quote:
Misschien wel minder in het ziekenhuis.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan waren er minder mensen in het ziekenhuis beland en was er dus veel meer versoepeld.
Maar dat zal wel een sprookje zijn.
quote:Op zondag 23 januari 2022 17:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmiddag heel old skool Supermario op de Nes gespeeld, vroegere tijden herleefden
Dat zal inmiddels ook wel een tijd geleden zijn dat je voor het laatst bent wezen zwemmen.quote:
Je kunt makkelijk bepalen of je tegenstanders min of meer van je niveau zijn omdat iedereen een rating krijgt adh van al je potjes, dat is het leukst.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een beetje kunnen winnen?
Dit is voor de jeugd van tegenwoordig toch bijna niet meer voor te stellen
*oma spreekt
[ afbeelding ]
Goffer, die hadden we op de dagkamer op de Kazerne..... dat is zon beetje al 30 jaar geledenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een beetje kunnen winnen?
Dit is voor de jeugd van tegenwoordig toch bijna niet meer voor te stellen
*oma spreekt
[ afbeelding ]
Nu Nederland-Portugal.quote:
Twee jaar alweer. Best wel gek eigenlijk… Ik ging minstens 1 x per week totdat het ineens niet meer kon.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal inmiddels ook wel een tijd geleden zijn dat je voor het laatst bent wezen zwemmen.
Das sport kijken, dat telt niet als zelf sportenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu Nederland-Portugal.
Ik hoop ooit weer te kunnen sporten. Nu warme broodjes ham/kaas.
Wow gaaf!quote:Op zondag 23 januari 2022 18:08 schreef aloa het volgende:
Ik blijf dit bijzonder vinden.
[ twitter ]
Langzaam opbouwen. Je zou het niet zeggen maar op hoog niveau getafeltennist en vooral gevoetbald.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das sport kijken, dat telt niet als zelf sporten
En ooit weer? Probleem laten oplossen en gaan. Je zal wel moeten gok ik.
De 1e en 2e kon ik duidelijk zienquote:Op zondag 23 januari 2022 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow gaaf!
Ik had hem ook 2x op mijn barometer
Oh, die rem kom je snel genoeg tegen bij revalidatiequote:Op zondag 23 januari 2022 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Langzaam opbouwen. Je zou het niet zeggen maar op hoog niveau getafeltennist en vooral gevoetbald.
Hoe hoog?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Langzaam opbouwen. Je zou het niet zeggen maar op hoog niveau getafeltennist en vooral gevoetbald.
Dat is inderdaad wel het leukst, niet dat je tegen allemaal Kasparovs moet spelen.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kunt makkelijk bepalen of je tegenstanders min of meer van je niveau zijn omdat iedereen een rating krijgt adh van al je potjes, dat is het leukst.
Wat gewonnen en wat verloren dus
Dan ken je het muziekje ook nog wel.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer, die hadden we op de dagkamer op de Kazerne..... dat is zon beetje al 30 jaar geleden
Ik houd het simpelquote:Op zondag 23 januari 2022 18:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat ga je maken?
Hier een broodje hamburger
En bedankt hč.... nu zit dat in mijn hoofd... Inclusief die irritante paddenstoel als je er op springt.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ken je het muziekje ook nog wel.
Tegelijk welquote:
Klinkt toch als een heerlijke combi.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik houd het simpel
Een tomatensoepje
Ik heb nog toastjes met kazen over en dan wat fruit
Als een vis in het water.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Twee jaar alweer. Best wel gek eigenlijk… Ik ging minstens 1 x per week totdat het ineens niet meer kon.
Maar het ging prima vandaag. Ik pak de draad gewoon weer op
Een Cote du Rhonequote:Op zondag 23 januari 2022 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt toch als een heerlijke combi.
Wat nuttig je er bij qua vloeistof?
Toastjes had ik gisterquote:Op zondag 23 januari 2022 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik houd het simpel
Een tomatensoepje
Smakelijk alvast, ik eet straks nog wel een crackertje, ik heb niet zoveel trek want ik heb geduncht bij mijn dochter.quote:
Alles op zijn tijd Tong, je zal wel oeten revalideren denk ik. En eet smakelijk!quote:Op zondag 23 januari 2022 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu Nederland-Portugal.
Had hem wel al klaargezet maar vergeten in te schenkenquote:
Wat zei ze over de combi van ei en ..hoe heette die vrucht nou ook alweer ?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Smakelijk alvast, ik eet straks nog wel een crackertje, ik heb niet zoveel trek want ik heb geduncht bij mijn dochter.
Naja simpel klaarmakenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dat noemt hij simpel... bon vivant.
Dat klinkt heerlijk. Wat voor kazen?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik houd het simpel
Een tomatensoepje
Zo te zien heb je genoeg op!quote:Op zondag 23 januari 2022 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Had hem wel al klaargezet maar vergeten in te schenkenGecorrigeerd en proost
Staat hier op het 3e schermquote:Op zondag 23 januari 2022 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu Nederland-Portugal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |