Gianni Morandi! In Sanremo.quote:
Ik waardeer de moeitequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:12 schreef Sableheart het volgende:
Zometeen bij Belgie moet ik even pauzeren om een ander filmpje in te starten, die is hier geblokt vanwege copyright.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
Wie won er vanavond eigenlijk in Finland. Ik vind alles goed, als het maar niet The Rasmus is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook een stelletjequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:13 schreef Meridiaan het volgende:
Die man staat echt alsof dichtbij die vrouw.
Ultieme cringe is inderdaad de perfecte beschrijving.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
En nu België voor de ultieme cringe, qua pakken, qua danspasjes, qua nummer, qua tekst
Ik zing liever goede nummers.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef NailQueen het volgende:
Wie gaat deze bij de karaoke doen?
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:14 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ultieme cringe is inderdaad de perfecte beschrijving.
Jij en ik!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef NailQueen het volgende:
Alleen als ik ook zo'n pak aan mag.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef NailQueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |