abonnement Unibet Coolblue
pi_203327787
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:01 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Een neusloop virus dat alle “opgebouwde immuniteit” omzeilt...
Wat zegt dat over al je prikjes ?
[..]
Niks.

Ik snap de wanhoop wel waarmee je probeert het vaccin af te schilderen als waardeloos, maar de cijfers laten nog steeds zien dat vaccineren en boosteren van invloed is op het verloop van Covid.

Alleen is het virus voldoende gemuteerd dat. Iedereen besmet kan raken, gevaccineerd, ongevaccineerd, hersteld...
Dus de gouden natuurlijke immuniteit schiet je nu ook niets mee op

quote:
De QR code is er nu niet ... lol ... hou je hand voor je ogen en niemand ziet jou ... zoiets ?
Nou, waar kon ik de afgelopen weken alleen naar binnen met een QR code?

Vertel het maar...


quote:
En de QR code was er wel voor de lockdown, en alle prikschapen mochten overal vrij binnen en op reis met hun groen vinkje, terwijl ze evengoed besmettelijk waren , daardoor swingden de cijfers alweer de pan uit en werd en de lockdown weer ingevoerd.
Niet alleen gevaccineerden,ook ongevaccineerden die hersteld zijn.
En toen bleek dat bij Omikron besmetting amper wordt voorkomen door opgebouwde immuniteit is de code stop gezet en kom je nergens meer in.

Dat is de realiteit.
En de enorme piek die we nu zien is bezig op het moment dat er geen QR code is.


quote:
En weeer proberen de ongevaccineerden de schuld te geven... zielig op den duur. Maar ja zoals gezegd ... je kan niet anders om geen gezichtsverlies te lijden.
Nee, je probeert je er uit te lullen.
Jij geeft de gevaccineerden de schuld van de huidige golf, omdat ze misbruik maken van de privileges van de QR code en elkaar lekker aan het besmetten zijn.

Tja, dat raakt kant noch wal, want er zijn nu geen QR privileges.
En nogmaals, jij maakt mij niet wijs dat jij met een FFP2 kapje op straat loopt, overal afstand houdt, etc...
Daarmee geef ik je niet de schuld van de piek in de besmettingen. Het is de pot die de ketel verwijt.
Jij schetst het beeld van ongevaccineerden die zich voorbeeldig gedragen, en gevaccineerden die Sodom en Gomorra praktiseren en daarmee verantwoordelijk zijn voor de huidige golf.

[..]
Haha wie is er hier gefrustreerd ?
[/quote]
Jij.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203327812
quote:
7s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je mag je mening heus wel geven in COR, alleen worden er daar iets andere eisen gesteld wanneer het gaat over de onderbouwing van je claims.
En waarom kan dat hier niet ?

Lol de eisen zijn daar gewoon meepraten met het algemeen narratief :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203327817
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja ok maar ik mag mijn mening niet geven in COR ? Daar worden de zieltjes afgeschermd van alle tegengeluid.
Wat een selectief gedoe toch hier :{w
BNW heeft ook recht op een BNWmod die zijn/haar subforum verdedigt :6
Dan moet je toch vaker gaan kijken op COR, daar zijn er zat die het volledig oneens zijn met het coronabeleid.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 23 januari 2022 @ 09:21:05 #154
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203327854
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En waarom kan dat hier niet ?
Wat zou hier niet kunnen?
quote:
Lol de eisen zijn daar gewoon meepraten met het algemeen narratief :')
Welnee. Alsof iedereen het daar met elkaar eens is en er geen kritiek op het coronabeleid geuit wordt...
Huilen dan.
pi_203327976
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:12 schreef Wantie het volgende:

Ik snap de wanhoop wel waarmee je probeert het vaccin af te schilderen als waardeloos, maar de cijfers laten nog steeds zien dat vaccineren en boosteren van invloed is op het verloop van Covid.
de cijfers ... :O

quote:
Alleen is het virus voldoende gemuteerd dat. Iedereen besmet kan raken, gevaccineerd, ongevaccineerd, hersteld...
Dus de gouden natuurlijke immuniteit schiet je nu ook niets mee op
Dus slim van mij om niet gevaccineerd te zijn?
Aan de eindstreep heeft het totaal geen verschil gemaakt zo blijkt ...

quote:
Nou, waar kon ik de afgelopen weken alleen naar binnen met een QR code?

Vertel het maar...
de afgelopen weken ... je bedoelt wsl vanaf start lockdown want da past hier in je kraam?
Iedereen mag dus zijn QR app deleten van zn phone ?

quote:
En de enorme piek die we nu zien is bezig op het moment dat er geen QR code is.
Ok even meegaan in jouw hersenkronkels...
De piek is er omdat er geen QR code is
Er is geen QR code omdat er een lockdown is/net was
Dus de piek komt door de Lockdown
En de lockdown kwam omdat er een piek was
En de piek kwam door ...

quote:
Nee, je probeert je er uit te lullen.
Lol zie hierboven

quote:
Jij geeft de gevaccineerden de schuld van de huidige golf, omdat ze misbruik maken van de privileges van de QR code en elkaar lekker aan het besmetten zijn.
Euh wie gaat/ging er volop op reis met hun dierbaar groen vinkje? Omicron ontstaan in NL ofwat?
Regering, omt en hun burgervolgelingen blijven krampachtig beschuldigende vinger naar de ongevaccineerden steken want ze kunnen niet anders om zichzelf nog goed te praten.
En ja soms wens ik eens dat 100% gevaccineerd zou zijn om dan te zien dat het nog steeds misloopt. Misschien dat dan de dichtgespoten ogen van de prikschapen eindelijk es open gaan.

quote:
Tja, dat raakt kant noch wal, want er zijn nu geen QR privileges.
En weer een kort tijdsbestek eruit halen om te proberen je gelijk te halen ...

quote:
En nogmaals, jij maakt mij niet wijs dat jij met een FFP2 kapje op straat loopt, overal afstand houdt, etc...
Wat een wetenschappelijk onderbouwde aanname alweer.
Als jij zo over ongevaccineerden denkt, geef je onderhuids toe wat ik over de gevaccineerden zei :W
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203328017
quote:
7s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:21 schreef Isdatzo het volgende:

Wat zou hier niet kunnen?
Waarom zou wat niet kunnen waar?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 23 januari 2022 @ 09:45:05 #157
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203328073
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Waarom zou wat niet kunnen waar?
Ja, dat was ongeveer mijn vraag aan jou. Ik zeg dat er in COR andere eisen gesteld worden aan de onderbouwing van uitspraken, en dan vraag jij je af waarom dat hier niet kan. Wat stel je nou precies voor?
Huilen dan.
pi_203328110
quote:
7s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja, dat was ongeveer mijn vraag aan jou. Ik zeg dat er in COR andere eisen gesteld worden aan de onderbouwing van uitspraken, en dan vraag jij je af waarom dat hier niet kan. Wat stel je nou precies voor?
Nou als er in COR eisen kunne gesteld worden waarom dan hier niet?
Als je in COR een BNW uitspraak doet, wordt je post verwijderd.
Als je in BNW een COR uitspraak doet, blijft ie lekker staan , en dikwijls nog verdedigd door een mod
Waar zit het verschil?
BNWers mogen geen COR usertjes lastig vallen maar omgekeerd wel
Smells like ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203328153
In COR wordt er letterlijk getolereerd dat er gezegd wordt dat wappies mensen zijn die niet kunnen nadenken.
Mod zegt dat dat algemeen bedoeld is en dus kan blijven staan.

Is voor mij vrijgeleide om de tegenpartij in BNW nu domme prikschapen te noemen *O*

Selfreminder cor fb #12

Disclaimer vanaf nu : domme prikschapen is algemeen bedoeld, niet gericht tegen specifieke user
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 23 januari 2022 @ 10:04:58 #160
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203328238
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nou als er in COR eisen kunne gesteld worden waarom dan hier niet?
Als die eisen in BNW minder strict zijn dan betekent dat vanzelfsprekend dat argumentatie die aan de COR-standaard voldoet, ook aan de BNW-standaard voldoet.
Huilen dan.
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 10:09:13 #161
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_203328269
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja ok maar ik mag mijn mening niet geven in COR ? Daar worden de zieltjes afgeschermd van alle tegengeluid.
Wat een selectief gedoe toch hier :{w
BNW heeft ook recht op een BNWmod die zijn/haar subforum verdedigt :6
Natuurlijk wel. Graag. Als het maar binnen het beleid is. En op inhoud en niet op de man. Zoveel beter voor de sfeer. Ik vraag dat trouwens aan iedereen. Even zen. Fijne zondag *O*
A child is born with no state of mind.
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 10:11:41 #162
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_203328306
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:54 schreef UncleScorp het volgende:

Is voor mij vrijgeleide om de tegenpartij in BNW nu domme prikschapen te noemen *O*
Nee joh. Dat is hoe het niet moet.
A child is born with no state of mind.
  zondag 23 januari 2022 @ 10:12:24 #163
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203328312
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja ok maar ik mag mijn mening niet geven in COR ? Daar worden de zieltjes afgeschermd van alle tegengeluid.
Wat een selectief gedoe toch hier :{w
BNW heeft ook recht op een BNWmod die zijn/haar subforum verdedigt :6
Nare sfeer weer hier. Toen yvonne even de scepter zwaaide op bnw was het een stuk minder.



:Y
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203328322
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En waarom kan dat hier niet ?

Lol de eisen zijn daar gewoon meepraten met het algemeen narratief :')
Valt mee nog hoor, de extremisten zitten in dat demonstratie topic.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 10:14:05 #165
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_203328330
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Nare sfeer weer hier. Toen yvonne even de scepter zwaaide op bnw was het een stuk minder.

[ afbeelding ]

:Y
Ik ben er ook weer meer. Gwn blijven TR’en :)
A child is born with no state of mind.
pi_203328354
quote:
Zorgen om hartproblemen topsporters na coronabesmetting: ‘Waakzaamheid is geboden’

Ongeveer vier procent van de topsporters houdt hartproblemen over na een coronabesmetting. Dit heeft onderzoek van de Nederlandse sportcardioloog Harald Jorstad van Amsterdam UMC uitgewezen. De arts heeft daarom een klemmend advies voor onder meer voetballers in ere en eerste divisie, waaronder de vaccinatiegraad volgens onderzoek van de VVCS slechts 75 procent is. ,,Je laten vaccineren is de beste manier om hartschade te voorkomen.”

Het waren opmerkelijke gebeurtenissen, afgelopen periode, op de internationale voetbalvelden. Onder anderen Arsenal-ster Pierre-Emerick Aubameyang kampte met hartproblemen. Hetzelfde gold voor zijn ploeggenoten Axel Meyé en Mario Lemina bij Gabon. Alphonso Davies (Bayern München) op zijn beurt lijdt aan myocarditis, een ontsteking aan het hart. Gemene deler: ze kregen de hartklachten nadat ze een coronabesmetting hadden opgelopen. Het roept de vraag op in hoeverre topsporters, in dit geval topvoetballers, extra kwetsbaar zijn voor Covid.

,,Wat we weten is dat ongeveer vier procent van de topsporters een ontsteking aan het hart krijgen door een coronabesmetting”, zegt sportcardioloog Harald Jorstad, die er afgelopen tijd onderzoek naar deed en daarbij honderd Nederlandse topsporters monitorde. ,,Ongeveer veertig procent van de sporters met een ontsteking van het hart herstelt volledig. De rest houdt blijvende schade over, zoals kleine littekens in het hart of langdurige ontstekingen ervan.”

De uitkomsten van het onderzoek van Jorstad, werkzaam voor Amsterdam UMC, komen overeen met een Amerikaanse studie die is gedaan naar de effecten van een coronabesmetting op het hart. Een zorgwekkend percentage, lijkt het, die vier procent. Impliciet betekent dit namelijk dat in elke voetbalselectie van 25 spelers één speler te maken krijgt met hartproblemen na een coronabesmetting. De zwaarte van de coronabesmetting lijkt hierin geen verband te houden met de gevolgen.

,,Sommige sporters hebben weinig klachten van Covid en krijgen vervolgens toch hartproblemen. Andersom zijn er sporters met veel Covid-klachten die daarna nul hartschade hebben”, duidt Jorstad, die benadrukt dat het onderzoek betrekking had op de varianten tot en met de Delta-variant. ,,Wat we nu zien lijkt Omikron minder schade voor het hart op te leveren, maar dit moet nog wetenschappelijk bevestigd worden.”

Het onderzoek van Jorstad leert dat vooral ongevaccineerde topsporters te maken krijgen met ontstekingen van het hart. Een interessante statistiek, aangezien uit onderzoek van spelersvakbond VVCS onlangs is gebleken dat slechts 75 procent van de Nederlandse profvoetballers is gevaccineerd. ,,Ik ken geen papers die grote getallen hartschade bij gevaccineerde topsporters rapporteren en uit ons onderzoek blijkt hetzelfde”, stelt Jorstad. ,,Ongevaccineerden hebben een veel grotere kans op Covid en daarmee dus ook een veel grotere kans op een ontsteking van het hart, en blijvende hartschade.”

Jorstad pleit er voor dat de 25 procent van de Nederlandse profvoetballers die zich nog niet heeft laten vaccineren, dit op korte termijn wél doet. ,,Dat percentage moet echt omhoog. Dat kunnen we niet vaak genoeg benadrukken. De hartschade na een coronabesmetting mag dan niet levensbedreigend lijken; voorkomen is natuurlijk altijd beter.” En daarmee weerlegt de UMC-sportcardioloog nadrukkelijk de onder sommige voetballers levende opvatting dat vaccinatie hartproblemen juist in de hand werkt. ,,Dat is onjuist”, besluit Jorstad. ,,Je laten vaccineren is de beste manier om hartschade te voorkomen.”
https://www.pzc.nl/nederl(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Topsporters extra boosteren om ze te beschermen tegen hartklachten die aangericht worden door het killervirus :M
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203328362
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
de cijfers ... :O
[..]
Dus slim van mij om niet gevaccineerd te zijn?
Aan de eindstreep heeft het totaal geen verschil gemaakt zo blijkt ...
[..]
Ik ken je niet, maar laten we voor het gemak er even van uitgaan dat je een fitte, gezonde deftiger bent. Dan maakt het in het grote geheel weinig uit of je gevaccineerd bent of niet.

quote:
de afgelopen weken ... je bedoelt wsl vanaf start lockdown want da past hier in je kraam?
Iedereen mag dus zijn QR app deleten van zn phone ?
[..]
Ja,op dit moment neemt die App hooguit ruimte in beslag. Je kunt er verder niks mee in Nederland.
En dat inderdaad sinds de start van de lockdown.
En de huidige golf vindt plaats tijdens die periode dat er geen QR code is.


quote:
Ok even meegaan in jouw hersenkronkels...
De piek is er omdat er geen QR code is
Nee, daar gaat het al mis.

quote:
Er is geen QR code omdat er een lockdown is/net was
Dus de piek komt door de Lockdown
En de lockdown kwam omdat er een piek was
En de piek kwam door ...
De piek komt doordat Omikron vele malen besmettelijker is dan Delta en bovendien elke opgebouwde immuniteit omzeilt.
Dus gevaccineerd, ongevaccineerd, hersteld..
Maakt niks uit.
De lockdown is er om de piek zoveel mogelijk af te vlakken.
Dat lukt enigszins, maar het nadeel is dat je daardoor vast blijft zitten in een lockdown.
Omliggende landen hebben besloten om de golf gewoon te laten komen en niet alles dicht te gooien. Die pieken eerder en wellicht heviger, maar Omikron blijkt zoveel milder te zijn dan Delta, dat ze de gevolgen voor het zorgstelsel aanvaardbaar vinden.

Helaas was onze regering angstiger en zitten wij wel in een lockdown.


quote:
[..]
Lol zie hierboven
[..]
Euh wie gaat/ging er volop op reis met hun dierbaar groen vinkje?
Oh, daarvoor heb je ook geen vaccinatie nodig,ik heb verscheidene familieleden die zich niet laten vaccineren, maar gewoon op vakantie zijn gegaan in het buitenland...


quote:
Omicron ontstaan in NL ofwat?
Tja, nu pleit je dus voor het dichtgooien van landgrenzen.
Vanwege een snotneus virus...


quote:
Regering, omt en hun burgervolgelingen blijven krampachtig beschuldigende vinger naar de ongevaccineerden steken want ze kunnen niet anders om zichzelf nog goed te praten.
En ja soms wens ik eens dat 100% gevaccineerd zou zijn om dan te zien dat het nog steeds misloopt. Misschien dat dan de dichtgespoten ogen van de prikschapen eindelijk es open gaan.
[..]

Het probleem waar je dan tegenaan loopt is dat uit cijfers in Nederland en bijvoorbeeld Engeland blijkt dat vaccineren wel het verschil uitmaakt.

Maar dat wil niet automatisch zeggen dat bijvoorbeeld jij gevaccineerd moet zijn of dat de overheid rechtvaardig handelt in het opjagen van ongevaccineerden.

Ik vind dat de overheid daardoor de boel heeft gepolariseerd. Dat merk ik ook aan jou, omdat je van prikschapen spreekt.

Wat ik eerder ook al aangaf we weten grofweg wie risico loopt op ziekenhuisopname. Die groep zou juist actief benaderd moeten worden. Niet elke ongevaccineerde opjagen.
Zeker in andere landen lijkt dat gewoon een missie op zich te zijn geworden.

quote:
En weer een kort tijdsbestek eruit halen om te proberen je gelijk te halen ...
[..]
Tja, de huidige piek vindt plaats binnen dat tijdsbestek, vanwege een variant die vlak voor dat tijdsbestek zijn intrede deed.
Alles van daarvoor is dan niet relevant.


quote:
Wat een wetenschappelijk onderbouwde aanname alweer.
Als jij zo over ongevaccineerden denkt, geef je onderhuids toe wat ik over de gevaccineerden zei :W
Nou je mag ook gewoon het tegendeel geven?
Volg jij de laatste adviezen en maatregelen stipt op?
Dan ben je een hoge uitzondering.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203328364
quote:
9s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:11 schreef SuperHartje het volgende:

[..]
Nee joh. Dat is hoe het niet moet.
Maar wel in COR dan ?
Wordt daar letterlijk verdedigd door een mod...
Wat is het verschil in BNW dan ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203328395
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Nare sfeer weer hier. Toen yvonne even de scepter zwaaide op bnw was het een stuk minder.

[ afbeelding ]

:Y
Schapen is wel een goed woord eigenlijk.

Het gaat om dat groepsdenken...
Opvallendste voor mij is dat intellectuelen zogezegd er ook ten prooi aan vallen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203328502
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Nare sfeer weer hier. Toen yvonne even de scepter zwaaide op bnw was het een stuk minder.
Ow ja toen het BNW-gedachtengoed even verdedigd werd...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203328507
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Topsporters extra boosteren om ze te beschermen tegen hartklachten die aangericht worden door het killervirus :M
Ik zou een paar dingen kunnen highlighten maar dit is dus echt totale bullshit.

Deze wapneus heeft 100 mensen getest na covid besmetting en 4 daarvan hadden ontsteking hartspier. Je weet niet of die mensen random geselecteerd zijn.

Het onderzoek van Jorstad leert dat vooral ongevaccineerde topsporters te maken krijgen met ontstekingen van het hart.

En hij heeft maar 4 mensen gevonden met hart probleem. Lol, leuke conclusie, totaal onwetenschappelijk,triest gewoon.

Wie is die Jorstad?

Ze noemen het onderzoek ook nog. Prima, maar er valt verdomd weinig conclusies uit te trekken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203328554
Even over die topsporters en die still births.. En even over die oversterfte van jongens tussen 15-19.

Je kan het allemaal op "delta" schuiven. Of de vaccinatie, maar vaccinatie status is iets wat je kan meenemen in je onderzoek. Dus waar wachten we op...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 23 januari 2022 @ 10:41:40 #173
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203328650
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ow ja toen het BNW-gedachtengoed even verdedigd werd...
Jij bent toch uit België? Ik kwam deze tegen, mijn maag keerde zich om. Al weet ik de achtergrond niet maar dit is toch echt van den zotte.

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 10:46:36 #174
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_203328701
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Maar wel in COR dan ?
Wordt daar letterlijk verdedigd door een mod...
Wat is het verschil in BNW dan ?
Het verschil is dat er hier meer BNW oftewel alternatieve Corona gerelateerde onderwerpen besproken worden. Het is minder mainstream, maar mag ook nog wel nieuws zijn.
En iedereen mag hier zijn mening geven, als het maar niet teveel off-topic is en we elkaar niet in de haren vliegen. Het is een openbaar en een discussie (sub)forum en het meest belangrijke fundament van BNW is toch wel het vinden van de waarheid. Daarmee wil ik zeggen dat de meerwaarde in het discussiëren en onderbouwen zit.
A child is born with no state of mind.
pi_203328805
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Jij bent toch uit België? Ik kwam deze tegen, mijn maag keerde zich om. Al weet ik de achtergrond niet maar dit is toch echt van den zotte.

[ twitter ]
Politie verdedigt zich door te zeggen dat het meisje verschillende malen in zijn gezicht gespuwd heeft.

2 volwassen agenten die nog geen meisje van 14 in bedwang kunnen houden zonder een vuistslag te geven ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')