Dit zijn de tekstenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
elke dag de vraag, hoe doe ik me dans, trek me conclusies, maak muziek er van deel het met jullie, kom zitten op die bank
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
duurde beetje lang dus ik dacht doe toch maar zelf tt aanmaken
Dankjewel voor de feedbackquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ja echt dat nummer is zo vet. lang niet meer gehoordquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dit zijn de teksten
zo goed.voor mij is dit echt jeugdsentiment
quote:
Hoe is het met jullie lieverds?quote:
Je eigen pozza wereldje.quote:
Mijn matties en ik vroegah ons nummer was dit nrquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja echt dat nummer is zo vet. lang niet meer gehoord![]()
heel goed, lekker muziekjes luisteren. maar het word ook wel is tijd om wat te gaan etenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het met jullie lieverds?
"Lijkt" kan wel vervangen worden door "is".quote:
nice!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mijn matties en ik vroegah ons nummer was dit nr
altijd luisterde wij dit nr![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Naja als ik nu terugluister ik ervaar het helemaal anders. Alsof ik het weer opnieuw hoorquote:
Jij weet.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Lijkt" kan wel vervangen worden door "is".
Hey powervrouwquote:
kende het nummer heel niet, maar wel vetquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Naja als ik nu terugluister ik ervaar het helemaal anders. Alsof ik het weer opnieuw hoormisschien bewuster maar ook wel weer zo van ja ik ga terug naar vroeger een beetje reflecteren
Jammer genoeg welquote:
Hey wijffie!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey powervrouw
ff beluisteren
Jaaaaa, voelde me al eenzaamquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je bent nooit meer alleen je hebt ons
Missquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hé daar ben je weer.. Was je al kwijt
Stik?quote:
Ja, ik had het plaatje in de op bijgewerkt maar jij hoort daar ook nog in.quote:
Ja must bequote:
Ah Ok! Maar ff snel doen danquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik had het plaatje in de op bijgewerkt maar jij hoort daar ook nog in.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wil je ook zo genoemd worden Wijffie![]()
waarom ben ik niet meer met soesje peukje aan het rokenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik had het plaatje in de op bijgewerkt maar jij hoort daar ook nog in.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |