SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:,,Met het afscheid nemen van Veronica sterft ook een beetje de democratie in Nederland … Dat spijt mij … voor Nederland…" Historische woorden van Rob Out.
Historisch radioprogramma.. het laatste uur van Radio Veronica vanaf zee. Op die 31ste augustus viel het doek voor radio Veronica en radio Noordzee. Een of andere anti-piratenwet werd van kracht. Tja... en de rest is geschiedenis. Dat laatste uur is zelfs op LP verschenen. En nog steeds zijn er veel radiovrienden (op leeftijd) die zich deze dag nog goed kunnen herinneren. Als gezegd een historisch programma. Vandaag de Veronica Top 4. Tracks die je kon horen op je transistorradio toen muziek nog gewoon vanaf een bootje op de Noordzee kwam.
"Veronica sorry... Kan er met windkracht 0 een schip vergaan, En wie wil er dan graag bij het zinken staan. Het leven gaat ook zonder Veronica door, Maar het spijt iedereen dat je haar nooit meer hoort". Het is de ode van Peter Koelewijn aan de zeezender.
Ook mooi en toepasselijk, Cliff Richard. "Power to all our friends, to the music that never ends. To the people we want to be, Baby, power to you and me".
Als laatste Boudewijn de Groot: "Zo te sterven op het water met je vleugels van papier, Zomaar drijven na 't vliegen in de wolken drijf je hier, Met je kleuren die vervagen, Zonder zoeken, zonder vragen, Eindelijk voor altijd rusten, En de bloemen die je kuste, Geuren die je hebt geweten, Alles kan je nu vergeten, Op 't water wieg je heen en weer, Zo te sterven op het water met je vleugels van papier. Goed, dan heb je wel een idee.
De samenvatting van het hele uur als laatste clip voor vandaag. Verplicht beluisteren tussen 5 en 6...
quote:Op zondag 23 januari 2022 00:05 schreef MadMaster het volgende:
Voltooid Verleden Tijd - Is Ook Schitterend
ga ik morgen doenquote:
quote:
Dat heb ik dus ook.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:08 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit nummer echt heel mooi. De sfeer die het oproept.
In deze vorm een correcte Nederlandse zinquote:Op zondag 23 januari 2022 00:05 schreef MadMaster het volgende:
Voltooid Verleden Tijd - Is Ook Schitterend
quote:Op zondag 23 januari 2022 00:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In deze vorm een correcte Nederlandse zin
Dat heb ik met deze ook:quote:Op zondag 23 januari 2022 00:08 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik dus ook.
Altijd kippenvel om 1 of andere reden.
Zeker..... ik ook.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik met deze ook:
Het is niet erg om iets moois te verliezen.
Beter verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad…
Vraag niet hoe het kan.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:10 schreef Melting het volgende:
Nummer hierna is een vrij onbekend nummer van een Engelse band die niet meer door gaat breken.
En toch heeft dit nummer in de top 40 gestaan.
quote:Op zondag 23 januari 2022 00:11 schreef MadMaster het volgende:
Beatles - I Should Have Know Better
Vooral bekend van de Stars On 45 medley
quote:Op zondag 23 januari 2022 00:13 schreef MadMaster het volgende:
Ja!![]()
![]()
![]()
![]()
Joe Jackson - The Harder They Come…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |