abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203319962
Beelden van interviews met pikante vragen van Tim Hofman van BOOS gaan viraal

Sommige mensen snacken alweer naar het dagelijkse pandemie-nieuws, want alles staat heel de dag in het teken van de onthullingen in de uitzending van BOOS. Zo hebben wij jullie ook wat oude beelden voorgeschoteld die helemaal tenenkrommend zijn met het nieuws wat nu over straat ligt van bepaalde coaches, zoals van Ali B.

Niet alleen van de coaches gaan er beelden rond, maar ook van BOOS presentator Tim Hofman. Die heeft voor het programma Spuiten en Slikken gepresenteerd en fragmenten uit een interview met Zimra Geurts gaan viraal. Ook een antwoord van Tim uit een interview met Anna Nooshin over de sfeer bij BNN gaat viraal.

Veel mensen op social media vinden Tim Hofman hypocriet, maar de setting was totaal anders. Bij BNN moest je in die tijd juist brutaal zijn en Zimra Geurts zat in de entertainment-industrie voor volwassen mensen en wist dat ze dit soort vragen kon verwachten.

https://www.vkmag.com/mag(...)van-boos-gaan-viraal

zaterdag 22 januari 2022 @ 19:55:07 #177
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203320013
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:29 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Uiteraard hebben ze daarvoor te zorgen, maar we moeten nu niet doen alsof er middels een boeteclausule voor is gezorgd dat kandidaten geen strafbare feiten aan de kaak kunnen stellen. Er mag gewoon aangifte gedaan worden van strafbare feiten, of een kandidaat nou zwak staat of niet. Zolang er geen sprake is van een valse aangifte heeft RTL juridisch gezien geen poot om op te staan m.b.t. die clausule. Die is daar niet voor.

Stel dat jij in je arbeidsovereenkomst hebt staan dat je je werkgever niet in diskrediet mag brengen op straffe van ontslag. Zou je dan ook geen aangifte mogen doen als er een strafbaar feit tegen je wordt gepleegd denk je?
Hier gaat precies fout waar het in kwetsbare situaties dan ook fout gaat en zoiets ook de Mol hoe hij reageerde met mijn deur staat altijd open voor erkende klachten en mensen moeten dan wel wat zeggen anders kan ik niets doen.
Ik zeg dan in lijn met de advertentie : "John: De slachtoffers zijn niet het probleem"

Iedereen mag natuurlijk aangifte doen van een STRAFBAAR FEIT dat dan wel eerst zo zeker moet zijn dat zelfs de slimste advocaat het niet kan weg redeneren.

Punt wat hier vaak speelt is het vermeende eigen aandeel in een situatie en meestal niet begrepen wordt dat situatie en/of fysieke reactie haaks kan staan op wat wordt beleefd. Termen als de persoon vond het ook lekker, ging niet weg, daagde uit en er werd overeenkomstig gereageerd etc.etc. Genoeg mensen die helaas denken dat als iemand bv klaarkomt dit een bewijs is van instemming.

Dit dan juridisch benaderen, waarbij het wetboek in dit opzicht volledig faalt, wordt een lijdensweg.
Menigmaal heb ik mee mogen maken dat mensen die aangifte wilde doen van wat hun werd aangedaan, (ook door mijzelf) in hun belang werd geadviseerd dat maar niet te doen en op een andere wijze hulp te zoeken om hun leven weer wat op te kunnen pakken.
Gelijk hebben en dat dan zien te krijgen, liggen in ons stelsel doorgaans mijlenver uit elkaar.
Zeker als het gaat om machtsposities en helaas, overtuigingen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zaterdag 22 januari 2022 @ 20:48:27 #178
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203321222
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Miss 200.000.000! zaterdag 22 januari 2022 @ 21:42:26 #179
367000 roos94
pi_203322449
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:52 schreef Nober het volgende:

Sommige mensen snacken alweer naar het dagelijkse pandemie-nieuws, want alles staat heel de dag in het teken van de onthullingen in de uitzending van BOOS. Zo hebben wij jullie ook wat oude beelden voorgeschoteld die helemaal tenenkrommend zijn met het nieuws wat nu over straat ligt van bepaalde coaches, zoals van Ali B.

Niet alleen van de coaches gaan er beelden rond, maar ook van BOOS presentator Tim Hofman. Die heeft voor het programma Spuiten en Slikken gepresenteerd en fragmenten uit een interview met Zimra Geurts gaan viraal. Ook een antwoord van Tim uit een interview met Anna Nooshin over de sfeer bij BNN gaat viraal.

Veel mensen op social media vinden Tim Hofman hypocriet, maar de setting was totaal anders. Bij BNN moest je in die tijd juist brutaal zijn en Zimra Geurts zat in de entertainment-industrie voor volwassen mensen en wist dat ze dit soort vragen kon verwachten.

Wat ziet ie eruit :D
pi_203322625
Tim Hofman was nogal van de vreemde seksistische vraagstellingen.
Victor Reinier kreeg in 2013 dubieuze vragen tijdens een interview. onverwacht stelde Tim vragen over seks met de moeder van Victor. En Victor was daar niet van gediend.

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203322689
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Victor Reinier kreeg in 2013 dubieuze vragen tijdens een interview. onverwacht stelde Tim vragen over seks met de moeder van Victor. En Victor was daar niet van gediend.

pi_203322700
quote:

Oh ok, dan gaan de aantijgingen aan het adres van Ali, Marco en Jeroen Riet B. nergens over.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  FOK!fotograaf zaterdag 22 januari 2022 @ 21:57:24 #183
364681 over_hedge
pi_203322788
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:52 schreef Nober het volgende:

OOF _O-
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Miss 200.000.000! zaterdag 22 januari 2022 @ 21:57:33 #184
367000 roos94
pi_203322791
quote:

Haha deze herinner ik nog. Leuke vent Die victor
pi_203323294
twitter

WOKED
  zaterdag 22 januari 2022 @ 22:36:39 #186
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_203323697
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:57 schreef over_hedge het volgende:

[..]
OOF _O-
Alleen dat haar al is beklagenswaardig.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 22:38:27 #187
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203323743
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:19 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

WOKED
Nou zeg. Toen was het nog een recalcitrante puber. Dat is van jaren geleden.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 22 januari 2022 @ 22:40:24 #188
319979 Fok-it
All is well
pi_203323789
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Nou zeg. Toen was het nog een recalcitrante puber. Dat is van jaren geleden.

:{²
Vind dit ook niet zo bijzonder nee. Daarbij ziet hij nu gewoon in dat zulke opmerkingen ook niet wenselijk zijn, prima dan
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_203323869
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Vind dit ook niet zo bijzonder nee. Daarbij ziet hij nu gewoon in dat zulke opmerkingen ook niet wenselijk zijn, prima dan
Nee nee.

Get woke go broke.

Zo werkt die cancelcultuur.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 22:53:13 #190
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203324134
Je bent wel dom als je, als BNNER denkt met zoveel smeerlapperij weg te kunnen komen. "Ik ben niet bang dat het uitkomt, want niemand gaat jou geloven" bah, smerige tering lullen zijn het
pi_203324216
Blijft een hypocriet mannetje maar ja wel heel goedkoop scoren met zoeken.
SOONY
  zaterdag 22 januari 2022 @ 22:59:57 #192
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_203324328
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:43 schreef Nober het volgende:

[..]
Nee nee.

Get woke go broke.

Zo werkt die cancelcultuur.
Ik maak me oprecht zorgen om figuren zoals jij. Tientallen meisjes en vrouwen aangerand en misbruikt en jij windt je op over een woke presentator. Ziek.

Links een verkrachtinkje, rechts een minderjarige aanranden, maakt het uit, de 'woke' presentator heeft eens tiet gezegd, dan ben je weer helemaal blij, kan je weer terugzakken in je warme bad vol wokeobsessie
Laffe huichelaar
pi_203324477
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:33 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Als blijkt dat ook hij aan kindertjes heeft gezeten dan hoop ik van harte dat het koningslied alsnog word gecanceld
Met het koningslied zijn niet alleen minderjarige meisjes, maar álle Nederlanders verkracht.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_203324512
quote:
18s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:55 schreef Vallon het volgende:
Hier gaat precies fout waar het in kwetsbare situaties dan ook fout gaat en zoiets ook de Mol hoe hij reageerde met mijn deur staat altijd open voor erkende klachten en mensen moeten dan wel wat zeggen anders kan ik niets doen.
Ik zeg dan in lijn met de advertentie : "John: De slachtoffers zijn niet het probleem"
Het staat buiten kijf dat de slachtoffers niet het probleem zijn. Dat zou de omgekeerde wereld zijn. Maar dit soort dingen gebeurd doorgaans niet heel openlijk. Kijk naar slachtoffers van huiselijk geweld. Dat kan ook jaren aan de gang zijn zonder dat de buitenwereld het merkt. Uiteraard zijn de mannen (en soms vrouwen) die dit doen het probleem, maar dat dit soort misdragingen vaak niet gemeld wordt maakt het niet makkelijker om het uit te bannen.

quote:
18s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:55 schreef Vallon het volgende:
Iedereen mag natuurlijk aangifte doen van een STRAFBAAR FEIT dat dan wel eerst zo zeker moet zijn dat zelfs de slimste advocaat het niet kan weg redeneren.

Punt wat hier vaak speelt is het vermeende eigen aandeel in een situatie en meestal niet begrepen wordt dat situatie en/of fysieke reactie haaks kan staan op wat wordt beleefd. Termen als de persoon vond het ook lekker, ging niet weg, daagde uit en er werd overeenkomstig gereageerd etc.etc. Genoeg mensen die helaas denken dat als iemand bv klaarkomt dit een bewijs is van instemming.

Dit dan juridisch benaderen, waarbij het wetboek in dit opzicht volledig faalt, wordt een lijdensweg.
Menigmaal heb ik mee mogen maken dat mensen die aangifte wilde doen van wat hun werd aangedaan, (ook door mijzelf) in hun belang werd geadviseerd dat maar niet te doen en op een andere wijze hulp te zoeken om hun leven weer wat op te kunnen pakken.
Gelijk hebben en dat dan zien te krijgen, liggen in ons stelsel doorgaans mijlenver uit elkaar.
Zeker als het gaat om machtsposities en helaas, overtuigingen.
Dat zal ik ook zeker niet ontkennen en ik kan me ook heel goed voorstellen dat de drempel om aangifte te doen in dit soort gevallen hoog is. Maar er wordt hier gesteld dat kandidaten geen aangifte zouden doen vanwege een boeteclausule die van toepassing is bij het in diskrediet brengen van het programma. Dat staat los van het kunnen doen van aangifte van strafbare feiten. Het is gewoon pertinent onjuist dat daarmee zo'n boeteclausule (rechtsgeldig) in werking kan treden.

Blijkbaar zijn er te veel mensen die denken: aangifte betekent negatieve publiciteit, dus breng ik het programma in diskrediet en moet ik misschien wel die boete betalen. Zo werkt zo'n boeteclausule niet.
pi_203324529
quote:
16s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:53 schreef GayGuy het volgende:
Je bent wel dom als je, als BNNER denkt met zoveel smeerlapperij weg te kunnen komen. "Ik ben niet bang dat het uitkomt, want niemand gaat jou geloven" bah, smerige tering lullen zijn het
Is tering seksueel overdraagbaar?

#durftevragen
  zaterdag 22 januari 2022 @ 23:08:10 #196
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203324566

8:00
Talisia:
Vroeger toen jij nog vrijgezel was had je één zin om vrouwen te versieren. Wat hij eigenlijk altijd deed was dan ging hij een beetje dansen en dan ging hij voor iemand staan en dan zei hij altijd "Ik ga je nu zoenen"en dan deden alle meisjes "Uh uh wat wat?" en dan deed hij dat en zo regelde hij altijd chicks

Anna Nooshin
Das wel echt een hele goede zin
Dit is hoe het moet bij vrouwen, ik zeg het je
Luister als dit het ergste is wat ze kunen zeggen over je
Ik denk dat heel veel meisjes dit aantrekkelijk vinden

https://nl.wikipedia.org/wiki/Verkrachting
quote:
Verkrachting is het ongewenst seksueel binnendringen van het lichaam door een ander. Het is een vorm van seksueel geweld. De precieze juridische definitie van de term verschilt per land.[1] Volgens engere definities is er pas sprake van verkrachting wanneer de dader fysiek geweld of dwang gebruikt, volgens ruimere definities is er ook sprake van verkrachting als het slachtoffer geen toestemming heeft gegeven,[2][3] zoals in geval van bewusteloosheid of verstandelijke beperking.

Bij seksuele penetratie gaat het niet alleen om gedwongen geslachtsgemeenschap. Een verkrachting kan ook ongewenste penetratie zijn van anus of mond. De penetratie hoeft niet met de penis te worden uitgevoerd, ook binnendringen met vingers of voorwerpen kan gelden als verkrachting.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 23:09:41 #197
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203324634
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 23:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Is tering seksueel overdraagbaar?

#durftevragen
Ik hoop het voor hun
pi_203324646
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:59 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Nou nou nou, met zijn muziek is echt niet zoveel mis hoor.
Het is volstrekt kwaliteitsloze huisvrouwenmuziek voor mensen die niet in staat zijn (een eigen muzikale) smaak te ontwikkelen en daarom maar naar sky radio luisteren.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_203325160
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:59 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Nou nou nou, met zijn muziek is echt niet zoveel mis hoor.
Lopen over water, vliegen zonder vleugels, het is werkelijk niet om aan te horen.
Zelfs dove mensen hebben klachten.

Overigens; wist je dat 'Dromen zijn bedrog' eigenlijk van Riccardo Fogli is?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203325269
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 23:06 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Het staat buiten kijf dat de slachtoffers niet het probleem zijn. Dat zou de omgekeerde wereld zijn. Maar dit soort dingen gebeurd doorgaans niet heel openlijk. Kijk naar slachtoffers van huiselijk geweld. Dat kan ook jaren aan de gang zijn zonder dat de buitenwereld het merkt. Uiteraard zijn de mannen (en soms vrouwen) die dit doen het probleem, maar dat dit soort misdragingen vaak niet gemeld wordt maakt het niet makkelijker om het uit te bannen.
[..]
Dat zal ik ook zeker niet ontkennen en ik kan me ook heel goed voorstellen dat de drempel om aangifte te doen in dit soort gevallen hoog is. Maar er wordt hier gesteld dat kandidaten geen aangifte zouden doen vanwege een boeteclausule die van toepassing is bij het in diskrediet brengen van het programma. Dat staat los van het kunnen doen van aangifte van strafbare feiten. Het is gewoon pertinent onjuist dat daarmee zo'n boeteclausule (rechtsgeldig) in werking kan treden.

Blijkbaar zijn er te veel mensen die denken: aangifte betekent negatieve publiciteit, dus breng ik het programma in diskrediet en moet ik misschien wel die boete betalen. Zo werkt zo'n boeteclausule niet.
Zoals ik schreef, als het woord tegen woord is dan gaan ze bot vangen en begint wellicht het smaad laster verhaal want reken maar dat als Nienke destijds aangifte had gedaan Jeroen daar niet meer als bandleider gezeten had tot de zaak afgehandeld zou zijn.
Natuurlijk zit bij de familie Mol het grote geld en dure advocaten, Nienke kan aangifte doen maar kan niets bewijzen en Jeroen zegt eenvoudig dat ze liegt wat zoveel zegt als ze doet een valse aangifte dat hem en the voice schaadt.
Vind je het niet vreemd dat medewerkers en kandidaten al jaren weten van dat overschrijdend gedrag en dat het gewoon door kon gaan?
Jeroen moet het die ene keer wel heel erg bont gemaakt hebben lijkt me toen hij wel op het matje moest komen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')