te maken, zonder er een emmer suiker in te pleuren.
Dat heb ik dus laatst al gedaan.... en toen kwam ik hier uit:quote:Op zondag 23 januari 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja geen idee, maar waar zouden de prijsverschillen dan vandaan komen?
Jij hebt de komende dagen weinig te doen, dus misschien een leuk klusje om dat eens uit te zoeken
Ja daar zou ik ook nog wel een keer heen willenquote:
Zekerquote:Op zondag 23 januari 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk echt wel dat er verschil in kwaliteit en smaak in zit, toch?
Ik volg al een tijdje de Galapagos Tortoise Movement Ecology Programme.quote:
Dat zou kunnen schelenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:44 schreef Domnivoor het volgende:
Maar ik zie wel mogelijkheden om het zelf te maken, zonder er een emmer suiker in te pleuren.
Ik zie al een FOK!expeditie in embryovormquote:Op zondag 23 januari 2022 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daar zou ik ook nog wel een keer heen willen
Ja nee, we willen weten of er kwaliteitsverschil is bij zwarte peperkorrelsquote:Op zondag 23 januari 2022 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat heb ik dus laatst al gedaan.... en toen kwam ik hier uit:![]()
[ afbeelding ]
In die van mij zat het er door en er zat een laag bovenopquote:Op zondag 23 januari 2022 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat Cranberry juist OVER de Paté moest?
Je krijgt het vaak erbij als garnituur of saus.
Maar niet er in toch?
< Sluit heel stilletje achteraan en bemoeit zich verder nergens mee.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zie al een FOK!expeditie in embryovorm
Klopt.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat Cranberry juist OVER de Paté moest?
Je krijgt het vaak erbij als garnituur of saus.
Maar niet er in toch?
Brrrrquote:Op zondag 23 januari 2022 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
In die van mij zat het er door en er zat een laag bovenop
Heel vreemd.... je dealer deugt niet... Hoe kun je nu Paté versnijden met bessenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Vroeg het me af aangezien je ook al kaas van daar hadquote:Op zondag 23 januari 2022 18:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Stond er niet bijHeb ze daar wel eens gegeten zonder de pate
Aha! Ja Pullup hč... die moet dat soort dingen nog lerenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Klopt.
Maar er is paté waar cranberry in zit. En die is niet te vreten.
Haha ik heb geen artikel er over of zo, maar ga uit van mijn smaaktests.quote:
Hmmm ik kan me voorstellen dat het ook regionaal kan verschillen ( waar de peper vandaan komt )quote:Op zondag 23 januari 2022 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik heb geen artikel er over of zo, maar ga uit van mijn smaaktests.
Er zitten ook bij peper soorten veel verschillen en je hebt daar vast ook wel zoiets als de grand cru onder de peper
Ik stoot me er in ieder geval geen tweede keer aan dat weet ik welquote:Op zondag 23 januari 2022 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha! Ja Pullup hč... die moet dat soort dingen nog leren
Een laag erboven op?! Ah bah. Hoe kunnen ze dat een paté aandoen.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2022 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik heb geen artikel er over of zo, maar ga uit van mijn smaaktests.
Er zitten ook bij peper soorten veel verschillen en je hebt daar vast ook wel zoiets als de grand cru onder de peper
Ik ga in Sevilla ook vast wel ergens in een verloren momentje op zoekquote:Op zondag 23 januari 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
In de loop van de week komt GOA met een korte uiteenzetting over de kwaliteit van peper.
Dat is wel interessant, dat wil ik wel lezen danquote:Op zondag 23 januari 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
In de loop van de week komt GOA met een korte uiteenzetting over de kwaliteit van peper.
Let wel, we hebben het over harde pepers hč.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga in Sevilla ook vast wel ergens in een verloren momentje op zoek
Er is vast een topic over hier, begin ik daar
quote:Op zondag 23 januari 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
En anders maken we gepeperd topic in 40+quote:Op zondag 23 januari 2022 18:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga in Sevilla ook vast wel ergens in een verloren momentje op zoek
Er is vast een topic over hier, begin ik daar
Komt goedquote:Op zondag 23 januari 2022 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Let wel, we hebben het over harde pepers hč.
Niet die softies... daar zijn er idd honderden van.
Delegeren moet je lerenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Met jouw moet ik binnenkort eens een pittig gesprek hebben.
quote:Op zondag 23 januari 2022 18:54 schreef pullup het volgende:
Zou ik dit plaatje nu door Danny aanbevolen krijgen omdat ik het net over schaken gehad heb?![]()
[ afbeelding ]
Of is Fok! nog net niet zo geavanceerd
quote:Op zondag 23 januari 2022 18:54 schreef pullup het volgende:
Zou ik dit plaatje nu door Danny aanbevolen krijgen omdat ik het net over schaken gehad heb?![]()
[ afbeelding ]
A2 - A4quote:Op zondag 23 januari 2022 18:54 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe gaat het eigenlijk? Ben je nog erg ziek of al aan de beterende hand?quote:
Exotischquote:
Eigenlijk is het met heel veel producten zo dat ze zoveel lekkerder zouden zijn zonder (een teveel aan) suiker.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:44 schreef Domnivoor het volgende:
Om eerlijk te zijn... Gaat het best goed, beter dan gedacht.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:58 schreef Maive het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk? Ben je nog erg ziek of al aan de beterende hand?
Dan moet je eens een winterbok biertje proberen... blauwe etiket.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eigenlijk is het met heel veel producten zo dat ze zoveel lekkerder zouden zijn zonder (een teveel aan) suiker.
Ik kocht een paar jaar terug een paar flessen ice tea met kaneel. Nieuw product van een bekend merk en ik ben gek op kaneel, dus genieten geblazen. Niet dus.
Lang verhaal kort: één slok genomen, zo smerig zoet dat het glazuur spontaan van je tanden springt.![]()
Beide flessen gelijk door de gootsteen gespoeld.
Dat is goed om te horenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn... Gaat het best goed, beter dan gedacht.
Heb nog wel spierpijn en niet zo veel energie.. beetje koppijn, maar daar heb ik een spiegel voor.
Eetlust heb ik... en de koffie smaakt... Dus ja, best goed .
tnx!
Zo ga je het dekken van je stukken ineens in een heel ander licht bezien.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:54 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Momentje voor jezelfquote:Op zondag 23 januari 2022 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
Lekker lang in bad gelegen met een boekplankje en een kaarsje
Jaquote:
Je hebt van die dingen om iets droog te maken hequote:Op zondag 23 januari 2022 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaik heb zo'n badplankje waar je dan een boek op kan plaatsen en waar je ook ene kaarsje en glaasjes in kan zetten. In het begin een beetje hannesen hoe ik dan een boek lees zonder dat ik dan de bladzijdes nat maak met mijn natte vingers als ik om wil slaan, maar die techniek heb ik inmiddels goed onder controle met hulp van een vork.
Uhh… ik probeer het me voor te stellenquote:Op zondag 23 januari 2022 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaik heb zo'n badplankje waar je dan een boek op kan plaatsen en waar je ook ene kaarsje en glaasjes in kan zetten. In het begin een beetje hannesen hoe ik dan een boek lees zonder dat ik dan de bladzijdes nat maak met mijn natte vingers als ik om wil slaan, maar die techniek heb ik inmiddels goed onder controle met hulp van een vork.
Als kind ging ik regelmatig in bad met mijn beste vriendje (ja , ik weet hoe dat klinkt) , na de zwemles of andere sport die we samen deden, en dan hadden we een plank in het midden waarop de deden schaken.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2022 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
Volgens mij zijn die reclames niet zo geavanceerd…
Ik zie geregeld advertenties voor haarverzorgingsproducten
Een griezel-omnibus met korte verhalenquote:Op zondag 23 januari 2022 19:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Uhh… ik probeer het me voor te stellen![]()
Wat lees je?
Haha dat is wel grappigquote:Op zondag 23 januari 2022 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als kind ging ik regelmatig in bad met mijn beste vriendje (ja , ik weet hoe dat klinkt) , na de zwemles of andere sport die we samen deden, en dan hadden we een plank in het midden waarop de deden schaken.
Klinkt goed.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een griezel-omnibus met korte verhalen
Bier is niet mijn directe voorkeursdrank, maar ik drink het wel hoor. Ik ben meer wijndrinkster, mijn vriendin ook.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan moet je eens een winterbok biertje proberen... blauwe etiket.
En nu niet gaan miepen dat je geen bier drinkt, het smaakt namelijk niet naar bier, maar naar kaneel !
Gewoon: Dankje GoA, voor deze tip! Had volstaan hoor.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bier is niet mijn directe voorkeursdrank, maar ik drink het wel hoor. Ik ben meer wijndrinkster, mijn vriendin ook.
Maar wijn drinken in de kroeg is in de meeste gevallen pure zelfkastijding, dus als je dan een alcodrankje op redelijk tempo wilt drinken ben je algauw aangewezen op het pilsje.
Echte bieren vind ik lekker, maar daar moet ik dan net trek in hebben.
Westvleteren 12 vind ik zalig![]()
En een goeie BBQ is op geen betere manier te besluiten dan afbieren met een lekker Duveltje.
O ja en als je bent wezen stappen en je hebt een zware kater, een smaak in je mond alsof er een muis in heeft liggen jongen en je ingewanden werken in hetzelfde tempo als het zaterdagpersoneel bij onze bakker hier, om dan je dag te beginnen met een vloeibaar ontbijtje: een Rodenbach.
Ik hou sowieso niet van bokbier.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon: Dankje GoA, voor deze tip! Had volstaan hoor.
quote:Op zondag 23 januari 2022 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van bokbier.
Dat is inderdaad niet te zuupenquote:Op zondag 23 januari 2022 19:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit was trouwens dat smerige ice tea-bocht.
[ afbeelding ]
RTL 4 journaal zag ik net weer wat beelden voorbij komen van Tonga.quote:
net te laat weerquote:Op zondag 23 januari 2022 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
RTL 4 journaal zag ik net weer wat beelden voorbij komen van Tonga.
Maakt het niet minder grappigquote:Op zondag 23 januari 2022 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat zei ie in het heetst van de strijd ..
Mwah, zit een calimero patroon in he,quote:Op zondag 23 januari 2022 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat zei ie in het heetst van de strijd ..
Ja die ken ik! Heb ik ook een verhalenbundel vanquote:Op zondag 23 januari 2022 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ken je M.R. James? Daar heb ik een boek van. Die verhalen zijn op een subtiele manier heel griezelig.
Ja, er zitten altijd echt goede amateurs bijquote:Op zondag 23 januari 2022 20:38 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar amateur kunstschilders. Ik begrijp nu waarom ik afgewezen ben voor de kunstacademie. Wat goed van deze amateurs.
Hoe zou het met voxxs gaan?quote:Op zondag 23 januari 2022 20:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, er zitten altijd echt goede amateurs bij
Welke kijk je ?quote:Op zondag 23 januari 2022 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, film valt zwaar tegen, heb echt moeite mijn aandacht erbij te houden.
Heb een disney+ account, de hele reeks zit erin.quote:
Ja, inderdaad! Die verhalen zijn ook zo sfeervol.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die ken ik! Heb ik ook een verhalenbundel vanEn dat soort subtiele griezeligheid vind ik juist geweldig; die angst die zo onder je huid gaat kruipen
Ik heb al Amazon NF VL(tijdelijk)quote:Op zondag 23 januari 2022 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb een disney+ account, de hele reeks zit erin.
Thor vond ik best goed bv
Ik heb al die shit maar ik kijk bijna niksquote:Op zondag 23 januari 2022 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb een disney+ account, de hele reeks zit erin.
Thor vond ik best goed bv
Is het wat?quote:
Opzeggen dan?quote:Op zondag 23 januari 2022 21:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb al die shit maar ik kijk bijna niks
Nat Geo maakt soms mooie dingen jaquote:Op zondag 23 januari 2022 21:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er staan goede docus op en soms een film
Amazon kijk ik bijna nooit ... misschien zeg ik het wel op iddquote:Op zondag 23 januari 2022 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het wat?
Hij komt hier zodra de LOTR serie er goed op staat.
Die hadden we eind 70's in magazine formatquote:Op zondag 23 januari 2022 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nat Geo maakt soms mooie dingen ja
Hier gaat ESPN er dit jaar nog uit, al wil ik wel eerst de superbowl nog zien.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Amazon kijk ik bijna nooit ... misschien zeg ik het wel op idd
Inderdaad eens kijken hoe het allemaal met al die verschillende providers gaat verlopen .. er wordt/is van alles opnieuw verhandeld en zoquote:Op zondag 23 januari 2022 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier gaat ESPN er dit jaar nog uit, al wil ik wel eerst de superbowl nog zien.
Die met di caprio?quote:Op zondag 23 januari 2022 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou die Clancy had ik al gezien, dan maar (the great) Gatsby gekeken, dat vond ik wel een leuke film
Is ook wel goedquote:
Die rechten is ook wel zoiets.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Inderdaad eens kijken hoe het allemaal met al die verschillende providers gaat verlopen .. er wordt/is van alles opnieuw verhandeld en zo
Dan denk ik dat ik een andere hebquote:Op zondag 23 januari 2022 21:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Die verhalen zijn ook zo sfeervol.
→ Op mijn exemplaar van de bundel staat een vrouw met een schedel in haar hand.
En vooral niet op FoK! delen want dan krijgt Danny weer boze brievenquote:Op zondag 23 januari 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die rechten is ook wel zoiets.
En straks weer janken dat veel mensen illegaal kijken omdat ze geen 33 abo's willen om alles te kunnen zien.
Ja juist ja !quote:Op zondag 23 januari 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die rechten is ook wel zoiets.
En straks weer janken dat veel mensen illegaal kijken omdat ze geen 33 abo's willen om alles te kunnen zien.
Amazon probeer ik sowieso te vermijden, heb iets tegen die Bezosquote:Op zondag 23 januari 2022 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Word sowieso helemaal simpel van die inhalige betaal TV providers.
Ik heb Amazon.... en dan ben je betaald lid van zo'n site, en dan is meer als de helft alsnog betalen ???
Stelletje inhalige graaiers !
........... je een deel van een zin ..........quote:
Ja ik ook, maar ik bestel graag bij de duitse tak...quote:Op zondag 23 januari 2022 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Amazon probeer ik sowieso te vermijden, heb iets tegen die Bezos
quote:Op zondag 23 januari 2022 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
........... je een deel van een zin ..........
Dat heb ik ook. Van die verhalen van James heb ik wel eens wakker gelegen.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik een andere hebOf in ieder geval een andere cover
Qua griezelige verhalen hou ik minder van echt expliciete enge dingen en bloed enzo; niet dat ik daar niet tegen kan, maar het doet me gewoon niet zoveel. Onderhuidse spanning daarentegen
Bol is ook shit maar dan sponsor je tenminste nog iets Nederlandsquote:Op zondag 23 januari 2022 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik bestel graag bij de duitse tak...![]()
Maar online klaag ik mee hoor
Een beetje sponsoren zou ik ook wel doen. Maar Bol is soms letterlijk 2 a 3 keer duurder.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bol is ook shit maar dan sponsor je tenminste nog iets Nederlands
Ik zoek bij bol.com altijd uit welke boeken ik wil hebben.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een beetje sponsoren zou ik ook wel doen. Maar Bol is soms letterlijk 2 a 3 keer duurder.
Als het ff kan haal ik dingen het liefst lokaal.
Maar ja, ik zondig soms voor de prijs
Dat doe je goedquote:Op zondag 23 januari 2022 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zoek bij bol.com altijd uit welke boeken ik wil hebben.
Maak er een mooi lijstje van, incl isbn.
Daarmee naar de boekhandel en ze daar bestellen
Los daarvan loop ik er nog wel wekelijks naar binnen.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Heeft een opstandige vogel die niet naar zijn kooi wilt... loopt hier een beetje over de grond te rennen als zo'n irritante Jack Russel met teveel koffie op. .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Paddestoeltjequote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 22:40 schreef Domnivoor het volgende:
BIWGa je er een huis van maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ik zou er best willen wonenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 22:40 schreef Domnivoor het volgende:
BIWIs dat een (zij)beuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frapant dat het eerste gat gedicht is met bakstenen en het twee gat met hout.... derde lijkt weer baksteen.
Mooi plaatje wel.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Worden die dingen in ieder geval nuttig gebruikt.quote:
Scherpe blikquote:Op zondag 23 januari 2022 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat een beuk?
Frapant dat het eerste gat gedicht is met bakstenen en het twee gat met hout.... derde lijkt weer baksteen.
Mooi plaatje wel.
Ja ik moest ff denken, want ik bedoelde eigenlijk zon steun uitbouw van een grote kerk, niet het centrale gedeelte zeg maar.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Scherpe blik![]()
Ja, je kan het een beuk noemen denk ik.
Dit is geen van beide. Maar ik denk dat het wel een beuk is. Ik ga het morgen opzoeken.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja ik moest ff denken, want ik bedoelde eigenlijk zon steun uitbouw van een grote kerk, niet het centrale gedeelte zeg maar.
Ik hoop dat ik zo schrijfquote:Op zondag 23 januari 2022 22:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Van die verhalen van James heb ik wel eens wakker gelegen.
Schrijf jij ook zo?
Ben benieuwd. Mooi bruggetje naar mijn bedtijdquote:Op zondag 23 januari 2022 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit is geen van beide. Maar ik denk dat het wel een beuk is. Ik ga het morgen opzoeken.
Slaap lekkerquote:Op zondag 23 januari 2022 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Mooi bruggetje naar mijn bedtijd![]()
Slaap wel allen
Je bent altijd in controle maar heb je wel eens het idee dat je verhaal een eigen momentum krijgt, en zichzelf schrijft? Ik weet niet goed hoe ik dit moet omschrijven.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik zo schrijfIk voel het op momenten wel dat als ik iets spannends wil beschrijven, dat ik die onderhuidse spanning zelf ook voel, en dan is het een kunst om niet te snel naar de climax toe te werken en juist op die spanning te zitten. Mede daarom vind ik het schrijven van dit soort verhalen heel leuk; het geeft een kick aan het einde en je bent toch altijd zelf in controle geweest
![]()
Ik schrijf ook wel verhalen in heel andere genres trouwens, maar ook daar komt veel natuur en ook af en toe een wat "spooky" sfeertje in voor; ik heb daar gewoon iets mee
Slaap lekker GOA!quote:Op zondag 23 januari 2022 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Mooi bruggetje naar mijn bedtijd![]()
Slaap wel allen
Die is mooiquote:Op zondag 23 januari 2022 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
Huisje dan?
https://www.funda.nl/koop(...)oor-habetsstraat-50/
Ik vind het van binnen echt heel lelijk gedaan eigenlijkquote:Op zondag 23 januari 2022 22:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die is mooi![]()
Ik vind het toch wel zonde hoor als er appartementen in komen.
Maar liever dat dan slopen.
Ik snap je wel, mooiquote:Op zondag 23 januari 2022 22:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
The outro van mijn audio boek
[youtube][
Bedoel je de appartementen?quote:Op zondag 23 januari 2022 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind het van binnen echt heel lelijk gedaan eigenlijk
Lekker ruim dan.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, en het is maar 1 appartement.
Je dagelijkse snuifje? 15 km hardgelopen? Lekker een bruine trui gebreid?quote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je dagelijkse snuifje? 15 km hardgelopen? Lekker een bruine trui gebreid?
Warme douchequote:Op zondag 23 januari 2022 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je dagelijkse snuifje? 15 km hardgelopen? Lekker een bruine trui gebreid?
Huilen en aan mijn boek werkenquote:Op zondag 23 januari 2022 23:08 schreef Domnivoor het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor de komende week?
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 23:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ben een beetje emotioneel nu weet ook niet waarom
Werk werk wrek werkquote:Op zondag 23 januari 2022 23:08 schreef Domnivoor het volgende:
Even lekker relaxen dan?quote:Op zondag 23 januari 2022 23:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
* schenkt een glas in voor BDS.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Komt gord vriend is gewoon even emotiequote:Op zondag 23 januari 2022 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even lekker relaxen dan?
Zen worden?
Werken, Benidorm Fest kijken (NSF van Spanje) is een nieuwe NSF dus ben benieuwd wat ze gaan doen, openingsceremonie van ESF, etc.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:08 schreef Domnivoor het volgende:
lekkerquote:Op zondag 23 januari 2022 23:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
* schenkt een glas in voor BDS.
Het komt goed
Ah, de betere helft van het jaar.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Werken, Benidorm Fest kijken (NSF van Spanje) is een nieuwe NSF dus ben benieuwd wat ze gaan doen, openingsceremonie van ESF, etc.
Dit zijn de tijden van het jaar dat mijn nummer 1 hobby het leven van me gaat overnemen![]()
Mooi zoquote:Op zondag 23 januari 2022 23:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Komt gord vriend is gewoon even emotie
Jezus wat klinkt dat saai allemaalquote:Op zondag 23 januari 2022 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Werken, Benidorm Fest kijken (NSF van Spanje) is een nieuwe NSF dus ben benieuwd wat ze gaan doen, openingsceremonie van ESF, etc.
Dit zijn de tijden van het jaar dat mijn nummer 1 hobby het leven van me gaat overnemen![]()
3,5 dag werken, t zal wel druk worden.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:08 schreef Domnivoor het volgende:
Top!quote:Op zondag 23 januari 2022 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
3,5 dag werken, t zal wel druk worden.
4 keer sportschool,
en vanaf donderdag vakantie
Jij nog iets leuks?
Zo'n beetje wel jaquote:Op zondag 23 januari 2022 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, de betere helft van het jaar.
(Of is het geen helft?)
Ik ook van jouquote:Op zondag 23 januari 2022 23:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jezus wat klinkt dat saai allemaal
Oeh, klinkt goedquote:Op zondag 23 januari 2022 23:24 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga morgen een stapel aantekeningen doorbladeren.
In november werd ik benaderd door een archeologe met een bijzonder verhaal…
Ik help mee en neem broodjes meequote:Op zondag 23 januari 2022 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, klinkt goed
Waar gaan we graven?
Onze Stien of hoe heet ze ook al weerquote:Op zondag 23 januari 2022 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo'n beetje wel ja![]()
Vanaf 1 januari gaat het wel echt los qua NSF's, bekendmakingen en dan de hele shows en de aanloop erheen. Daarvoor zijn er ook NSF's en bekendmakingen, maar het is over het algemeen wat rustiger
Bij opgravingen van een gedempte haven uit de 17e eeuw is een schildpad gevonden.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, klinkt goed
Waar gaan we graven?
We gaan een haven uitgraven, coolquote:Op zondag 23 januari 2022 23:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij opgravingen van een gedempte haven uit de 17e eeuw is een schildpad gevonden.
Ik zag de foto’s en… het is onmiskenbaar een schildpad uit Noord-Amerika.
Hoe komt dat beest daar? Ik vind het fascinerend.
Met een boot lijkt me, aangezien er nog geen vliegtuigen waren ... of is het een zeeschildpad >quote:Op zondag 23 januari 2022 23:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij opgravingen van een gedempte haven uit de 17e eeuw is een schildpad gevonden.
Ik zag de foto’s en… het is onmiskenbaar een schildpad uit Noord-Amerika.
Hoe komt dat beest daar? Ik vind het fascinerend.
Benieuwd!quote:Op zondag 23 januari 2022 23:24 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga morgen een stapel aantekeningen doorbladeren.
In november werd ik benaderd door een archeologe met een bijzonder verhaal…
S10, wat je inderdaad uitspreekt als Stiek en zo heet ze officieel dan ookquote:Op zondag 23 januari 2022 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Onze Stien of hoe heet ze ook al weer
Het is een moerasschildpad. Die kan niet in zeewater overleven.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We gaan een haven uitgraven, cool
En zo te horen een haven in Europa, dus die schildpad heeft ver gezwommen wel
Ben benieuwd naar de uitkomst / vervolgquote:Op zondag 23 januari 2022 23:33 schreef Domnivoor het volgende:
Anyway, we hebben heen en weer gemaild.
En morgen ga ik wat uitgebreider reageren op de vragen die ze stelde.
Dat zeg je nu wel, maar je weet nog niet wat er uit een eventueel onderzoek gaat komenquote:Op zondag 23 januari 2022 23:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is een moerasschildpad. Die kan niet in zeewater overleven.
Is dus ook niet naar Enkhuizen gezwommen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |