Dit zijn de tekstenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
elke dag de vraag, hoe doe ik me dans, trek me conclusies, maak muziek er van deel het met jullie, kom zitten op die bank
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
duurde beetje lang dus ik dacht doe toch maar zelf tt aanmaken
Dankjewel voor de feedbackquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ja echt dat nummer is zo vet. lang niet meer gehoordquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dit zijn de teksten
zo goed.voor mij is dit echt jeugdsentiment
quote:
Hoe is het met jullie lieverds?quote:
Je eigen pozza wereldje.quote:
Mijn matties en ik vroegah ons nummer was dit nrquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja echt dat nummer is zo vet. lang niet meer gehoord![]()
heel goed, lekker muziekjes luisteren. maar het word ook wel is tijd om wat te gaan etenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het met jullie lieverds?
"Lijkt" kan wel vervangen worden door "is".quote:
nice!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mijn matties en ik vroegah ons nummer was dit nr
altijd luisterde wij dit nr![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Naja als ik nu terugluister ik ervaar het helemaal anders. Alsof ik het weer opnieuw hoorquote:
Jij weet.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Lijkt" kan wel vervangen worden door "is".
Hey powervrouwquote:
kende het nummer heel niet, maar wel vetquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Naja als ik nu terugluister ik ervaar het helemaal anders. Alsof ik het weer opnieuw hoormisschien bewuster maar ook wel weer zo van ja ik ga terug naar vroeger een beetje reflecteren
Jammer genoeg welquote:
Hey wijffie!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey powervrouw
ff beluisteren
Jaaaaa, voelde me al eenzaamquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je bent nooit meer alleen je hebt ons
Missquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hé daar ben je weer.. Was je al kwijt
Stik?quote:
Ja, ik had het plaatje in de op bijgewerkt maar jij hoort daar ook nog in.quote:
Ja must bequote:
Ah Ok! Maar ff snel doen danquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik had het plaatje in de op bijgewerkt maar jij hoort daar ook nog in.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wil je ook zo genoemd worden Wijffie![]()
waarom ben ik niet meer met soesje peukje aan het rokenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik had het plaatje in de op bijgewerkt maar jij hoort daar ook nog in.
quote:
Toch kom het anders binnen in het Nederlands. Meestal luister ik engelstalig. De luisterervaring is anders.quote:
Bij jou kan ik aan de gang blijven.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien een nieuwe op maken met andere UI's
Nee doe maar gewoon dezequote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij jou kan ik aan de gang blijven.
quote:
Oja gordon met replay jaaaaaaaaquote:
quote:
Ik klik niet, heb nu al het liedje in mijn hoofdquote:
Moet die weer terug?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
waarom ben ik niet meer met soesje peukje aan het roken [ afbeelding ]
Zijn nieuwe is mooi.quote:
Ja al geluisterd van de weekquote:
enige nummer wat ik kent, luisterde een maatje van me vroeger altijdquote:
@Deisyyquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier, zoek maar een mod die het wil doen. Ik heb er al vandaag één mee lastig gevallen.
[ link | afbeelding ]
Leuk dit!!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier, zoek maar een mod die het wil doen. Ik heb er al vandaag één mee lastig gevallen.
[ link | afbeelding ]
Moet er weer een update komen?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nog altijd geen pozza gegeten deze maand?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heel goed, lekker muziekjes luisteren. maar het word ook wel is tijd om wat te gaan eten
Suzi heeft hem bedacht, ik heb er alleen personen aan toegevoegd.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
hema's uit springt er wel in uit
Leuk van haar.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Suzi heeft hem bedacht, ik heb er alleen personen aan toegevoegd.
Dat moet schakel vragen, hij doet moeilijk.quote:
Hallo meneer konijnenmansquote:
Is schakel dan een vrouw?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet schakel vragen, hij doet moeilijk.
Heb 'm al geplaatstquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet schakel vragen, hij doet moeilijk.
Mannen doen vaker moeilijk dan vrouwen. Dat zie je wel hier op FOK.quote:
Veel mannelijke accounts zijn vrouwen die zich als man voordoenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mannen doen vaker moeilijk dan vrouwen. Dat zie je wel hier op FOK.
Geloof je het zelfquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel mannelijke accounts zijn vrouwen die zich als man voordoen
De waarheid kan soms hard zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
zo dat was een beetje anti man
We pakken je nog wel eens terug.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
zo dat was een beetje anti man
Hahah idd.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De waarheid kan soms hard zijn
Lol echt hequote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Geloof je het zelf![]()
vrouwen doet dat gewoon echt niet
Echt wel, dat doen ze om dickpics te vermijden die ze stiekem toch super geil vindenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Geloof je het zelf![]()
vrouwen doet dat gewoon echt niet
Andersom komt denk ik vaker voor.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel mannelijke accounts zijn vrouwen die zich als man voordoen
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt wel, dat doen ze om dickpics te vermijden die ze stiekem toch super geil vinden
Goffer.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Andersom komt denk ik vaker voor.
DEAL WITH ITquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We pakken je nog wel eens terug.
Nou dan denken '' o god not this shit again ''quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt wel, dat doen ze om dickpics te vermijden die ze stiekem toch super geil vinden
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mannen doen vaker moeilijk dan vrouwen. Dat zie je wel hier op FOK.
Zo ben ik nou eenmaalquote:
Maar ik begon je hier te missen, ik dacht dat je je hier niet zo thuis voelde wellichtquote:
Ja jij wel, een uitzondering danquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:21 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik ben zeer gemakkelijk als ik m'n zin krijg
[..]
Zo ben ik nou eenmaal
Kan ik jou ook nog eens toevoegen in het op-plaatje.quote:
Koeneloenquote:
Vallen ook bijna altijd tegen, soms snap je niet wat die mannen bezieltquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou dan denken '' o god not this shit again ''
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja jij wel, een uitzondering dan
Toevallig afgelopen week voornamelijk blijven hangen bij 40+ en ESF, nauwelijks op KSC en DTS en niet op VIVquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ik begon je hier te missen, ik dacht dat je je hier niet zo thuis voelde wellicht
Hhahahahaha ik ga helemaal stukquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vallen ook bijna altijd tegen, soms snap je niet wat die mannen bezielt
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dud0r heb al gefixt![]()
sorry dat ik je wakker heb gemaakt
Dan ga ik weer verder slapenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dud0r heb al gefixt![]()
sorry dat ik je wakker heb gemaakt
Trustenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik weer verder slapen
dudor
Vreetzakquote:
Ja eindelijk hè?quote:
Plaatje in de op moet nogmaals aangepast worden.quote:
Maar mijn ui is niet goedquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Plaatje in de op moet nogmaals aangepast worden.
[ afbeelding ]
dud0r heeft dat al gedaanquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Is dit weer een nieuwequote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had niet aan Koen66 gedacht, die hangt naast de voordeur.quote:
Als er met jouw avatar rekening moet worden gehouden dan moet het plaatje elke 3 dagen aangepast worden.quote:
Fuck.quote:
Gedaanquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had niet aan Koen66 gedacht, die hangt naast de voordeur.
quote:
Helemaal nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als er met jouw avatar rekening moet worden gehouden dan moet het plaatje elke 3 dagen aangepast worden.
Oke oke.quote:
Suzi en ik hebben patent op het lente plaatje.quote:
Kweetniet.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt er ook een spelende vrouw in voor?
quote:
Met 100 anderen in een zaal + mondkapje + QR + 1,5 meterquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar...
kunnen we dan ook weer naar een concert gaan? Binnekort?
Nou dat valt wel ff tegen dan.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met 100 anderen in een zaal + mondkapje + QR + 1,5 meter
Nog een maandje aankutten en deze crisis is over hoor, men wil steeds meer, is geen houden meer aan zoquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou dat valt wel ff tegen dan.
Dat dachten we vorig jaar ook. Ik wil niet pessimistisch zijn (ben ik wel nuquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nog een maandje aankutten en deze crisis is over hoor, men wil steeds meer, is geen houden meer aan zo
In Ierland en de UK zijn alle maatregelen afgeschaft, dus nu wij nog 😑quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat dachten we vorig jaar ook. Ik wil niet pessimistisch zijn (ben ik wel nu) OK ik ben het toch.
Ik geloof het pas als het gebeurd. HOPELIJK is het zo. Denk je echt dat het zo gaat?
Als het van de zomer nog steeds zo is veel maatregelen weet ik dat ik op vakantie ga naar de ukquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In Ierland en de UK zijn alle maatregelen afgeschaft, dus nu wij nog 😑
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat dachten we vorig jaar ook. Ik wil niet pessimistisch zijn (ben ik wel nu) OK ik ben het toch.
Ik geloof het pas als het gebeurd. HOPELIJK is het zo. Denk je echt dat het zo gaat?
Inderdaad ja, dit gaat als een lopend vuurtje zomenteenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In Ierland en de UK zijn alle maatregelen afgeschaft, dus nu wij nog 😑
Ik hoop niet dat we de koers van Duitsland gaan volgen. 2gplus. Ingewikkeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad ja, dit gaat als een lopend vuurtje zomenteen
Ook de Duitsers gaan daar snel vanaf stappen hoor, geloof daar heilig inquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat we de koers van Duitsland gaan volgen. 2gplus. Ingewikkeld.
Dat 2gplus is daar al een paar maanden. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook de Duitsers gaan daar snel vanaf stappen hoor, geloof daar heilig in
Ja maar ook daar stromen de ziekenhuizen leegquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat 2gplus is daar al een paar maanden. Ben benieuwd.
op madonna versie toch?quote:
Die idd, maar dit live optreden, damn!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
op madonna versie toch?
of is dat van een ander nr
De lange man is wel goed hoor als is het beetje vanilla allemaal hahaquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Die idd, maar dit live optreden, damn!![]()
![]()
DJ Monobrow Sven!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
De lange man is wel goed hoor als is het beetje vanilla allemaal haha
Dat Youtube kanaal is trouwens serieus echt goed! Die reviewer barst ook regelmatig in tranen uit bij echt goede muziek enzo.quote:
Meneer worstquote:
oooo dat vind ik leukquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat Youtube kanaal is trouwens serieus echt goed! Die reviewer barst ook regelmatig in tranen uit bij echt goede muziek enzo.
Goed plan!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Als het van de zomer nog steeds zo is veel maatregelen weet ik dat ik op vakantie ga naar de uken boek gelijk een concert erbij.
na 2 jaar sober geleefd te hebben
Hij barst regelmatig in janken uit met Beste Zangeres enzo!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oooo dat vind ik leukis mijn guilty pleasure naar van die reacties videos te kijken
O nice bedankt voor die tip!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij barst regelmatig in janken uit met Beste Zangeres enzo!
Maggie Renée vind ik ook ongelooflijk gaaf; een opera-zangeres die op muziek reageert.
Ik heb al echt jaren zin om weer eens rum te gaan drinken, maar het komt er maar nooit vanquote:
Ja waarom zou je dat niet doen toch? Als het kan en het doet je goed zou ik het doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Goed plan!misschien doe ik dat ook wel, lekker naar mn familie in Glasgow en concertje pakken en lekker hangen in pubs
Als je daar zin in hebt waarom niet?quote:
Ja diverse keren raakt hij net zo emotioneel als ikzelf bij die muziek!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O nice bedankt voor die tip!
HIJ VOELT HET. als hij huilt dan, deep in the feels
Doe eens gek!quote:
Het helpt als je het in huis hebt.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb al echt jaren zin om weer eens rum te gaan drinken, maar het komt er maar nooit van
quote:
Vroeg ik mij ook af bij het ruften in de winkelquote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja waarom zou je dat niet doen toch? Als het kan en het doet je goed zou ik het doen.
Ik ga iedere maand wel eens een keer naar Duitsland, en altijd zeg ik dat een flesje of twee mee wil nemen, maar doe het nooitquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het helpt als je het in huis hebt.
I feel you. Echt ik weet niet wat er met mij aan de hand is. De laatste tijd (ik denk afgelopen half jaar) word ik zeer emotioneel van muziek als het echt goed is. Dat moet ik huilen het raakt mij. Nooit eerder gehad.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja diverse keren raakt hij net zo emotioneel als ikzelf bij die muziek!
[..]
Doe eens gek!
Goede representatie voor het Nederlandse oeuvrequote:
Ja tranen met tuiten, of juist energie, of een warme douche, een vreemd gevoel van "thuis komen" enz.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
I feel you. Echt ik weet niet wat er met mij aan de hand is. De laatste tijd (ik denk afgelopen half jaar) word ik zeer emotioneel van muziek als het echt goed is. Dat moet ik huilen het raakt mij. Nooit eerder gehad.
Ik vind het fascinerend.
Dat is geheel waar.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Als je daar zin in hebt waarom niet?
Het is tenslotte zaterdagavond
* dud0r zet onderbroek op hoofdquote:
Neem jij er ook eentje?quote:
Ter compensatie:quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Goede representatie voor het Nederlandse oeuvre![]()
![]()
![]()
Je zegt dat heel goed. Treffend.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja tranen met tuiten, of juist energie, of een warme douche, een vreemd gevoel van "thuis komen" enz.
Deze had bijvoorbeeld een heel bijzondere impact op me, en ik kan nog steeds niet uitleggen waarom. (Met clip zelfs nog bijzonderder dan gewoon zo, maar alleen de muziek is al geweldig!)
Bij deze is de clip minder relevant, maar die muziek; mijn hemel!!!
Ja, waarom ook niet eigenlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is geheel waar.
[..]
* dud0r zet onderbroek op hoofd
Oke en nu?
[..]
Neem jij er ook eentje?
Ik kan zo nog een stuk of 100 nummers noemen die me echt in m'n flikker raken!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je zegt dat heel goed. Treffend.
Ik ga ff beluisteren (eerst ff snel wat eten maken ben zo terug)
Nu nog bedenken welkequote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, waarom ook niet eigenlijk
Donders!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:35 schreef dud0r het volgende:
Het is een Glenlivet founders reserve geworden
Die valt wel mee ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:36 schreef ToT het volgende:
Oh wacht, nog niet eens zo duur!Die moet ik dan echt een keer gaan proberen!
Ja echt hè? Wat goed dat je het ook goed vindt!quote:
Kletsen we binnenkort ff verder over.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt hè? Wat goed dat je het ook goed vindt!![]()
Jaaaaa!!!! En dezequote:
Ok dan leuk!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Kletsen we binnenkort ff verder over.
Neuksequote:
Je hoeft niet gelijk zo te schreeuwenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
RUSTIG AAN
en fijne avond!!!
Is niet schreeuwen is gewoon duidelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk zo te schreeuwen
Kan toch gewoonquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik zeg te vaak gewoon
het valt mij op![]()
stopwoordje gewordenslechte ontwikkeling
Oke oke.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Is niet schreeuwen is gewoon duidelijk
I see what you did therequote:
Dat was mij al opgevallen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik zeg te vaak gewoon
het valt mij op![]()
stopwoordje gewordenslechte ontwikkeling
Dat is vroeg voor jouw doenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga zo slapen
Kan de rust hier wederkeren. Of word het misschien wel een gekke nachtbrakers nacht hierHet kan zomaaaaaaar .
Welterustenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga zo slapen
Kan de rust hier wederkeren. Of word het misschien wel een gekke nachtbrakers nacht hierHet kan zomaaaaaaar .
KIJK dat bedoel ik al.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was mij al opgevallen.
Aan de arbeid weer?quote:
Ik ben ook best moe, maar nog niet zo'n zin om te gaan pitten, hahaha, maar welterusten!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga zo slapen
Ja. En ik slaap altijd te laat en dan ben ik een zombie dus toch maar proberen (nu ben ik eigenlijk al te laat ) om genoeg slaap te krijgen.quote:
Dankjewel R-woud. Jij iig een fijne zaterdagavond!quote:
Werkse morgen Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja. En ik slaap altijd te laat en dan ben ik een zombie dus toch maar proberen (nu ben ik eigenlijk al te laat ) om genoeg slaap te krijgen.
Komt goed, bedankt!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dankjewel R-woud. Jij iig een fijne zaterdagavond!
YOLOquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben ook best moe, maar nog niet zo'n zin om te gaan pitten, hahaha, maar welterusten!![]()
Dankjewel jij ook laters, maar eerst nog lekker je whiskeytje drinken tochquote:
Slaap lekker Borrel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
YOLOdoe wat je wilt waar je zin in hebt toch
Dankjewel Foshizzle rustig aan he!
Ja komt helemaal goed, en ik ben (bijna) altijd rustigquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
YOLOdoe wat je wilt waar je zin in hebt toch
Dankjewel Foshizzle rustig aan he!
Ik heb nog een halfje. Komt goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dankjewel jij ook laters, maar eerst nog lekker je whiskeytje drinken toch
dag ALLEN
Net als ik dus.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
J
[..]
Ja komt helemaal goed, en ik ben (bijna) altijd rustig![]()
Hahaha als jij het zegtquote:
Ik geloof dit nietquote:
Nee?quote:
Neuh. Jij wel dan?quote:
Weet niet, ken 'm verder nietquote:
Hij heeft vanavond al 28x dat plaatje voor de OP aangepast.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weet niet, ken 'm verder niet
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:27 schreef engine het volgende:
[..]![]()
We're gonna rock civilization moonlight !
Abernaturlich!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
Is er nog een beetje gezelligheid aanwezig hier?
Hello konijnquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
Nou ja, ik ben er. Maar ik weet niet of ik voor jou onder die categorie val haha.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
Voor mij wel hoor!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben er. Maar ik weet niet of ik voor jou onder die categorie val haha.
Tot nu toe lijk je me zeer gezellig om erbij te hebben in deze SCquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben er. Maar ik weet niet of ik voor jou onder die categorie val haha.
Das ook liev!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tot nu toe lijk je me zeer gezellig om erbij te hebben in deze SC
Dat kan best wel rustgevend zijn, een beetje pixel kutten met een biertje erbij.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij heeft vanavond al 28x dat plaatje voor de OP aangepast.
Dat vind ik niet echt rustig
Ben jij mijn leerling geweest?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:39 schreef B00STER het volgende:
En ben ik heel goed in slowchats om zeep helpen
Eerst zusjes en nu ook al SC'squote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben jij mijn leerling geweest?
Ik had vroeger wel een badeendje. Dus het zou zomaar kunnen. Vorig jaar maar weggedaan, werd er nu wel wat te oud voorquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben jij mijn leerling geweest?
quote:
Ik laat je graag daar zonder mij van genieten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |