Ik ben helemaal niet gebeldquote:Op zondag 23 januari 2022 09:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
de GGD BeldeEen lieve mevrouw, die wilde weten hoe met me was
Jobi?quote:Op zondag 23 januari 2022 09:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2022 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet gebeld
Maar fijn dat het beter gaat, smaakt de koffie weer?
Wha! Dat schoot ook door me heen, dan heeft Jobi wel een lieve stemquote:
Heb je corona?quote:Op zondag 23 januari 2022 09:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jobi doet belt volgens mij alleen regio Utrecht.quote:
Een grote spiermassaquote:Op zondag 23 januari 2022 09:47 schreef Domnivoor het volgende:
Dit beest heet Ajax, leerde ik net van Google.
[ afbeelding ]
Nice onequote:Op zondag 23 januari 2022 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jobi doet belt volgens mij alleen regio Utrecht.
Dat geloof ik best...quote:Op zondag 23 januari 2022 09:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha! Dat schoot ook door me heen, dan heeft Jobi wel een lieve stem
Dus je bent de rest van de dag druk met bellenquote:Op zondag 23 januari 2022 09:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Koffie gaat er al weer in.
Ze hebben het druk zei ze..
Ik moet tot en met donderdag thuis blijven en mits dan klachtenvrij mag ik vrijdag weer naar buiten.
En aangezien ze het zo druk hebben, moet ik zelf al mijn wisselende contacten contacten.
Haha tnx, al was dat niet toegestaan, dan hielden ze me nog niet uit mijn eigen tuin!quote:Op zondag 23 januari 2022 09:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je bent de rest van de dag druk met bellen![]()
Een rondje door de tuin is trouwens ook toegestaan.
Fijn, gaat de goede kant op dusquote:Op zondag 23 januari 2022 09:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Koffie gaat er al weer in.
Ze hebben het druk zei ze..
Ik moet tot en met donderdag thuis blijven en mits dan klachtenvrij mag ik vrijdag weer naar buiten.
En aangezien ze het zo druk hebben, moet ik zelf al mijn wisselende contacten contacten.
Morguhquote:
Laten we het hopen zonder verdere nadelige gevolgen voor in de toekomstquote:Op zondag 23 januari 2022 10:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx, Lijkt de goede kant op te gaan
O niet? Mijn dochter werd ook gebeld, 3x zelfsquote:Op zondag 23 januari 2022 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet gebeld
Maar fijn dat het beter gaat, smaakt de koffie weer?
Nam ze de 1e 2x niet op ?quote:Op zondag 23 januari 2022 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niet? Mijn dochter werd ook gebeld, 3x zelfs
Morguh Deisyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |