SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Verlies je, ben je ook kampioen.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Op naar het Leidseplein.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verlies je, ben je ook kampioen.![]()
Eindelijk weer eens met een groepje mensen kijken in de kroeg (achter gesloten deuren).![]()
PSV uit vind ik een van de vervelendste wedstrijden van het jaar, maar heb er wel vertrouwen in.![]()
helemaal niet wijsneusquote:Op zondag 23 januari 2022 12:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Al genoemd, interlands in Zuid Amerika. Niet zo goed op elkaar afgestemd als Europa niets doet wat interlands betreft.Groot fan van User Wotte![]()
een alcoholist in de kroegquote:Op zondag 23 januari 2022 13:22 schreef PicoMMP het volgende:
Eindelijk weer eens met een groepje mensen kijken in de kroeg (achter gesloten deuren).![]()
PSV uit vind ik een van de vervelendste wedstrijden van het jaar, maar heb er wel vertrouwen in.Groot fan van User Wotte![]()
Nico mogelijk naar Barca, dat kan je m eigenlijk niet ontzeggen...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ook geen geluid dusquote:Op zondag 23 januari 2022 14:34 schreef Wertha het volgende:
Stream loopt gvd 3 minuten achter.![]()
Nou ja, er is beeld.
Ik ben inmiddels overleden![]()
Mee eens.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:20 schreef TheVulture het volgende:
Nico mogelijk naar Barca, dat kan je m eigenlijk niet ontzeggen...![]()
Zou wel een aderlating zijn als Brobbey uitvalt, ziet er wel naar uit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zonde dat er geen optie tot koop op zit, hij gaat gewoon eind vh seizoen weer terug naar Leipzig.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
BrobbeyGod. Verstandige jongon ook om voor Nederland te kiezen, zou op de Africa Cup na 10 minuten in de kreukels liggen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Mazraoui speelt matig, daardoor Anthony ook onzichtbaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is dat niet de Ebola cup?quote:Op zondag 23 januari 2022 15:08 schreef -XOR- het volgende:
BrobbeyGod. Verstandige jongon ook om voor Nederland te kiezen, zou op de Africa Cup na 10 minuten in de kreukels liggen.![]()
Blind weer dat wijzen naar anderen die het moeten overnemen omdat die het niet aangelopen krijgt..RED ONS HENNIEGOD![]()
Vrij onzichtbaar inderdaad. Speler voor de onderste regionen van de Eredivisie, niet voor dit soort wedstrijden.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je traagste speler als back is natuurlijk ook wel bijzonderquote:Op zondag 23 januari 2022 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Blind weer dat wijzen naar anderen die het moeten overnemen omdat die het niet aangelopen krijgt..![]()
Waarom zo lang. Duidelijk toch. Prima goal.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Hoezo speelt die danillo ook alweer in ajax 1?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
INB4 de topic kaap van psvel vanwege die goal van MazraouiWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
nieuwe spits halen danquote:Op zondag 23 januari 2022 16:12 schreef TornadoDK het volgende:
Het is toch niet te hopen dat we met danilo de CL in moeten.
Nee zonder dollen, hopelijk valt het mee met brobbey![]()
Inderdaad, leuk spelertje voor de middenmoot maar absoluut geen ajax-materiaal.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Ja, een derde helftquote:We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Haller komt ook weer terug gelukkig.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:19 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
nieuwe spits halen dan
Nee zonder dollen, hopelijk valt het mee met brobbey
Maar ik had liever Tadic of zelfs Berghuis in de spits gezien.No bitch to me![]()
eensquote:Op zondag 23 januari 2022 16:23 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Haller komt ook weer terug gelukkig.
Maar ik had liever Tadic of zelfs Berghuis in de spits gezien.![]()
Let maar op, die gaat vallen in de 100e minuutWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Martinezdoe nou niet
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Publiek gaat er nog even voorWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
quote:![]()
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Klaar nou godverWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Jaaaaa! eindelijk!!!
Het ene beeld wel, de andere nietquote:Op zondag 23 januari 2022 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die 1-2 was wel echt over de zijlijn trouwens
Kan mij het verrotten![]()
Moa, geen duidelijk beeld dat er recht voor/boven zat. Verdiende overwinning.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die 1-2 was wel echt over de zijlijn trouwens![]()
Onbegrijpelijk 9 minuten!
Eigenlijk 10 minuten want het was doorgespeeld naar 100 minuten. Nu zal je wel geklaag horen over de zijlijn.
Ajax terecht gewonnen.![]()
Na 6 jaar weer eens winnen in Eindhoven, prima. Wedstrijd weer niet best (zoals altijd bij PSV uit).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vond het op beide camerapunten wel duidelijk eigenlijk.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het ene beeld wel, de andere niet
Kan mij het verrottenOh.![]()
Dat is PSV zelden, als men niet kan terugvallen op de counter stelt het heel erg weinig voor.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:31 schreef 7Eleven het volgende:
Nou de winterkampioen was niet veel
Waar kwamen die bijna 10 min extra vandaan?'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ajax is onderling tegen PSV ook echt veel beter he.
Toch vermoed ik dat het kampioenschap nog spannend genoeg gaat worden.![]()
Nog steeds discussie
Bizar eigenlijk. Wat is er een hoop gebeurd in die zes jaar bij Ajax.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:34 schreef Pedroso het volgende:
Na 6 jaar weer eens winnen in Eindhoven, prima. Wedstrijd weer niet best (zoals altijd bij PSV uit).Oh.![]()
jammer dat Ajax zo tam speelde vanaf de 0-1 tot de 1-1, doen ze vaker dit seizoen en laat je Psv dom terugkomen. Daarna tandje bij en niks aan de hand.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is PSV zelden, als men niet kan terugvallen op de counter stelt het heel erg weinig voor.![]()
Mwahquote:Op zondag 23 januari 2022 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het op beide camerapunten wel duidelijk eigenlijk.
Mooiste zou natuurlijk een soort doellijntechnologie zijn voor alle zijlijnen![]()
Heerlijke dag allen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Op basis van die beelden kun je toch niet 100% vaststellen dat de bal buiten de lijn was. Snap de VAR wel. Neemt niet weg dat de assistent best had kunnen vlaggen en dan had de VAR ook niets gedaan. Nu kunnen ze in Eindhoven weer twee weken daar naar wijzen in plaats van het eigen spel.
Ajax was ook niet denderend, maar wel beter. Antony en Berhuis zaten niet echt lekker in de wedstrijd en Gravenberch komt er maar niet lekker in.![]()
Proficiat.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ja eens wel, ze spelen te vaak gemakzuchtig.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:37 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
jammer dat Ajax zo tam speelde vanaf de 0-1 tot de 1-1, doen ze vaker dit seizoen en laat je Psv dom terugkomen. Daarna tandje bij en niks aan de hand.
Als Ajax geen kampioen wordt komt dat voor 100% door Ajax zelfNo bitch to me![]()
https://twitter.com/Wesley_AFCA/status/1485269898360246275quote:Op zondag 23 januari 2022 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het op beide camerapunten wel duidelijk eigenlijk.![]()
Ja ik verwacht niks anders van de PSV supportersquote:Op zondag 23 januari 2022 16:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op basis van die beelden kun je toch niet 100% vaststellen dat de bal buiten de lijn was. Snap de VAR wel. Neemt niet weg dat de assistent best had kunnen vlaggen en dan had de VAR ook niets gedaan. Nu kunnen ze in Eindhoven weer twee weken daar naar wijzen in plaats van het eigen spel.
Ajax was ook niet denderend, maar wel beter. Antony en Berhuis zaten niet echt lekker in de wedstrijd en Gravenberch komt er maar niet lekker in.![]()
.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: