SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Morguhquote:
Denk het welquote:Op zondag 23 januari 2022 07:34 schreef Ebinas het volgende:
Ben benieuwd straks, hoop wel dat we de reacties mogen zien
O, zo lang al. Zijn ze de boel aan het verbouwen of zoquote:
Het huis zal waarschijnlijk verdeeld gaan wordenquote:Op zondag 23 januari 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, zo lang al. Zijn ze de boel aan het verbouwen of zo
LIjkt mij nu ook wel leuk om te zien waar ze mee bezig zijn?quote:Op zondag 23 januari 2022 07:34 schreef Ebinas het volgende:
Ben benieuwd straks, hoop wel dat we de reacties mogen zien
Vraag mij af hoe ze het gaan doenquote:Op zondag 23 januari 2022 07:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Het huis zal waarschijnlijk verdeeld gaan worden
Huis door midden arm en rijkquote:Op zondag 23 januari 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, zo lang al. Zijn ze de boel aan het verbouwen of zo
Zoiets kreeg ik mee gisteren. Hebben ze in een eerdere BB toch ook al eens gehad?quote:
Poedelen in een klein badjequote:Op zondag 23 januari 2022 07:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af of arm nog wel kan douchen.
Maar zijn de toiletten dan nog te gebruiken, heb nooit goed opgelet eigenlijk hoe die verdeling is.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar zijn de toiletten dan nog te gebruiken, heb nooit goed opgelet eigenlijk hoe die verdeling is.
Voorraad kamer zit ook 1 douche en wcquote:Op zondag 23 januari 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar zijn de toiletten dan nog te gebruiken, heb nooit goed opgelet eigenlijk hoe die verdeling is.
Kan ook of een emmerquote:
Ja ik ben ook heel benieuwd aangezien ze nu nog op de slaapkamers zijn en die zijn toch aan 1 kant?quote:
Zat daar ook niet iets om te koken?quote:Op zondag 23 januari 2022 07:51 schreef r0ydr het volgende:
[..]
Voorraad kamer zit ook 1 douche en wc
Begrijpelijk, maar ik zou het ook leuk vinden dat te zien.quote:Op zondag 23 januari 2022 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
LIjkt mij nu ook wel leuk om te zien waar ze mee bezig zijn?
Jammer dat ze dat achter een SL doen.
Ik had verwacht dat ze vroeg zouden zijn vanmorgenquote:Op zondag 23 januari 2022 07:52 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja ik ben ook heel benieuwd aangezien ze nu nog op de slaapkamers zijn en die zijn toch aan 1 kant?
Jammer ook dat je niet weet hoe laat de SL eraf gaat. Ik hoop 8.00 uur
Ja, toch leuker om naar te kijken dan een SLquote:Op zondag 23 januari 2022 07:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar ik zou het ook leuk vinden dat te zien.
In de voorraadkamer zit wel een douche volgens mij, wellicht ook een toiletquote:Op zondag 23 januari 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt een douche in de voorraadkamer nog wel/quote:Op zondag 23 januari 2022 07:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
In de voorraadkamer zit wel een douche volgens mij, wellicht ook een toilet
Maar snap ook wel dat de kaboutjertjes niet in beeld willen wellicht.quote:Op zondag 23 januari 2022 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, toch leuker om naar te kijken dan een SL
Snap ik ook, nu kunnen ze flink vloeken als iets niet goed gaatquote:Op zondag 23 januari 2022 07:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar snap ook wel dat de kaboutjertjes niet in beeld willen wellicht.
En wellicht beetje geheim houden van de aanpak.
Zou dat werk wel willen doen.
Zo ook al die vogels droppen en verstoppen
Dat iddquote:Op zondag 23 januari 2022 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik ook, nu kunnen ze flink vloeken als iets niet goed gaat
Ja lekker smullen van al die dingen die verkeerd gaanquote:Op zondag 23 januari 2022 08:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat idd![]()
Maar ook dat zou heerlijk zijn om te zien.
Beetje Lachen om homevideo's
Van de slaapkamersquote:Op zondag 23 januari 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker smullen van al die dingen die verkeerd gaan![]()
EN we hebben b eeld
Wat een rommeltje op stream 2 zeg al die kleren en koffersquote:
OJa, nou je het zegt.quote:Op zondag 23 januari 2022 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een rommeltje op stream 2 zeg al die kleren en koffers
Zo donker is het toch niet, ik kan zelfs de naam van lola lily lezenquote:Op zondag 23 januari 2022 08:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
OJa, nou je het zegt.
Ik zag die donkere slaapkamers en dacht owkee check.
Maar als je even iets langer kijkt
Staat mijn beeld heel donkerquote:Op zondag 23 januari 2022 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo donker is het toch niet, ik kan zelfs de naam van lola lily lezen
Zolang ze niet weten wat er te wachten staat zou ik niet iets uitpakken en opruimenquote:Op zondag 23 januari 2022 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een rommeltje op stream 2 zeg al die kleren en koffers
Ik ook nietquote:Op zondag 23 januari 2022 08:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Staat mijn beeld heel donker![]()
Nachtmodus denk ik nog, geen idee tot hoe laat dat ding staat
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 08:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Ik laat um lekker. vind een donker scherm vaak wel lekker.
Maar moet ik niet gaan piepen dat ik niets zie natuurlijk
Weekend, denk dat ze uit mogen slapenquote:
Nawel slaapt elke dag al meerdere keren uit... Hop, die lichten aan!quote:Op zondag 23 januari 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weekend, denk dat ze uit mogen slapen
Gisteren was ze wel als eerste op!quote:Op zondag 23 januari 2022 08:25 schreef DocCroc het volgende:
[..]
Nawel slaapt elke dag al meerdere keren uit... Hop, die lichten aan!
Boontjesquote:Op zondag 23 januari 2022 08:29 schreef DocCroc het volgende:
Muur loopt zelfs door in de tuin en daar staat een kist met eten
ZIen ze elkaar dus echt nietquote:
Niet van mij hoor, uit eerdere topics gekopieerdquote:Op zondag 23 januari 2022 08:29 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Als de tweedeling zeis kan deze perfect in de OP.
Dankjewel.
Dankjewel voor kopiërenquote:Op zondag 23 januari 2022 08:33 schreef Hunter het volgende:
[..]
Niet van mij hoor, uit eerdere topics gekopieerd
Ik zag niet meer alle banken.quote:Op zondag 23 januari 2022 08:37 schreef chufi het volgende:
Groen kan wel lekker bankhangen en buitenhangen... Goud heeft de grote keuken en de douches
IK krijg een benauwd opgesloten gevoel als ik het ziequote:Op zondag 23 januari 2022 08:36 schreef Ebinas het volgende:
Moet sws even heel erg wennen nu, wie wat waar hoe
Een muur en het ziet er toch op beeld anders uit.
Hij wou het Nawel misschien doen eten.quote:Op zondag 23 januari 2022 08:38 schreef D. het volgende:
Zei Kristof nou dat varkenshaas van de rug van een koe komt?
Blijkt in de keukenquote:Op zondag 23 januari 2022 08:37 schreef r0ydr het volgende:
[..]
Misschien nog bezig aan die kant geen idee
Dat ook en voor goud ook denk ik, zij hebben geen buiten volgens mijquote:Op zondag 23 januari 2022 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK krijg een benauwd opgesloten gevoel als ik het zie
Alles staat goed, ik zie hem ook gewoon staanquote:Op zondag 23 januari 2022 08:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Deze cos is onzichtbaar. Er is iets misgegaan met de cos.
Het leek wel of ze ze gewoon vergeten warenquote:Op zondag 23 januari 2022 08:45 schreef Hunter het volgende:
Batterijen voor geel in het geheime luik van de mini-mall
Hier inmiddels ook. Vreemd.quote:Op zondag 23 januari 2022 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles staat goed, ik zie hem ook gewoon staan
[ afbeelding ]
ze praat altijd op K3 niveauquote:Op zondag 23 januari 2022 08:52 schreef Lpracing het volgende:
Als ik Nouchine hoor doen en spreken nu zou ik denken dat dat een kind van 5 jaar is.
Ze waren jou ff aan het pesten dusquote:
Volgens mij zei Vera het is wel lekker rustigquote:Op zondag 23 januari 2022 09:00 schreef Flow3r het volgende:
ze missen de druktemakers van de gouden kamer al
OP dat soort tafrelen zit ik niet te wachten eerlijk gezegdquote:Op zondag 23 januari 2022 08:58 schreef MMXMMX het volgende:
Zit te hopen op DE Voice tafrelen
BB met onmiddellijke ingang van de buis![]()
Euh.... gewoon neequote:Op zondag 23 januari 2022 08:58 schreef MMXMMX het volgende:
Zit te hopen op DE Voice tafrelen
BB met onmiddellijke ingang van de buis![]()
Nog niet bekend. En de timer voor de gewone douches zit mogelijk aan de andere kantquote:Op zondag 23 januari 2022 09:07 schreef Whuzz het volgende:
Heeft de kant die niet bij de normale douches kan wel warm water voor hun douche? Die hebben geen timer?
Dat weten we nog niet, er is nog niets gezegd over water aan die kant verder qua douchequote:Op zondag 23 januari 2022 09:07 schreef Whuzz het volgende:
Heeft de kant die niet bij de normale douches kan wel warm water voor hun douche? Die hebben geen timer?
Gegarandeerd drama is altijd goedquote:Op zondag 23 januari 2022 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OP dat soort tafrelen zit ik niet te wachten eerlijk gezegd
quote:Op zondag 23 januari 2022 09:10 schreef Whuzz het volgende:
Die wand loopt door tot in de tuin neem ik aan? Dus ze hebben allebei een stukje tuin?
Kastig te zien of het reflectie in de deur is, of dat de wand doorloopt.quote:
Ja, loopt doorquote:Op zondag 23 januari 2022 09:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kastig te zien of het reflectie in de deur is, of dat de wand doorloopt.
quote:Op zondag 23 januari 2022 09:11 schreef Whuzz het volgende:
Hoe lang tot groen zich gaat ergeren aan drukte van goud die ze wel door de wand kunnen horen, maar niet aan kunnen meedoen?
Ok. Niet lang dusquote:Op zondag 23 januari 2022 09:12 schreef Hunter het volgende:
Ze klagen over geluidsoverlast van de buren. Ze zijn wel erg druk, he
DIt soort drama nietquote:
Mini mall hangt een schermquote:Op zondag 23 januari 2022 09:14 schreef Whuzz het volgende:
Heeft goud wel ergens een scherm? Het scherm in de tuin hangt ook aan de groene kant toch?
Ze zullen wel een battle krijgen, en de winnaar(s) mag dan naar de luxe gedeelte.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:11 schreef Whuzz het volgende:
Hoe lang tot groen zich gaat ergeren aan drukte van goud die ze wel door de wand kunnen horen, maar niet aan kunnen meedoen?
Ik denk dat ze gescheiden blijven, maar moeten strijden om luxe dingen.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zullen wel een battle krijgen, en de winnaar mag dan naar de luxe gedeelte.
Ja zoiets denk ik ookquote:Op zondag 23 januari 2022 09:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zullen wel een battle krijgen, en de winnaar(s) mag dan naar de luxe gedeelte.
denk t nietquote:Op zondag 23 januari 2022 09:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou Kristof door hebben dat John de Mol dit programma niet meer produceert
Ik luister lekker naar groenquote:Op zondag 23 januari 2022 09:17 schreef Kinga het volgende:
Goud praat er lekker op los en groen is super rustig.
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op zondag 23 januari 2022 09:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zullen wel een battle krijgen, en de winnaar(s) mag dan naar de luxe gedeelte.
Big brother the battlequote:Op zondag 23 januari 2022 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoiets kreeg ik mee gisteren. Hebben ze in een eerdere BB toch ook al eens gehad?
Morguh Fritsiequote:Op zondag 23 januari 2022 09:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of de verliezer mag 'n dagje buiten doorbrengen, ook 'n nachtje slapen
Kristof is er ookquote:Op zondag 23 januari 2022 09:32 schreef Lillfex het volgende:
Goedemorgen allemaal Ik denk dat Vera het nog wel moeilijk zal krijgen
Ja maar Kristof houd zichzelf wel bezig. Vera heeft geen jongere om zich heen. VInd de verdeling ook niet goed.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kristof is er ook
Julio overheerst ik denk dat dat mensen gaat tegen staan
quote:Op zondag 23 januari 2022 09:34 schreef Lillfex het volgende:
[..v
Ja maar Kristof houd zichzelf wel bezig. Vera heeft geen jongere om zich heen. Ik vInd de verdeling ook niet goed.
Team groen? Is wel 3 ouderen in 1 teamquote:Op zondag 23 januari 2022 09:34 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja maar Kristof houd zichzelf wel bezig. Vera heeft geen jongere om zich heen. VInd de verdeling ook niet goed.
Nu net streamwissel.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, vooralsnog wel.
S1: groen
S2: goud
Dat zeiden ze net al in groen, dat ze sowieso al achter staanquote:Op zondag 23 januari 2022 09:37 schreef Koos1958 het volgende:
Als het fysiek spel is dan nooit eerlijk met deze splitsing.
Hoeft toch ook niet eerlijk.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:37 schreef Koos1958 het volgende:
Dat heeft Salar zo geplandquote:Op zondag 23 januari 2022 09:37 schreef Koos1958 het volgende:
Dit heeft salar niet gedaan denk ikquote:Op zondag 23 januari 2022 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
is gewoon heel oneerlijk gegaan, salar heeft denk ik de teams mogen maken en heeft dus een voordeel gehad.
quote:
Die moest naar de dbk en kwam met rode kop terug en heel toevallig allemaal die hij besproken had met kristof in zijn team. Alleen vera is later gewijzigdquote:Op zondag 23 januari 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit heeft salar niet gedaan denk ik
Hij was er net zo verbaasd overquote:Op zondag 23 januari 2022 09:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die moest naar de dbk en kwam met rode kop terug en heel toevallig allemaal die hij besproken had met kristof in zijn team. Alleen vera is later gewijzigd
Dat is niet duidelijk geworden en ik denk ook niet dat hij zo gekozen heeftquote:
Dat zei hij, maar heel toevallig dan dat bb dezelfde namen heeft gekozen die hij met kristof heeft uitgezocht.quote:
Hij heeft tig opties besprokenquote:Op zondag 23 januari 2022 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zei hij, maar heel toevallig dan dat bb dezelfde namen heeft gekozen die hij met kristof heeft uitgezocht.
Dimi had schaar, Leroy papier.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:44 schreef Hunter het volgende:
Dimi doet niet mee (dacht ik)
O nee, toch Leroy
Hij kon toen met de 1e nominatie ook keihard heel verbaasd en geschrokken doen.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is niet duidelijk geworden en ik denk ook niet dat hij zo gekozen heeft
Ik weet het niet koos.. ik denk het eerlijk gezegd nietquote:Op zondag 23 januari 2022 09:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij kon toen met de 1e nominatie ook keihard heel verbaasd en geschrokken doen.
Ze heeft een kinderlichaampje met borsten en een groot hoofdquote:Op zondag 23 januari 2022 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Mijn hele "vroeg slapen en vroeg weer op routine" is naar de kloten.![]()
Maar goed
Goedemorgen![]()
Ben er weer klaar voor.
Gisteravond kreeg ik nog een raar beeld mee.![]()
Hanne die vastgeklemd als een aapje aan Kristof, armen en benen strak om hem om hem heen, werd rond gedragen.
Ik kijk nu raar aan tegen Hanne. Ik vind haar raar.
Hanne is een Bratz poppetjequote:Op zondag 23 januari 2022 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Maar goed
Goedemorgen![]()
Ben er weer klaar voor.
Hanne die vastgeklemd als een aapje aan Kristof, armen en benen strak om hem om hem heen, werd rond gedragen.
Ongemakquote:Op zondag 23 januari 2022 09:56 schreef 5thencounter het volgende:
Nah..de boel valt leuk dood daar iig met die muur ertussen , wat ze beogen met die verdwenen groepsdynamiek is me een raadsel
Ze zijn allemaal blij iets te doen te hebben. En natuurlijk denken ze misschien dat ze er iets meer winnen kunnen.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:43 schreef Kinga het volgende:
Deze chaos alleen alNiemand die aan de kant wil gaan zitten
Om wat te gaan doen met een ½ bezetting per kant, en wat ze wel doen is niet veel aan als beide kanten van elkaar niets weet nuquote:Op zondag 23 januari 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ongemak
Er zullen leiders op moeten staan.. bij groen zitten er 2 a 3
Bij goud 0
Het spel zoquote:Op zondag 23 januari 2022 09:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om wat te gaan doen met een ½ bezetting per kant, en wat ze wel doen is niet veel aan als beide kanten van elkaar niets weet nu
Maar is het al gezegd dat ze iets moeten doen dan?quote:Op zondag 23 januari 2022 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal blij iets te doen te hebben. En natuurlijk denken ze misschien dat ze er iets meer winnen kunnen.
Kristoff ging iedereen af om welterusten te zeggen en te knuffenquote:Op zondag 23 januari 2022 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Maar goed
Goedemorgen![]()
Ben er weer klaar voor.
Ik zie het nut nog niet, dat zal via de gemeenschappelijke gameroom duidelijk moeten worden.. ik verwacht eerst nog wel skreewe over en weer, of Grees met haar oor tegen de muurquote:
Ik heb het nog niet gehoord.quote:Op zondag 23 januari 2022 10:01 schreef engine het volgende:
[..]
Maar is het al gezegd dat ze iets moeten doen dan?
Dag 1 zal meevallen.. maar afhankelijk van hoe het spel gaat.. wie er wintquote:Op zondag 23 januari 2022 10:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie het nut nog niet, dat zal via de gemeenschappelijke gameroom duidelijk moeten worden.. ik verwacht eerst nog wel skreewe over en weer, of Grees met haar oor tegen de muur
Hottub?quote:Op zondag 23 januari 2022 10:08 schreef Jockari het volgende:
Gisteren kon je stemmen om iemand een lekker warm bad te gunnen. Ik stem dus Vera, en dan zetten ze Vera aan de kant waar geen bad is ?
Teiltje in de woonkamer.quote:Op zondag 23 januari 2022 10:08 schreef Jockari het volgende:
Gisteren kon je stemmen om iemand een lekker warm bad te gunnen. Ik stem dus Vera, en dan zetten ze Vera aan de kant waar geen bad is ?
juist ja.quote:
Groen heeft wel de saunaquote:
Ik denk echt dat ze daar schijt aan zou hebben als ze niet verdeeld warenquote:Op zondag 23 januari 2022 10:09 schreef Hunter het volgende:
Nawel zit te kijken hoe Kristof een dambord maakt. Die verlangt naar haar bed maar durft dat niet meer
Ah okay ze lopen een beetje op de zaken voorruit.quote:
In dat geval mag ze misschien tijdelijk door het luik heen, of de prijs wordt pas geïncasseerd als het wandje weer weg is.quote:Op zondag 23 januari 2022 10:08 schreef Jockari het volgende:
Er komt wel een spel aan, moeten ze met twee teams van 6 man spelen. Een mag niet mee doenquote:Op zondag 23 januari 2022 10:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay ze lopen een beetje op de zaken voorruit.
Mss ook nog even wat wennen.quote:Op zondag 23 januari 2022 10:10 schreef Koos1958 het volgende:
Je merkt nu al vind ik dat de sfeer uit de groep is nu het gesplitst is. Jammer hoop dat ze het niet tot donderdag blijven volhouden
Ofquote:Op zondag 23 januari 2022 10:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In dat geval mag ze misschien tijdelijk door het luik heen, of de prijs wordt pas geïncasseerd als het wandje weer weg is.
Vindt sowieso nu dat je kan zien waar de minder actieve mensen zitten.....goud is druk bezig en groen zijn alleen Vera en Kristof bezig.quote:Op zondag 23 januari 2022 10:09 schreef Hunter het volgende:
Nawel zit te kijken hoe Kristof een dambord maakt. Die verlangt naar haar bed maar durft dat niet meer
Klopt/ Bij Kristof had ik het gevoel dat ieder moment zijn tandenborstel kan brekenquote:Op zondag 23 januari 2022 10:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Als ik sommige de tanden zie poetsen. Veel te hard over die tanden heen.
Dankjequote:Op zondag 23 januari 2022 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komt wel een spel aan, moeten ze met twee teams van 6 man spelen. Een mag niet mee doen
Maar wat ze gaan spelen is nog niet bekend
Ze kunnen elkaar wel horen dacht ik.quote:Op zondag 23 januari 2022 10:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze kunnen zoals vorig jaar geen contact met elkaar leggen
Masterzet van Big Brother om Nawel en peter bij elkaar te zetten.quote:Op zondag 23 januari 2022 10:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Nawel zit er ook vrolijk bij. Die ligt het liefst op bed, maar durft dat nu niet omdat de groep kleiner is.
Het is niet helemaal geluiddicht, ze hebben al door de wand met elkaar gesproken.quote:Op zondag 23 januari 2022 10:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze kunnen zoals vorig jaar geen contact met elkaar leggen
Nawel bedoel jequote:Op zondag 23 januari 2022 10:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Masterzet van Big Brother om Salar en peter bij elkaar te zetten.
Ja dat bedoelde ik.quote:
Dat laatste iddquote:Op zondag 23 januari 2022 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
Of ze gescheiden blijven tot aan de nominaties, of er twee nieuwen aan elke kant 1 wat de verdiensten gaan worden per groep .. voorlopig is 2x dooie zooi
Die zitten niet bij elkaarquote:Op zondag 23 januari 2022 10:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Masterzet van Big Brother om Salar en peter bij elkaar te zetten.
Ja bedoelde Nawelquote:
Denk dat daar nog wel weer een woordenwisseling komt..quote:
Jawelquote:Op zondag 23 januari 2022 10:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het spel gaan we niet te zien krijgen denk ik
Dat is alleen leuk als ze dat van elkaar zien kunnen, maar BB koos voor een muur, dat verminderd een hoop interactieve zakenquote:Op zondag 23 januari 2022 10:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik denk elke dag een spel opdracht en de winnende groep, heeft meer luxe qua eten of dat ze mogen switchen van ruimte
Op TVquote:
Zat ik net te denken, hoe zou dat gaan met eventuele nieuwe die binnen komen nu.quote:Op zondag 23 januari 2022 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
Of ze gescheiden blijven tot aan de nominaties, of er twee nieuwen aan elke kant 1 wat de verdiensten gaan worden per groep .. voorlopig is 2x dooie zooi
Ja een hek had leuk geweest om naar te kijken ipv die blokkendozen nu. Lijkt de chinese muur wel.quote:Op zondag 23 januari 2022 10:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als ze dat van elkaar zien kunnen, maar BB koos voor een muur, dat verminderd een hoop interactieve zaken
Nou ze krijgen het wel te horen natuurlijk wat de winnende groep heeft gekregenquote:Op zondag 23 januari 2022 10:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als ze dat van elkaar zien kunnen, maar BB koos voor een muur, dat verminderd een hoop interactieve zaken
Denk niet dat er nog nieuwe bijkomenquote:Op zondag 23 januari 2022 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat ik net te denken, hoe zou dat gaan met eventuele nieuwe die binnen komen nu.
Daar kon je wel eens gelijk in hebbenquote:Op zondag 23 januari 2022 10:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het spel gaan we niet te zien krijgen denk ik
Volgens mij ook niet, want dat matt en mike er toen in kwamen kwam omdat na een paar weken er in eens 3 uit vertrokken.quote:Op zondag 23 januari 2022 10:21 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Denk niet dat er nog nieuwe bijkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |