abonnement Unibet Coolblue
pi_203318697
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:46 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
De kont zit niet tussen de benen
Dit feit was mij reeds bekend.
pi_203318706
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:42 schreef luxerobots het volgende:

[..]
En waar baseer je dat op?
Netflix
pi_203318713
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:46 schreef Scjvb het volgende:
Best een zorgelijke ontwikkeling, zo kan achteraf iedereen wat roepen of uit de werkelijke context plaatsen.

https://nos.nl/collectie/(...)en-aan-zelfonderzoek
Logisch het advocatenbureau moet een opdracht krijgen en willen graag een rekening sturen.

Ik zou niet weten wie anders de opdracht moet verstrekken???
speak only if it improves the silence.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 18:50:18 #154
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203318732
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, heel lullig, maar dat gebeurt echt vaker dan je denkt.
Lijkt me niet. Geld geven is een soort van een schuldbekentenis.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 22 januari 2022 @ 18:51:27 #155
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203318748
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:15 schreef Accordtje het volgende:
Dat er iets goed mis is binnen dat programma dat moge duidelijk zijn, maar dat staat natuurlijk los van die boeteclausule waarvoor kandidaten hebben getekend. Dat heeft ook niks met "achteraf wordt" te maken. De vraag wordt nu gesteld omdat (sommige) kandidaten blijkbaar dachten dat aangifte doen van strafbare feiten misschien zou leiden tot die boete. Daarop vraagt men nu naar die clausule en dan vind ik het volkomen logisch dat men daarvan zegt dat dergelijke meldingen daar niet onder vallen. Een bepaling in een contract waarin je tekent dat je geen aangifte zal doen van strafbare feiten bestaat niet. Tenminste, het zal nooit een rechtsgeldige bepaling zijn.
Het zou RTL en/of de producent sieren dat ze zich niet beroepen op deze clausule hieren het overlaten aan het OM.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203318752
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:44 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Maar een getrouwde man van 32 (Ali B.) met een zangeresje van 18 vind ik verwerpelijk, hoewel het dus niet strafbaar is.
Zit dat hem in het getrouwd zijn, of in de leeftijd?

Ik vind 32 en 18 ook een groot verschil, maar volgens veel vrouwen boven de 50 op Tinder is 'leeftijd maar een nummer'.
pi_203318753
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Lijkt me niet. Geld geven is een soort van een schuldbekentenis.

:{²
Juist bij bn`ers is een schikking treffen vaak de enige optie, het alternatief is een jarenlange rechtszaak met veel media aandacht en gecanceld worden.

In deze zaak voorzie ik geen schikking vanuit de artiesten maar wel van hun werkgever.
speak only if it improves the silence.
pi_203318767
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:34 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Zo'n kandidaat doet in zo'n geval aangifte tegen een persoon. Het is niet dat een kandidaat zich daarmee naar buiten toe negatief uit over het programma. Dat die persoon vervolgens een tegenaangifte doet is ook iets tussen die twee personen. Het niet kunnen bewijzen van de aangifte betekent niet dat het niet is gebeurd.
Het vind plaats op de werkvloer bij the voice, natuurlijk gaat daar negatieve publiciteit van komen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 18:54:18 #159
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203318797
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:51 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Juist bij bn`ers is een schikking treffen vaak de enige optie, het alternatief is een jarenlange rechtszaak met veel media aandacht en gecanceld worden.
Ik hoor het je zeggen. Maar het is David tegen Goliath. die artiesten hebben de middelen en dus de langere adem. Toch?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203318809
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Zit dat hem in het getrouwd zijn, of in de leeftijd?

Ik vind 32 en 18 ook een groot verschil, maar volgens veel vrouwen boven de 50 op Tinder is 'leeftijd maar een nummer'.
Beide.

Ik ben nog van de oude stempel en geloof in de huwelijksgelofte.

Maar daarnaast is het verschil tussen 32 en 18 ook te groot. Het is dan geen gelijkwaardige verhouding. Hij heeft haar echt letterlijk alleen gebruikt voor de seks.
pi_203318832
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik hoor het je zeggen. Maar het is David tegen Goliath. die artiesten hebben de middelen en dus de langere adem. Toch?

:{²
Voordat je definitief bent vrijgesproken kun je zomaar jaren verder zijn. Gecanceld, geen carrière meer en je moet niet denken dat de media dan nog aandacht voor je heeft.

Dat is misschien een optie voor marco en ali maar niet voor iemand die nog verder wilt.
speak only if it improves the silence.
pi_203318844
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik hoor het je zeggen. Maar het is David tegen Goliath. die artiesten hebben de middelen en dus de langere adem. Toch?

:{²
Als je daar een leger goedgebekte vrouwen tegenover zet wordt het knap lastig. Nu met alle media eromheen is het een heel andere zaak geworden dan een eenling die iets probeert te ondernemen.
pi_203318866
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:57 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Als je daar een leger goedgebekte vrouwen tegenover zet wordt het knap lastig. Nu met alle media eromheen is het een heel andere zaak geworden dan een eenling die iets probeert te ondernemen.
Het is vooral de duur van zo zaak. Je bent allang gecanceld vergeten en begraven voordat je gelijk krijgt.
speak only if it improves the silence.
pi_203318878
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:55 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Beide.

Ik ben nog van de oude stempel en geloof in de huwelijksgelofte.

Maar daarnaast is het verschil tussen 32 en 18 ook te groot. Het is dan geen gelijkwaardige verhouding. Hij heeft haar echt letterlijk alleen gebruikt voor de seks.
In deze situatie lijkt dat vrij helder ja. Maar ik zou niet standaard elke situatie tussen een 18 en 32 jarige willen afschrijven als ongepast.

Kan best dat er dan daddy issues bij de één spelen en een wat viezige voorkeur voor jong bloed bij de ander, maar als dat elkaar treft en het werkt vind ik het prima.
pi_203318895
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:57 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Als je daar een leger goedgebekte vrouwen tegenover zet wordt het knap lastig. Nu met alle media eromheen is het een heel andere zaak geworden dan een eenling die iets probeert te ondernemen.
4 vrouwen en die advocaat komt er niet meer tussen joh.
pi_203318898
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
In deze situatie lijkt dat vrij helder ja. Maar ik zou niet standaard elke situatie tussen een 18 en 32 jarige willen afschrijven als ongepast.

Kan best dat er dan daddy issues bij de één spelen en een wat viezige voorkeur voor jong bloed bij de ander, maar als dat elkaar treft en het werkt vind ik het prima.
Zeker als het slechts om een wip gaat.
speak only if it improves the silence.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 19:00:14 #167
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_203318906
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:49 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Logisch het advocatenbureau moet een opdracht krijgen en willen graag een rekening sturen.

Ik zou niet weten wie anders de opdracht moet verstrekken???
Uiteraard zijn er ook zakelijke kantjes. c_/
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_203318931
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:52 schreef bedachtzaam het volgende:
Het vind plaats op de werkvloer bij the voice, natuurlijk gaat daar negatieve publiciteit van komen.
Dat maakt niet uit.
Een kandidaat doet aangifte tegen een persoon. Die kandidaat zoekt niet de media o.i.d. op om zich negatief te uiten. Dat zo'n aangifte uitlekt kan je een kandidaat niet kwalijk nemen.

Je kan een kandidaat eventuele negatieve publiciteit alleen kwalijk nemen als het een valse aangifte betreft. Maar het doen van een valse aangifte is an sich al strafbaar, los van die boeteclausule.
pi_203318961
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:59 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Zeker als het slechts om een wip gaat.
42 en als ik een 25-jarige tegenkom die er goed uitziet en een nacht met een ervaren rot met grijze borsthaar wil doorbrengen, ren ik ook niet meteen weg.
pi_203319013
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
In deze situatie lijkt dat vrij helder ja. Maar ik zou niet standaard elke situatie tussen een 18 en 32 jarige willen afschrijven als ongepast.

Kan best dat er dan daddy issues bij de één spelen en een wat viezige voorkeur voor jong bloed bij de ander, maar als dat elkaar treft en het werkt vind ik het prima.
Jawel, er kunnen altijd uitzonderingen zijn.

In vroeger tijden was een groot leeftijdsverschil bij twee huwelijkspartners helemaal niet ongebruikelijk. Maar in dergelijke gevallen is er meestal ook geen overlap van liefde en seks.
pi_203319043
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:01 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Dat maakt niet uit.
Een kandidaat doet aangifte tegen een persoon. Die kandidaat zoekt niet de media o.i.d. op om zich negatief te uiten. Dat zo'n aangifte uitlekt kan je een kandidaat niet kwalijk nemen.

Je kan een kandidaat eventuele negatieve publiciteit alleen kwalijk nemen als het een valse aangifte betreft. Maar het doen van een valse aangifte is an sich al strafbaar, los van die boeteclausule.
Het maakt alles uit, ze hebben bij the voice immers te zorgen voor een veilige omgeving en nogmaals als het woord tegen woord is dan staat de kandidaat gewoon zwak ook al word er aangifte gedaan.
Wederom word in feite duidelijk dat een dergelijke route als nu met het programma BOOS waarbij meerdere kandidaten hun verhaal kunnen doen gewoon nodig is.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 19:06:53 #172
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203319052
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:19 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Dit was natuurlijk geen feestje, maar kinderen die een wedstrijd willen winnen en vol spanning staan vanwege het vele werk in de weken ervoor, de honderden mensen publiek, alle draaiende camera's en de wetenschap dat een miljoen mensen achter de tv kijken. Dat geeft veel spanning.

Wat geeft dan meer conform:
1 volwassenen die je afgelopen weken goed hebt leren kennen maar op tien meter afstand staat
2 dezelfde volwassenen die je hand vast heeft
3 de volwassenen die je vasthoudt om de spanning te delen?

Ik geloof niet in 1.

Weet je lichamelijk contact is voor iedereen een basisbehoefte. Dat zie je al bij baby's en dreumesen, die zijn net gebaat bij fysiek contact, zogenaamde huidhonger. Dan voelen ze liefde en kunnen zij emoties kwijt en delen. Afstandelijk doen daar heeft niemand baat bij. Ook al zijn wij Nederlanders het wel gewend, we missen zonder dat we het weten wel iets, iets essentieels
Het is de gelegenheid, hoe ook verpakt die niet gebruikt kan/mag worden door mensen die het (bege)leiden.
Wanneer een kandidaat of wie dan dan ook uit eigener beweging in de armen springt van de coach is dat voor mij totaal anders dan dat de coach dit als gewoonte bezigt, hiertoe het initiatief neemt of daartoe alle gelegenheid biedt.

Nog los dat ik vind dat kandidaten geprostitueerd worden ter meerdere glorie van een commercieel amusementsprogramma. Dit soort win=win (and who's fucked) programma's zijn in essentie zelf al fout door mensen tot (lof)uitingen te brengen die ze bij hun verstand zijnd, nooit zullen doen. Kandidaten en hun publiek worden meegesleept in waanzin.

Ik heb en ken ook (de geile) huidhonger als verlangen, maar dan wel met wederzijdse instemming en sws nooit in een machtssituatie. De ander zoekt maar iemand anders op dan mij of onze kinderen voor het trekpaardje te willen spannen.

Je kunt prima zeer close zijn met iemand zonder dat je er fysiek tegenop moet of gaat wrijven. Het fysieke is wmb hooguit een toevoegende uitingsvorm en wmb niet, hoe ook gebracht, het doel.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203319410
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:51 schreef Vallon het volgende:

[..]
Het zou RTL en/of de producent sieren dat ze zich niet beroepen op deze clausule hieren het overlaten aan het OM.
Slachtoffer voelt zich niet gehoord door onderzoeksteam The Voice
pi_203319487
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:06 schreef bedachtzaam het volgende:
Het maakt alles uit, ze hebben bij the voice immers te zorgen voor een veilige omgeving en nogmaals als het woord tegen woord is dan staat de kandidaat gewoon zwak ook al word er aangifte gedaan.
Wederom word in feite duidelijk dat een dergelijke route als nu met het programma BOOS waarbij meerdere kandidaten hun verhaal kunnen doen gewoon nodig is.
Uiteraard hebben ze daarvoor te zorgen, maar we moeten nu niet doen alsof er middels een boeteclausule voor is gezorgd dat kandidaten geen strafbare feiten aan de kaak kunnen stellen. Er mag gewoon aangifte gedaan worden van strafbare feiten, of een kandidaat nou zwak staat of niet. Zolang er geen sprake is van een valse aangifte heeft RTL juridisch gezien geen poot om op te staan m.b.t. die clausule. Die is daar niet voor.

Stel dat jij in je arbeidsovereenkomst hebt staan dat je je werkgever niet in diskrediet mag brengen op straffe van ontslag. Zou je dan ook geen aangifte mogen doen als er een strafbaar feit tegen je wordt gepleegd denk je?
  zaterdag 22 januari 2022 @ 19:38:48 #175
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203319682
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:55 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Beide.

Ik ben nog van de oude stempel en geloof in de huwelijksgelofte.

Maar daarnaast is het verschil tussen 32 en 18 ook te groot. Het is dan geen gelijkwaardige verhouding. Hij heeft haar echt letterlijk alleen gebruikt voor de seks.
En wellicht zij hem om invulling te geven aan haar (gemiste) verlangens. Genoeg mensen die overwicht of (on)macht in welk opzicht dan ook, erg prettig verblijfshaven vinden.

Ik denk wel dat leeftijdsverschil een rol speelt. Ik hanteer de 2.6 insteek. Wanneer de andere partij, jonger is dan de helft van de eigen leeftijd plus 6 jaar, moet je je bepaalde dingen afvragen. Stel de één is 38 en de ander is 22 ((38/2)+6=25>22) kan of gaat dat diverse issues geven. Niet voor niets geldt het spreekwoord van zoek iemand van je eigen leeftijd en leefwijze. Naarmate leeftijden oplopen, wordt dat verschil in jaren wat minder relevant.

Er is niet echt een criterium te leggen anders dan wilsbekwaam en dan in de situatie eerlijk zijn om vrij te (kunnen) kiezen. Eerlijkheid geldt dan ook qua motieven waarbij helaas de (soms afgedwongen?) belofte veelal voorkomt uit pure onwetendheid. Ik huldig ook de gelofte maar dan wel als de ander dat eveneens bewust is en niet onbelangrijk, de beloofde inhoudelijke vorm geeft.

Kern hier, sws met kinderen, dat die wel willen maar niet kunnen kiezen omdat ze niet al het overzicht hebben van de implicaties. Hun ouders/verzorgers moeten dan kiezen waarbij men wmb best wel wettelijk kaders zou mogen leggen dat organisaties, wilsonbekwamen nimmer mogen exploiteren en er wmb altijd een onafhankelijk toezichthouder moet zijn die primair opkomt voor de deelnemer(s).
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203319962
Beelden van interviews met pikante vragen van Tim Hofman van BOOS gaan viraal

Sommige mensen snacken alweer naar het dagelijkse pandemie-nieuws, want alles staat heel de dag in het teken van de onthullingen in de uitzending van BOOS. Zo hebben wij jullie ook wat oude beelden voorgeschoteld die helemaal tenenkrommend zijn met het nieuws wat nu over straat ligt van bepaalde coaches, zoals van Ali B.

Niet alleen van de coaches gaan er beelden rond, maar ook van BOOS presentator Tim Hofman. Die heeft voor het programma Spuiten en Slikken gepresenteerd en fragmenten uit een interview met Zimra Geurts gaan viraal. Ook een antwoord van Tim uit een interview met Anna Nooshin over de sfeer bij BNN gaat viraal.

Veel mensen op social media vinden Tim Hofman hypocriet, maar de setting was totaal anders. Bij BNN moest je in die tijd juist brutaal zijn en Zimra Geurts zat in de entertainment-industrie voor volwassen mensen en wist dat ze dit soort vragen kon verwachten.

https://www.vkmag.com/mag(...)van-boos-gaan-viraal

  zaterdag 22 januari 2022 @ 19:55:07 #177
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203320013
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:29 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Uiteraard hebben ze daarvoor te zorgen, maar we moeten nu niet doen alsof er middels een boeteclausule voor is gezorgd dat kandidaten geen strafbare feiten aan de kaak kunnen stellen. Er mag gewoon aangifte gedaan worden van strafbare feiten, of een kandidaat nou zwak staat of niet. Zolang er geen sprake is van een valse aangifte heeft RTL juridisch gezien geen poot om op te staan m.b.t. die clausule. Die is daar niet voor.

Stel dat jij in je arbeidsovereenkomst hebt staan dat je je werkgever niet in diskrediet mag brengen op straffe van ontslag. Zou je dan ook geen aangifte mogen doen als er een strafbaar feit tegen je wordt gepleegd denk je?
Hier gaat precies fout waar het in kwetsbare situaties dan ook fout gaat en zoiets ook de Mol hoe hij reageerde met mijn deur staat altijd open voor erkende klachten en mensen moeten dan wel wat zeggen anders kan ik niets doen.
Ik zeg dan in lijn met de advertentie : "John: De slachtoffers zijn niet het probleem"

Iedereen mag natuurlijk aangifte doen van een STRAFBAAR FEIT dat dan wel eerst zo zeker moet zijn dat zelfs de slimste advocaat het niet kan weg redeneren.

Punt wat hier vaak speelt is het vermeende eigen aandeel in een situatie en meestal niet begrepen wordt dat situatie en/of fysieke reactie haaks kan staan op wat wordt beleefd. Termen als de persoon vond het ook lekker, ging niet weg, daagde uit en er werd overeenkomstig gereageerd etc.etc. Genoeg mensen die helaas denken dat als iemand bv klaarkomt dit een bewijs is van instemming.

Dit dan juridisch benaderen, waarbij het wetboek in dit opzicht volledig faalt, wordt een lijdensweg.
Menigmaal heb ik mee mogen maken dat mensen die aangifte wilde doen van wat hun werd aangedaan, (ook door mijzelf) in hun belang werd geadviseerd dat maar niet te doen en op een andere wijze hulp te zoeken om hun leven weer wat op te kunnen pakken.
Gelijk hebben en dat dan zien te krijgen, liggen in ons stelsel doorgaans mijlenver uit elkaar.
Zeker als het gaat om machtsposities en helaas, overtuigingen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zaterdag 22 januari 2022 @ 20:48:27 #178
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203321222
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Miss 200.000.000! zaterdag 22 januari 2022 @ 21:42:26 #179
367000 roos94
pi_203322449
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:52 schreef Nober het volgende:
Beelden van interviews met pikante vragen van Tim Hofman van BOOS gaan viraal

Sommige mensen snacken alweer naar het dagelijkse pandemie-nieuws, want alles staat heel de dag in het teken van de onthullingen in de uitzending van BOOS. Zo hebben wij jullie ook wat oude beelden voorgeschoteld die helemaal tenenkrommend zijn met het nieuws wat nu over straat ligt van bepaalde coaches, zoals van Ali B.

Niet alleen van de coaches gaan er beelden rond, maar ook van BOOS presentator Tim Hofman. Die heeft voor het programma Spuiten en Slikken gepresenteerd en fragmenten uit een interview met Zimra Geurts gaan viraal. Ook een antwoord van Tim uit een interview met Anna Nooshin over de sfeer bij BNN gaat viraal.

Veel mensen op social media vinden Tim Hofman hypocriet, maar de setting was totaal anders. Bij BNN moest je in die tijd juist brutaal zijn en Zimra Geurts zat in de entertainment-industrie voor volwassen mensen en wist dat ze dit soort vragen kon verwachten.

https://www.vkmag.com/mag(...)van-boos-gaan-viraal

Wat ziet ie eruit :D
pi_203322625
Tim Hofman was nogal van de vreemde seksistische vraagstellingen.
Victor Reinier kreeg in 2013 dubieuze vragen tijdens een interview. onverwacht stelde Tim vragen over seks met de moeder van Victor. En Victor was daar niet van gediend.

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203322689
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tim Hofman was nogal van de vreemde seksistische vraagstellingen.
Victor Reinier kreeg in 2013 dubieuze vragen tijdens een interview. onverwacht stelde Tim vragen over seks met de moeder van Victor. En Victor was daar niet van gediend.

pi_203322700
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tim Hofman was nogal van de vreemde seksistische vraagstellingen.
Victor Reinier kreeg in 2013 dubieuze vragen tijdens een interview. onverwacht stelde Tim vragen over seks met de moeder van Victor. En Victor was daar niet van gediend.

Oh ok, dan gaan de aantijgingen aan het adres van Ali, Marco en Jeroen Riet B. nergens over.
  FOK!fotograaf zaterdag 22 januari 2022 @ 21:57:24 #183
364681 over_hedge
pi_203322788
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:52 schreef Nober het volgende:
Beelden van interviews met pikante vragen van Tim Hofman van BOOS gaan viraal

Sommige mensen snacken alweer naar het dagelijkse pandemie-nieuws, want alles staat heel de dag in het teken van de onthullingen in de uitzending van BOOS. Zo hebben wij jullie ook wat oude beelden voorgeschoteld die helemaal tenenkrommend zijn met het nieuws wat nu over straat ligt van bepaalde coaches, zoals van Ali B.

Niet alleen van de coaches gaan er beelden rond, maar ook van BOOS presentator Tim Hofman. Die heeft voor het programma Spuiten en Slikken gepresenteerd en fragmenten uit een interview met Zimra Geurts gaan viraal. Ook een antwoord van Tim uit een interview met Anna Nooshin over de sfeer bij BNN gaat viraal.

Veel mensen op social media vinden Tim Hofman hypocriet, maar de setting was totaal anders. Bij BNN moest je in die tijd juist brutaal zijn en Zimra Geurts zat in de entertainment-industrie voor volwassen mensen en wist dat ze dit soort vragen kon verwachten.

https://www.vkmag.com/mag(...)van-boos-gaan-viraal

OOF _O-
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Miss 200.000.000! zaterdag 22 januari 2022 @ 21:57:33 #184
367000 roos94
pi_203322791
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tim Hofman was nogal van de vreemde seksistische vraagstellingen.
Victor Reinier kreeg in 2013 dubieuze vragen tijdens een interview. onverwacht stelde Tim vragen over seks met de moeder van Victor. En Victor was daar niet van gediend.

Haha deze herinner ik nog. Leuke vent Die victor
pi_203323294
twitter


WOKED
  zaterdag 22 januari 2022 @ 22:36:39 #186
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_203323697
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:57 schreef over_hedge het volgende:

[..]
OOF _O-
Alleen dat haar al is beklagenswaardig.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 22:38:27 #187
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203323743
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:19 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

WOKED
Nou zeg. Toen was het nog een recalcitrante puber. Dat is van jaren geleden.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 22:40:24 #188
319979 Fok-it
All is well
pi_203323789
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Nou zeg. Toen was het nog een recalcitrante puber. Dat is van jaren geleden.

:{²
Vind dit ook niet zo bijzonder nee. Daarbij ziet hij nu gewoon in dat zulke opmerkingen ook niet wenselijk zijn, prima dan
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_203323869
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Vind dit ook niet zo bijzonder nee. Daarbij ziet hij nu gewoon in dat zulke opmerkingen ook niet wenselijk zijn, prima dan
Nee nee.

Get woke go broke.

Zo werkt die cancelcultuur.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 22:53:13 #190
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203324134
Je bent wel dom als je, als BNNER denkt met zoveel smeerlapperij weg te kunnen komen. "Ik ben niet bang dat het uitkomt, want niemand gaat jou geloven" bah, smerige tering lullen zijn het
pi_203324216
Blijft een hypocriet mannetje maar ja wel heel goedkoop scoren met zoeken.
SOONY
  zaterdag 22 januari 2022 @ 22:59:57 #192
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_203324328
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:43 schreef Nober het volgende:

[..]
Nee nee.

Get woke go broke.

Zo werkt die cancelcultuur.
Ik maak me oprecht zorgen om figuren zoals jij. Tientallen meisjes en vrouwen aangerand en misbruikt en jij windt je op over een woke presentator. Ziek.

Links een verkrachtinkje, rechts een minderjarige aanranden, maakt het uit, de 'woke' presentator heeft eens tiet gezegd, dan ben je weer helemaal blij, kan je weer terugzakken in je warme bad vol wokeobsessie
Laffe huichelaar
pi_203324477
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:33 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Als blijkt dat ook hij aan kindertjes heeft gezeten dan hoop ik van harte dat het koningslied alsnog word gecanceld
Met het koningslied zijn niet alleen minderjarige meisjes, maar álle Nederlanders verkracht.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_203324512
quote:
18s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:55 schreef Vallon het volgende:
Hier gaat precies fout waar het in kwetsbare situaties dan ook fout gaat en zoiets ook de Mol hoe hij reageerde met mijn deur staat altijd open voor erkende klachten en mensen moeten dan wel wat zeggen anders kan ik niets doen.
Ik zeg dan in lijn met de advertentie : "John: De slachtoffers zijn niet het probleem"
Het staat buiten kijf dat de slachtoffers niet het probleem zijn. Dat zou de omgekeerde wereld zijn. Maar dit soort dingen gebeurd doorgaans niet heel openlijk. Kijk naar slachtoffers van huiselijk geweld. Dat kan ook jaren aan de gang zijn zonder dat de buitenwereld het merkt. Uiteraard zijn de mannen (en soms vrouwen) die dit doen het probleem, maar dat dit soort misdragingen vaak niet gemeld wordt maakt het niet makkelijker om het uit te bannen.

quote:
18s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:55 schreef Vallon het volgende:
Iedereen mag natuurlijk aangifte doen van een STRAFBAAR FEIT dat dan wel eerst zo zeker moet zijn dat zelfs de slimste advocaat het niet kan weg redeneren.

Punt wat hier vaak speelt is het vermeende eigen aandeel in een situatie en meestal niet begrepen wordt dat situatie en/of fysieke reactie haaks kan staan op wat wordt beleefd. Termen als de persoon vond het ook lekker, ging niet weg, daagde uit en er werd overeenkomstig gereageerd etc.etc. Genoeg mensen die helaas denken dat als iemand bv klaarkomt dit een bewijs is van instemming.

Dit dan juridisch benaderen, waarbij het wetboek in dit opzicht volledig faalt, wordt een lijdensweg.
Menigmaal heb ik mee mogen maken dat mensen die aangifte wilde doen van wat hun werd aangedaan, (ook door mijzelf) in hun belang werd geadviseerd dat maar niet te doen en op een andere wijze hulp te zoeken om hun leven weer wat op te kunnen pakken.
Gelijk hebben en dat dan zien te krijgen, liggen in ons stelsel doorgaans mijlenver uit elkaar.
Zeker als het gaat om machtsposities en helaas, overtuigingen.
Dat zal ik ook zeker niet ontkennen en ik kan me ook heel goed voorstellen dat de drempel om aangifte te doen in dit soort gevallen hoog is. Maar er wordt hier gesteld dat kandidaten geen aangifte zouden doen vanwege een boeteclausule die van toepassing is bij het in diskrediet brengen van het programma. Dat staat los van het kunnen doen van aangifte van strafbare feiten. Het is gewoon pertinent onjuist dat daarmee zo'n boeteclausule (rechtsgeldig) in werking kan treden.

Blijkbaar zijn er te veel mensen die denken: aangifte betekent negatieve publiciteit, dus breng ik het programma in diskrediet en moet ik misschien wel die boete betalen. Zo werkt zo'n boeteclausule niet.
pi_203324529
quote:
16s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:53 schreef GayGuy het volgende:
Je bent wel dom als je, als BNNER denkt met zoveel smeerlapperij weg te kunnen komen. "Ik ben niet bang dat het uitkomt, want niemand gaat jou geloven" bah, smerige tering lullen zijn het
Is tering seksueel overdraagbaar?

#durftevragen
  zaterdag 22 januari 2022 @ 23:08:10 #196
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203324566

8:00
Talisia:
Vroeger toen jij nog vrijgezel was had je één zin om vrouwen te versieren. Wat hij eigenlijk altijd deed was dan ging hij een beetje dansen en dan ging hij voor iemand staan en dan zei hij altijd "Ik ga je nu zoenen"en dan deden alle meisjes "Uh uh wat wat?" en dan deed hij dat en zo regelde hij altijd chicks

Anna Nooshin
Das wel echt een hele goede zin
Dit is hoe het moet bij vrouwen, ik zeg het je
Luister als dit het ergste is wat ze kunen zeggen over je
Ik denk dat heel veel meisjes dit aantrekkelijk vinden

https://nl.wikipedia.org/wiki/Verkrachting
quote:
Verkrachting is het ongewenst seksueel binnendringen van het lichaam door een ander. Het is een vorm van seksueel geweld. De precieze juridische definitie van de term verschilt per land.[1] Volgens engere definities is er pas sprake van verkrachting wanneer de dader fysiek geweld of dwang gebruikt, volgens ruimere definities is er ook sprake van verkrachting als het slachtoffer geen toestemming heeft gegeven,[2][3] zoals in geval van bewusteloosheid of verstandelijke beperking.

Bij seksuele penetratie gaat het niet alleen om gedwongen geslachtsgemeenschap. Een verkrachting kan ook ongewenste penetratie zijn van anus of mond. De penetratie hoeft niet met de penis te worden uitgevoerd, ook binnendringen met vingers of voorwerpen kan gelden als verkrachting.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 23:09:41 #197
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203324634
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 23:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Is tering seksueel overdraagbaar?

#durftevragen
Ik hoop het voor hun
pi_203324646
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:59 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Nou nou nou, met zijn muziek is echt niet zoveel mis hoor.
Het is volstrekt kwaliteitsloze huisvrouwenmuziek voor mensen die niet in staat zijn (een eigen muzikale) smaak te ontwikkelen en daarom maar naar sky radio luisteren.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_203325160
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:59 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Nou nou nou, met zijn muziek is echt niet zoveel mis hoor.
Lopen over water, vliegen zonder vleugels, het is werkelijk niet om aan te horen.
Zelfs dove mensen hebben klachten.

Overigens; wist je dat 'Dromen zijn bedrog' eigenlijk van Riccardo Fogli is?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203325269
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 23:06 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Het staat buiten kijf dat de slachtoffers niet het probleem zijn. Dat zou de omgekeerde wereld zijn. Maar dit soort dingen gebeurd doorgaans niet heel openlijk. Kijk naar slachtoffers van huiselijk geweld. Dat kan ook jaren aan de gang zijn zonder dat de buitenwereld het merkt. Uiteraard zijn de mannen (en soms vrouwen) die dit doen het probleem, maar dat dit soort misdragingen vaak niet gemeld wordt maakt het niet makkelijker om het uit te bannen.
[..]
Dat zal ik ook zeker niet ontkennen en ik kan me ook heel goed voorstellen dat de drempel om aangifte te doen in dit soort gevallen hoog is. Maar er wordt hier gesteld dat kandidaten geen aangifte zouden doen vanwege een boeteclausule die van toepassing is bij het in diskrediet brengen van het programma. Dat staat los van het kunnen doen van aangifte van strafbare feiten. Het is gewoon pertinent onjuist dat daarmee zo'n boeteclausule (rechtsgeldig) in werking kan treden.

Blijkbaar zijn er te veel mensen die denken: aangifte betekent negatieve publiciteit, dus breng ik het programma in diskrediet en moet ik misschien wel die boete betalen. Zo werkt zo'n boeteclausule niet.
Zoals ik schreef, als het woord tegen woord is dan gaan ze bot vangen en begint wellicht het smaad laster verhaal want reken maar dat als Nienke destijds aangifte had gedaan Jeroen daar niet meer als bandleider gezeten had tot de zaak afgehandeld zou zijn.
Natuurlijk zit bij de familie Mol het grote geld en dure advocaten, Nienke kan aangifte doen maar kan niets bewijzen en Jeroen zegt eenvoudig dat ze liegt wat zoveel zegt als ze doet een valse aangifte dat hem en the voice schaadt.
Vind je het niet vreemd dat medewerkers en kandidaten al jaren weten van dat overschrijdend gedrag en dat het gewoon door kon gaan?
Jeroen moet het die ene keer wel heel erg bont gemaakt hebben lijkt me toen hij wel op het matje moest komen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_203325284
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:19 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

WOKED
Wel "Kutmarije" voor die Tim.
pi_203325708
pi_203325728
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 23:08 schreef the-eye het volgende:

8:00
Talisia:
Vroeger toen jij nog vrijgezel was had je één zin om vrouwen te versieren. Wat hij eigenlijk altijd deed was dan ging hij een beetje dansen en dan ging hij voor iemand staan en dan zei hij altijd "Ik ga je nu zoenen"en dan deden alle meisjes "Uh uh wat wat?" en dan deed hij dat en zo regelde hij altijd chicks

Anna Nooshin
Das wel echt een hele goede zin
Dit is hoe het moet bij vrouwen, ik zeg het je
Luister als dit het ergste is wat ze kunen zeggen over je
Ik denk dat heel veel meisjes dit aantrekkelijk vinden

https://nl.wikipedia.org/wiki/Verkrachting
[..]

...en "je zei altijd ik ga je nu zoenen en dan ging je gewoon tegen de muur staan". Dus gewoon een meisje op de bek pakken en dan tegen de muur aan drukken?

Of dat hij zijn assistent altijd Kut-Marije noemt en ook zo in zijn telefoon staat. Zal wel grappig bedoeld zijn maar het is wel een werkneemster. Anna merkt op dat zij niet meer normaal naar kroegen kan, iedereen noemt haar Kut-Marije.

En dan de sfeer op de werkvloer bij BNN waar iedereen het met iedereen deed. Moesten de stagiairs ook gezellig meedoen?
  zondag 23 januari 2022 @ 00:00:57 #204
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203326075
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 23:06 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Het staat buiten kijf dat de slachtoffers niet het probleem zijn. Dat zou de omgekeerde wereld zijn. Maar dit soort dingen gebeurd doorgaans niet heel openlijk. Kijk naar slachtoffers van huiselijk geweld. Dat kan ook jaren aan de gang zijn zonder dat de buitenwereld het merkt. Uiteraard zijn de mannen (en soms vrouwen) die dit doen het probleem, maar dat dit soort misdragingen vaak niet gemeld wordt maakt het niet makkelijker om het uit te bannen.
[..]
Dat zal ik ook zeker niet ontkennen en ik kan me ook heel goed voorstellen dat de drempel om aangifte te doen in dit soort gevallen hoog is. Maar er wordt hier gesteld dat kandidaten geen aangifte zouden doen vanwege een boeteclausule die van toepassing is bij het in diskrediet brengen van het programma. Dat staat los van het kunnen doen van aangifte van strafbare feiten. Het is gewoon pertinent onjuist dat daarmee zo'n boeteclausule (rechtsgeldig) in werking kan treden.

Blijkbaar zijn er te veel mensen die denken: aangifte betekent negatieve publiciteit, dus breng ik het programma in diskrediet en moet ik misschien wel die boete betalen. Zo werkt zo'n boeteclausule niet.
Ik denk dat een deel van het probleem ook zit in het feit dat een fiks deel van de klachten zeer gedegen klachten zijn voor op de werkvloer, maar niet aangifte waardig zijn.

Een sfeer waarin er te pas en te onpas ongepaste seksuele opmerkingen gemaakt worden is niet strafbaar, maar kan wel intimiderend zijn, iets zijn waar je echt last van hebt. En kan een voedingsbodem zijn voor wel strafbare zaken.

Dat te berde brengen kan erg lastig zijn en het naar buiten brengen kan wel degelijk tegen die clausule aanlopen.
En dan zijn er nog de zaken die mogelijk wel strafbaar zijn, maar waarvan mensen niet weten dat ze strafbaar zijn of twijfelen of ze gelooft worden.
Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn die bv naar de politie stappen omdat ze een dickpick gekregen hebben, terwijl dat wel strafbaar is (staat een boete op).
Het hele is dit wel erg genoeg voor een aangifte speelt dus echt wel mee. Soms terecht, maar ook onterecht. En juist binnen dat vlak speelt de angst om tegen zo’n clausule aan te lopen wel degelijk terecht mee.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203326080
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 23:46 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
...en "je zei altijd ik ga je nu zoenen en dan ging je gewoon tegen de muur staan". Dus gewoon een meisje op de bek pakken en dan tegen de muur aan drukken?

Of dat hij zijn assistent altijd Kut-Marije noemt en ook zo in zijn telefoon staat. Zal wel grappig bedoeld zijn maar het is wel een werkneemster. Anna merkt op dat zij niet meer normaal naar kroegen kan, iedereen noemt haar Kut-Marije.

En dan de sfeer op de werkvloer bij BNN waar iedereen het met iedereen deed. Moesten de stagiairs ook gezellig meedoen?
De keurmeester is zelden beter dan de waar die hij keurt.
pi_203326153
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 23:28 schreef bedachtzaam het volgende:
Zoals ik schreef, als het woord tegen woord is dan gaan ze bot vangen en begint wellicht het smaad laster verhaal want reken maar dat als Nienke destijds aangifte had gedaan Jeroen daar niet meer als bandleider gezeten had tot de zaak afgehandeld zou zijn.
Natuurlijk zit bij de familie Mol het grote geld en dure advocaten, Nienke kan aangifte doen maar kan niets bewijzen en Jeroen zegt eenvoudig dat ze liegt wat zoveel zegt als ze doet een valse aangifte dat hem en the voice schaadt.
Zo werkt dat juridisch niet. Het feit dat er onvoldoende bewijs is betekent niet dat er dan ineens sprake is van een valse aangifte. Met jouw reactie bevestig je die angst die sommige slachtoffers hadden (of misschien nog steeds hebben) om aangifte te doen. Het is juist in het belang van slachtoffers dat men weet dat het doen van aangifte tegen strafbare feiten los staat van zo'n clausule.

quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 23:28 schreef bedachtzaam het volgende:
Vind je het niet vreemd dat medewerkers en kandidaten al jaren weten van dat overschrijdend gedrag en dat het gewoon door kon gaan?
Jeroen moet het die ene keer wel heel erg bont gemaakt hebben lijkt me toen hij wel op het matje moest komen.
Vind ik lastig in te schatten van buitenaf. Er zijn naar nu blijkt veel kandidaten die het meegemaakt hebben, maar in hoeverre hebben die het van elkaar geweten destijds? Nu komen die verhalen pas naar buiten. En als er echt heel veel medewerkers vanaf geweten zouden hebben dan kan ik mij niet voorstellen dat daar niet een aantal tussen gezeten heeft die de morele plicht heeft gevoeld om ergens melding te maken.
pi_203326437
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 00:04 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Zo werkt dat juridisch niet. Het feit dat er onvoldoende bewijs is betekent niet dat er dan ineens sprake is van een valse aangifte. Met jouw reactie bevestig je die angst die sommige slachtoffers hadden (of misschien nog steeds hebben) om aangifte te doen. Het is juist in het belang van slachtoffers dat men weet dat het doen van aangifte tegen strafbare feiten los staat van zo'n clausule.
[..]
Vind ik lastig in te schatten van buitenaf. Er zijn naar nu blijkt veel kandidaten die het meegemaakt hebben, maar in hoeverre hebben die het van elkaar geweten destijds? Nu komen die verhalen pas naar buiten. En als er echt heel veel medewerkers vanaf geweten zouden hebben dan kan ik mij niet voorstellen dat daar niet een aantal tussen gezeten heeft die de morele plicht heeft gevoeld om ergens melding te maken.
Ik ben niet juridisch onderlegd dus ik kan je daar in niet tegen spreken, het voorbeeld dat ik in mijn reactie gaf lijkt me wat veel mensen voor ogen hebben.
Stel dat Nienke aangifte gedaan zou hebben of als andere kandidaten dat doen,wat is dan het vervolg?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_203326644
Een valse aangifte bewijzen of iemand succesvol beschuldigen van smaad na een aangifte is echt heel ingewikkeld.

Van de site van een strafrecht advocaat:

quote:
Vrijspraak en valse aangifte
Het enkele feit dat een verdachte wordt vrijgesproken van een aan hem ten laste gelegd feit, wil niet zeggen dat de aangifte waarop die tenlastelegging is gebaseerd ook valselijk is gedaan. De vrijspraak wil niet meer zeggen dat er onvoldoende wettig en/of overtuigend bewijs bestaat om tot een bewezenverklaring te komen, maar dit betekent niet dat er een valse aangifte is gedaan. Daar is meer voor nodig.

Vaak zien we in zedenzaken dat de verdachte ineens aangifte wil doen van een valse aangifte door de ander, maar dat levert in de praktijk nooit iets op. Hoe vervelend het ook is om valselijk ergens van te worden beschuldigd, is ons advies om in dat soort zaken geen aangifte te doen. Anders is het in het geval dat u kunt bewijzen dat de aangever wist dat die een valse aangifte deed, bijvoorbeeld omdat die dat zo heeft gezegd tegen een kennis of vriend, die bereid is om dit als getuige te bevestigen
Het is een populaire vlucht naar voren om het slachtoffer af te schrikken of de aandacht te moeten splitsen. (zoals Marco B. doet in de zaak van die 22-jarige die 7 jaar terug zou zijn misbruikt).

Ik vind de smaad counter in zedenzaken vaak juist een teken dat er iets niet in de haak is.
pi_203326667
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 00:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik denk dat een deel van het probleem ook zit in het feit dat een fiks deel van de klachten zeer gedegen klachten zijn voor op de werkvloer, maar niet aangifte waardig zijn.

Een sfeer waarin er te pas en te onpas ongepaste seksuele opmerkingen gemaakt worden is niet strafbaar, maar kan wel intimiderend zijn, iets zijn waar je echt last van hebt. En kan een voedingsbodem zijn voor wel strafbare zaken.

Dat te berde brengen kan erg lastig zijn en het naar buiten brengen kan wel degelijk tegen die clausule aanlopen.
Ik snap je punt, maar ergens aangifte van doen is niet hetzelfde als iets naar buiten brengen. Stel je stapt hiermee naar de politie dan zullen ze aangeven dat dit in basis niet strafbaar is en dat daar geen aangifte van gedaan kan worden. Dat komt dan natuurlijk niet zomaar op straat te liggen.

quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 00:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:
En dan zijn er nog de zaken die mogelijk wel strafbaar zijn, maar waarvan mensen niet weten dat ze strafbaar zijn of twijfelen of ze gelooft worden.
Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn die bv naar de politie stappen omdat ze een dickpick gekregen hebben, terwijl dat wel strafbaar is (staat een boete op).
Het hele is dit wel erg genoeg voor een aangifte speelt dus echt wel mee. Soms terecht, maar ook onterecht. En juist binnen dat vlak speelt de angst om tegen zo’n clausule aan te lopen wel degelijk terecht mee.
Dat die angst bestaat is wel duidelijk inderdaad en die begrijp ik ergens ook wel. Maar ik denk wel dat het belangrijk is dat mensen weten dat een contractuele boete je er niet van kan weerhouden om aangifte te doen van strafbare feiten. Ik vind het jammer (en ook wel triest) als ik hoor dat er slachtoffers zijn geweest die uit angst voor die clausule geen aangifte hebben gedaan van een strafbaar feit.
pi_203326712
Smeerpijperij? Seks is zeer menselijk. We hebben de neiging om onze penis in een vrouw te stoppen vanwege zeer evolutionaire redenen namelijk het voortbestaan van de mens garanderen.
pi_203326870
quote:
7s.gif Op zondag 23 januari 2022 00:18 schreef bedachtzaam het volgende:
Ik ben niet juridisch onderlegd dus ik kan je daar in niet tegen spreken, het voorbeeld dat ik in mijn reactie gaf lijkt me wat veel mensen voor ogen hebben.
Ik snap ergens die gedachte ook wel, maar het is wel een onjuiste conclusie uiteindelijk. En het is jammer dat dit ook slachtoffers in de weg heeft gestaan om aangifte te doen, terwijl dat niet nodig was geweest.

quote:
7s.gif Op zondag 23 januari 2022 00:18 schreef bedachtzaam het volgende:
Stel dat Nienke aangifte gedaan zou hebben of als andere kandidaten dat doen,wat is dan het vervolg?
Kort gezegd wordt er dan een onderzoek gestart en zal degene die beschuldigd wordt ook verhoord worden. Uiteindelijk ligt er een dossier en dat gaat naar de officier van justitie om te bepalen of het voor de rechter komt. Misschien had het niet voor de rechter gekomen, omdat zo"n OVJ onvoldoende bewijs ziet. Maar als andere kandidaten ook aangifte zouden doen dan stapelt dat wel op natuurlijk.
pi_203327275
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:46 schreef Scjvb het volgende:
Best een zorgelijke ontwikkeling, zo kan achteraf iedereen wat roepen of uit de werkelijke context plaatsen.

https://nos.nl/collectie/(...)en-aan-zelfonderzoek
Leuk voor zon stichting ! Ze krijgen subsidie en extra aandacht om een veilige haven te worden. Al is het goed dat mensen het melden bij deze organistatie ben ik toch bang dat er een aantal kleinzierige meldingen tussen zitten om zo de cijfers op te krikken. Ze gaf aan als voorbeeld tinderdate, tuurlijk de persoon in kwestie kan een minder leuke opmerking maken, maar dat verschil van mens op mens hoe ze het ervaren. Als er vlinders zijn zal de grens verder liggen dan iemand die je spuuglelijk vind.

Vind het maar een opgeblazen situatie worden. Waardoor echte gevallen onder gesneeuwd worden door 50/50 of misschien momenten.
  zondag 23 januari 2022 @ 07:58:26 #213
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_203327383
Ah. Dat was overigens iets van de eerdere afleveringen. "Kut-Marije" was soms zo straalbezopen van de avond ervoor dat ze er maar bij ging zitten midden op straat met microfoon-stok en al. Oude koeien :P
  zondag 23 januari 2022 @ 08:39:35 #214
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203327579
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 07:58 schreef PluggieOD het volgende:
Ah. Dat was overigens iets van de eerdere afleveringen. "Kut-Marije" was soms zo straalbezopen van de avond ervoor dat ze er maar bij ging zitten midden op straat met microfoon-stok en al. Oude koeien :P
Ze kijkt op haar Instagram-kiekjes ook standaard alsof ze heel lichtjes in een andere dimensie is.

https://www.instagram.com/marijederoode/
pi_203327595
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 06:54 schreef hunterrnl het volgende:

[..]
Leuk voor zon stichting ! Ze krijgen subsidie en extra aandacht om een veilige haven te worden. Al is het goed dat mensen het melden bij deze organistatie ben ik toch bang dat er een aantal kleinzierige meldingen tussen zitten om zo de cijfers op te krikken. Ze gaf aan als voorbeeld tinderdate, tuurlijk de persoon in kwestie kan een minder leuke opmerking maken, maar dat verschil van mens op mens hoe ze het ervaren. Als er vlinders zijn zal de grens verder liggen dan iemand die je spuuglelijk vind.

Vind het maar een opgeblazen situatie worden. Waardoor echte gevallen onder gesneeuwd worden door 50/50 of misschien momenten.
Mooi O+
pi_203327619
Ah inmiddels keert het zich ook tegen Tim zelf zie ik? Tja, ik zei het. Vrije seksuele moraal is vragen om ongelukken.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203327630
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 08:39 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Ze kijkt op haar Instagram-kiekjes ook standaard alsof ze heel lichtjes in een andere dimensie is.

https://www.instagram.com/marijederoode/
Zelden iemand met zo weinig inhoud gezien ja. Voegt ook nooit wat toe aan die filmpjes van Tim.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203327659
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 06:54 schreef hunterrnl het volgende:

[..]
Leuk voor zon stichting ! Ze krijgen subsidie en extra aandacht om een veilige haven te worden. Al is het goed dat mensen het melden bij deze organistatie ben ik toch bang dat er een aantal kleinzierige meldingen tussen zitten om zo de cijfers op te krikken. Ze gaf aan als voorbeeld tinderdate, tuurlijk de persoon in kwestie kan een minder leuke opmerking maken, maar dat verschil van mens op mens hoe ze het ervaren. Als er vlinders zijn zal de grens verder liggen dan iemand die je spuuglelijk vind.

Vind het maar een opgeblazen situatie worden. Waardoor echte gevallen onder gesneeuwd worden door 50/50 of misschien momenten.
Herevaluaties (op de NOS wordt het gewoon zo genoemd) vind ik ook echt flauwekul.

Dus je hebt ergens in het verleden een ervaring gehad, vond het toen prima, gaat er nog eens even lekker over evalueren en nu vind je het aanranding of ongepast.

En dit komt volgens mij ontzettend veel voor. Wat win je hier nu mee? Echt helemaal niets. Je creëert er niet bestaande trauma's mee.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 23 januari 2022 @ 08:55:39 #219
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_203327673
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 08:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Zelden iemand met zo weinig inhoud gezien ja. Voegt ook nooit wat toe aan die filmpjes van Tim.
Ze is de eindredactrice. :P
pi_203327728
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:46 schreef Scjvb het volgende:
Best een zorgelijke ontwikkeling, zo kan achteraf iedereen wat roepen of uit de werkelijke context plaatsen.

https://nos.nl/collectie/(...)en-aan-zelfonderzoek
We accepteren de gevolgen van vrije seks op deze manier niet meer. Paar dingen hierover.

1. Het is al vaker gezegd dat mensen als ze iets meemaken meteen naar buiten moeten komen en niet 10 jaar na dato. Door feministen wordt dit victim blaming genoemd maar ze hebben de wetenschap helaas niet echt aan hun zijde. Want herinneringen vervagen, worden anders geïnterpreteerd en krijgen een nieuwe lading als ze geherevalueerd worden. Daarmee doen ze geen recht meer aan de feitelijke gebeurtenis.
2. We moeten echt gaan leren (vrouwen en mannen) dat het een beetje naïef is om wel de lusten te willen maar de lasten van vrije seks niet te erkennen. Geoefende versierders zullen ongetwijfeld alles heel goed aanvoelen maar als je echt zonder woorden het liefdesspel wilt spelen, iets waar veel vrouwen van dromen, dan neem je grotere risico's op ongelukken.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 23 januari 2022 @ 09:07:59 #221
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203327742
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 00:45 schreef Peppert het volgende:
Smeerpijperij? Seks is zeer menselijk. We hebben de neiging om onze penis in een vrouw te stoppen vanwege zeer evolutionaire redenen namelijk het voortbestaan van de mens garanderen.
En zolang je zeker weet dat de vrouw in kwestie dat ook wil, geen enkel probleem.
Resistance is futile.
  zondag 23 januari 2022 @ 09:09:32 #222
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203327756
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
We accepteren de gevolgen van vrije seks op deze manier niet meer. Paar dingen hierover.

1. Het is al vaker gezegd dat mensen als ze iets meemaken meteen naar buiten moeten komen en niet 10 jaar na dato. Door feministen wordt dit victim blaming genoemd maar ze hebben de wetenschap helaas niet echt aan hun zijde. Want herinneringen vervagen, worden anders geïnterpreteerd en krijgen een nieuwe lading als ze geherevalueerd worden. Daarmee doen ze geen recht meer aan de feitelijke gebeurtenis.
2. We moeten echt gaan leren (vrouwen en mannen) dat het een beetje naïef is om wel de lusten te willen maar de lasten van vrije seks niet te erkennen. Geoefende versierders zullen ongetwijfeld alles heel goed aanvoelen maar als je echt zonder woorden het liefdesspel wilt spelen, iets waar veel vrouwen van dromen, dan neem je grotere risico's op ongelukken.
Heel eerlijk: mijn gevoel zegt dat we vooral mannen moeten leren dat vrije seks ook zo z'n nadelen heeft. Die verantwoordelijkheid wordt best makkelijk op vrouwen afgewenteld.
Resistance is futile.
  zondag 23 januari 2022 @ 09:12:41 #223
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203327782
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 08:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ah inmiddels keert het zich ook tegen Tim zelf zie ik? Tja, ik zei het. Vrije seksuele moraal is vragen om ongelukken.
Er zijn teveel ongeschreven regels en veel te vaak worden die door mannen niet begrepen, meestal komen er geen slechte intenties bij kijken.

Soms worden de ongeschreven regels wel begrepen maar niet gerespecteerd door het type seksueel roofdier. Dat laatste is veel schadelijker, maar komt veel minder voor.
Resistance is futile.
pi_203327789
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:09 schreef Seven. het volgende:

[..]
Heel eerlijk: mijn gevoel zegt dat we vooral mannen moeten leren dat vrije seks ook zo z'n nadelen heeft. Die verantwoordelijkheid wordt best makkelijk op vrouwen afgewenteld.
Verantwoordelijkheid ligt bij zowel mannen als vrouwen. Om @Weltschmerz te quoten:

quote:
Zeker ook omdat het naadloos kan overvloeien in spijt achteraf en dan is de man met terugwerkende kracht een verkrachter. Je bent met zijn tweëen, ik vind niet dat de man als enige verantwoordelijk is voor een samenzijn waar beide zonder spijt of verdriet op terugkijken.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 23 januari 2022 @ 09:16:29 #225
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203327813
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 00:45 schreef Peppert het volgende:
Smeerpijperij? Seks is zeer menselijk. We hebben de neiging om onze penis in een vrouw te stoppen vanwege zeer evolutionaire redenen namelijk het voortbestaan van de mens garanderen.
Alleen je vinger in iemands achterwerk lanceren zie ik de evolutionaire noodzaak niet van in. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 23 januari 2022 @ 09:17:31 #226
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203327826
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Verantwoordelijkheid ligt bij zowel mannen als vrouwen. Om @:weltschmerz te quoten:
[..]

Moet je nodig weltschmerz quoten, dan kan ik je niet serieus nemen :+ .

En je zegt dat de verantwoordelijkheid bij mannen en vrouwen ligt maar je mist mijn punt. In de praktijk ligt de verantwoordelijkheid en de impact van vrije seks overwegend bij vrouwen.

Het publieke debat dreigt nu ook verantwoordelijkheid bij mannen te leggen, en die mannen die reageren met argumenten als valse beschuldigingen, laster/smaad, je mag ook niks meer en 'tja, het is toch een grijs gebied', zijn niet bereid om zelf ook verantwoordelijkheid te accepteren.
Resistance is futile.
  zondag 23 januari 2022 @ 09:22:18 #227
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203327870
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:09 schreef Seven. het volgende:

[..]
Heel eerlijk: mijn gevoel zegt dat we vooral mannen moeten leren dat vrije seks ook zo z'n nadelen heeft. Die verantwoordelijkheid wordt best makkelijk op vrouwen afgewenteld.
Voor (ruwe) sex heb je 2 partijen nodig. Dan zijn beiden verantwoordelijk. Het is altijd zo geweest dat de mannen jagers zijn en de vrouwen happen wanneer ze het een interessant migratieproject vinden. Let wel: ik heb het hier over regular sex tussen gelijkgestemden. Niet aankomen met de uitzonderingen. Maar zelfs dan, kunnen we 100% spreken over gelijkgestemden? Ik denk van niet, er zal altijd een verschil zijn tussen de beide potentaten, waarbij de ene bevoordeeld wordt boven de ander. De vraag is of we die verschillen accepteren en dat dus niet onder misbruik scharen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 23 januari 2022 @ 09:26:10 #228
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203327905
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 08:55 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Ze is de eindredactrice. :P
En Hbo-geschoold. Ik ga ervan uit dat er iig íets bovenin zit.
pi_203327935
Ik heb BOOS ook niet gekeken omdat ik in stukjes al zag dat Hofman enorm hongerig zit te kijken. Neemt niet weg dat het goed is dat ie dít gedaan heeft. En anderhalf uur duurt veel te lang met al die details, daar ben ik twee weken niet goed van.
pi_203327949
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 00:01 schreef Werkman het volgende:

[..]
De keurmeester is zelden beter dan de waar die hij keurt.
Het zegt genoeg dat die hele wereld door en door verrot is. Normale mensen doen dit niet
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 23 januari 2022 @ 09:32:25 #231
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203327955
quote:
15s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Voor (ruwe) sex heb je 2 partijen nodig. Dan zijn beiden verantwoordelijk. Het is altijd zo geweest dat de mannen jagers zijn en de vrouwen happen wanneer ze het een interessant migratieproject vinden. Let wel: ik heb het hier over regular sex tussen gelijkgestemden. Niet aankomen met de uitzonderingen. Maar zelfs dan, kunnen we 100% spreken over gelijkgestemden? Ik denk van niet, er zal altijd een verschil zijn tussen de beide potentaten, waarbij de ene bevoordeeld wordt boven de ander. De vraag is of we die verschillen accepteren en dat dus niet onder misbruik scharen.

:{²
'Mannen zijn jagers' is bagatelliseren van het probleem.
Ook jij hoort tot de groep mannen die geen verantwoordelijkheid wil accepteren.
Resistance is futile.
pi_203327971
quote:
2s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:32 schreef Seven. het volgende:

[..]
'Mannen zijn jagers' is bagatelliseren van het probleem.
Ook jij hoort tot de groep mannen die geen verantwoordelijkheid wil accepteren.
NIet voeren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 23 januari 2022 @ 09:34:25 #233
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203327972
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:31 schreef vipergts het volgende:

[..]
Het zegt genoeg dat die hele wereld door en door verrot is. Normale mensen doen dit niet
Ook normale mensen doen dit, hoor. Het gebeurt niet alleen in de showbusiness. Het gebeurt ook in de klas, op feestjes, op sportclubs, in het uitgaansleven, op straat en tijdens dates.
Resistance is futile.
  zondag 23 januari 2022 @ 09:34:54 #234
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203327980
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:34 schreef Monolith het volgende:

[..]
NIet voeren.
:@
Resistance is futile.
  zondag 23 januari 2022 @ 09:37:03 #235
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_203327999
quote:
2s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:32 schreef Seven. het volgende:

[..]
'Mannen zijn jagers' is bagatelliseren van het probleem.
Ook jij hoort tot de groep mannen die geen verantwoordelijkheid wil accepteren.
Volgensmij zijn veel mannen zich ook van geen kwaad bewust. Wat voor ons ala aandringen voelt, kan voor een vrouw als dwang voelen. Die voelt zich dan bedreigd waar de man zich van geen kwaad bewust is.

Goed, van de generatie die is opgegroeid met MTV, Instagram en internetporno hoefden we ook niet anders te verwachten.
Ignorance is bliss
  zondag 23 januari 2022 @ 09:40:04 #236
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203328020
quote:
2s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:32 schreef Seven. het volgende:

[..]
'Mannen zijn jagers' is bagatelliseren van het probleem.
Ook jij hoort tot de groep mannen die geen verantwoordelijkheid wil accepteren.
Kun je dit uitleggen? Want ik pleit juist voor aandacht en opleiding van alle betrokkenen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 23 januari 2022 @ 09:43:58 #237
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203328057
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:37 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]
Volgensmij zijn veel mannen zich ook van geen kwaad bewust. Wat voor ons ala aandringen voelt, kan voor een vrouw als dwang voelen. Die voelt zich dan bedreigd waar de man zich van geen kwaad bewust is.
Dit heb je echt mooi omschreven. Zo zie ik dit dus ook. Een stukje opleiding zal ons helpen om de gevoelens en interpretaties meer op1 lijn te krijgen met elkaar. Dat zal vooral de problematiek m.b.t. het grijze gebied verhelpen/verminderen/oplossen. Ik denk dat we daar echt naar toe moeten.

Verkrachters en misbruikers zal je daarentegen altijd hebben. KEIHARD STRAFFEN EN VOORBEELDEN STELLEN.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 23 januari 2022 @ 09:44:17 #238
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203328064
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:37 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]
Volgensmij zijn veel mannen zich ook van geen kwaad bewust. Wat voor ons ala aandringen voelt, kan voor een vrouw als dwang voelen. Die voelt zich dan bedreigd waar de man zich van geen kwaad bewust is.

Goed, van de generatie die is opgegroeid met MTV, Instagram en internetporno hoefden we ook niet anders te verwachten.
Eens. Jongens zouden ook eigenlijk moeten leren dat aandringen not done is, maar ik snap heel goed waar de neiging vandaan komt. De druk om te scoren is hoog, en om te scoren moet je als jongen de grenzen opzoeken. En voor meiden is de druk om de benen bij elkaar te houden hoog. Dus de denkbeelden over 'mannen zijn stoer, en een vrouw is een hoer' werkt dit probleem in de hand.
Resistance is futile.
  zondag 23 januari 2022 @ 09:46:44 #239
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203328089
quote:
15s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Kun je dit uitleggen? Want ik pleit juist voor aandacht en opleiding van alle betrokkenen.

:{²
Nee, ik wil dit jou niet uitleggen.
Resistance is futile.
pi_203328124
quote:
7s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:34 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ook normale mensen doen dit, hoor. Het gebeurt niet alleen in de showbusiness. Het gebeurt ook in de klas, op feestjes, op sportclubs, in het uitgaansleven, op straat en tijdens dates.
Zeker waar maar daar doen ze niet zo moreel verheven. Misstanden aan de kaak stellen is altijd goed, maar in Hilversum doen ze altijd hun best om naar een ander te sijzen terwijl ze zelf geen haar beter zijn. Of je nu vuiligheid als Spuiten en Slikken maakt of temptation Island ook grensoverschrijdend gedrag vertoont bij tvoh het wordt allemaal eerst afgedaan als normaal.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 23 januari 2022 @ 09:50:54 #241
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203328126
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:44 schreef Seven. het volgende:

[..]
Eens. Jongens zouden ook eigenlijk moeten leren dat aandringen not done is, maar ik snap heel goed waar de neiging vandaan komt. De druk om te scoren is hoog, en om te scoren moet je als jongen de grenzen opzoeken. En voor meiden is de druk om de benen bij elkaar te houden hoog. Dus de denkbeelden over 'mannen zijn stoer, en een vrouw is een hoer' werkt dit probleem in de hand.
Het is altijd al zo geweest dat mannen alles uit de kast halen en de vrouwen hard to get spelen. Een nee hoeft niet altijd een echte nee te zijn. Zo kunnen ze de situatie volledig verschillend interpreteren. Mannen moeten leren het verschil tussen een echte nee en een hard to get nee te herkennen. Ik kan me voorstellen dat dat lastig kan zijn. Daarom > OPLEIDEN.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203328141
Ik begrijp gewoon niet hoe je na Metoo nog zo'n regisseur kan hebben. Zou heel graag interviews zien met mensen die op die werkvloer dagelijks kwamen.
Hij zal zich best ingehouden hebben als John de Mol langskwam, maar anderen zal het toch opgevallen zijn dat zo iemand steeds seksuele opmerkingen maakt, waren ze dan allemaal zo?
Hoorde het bij het sollicitatiegesprek dat je daar tegen moest kunnen?
  zondag 23 januari 2022 @ 09:55:41 #243
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203328159
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:52 schreef Mondkapje het volgende:
Ik begrijp gewoon niet hoe je na Metoo nog zo'n regisseur kan hebben. Zou heel graag interviews zien met mensen die op die werkvloer dagelijks kwamen.
Hij zal zich best ingehouden hebben als John de Mol langskwam, maar anderen zal het toch opgevallen zijn dat zo iemand steeds seksuele opmerkingen maakt, waren ze dan allemaal zo?
Ik denk gewoon dat een deel van dit soort zaken zo normaal is in dat wereldje dat het niet opvalt. Er zijn filmpjes opgedoken van Tim over BNN waar kennelijk ook iedereen het met iedereen deed.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203328175
Het zou mij ook niet verbaasd hebben als BNN/VARA met een programma zou komen: 'Toon je beste dickpic' of iets dergelijks, na 'spuiten en slikken'. Je kijkt gewoon nergens meer van op. Ze zoeken er gewoon vrouwen bij die ertegen kunnen.
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 09:58:12 #245
5428 crew  miss_sly
pi_203328177
quote:
15s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik denk gewoon dat een deel van dit soort zaken zo normaal is in dat wereldje dat het niet opvalt. Er zijn filmpjes opgedoken van Tim over BNN waar kennelijk ook iedereen het met iedereen deed.

:{²
Als iedereen het vrijwillig doet met iedereen, is er geen probleem.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 23 januari 2022 @ 10:00:02 #246
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203328191
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als iedereen het vrijwillig doet met iedereen, is er geen probleem.
We maken toch juist een punt van het verschil in positie? Dus al lijkt het vrijwillig, iemand buit zijn positie uit. Althans dat is mij hier hier geleerd.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203328197
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als iedereen het vrijwillig doet met iedereen, is er geen probleem.
Dat is het. Het is wel erg stil vanuit dat wereldje.
pi_203328205
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als iedereen het vrijwillig doet met iedereen, is er geen probleem.
Een probleem niet maar het is op zijn minst vreemd op de werkvloer.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 23 januari 2022 @ 10:02:01 #249
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203328211
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:01 schreef vipergts het volgende:

[..]
Een probleem niet maar het is op zijn minst vreemd op de werkvloer.
Ik zie het wel als een probleem. Je moet dit niet willen in een professionele omgeving. Het zorgt voor vreemde verhoudingen die je niet kunt gebruiken bij het werk.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203328218
En kan kom je als provinciemeisje daar een liedje zingen, je weet niet wat je meemaakt.
pi_203328231
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:57 schreef Mondkapje het volgende:
Het zou mij ook niet verbaasd hebben als BNN/VARA met een programma zou komen: 'Toon je beste dickpic' of iets dergelijks, na 'spuiten en slikken'. Je kijkt gewoon nergens meer van op. Ze zoeken er gewoon vrouwen bij die ertegen kunnen.
Zolang wij als publiek het kijken wordt het gemaakt. Ik kijk al die reality zooi niet maar kennelijk kijkt het lekker weg. Maar ondertussen zijn die deelnemer gewoon een product meer niet kijk maar naar de meid van oh oh Cherso niet de slimste en ze wordt gewoon gebruikt door RTL.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 23 januari 2022 @ 10:05:13 #252
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_203328242
quote:
15s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het is altijd al zo geweest dat mannen alles uit de kast halen en de vrouwen hard to get spelen. Een nee hoeft niet altijd een echte nee te zijn. Zo kunnen ze de situatie volledig verschillend interpreteren. Mannen moeten leren het verschil tussen een echte nee en een hard to get nee te herkennen. Ik kan me voorstellen dat dat lastig kan zijn. Daarom > OPLEIDEN.

:{²
Dat ga je niet kunnen trainen man. Geloof me. Die situaties zijn te uiteendlopend om daar even een cursusje op los te laten. Ik denk dat dit hoogstens een ding is wat je kan verminderen, niet uitbannen.

Tot een zekere hoogte is dit gewoon natuurlijk gedrag. Mannen zoeken vrouwen en andersom. Seks is een groot ding, ook al willen we graag dat dit niet zo is. We zijn gewoon geobsedeerd geraakt met seks.

Echt jezus man scroll 2 minuten op Instagram en je snapt wat ik bedoel. Met alles en iedereen rondneuken is compleet genormaliseerd. Door porno en media zijn we blootgesteld aan ZO veel variatie dat we ook continu dat 'nieuwe kontje' willen hebben. Daarnaast is man zijn tegenwoordig een soort synoniem voor hoe veel vrouwen je aan je snikkel geregen hebt. Vrouw zijn is synoniem hoeveel hip thrusts je kan doen. Ik sta er in de sportschool soms met verbazing naar te kijken, maar doe er zelf toch ook aan mee.

Het wordt tijd voor een eerlijke discussie over wat seks nou eigenlijk is en in hoeverre we het willen gebruiken om allerlei fucked up ervaringen in ons verleden weg te drukken lol.
Ignorance is bliss
pi_203328253
Tot de emmer overloopt en dat is nu gebeurd. Ik zag een filmpje waar op de set Ali B. als een idioot Waylon staat verrot te schelden, echt niet normaal, reactie RTL: 'mensen hebben wel eens een discussie met elkaar'.
Dan weet je wel hoe ze reageren op seksuele excessen.


Je zou toch zo iemand op staande voet ontslaan?
  zondag 23 januari 2022 @ 10:16:46 #254
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203328365
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:17 schreef Seven. het volgende:

[..]
Moet je nodig weltschmerz quoten, dan kan ik je niet serieus nemen :+ .

En je zegt dat de verantwoordelijkheid bij mannen en vrouwen ligt maar je mist mijn punt. In de praktijk ligt de verantwoordelijkheid en de impact van vrije seks overwegend bij vrouwen.

Het publieke debat dreigt nu ook verantwoordelijkheid bij mannen te leggen, en die mannen die reageren met argumenten als valse beschuldigingen, laster/smaad, je mag ook niks meer en 'tja, het is toch een grijs gebied', zijn niet bereid om zelf ook verantwoordelijkheid te accepteren.
Er zijn enkele mannen waarbij het mis gaat. Er zijn blijkbaar heel veel vrouwen met slechte ervaringen.
Lijkt me vrij zinloos om dan de bal bij de mannen neer te leggen en verder maar een afwachtende houding aan te nemen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 23 januari 2022 @ 10:24:36 #255
74056 crew  ToT
pi_203328447
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:02 schreef Mondkapje het volgende:
En kan kom je als provinciemeisje daar een liedje zingen, je weet niet wat je meemaakt.
Dit idd ja. Dat gegrabbel op de werkvloer al, maar die vage feestjes zoals ze beschreven worden.....er zijn genoeg ongelooflijk verlegen, gevoelige en onzekere dames daar op het podium geweest. Als zo eentje ineens Ali een condoom om zou zien doen.... :X "Ah joh, het is zo over!"
pi_203328495
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:24 schreef ToT het volgende:

[..]
Dit idd ja. Dat gegrabbel op de werkvloer al, maar die vage feestjes zoals ze beschreven worden.....er zijn genoeg ongelooflijk verlegen, gevoelige en onzekere dames daar op het podium geweest. Als zo eentje ineens Ali een condoom om zou zien doen.... :X "Ah joh, het is zo over!"
Het is erg, erg, erg stil vanuit dat wereldje.
Hun hele seksuele luchtkasteel ontploft.
De Hilversumse matras in één keer bij het vuil gegooid.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 23 januari 2022 @ 10:30:38 #257
74056 crew  ToT
pi_203328518
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:28 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Het is erg, erg, erg stil vanuit dat wereldje.
Ja wel begrijpelijk; als ze de boel gaan ontkennen, komt er alleen nog een grotere shitstorm los.
Borsato lijkt het vooralsnog het verstandigst aan te pakken; buiten de media blijven, hoofd laag houden en direct mensen terug aanklagen voor smaad en laster als ze hem aanklagen. :X
pi_203328575
De regisseur ondergedoken, nergens te bekennen. Borsato idem. Ali als een raket naar Dubai, zijn partner in crime naar Amerika, niemand van de set levert commentaar. Onvoorstelbaar wat een stel lafbekken.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 23 januari 2022 @ 10:45:09 #259
74056 crew  ToT
pi_203328688
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:35 schreef Mondkapje het volgende:
De regisseur ondergedoken, nergens te bekennen. Borsato idem. Ali als een raket naar Dubai, zijn partner in crime naar Amerika, niemand van de set levert commentaar. Onvoorstelbaar wat een stel lafbekken.

Ja waarom blijft Nieman's naam überhaupt buiten schot? In de uitzending werd zijn naam weggestreept, maar het lijkt redelijk duidelijk dat hij het is, aangezien hij al zijn sporen aan het uitwissen is.
Komt er idd een speciale aflevering over hem, of is hij zo machtig dat zelfs BOOS hem niet aan de schandpaal durft te nagelen? Of is het bewijs tegen hem net wat te dun?

Ondanks de lange en uitgebreide voorbereiding en de vele info was het wel een rommelige en ietwat amateuristische uitzending.
pi_203328821
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:45 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja waarom blijft Nieman's naam überhaupt buiten schot? In de uitzending werd zijn naam weggestreept, maar het lijkt redelijk duidelijk dat hij het is, aangezien hij al zijn sporen aan het uitwissen is.
Komt er idd een speciale aflevering over hem, of is hij zo machtig dat zelfs BOOS hem niet aan de schandpaal durft te nagelen? Of is het bewijs tegen hem net wat te dun?

Ondanks de lange en uitgebreide voorbereiding en de vele info was het wel een rommelige en ietwat amateuristische uitzending.
Hij zal toch niet machtiger zijn dan de zwager van John de Mol. Hooguit wat slimmer denk ik je moet wel wat in handen hebben voordat je mensen gaat beschuldigen. Kennelijk zag BOOS daar geen heil in bij hem.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203328828
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:17 schreef Seven. het volgende:

[..]
Moet je nodig weltschmerz quoten, dan kan ik je niet serieus nemen :+ .

En je zegt dat de verantwoordelijkheid bij mannen en vrouwen ligt maar je mist mijn punt. In de praktijk ligt de verantwoordelijkheid en de impact van vrije seks overwegend bij vrouwen.

Het publieke debat dreigt nu ook verantwoordelijkheid bij mannen te leggen, en die mannen die reageren met argumenten als valse beschuldigingen, laster/smaad, je mag ook niks meer en 'tja, het is toch een grijs gebied', zijn niet bereid om zelf ook verantwoordelijkheid te accepteren.
Alleen schiet je met zon debat of discussie weinig op. Het is vinger wijzen naar elkaar en we zitten niet op de kleuterschool.

Maar waarom zou ik verantwoordelijkheid nemen voor wat andere figuren die hun piemol niet in de broek kunnen houden ?

Er zijn gewoon mensen die alle met hun zelf bezig zijn en als er een ander kunnen misbruiken doen ze dat. Graag macht willen hebben.

Heb zelf in een aparte situatie gezeten. Waar een dame mij twee maal uit vroeg en ik haar twee keer afwees. Je zou zeggen klaar verhaal stopt, helaas werd vanuit het niets beschuldigd van stalking en zou ze aangifte hebben gedaan. Ook zou de politie op bezoek zijn geweest. Verloor links en rechts vrienden. Ze verloor de macht, probeerde te kleineren als straf. Vond het wel grappig dat mensen heet zomaar geloven, want had haar na afwijzing niet meer gesproken. Ze was er wel goed in trouwens, aangepaste appjes en screenshots
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 23 januari 2022 @ 11:01:29 #262
74056 crew  ToT
pi_203328854
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:58 schreef vipergts het volgende:

[..]
Hij zal toch niet machtiger zijn dan de zwager van John de Mol. Hooguit wat slimmer denk ik je moet wel wat in handen hebben voordat je mensen gaat beschuldigen. Kennelijk zag BOOS daar geen heil in bij hem.
Misschien is het onderzoek tegen hem nog gaande, maar het blijft erg vreemd dat "de regisseur" maar even zijdelings genoemd werd, ondanks 15 klachten tegen hem of zo?
pi_203328948
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:45 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja waarom blijft Nieman's naam überhaupt buiten schot? In de uitzending werd zijn naam weggestreept, maar het lijkt redelijk duidelijk dat hij het is, aangezien hij al zijn sporen aan het uitwissen is.
Komt er idd een speciale aflevering over hem, of is hij zo machtig dat zelfs BOOS hem niet aan de schandpaal durft te nagelen? Of is het bewijs tegen hem net wat te dun?

Ondanks de lange en uitgebreide voorbereiding en de vele info was het wel een rommelige en ietwat amateuristische uitzending.
Staat het al vast dat het om deze regisseur gaat ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 23 januari 2022 @ 11:11:57 #264
74056 crew  ToT
pi_203328979
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 11:09 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Staat het al vast dat het om deze regisseur gaat ?
Er zijn in ieder geval wel veel aanwijzingen, zijn naam wordt ook veel genoemd en hij wist al zijn sporen uit online.
Volgens mij was zijn naam ook de enige die qua lengte in dat gecensureerde document in dat programma leek te passen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 23 januari 2022 @ 11:13:12 #265
74056 crew  ToT
  zondag 23 januari 2022 @ 11:16:20 #266
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203329029
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:57 schreef Mondkapje het volgende:
Het zou mij ook niet verbaasd hebben als BNN/VARA met een programma zou komen: 'Toon je beste dickpic' of iets dergelijks, na 'spuiten en slikken'. Je kijkt gewoon nergens meer van op. Ze zoeken er gewoon vrouwen bij die ertegen kunnen.
Dan snap je niet met welk achterliggend idee BNNVARA programma's maakt/inkoopt.
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 23 januari 2022 @ 11:18:25 #267
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_203329056
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:02 schreef Mondkapje het volgende:
En kan kom je als provinciemeisje daar een liedje zingen, je weet niet wat je meemaakt.
Wie dit leest is gek
  zondag 23 januari 2022 @ 11:27:30 #268
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203329178
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:59 schreef hunterrnl het volgende:

[..]
Alleen schiet je met zon debat of discussie weinig op. Het is vinger wijzen naar elkaar en we zitten niet op de kleuterschool.

Maar waarom zou ik verantwoordelijkheid nemen voor wat andere figuren die hun piemol niet in de broek kunnen houden ?

Er zijn gewoon mensen die alle met hun zelf bezig zijn en als er een ander kunnen misbruiken doen ze dat. Graag macht willen hebben.

Heb zelf in een aparte situatie gezeten. Waar een dame mij twee maal uit vroeg en ik haar twee keer afwees. Je zou zeggen klaar verhaal stopt, helaas werd vanuit het niets beschuldigd van stalking en zou ze aangifte hebben gedaan. Ook zou de politie op bezoek zijn geweest. Verloor links en rechts vrienden. Ze verloor de macht, probeerde te kleineren als straf. Vond het wel grappig dat mensen heet zomaar geloven, want had haar na afwijzing niet meer gesproken. Ze was er wel goed in trouwens, aangepaste appjes en screenshots

Wat jou overkomen is, is vrij uitzonderlijk. Wat vrouwen meemaken omtrent grensoverschrijdend gedrag, is frequent, veelvuldig en bijna normaal.

Dus vandaar dat we het over de verantwoordelijkheid van mannen moeten hebben.
Resistance is futile.
pi_203329356
Met het op het werk zakelijk houden en met een grote boog om labiele vrouwen heen lopen kom je als fatsoenlijke vent best wel een heel eind.

[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 23-01-2022 12:20:49 ]
pi_203329506
Angela de Jong is wel echt zum kotzen zeg.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203329551
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 11:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Angela de Jong is wel echt zum kotzen zeg.
Wat heeft ze nu weer gezegd/geschreven dan?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_203329636
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 11:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Wat heeft ze nu weer gezegd/geschreven dan?
Zat even de AD Media Podcast te luisteren. Iedereen is moreel verwerpelijk. Linda, Johnny, John en nog 50 anderen.

De spruitjeslucht komt er vanaf, dat morele geleuter van haar.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 23 januari 2022 @ 12:05:32 #273
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203329663
quote:
7s.gif Op zondag 23 januari 2022 11:27 schreef Seven. het volgende:

[..]
Wat jou overkomen is, is vrij uitzonderlijk. Wat vrouwen meemaken omtrent grensoverschrijdend gedrag, is frequent, veelvuldig en bijna normaal.

Dus vandaar dat we het over de verantwoordelijkheid van mannen moeten hebben.
Daar zou ik ieders verantwoordelijkheid van willen maken.
Ik zie nu in dit geval een man zeggen, waarom zou ik iets moeten doen, ik vertoon dat gedrag niet. Maar bij vrouwen speelt hetzelfde probleem, dat zeggen ik ben geen dader, dus is het niet mijn verantwoordelijkheid.

Maar feit is dat beide geslachten meedoen aan het goedpraten van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Beide geslachten het faciliteren.
Deze hele voice gate is daar een goed vb van. Iedereen struikelt nu over elkaar heen om te zeggen dat ze het allang wisten, maar niemand heeft tot nu toe daar wat van gezegd. Sterker nog, beide geslachten hebben er ‘lollig’ over gedaan, het weggewuifd tot zelfs degenen die wel hun wenkbrauwen optrokken ervan aanstellers genoemd.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 23 januari 2022 @ 12:08:43 #274
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203329694
quote:
2s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:46 schreef Seven. het volgende:

[..]
Nee, ik wil dit jou niet uitleggen.
Ik kan dan niet anders dan bij mijn standpunt blijven helaas. Alles valt of staat met argumentatie. Dat je het in ieder geval wel probeert siert je.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203329866
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 01:13 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Ik snap ergens die gedachte ook wel, maar het is wel een onjuiste conclusie uiteindelijk. En het is jammer dat dit ook slachtoffers in de weg heeft gestaan om aangifte te doen, terwijl dat niet nodig was geweest.
[..]
Kort gezegd wordt er dan een onderzoek gestart en zal degene die beschuldigd wordt ook verhoord worden. Uiteindelijk ligt er een dossier en dat gaat naar de officier van justitie om te bepalen of het voor de rechter komt. Misschien had het niet voor de rechter gekomen, omdat zo"n OVJ onvoldoende bewijs ziet. Maar als andere kandidaten ook aangifte zouden doen dan stapelt dat wel op natuurlijk.
Dank voor het ophelderen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_203330433
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 12:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Daar zou ik ieders verantwoordelijkheid van willen maken.
Ik zie nu in dit geval een man zeggen, waarom zou ik iets moeten doen, ik vertoon dat gedrag niet. Maar bij vrouwen speelt hetzelfde probleem, dat zeggen ik ben geen dader, dus is het niet mijn verantwoordelijkheid.

Maar feit is dat beide geslachten meedoen aan het goedpraten van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Beide geslachten het faciliteren.
Deze hele voice gate is daar een goed vb van. Iedereen struikelt nu over elkaar heen om te zeggen dat ze het allang wisten, maar niemand heeft tot nu toe daar wat van gezegd. Sterker nog, beide geslachten hebben er ‘lollig’ over gedaan, het weggewuifd tot zelfs degenen die wel hun wenkbrauwen optrokken ervan aanstellers genoemd.
Laten we beginnen met de mannen, die elkaar af en toe corrigeren als er weer op die typische manier over en tegen vrouwen wordt gepraat. Zeg ik als man en alle mannen weet heel goed waar ik het over heb
pi_203330516
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:00 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Laten we beginnen met de mannen, die elkaar af en toe corrigeren als er weer op die typische manier over en tegen vrouwen wordt gepraat. Zeg ik als man en alle mannen weet heel goed waar ik het over heb
Als ik onderling met vrienden ben, dan worden er echt wel eens dingen gezegd die voor een buitenstaander vrouwonvriendelijk zouden kunnen zijn. Zou ik dan op mijn volgend whisky avond de hele tijd moeten corrigeren? Houd even op man.

We kennen elkaar al jaren, weten hoe we er over denken en dat we altijd respectvol zijn naar vrouwen. Kleedkamer/kroegpraat moet gewoon kunnen. Laten we in godsnaam niet doorslaan naar een wereld waarin ik ten mijn vrienden op elk woordje moet gaan letten, omdat er gore viezerikken zijn die ander mensen aanranden en verkrachten.

Overigens heb ik tijdens mijn opleiding een periode in een klas gezeten waar ik de enige man was. Je wilt niet weten hoe vrouwen onderling (en met mij erbij, helaas) over mannen praten. Dat is minimaal zo erg.
pi_203330604
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Als ik onderling met vrienden ben, dan worden er echt wel eens dingen gezegd die voor een buitenstaander vrouwonvriendelijk zouden kunnen zijn. Zou ik dan op mijn volgend whisky avond de hele tijd moeten corrigeren? Houd even op man.

We kennen elkaar al jaren, weten hoe we er over denken en dat we altijd respectvol zijn naar vrouwen. Kleedkamer/kroegpraat moet gewoon kunnen. Laten we in godsnaam niet doorslaan naar een wereld waarin ik ten mijn vrienden op elk woordje moet gaan letten, omdat er gore viezerikken zijn die ander mensen aanranden en verkrachten.

Overigens heb ik tijdens mijn opleiding een periode in een klas gezeten waar ik de enige man was. Je wilt niet weten hoe vrouwen onderling (en met mij erbij, helaas) over mannen praten. Dat is minimaal zo erg.
Dat is dus wel het gebied waar we nu in belanden. Terug naar de spruitjeslucht dan maar.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203330616
twitter


In het draadje wordt ook gesproken over 'overtuigend bewijs'.
pi_203330651
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Als ik onderling met vrienden ben, dan worden er echt wel eens dingen gezegd die voor een buitenstaander vrouwonvriendelijk zouden kunnen zijn. Zou ik dan op mijn volgend whisky avond de hele tijd moeten corrigeren? Houd even op man.
Als er wel eens dingen worden gezegd dan ben je de hele avond bezig?
Als jij mijn post wil lezen alsof er geen onvertogen woord meer mag vallen. Dan moet je dat vooral doen

quote:
Overigens heb ik tijdens mijn opleiding een periode in een klas gezeten waar ik de enige man was. Je wilt niet weten hoe vrouwen onderling (en met mij erbij, helaas) over mannen praten. Dat is minimaal zo erg.
Geloof er niks van
pi_203330670
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:15 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Als er wel eens dingen worden gezegd dan ben je de hele avond bezig?
Als jij mijn post wil lezen alsof er geen onvertogen woord meer mag vallen. Dan moet je dat vooral doen
[..]
Geloof er niks van
Doe nou niet alsof het zo zwart-wit is want dat is het niet.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203330723
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Doe nou niet alsof het zo zwart-wit is want dat is het niet.
Vrouwen praten minimaal net zo smerig als mannen over het andere geslacht? Echt?

Wie proberen we hier voor de gek te houden?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2022 13:21:21 ]
  zondag 23 januari 2022 @ 13:21:51 #283
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203330745
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Als ik onderling met vrienden ben, dan worden er echt wel eens dingen gezegd die voor een buitenstaander vrouwonvriendelijk zouden kunnen zijn. Zou ik dan op mijn volgend whisky avond de hele tijd moeten corrigeren? Houd even op man.

Mannen onder elkaar, als je ziet wat die over vrouwen zeggen. Meestal is dat de ware aard en houden ze in de regel een act op als er vrouwen bij zijn. De act van de platonische redelijke vriend die helemáááááál niet aan sex denkt. Maar ondertussen in dat hoofdje van hem (behoorlijke potentaat direct inzetbaar voor actie)....

Laten we elkaar aub geen mietje noemen.

:{²

[ Bericht 2% gewijzigd door BansheeBoy op 23-01-2022 13:29:50 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203330763
quote:
10s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:20 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Vrouwen praten minimaal net zo smerig als mannen over het andere geslacht? Echt?

Wie proberen we hier voor de gek te houden?
Anno 2022 weet ik niet of dat zo heel veel uitmaakt. Heb ooit in een studentenwoning gewoond met vrouwen, ging alleen maar over pikken en seksstandjes.

Het is wel zo dat vrouwen met dat soort verhalen veel sneller wegkomen want geen man die er een probleem van maakt. Ik vond het niet erg in ieder geval, hooguit een tikkeltje ordinair.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203331000
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Anno 2022 weet ik niet of dat zo heel veel uitmaakt. Heb ooit in een studentenwoning gewoond met vrouwen, ging alleen maar over pikken en seksstandjes.

Het is wel zo dat vrouwen met dat soort verhalen veel sneller wegkomen want geen man die er een probleem van maakt. Ik vond het niet erg in ieder geval, hooguit een tikkeltje ordinair.
Ben ik met je eens, ordinair. Ik maak wel wat andere praat en gedrag van mannen mee en dan doen wij volgens mij allemaal. Zo'n Jeroen Rietbergen, als we eerlijk zijn kennen wij allemaal wel een of meerdere Jeroens.

Zie het simpele betasten tijdens een stapavond. In de kroeg bleef het vaak bij billenknijpen, maar tijdens de schuimparty's waren de vrouwen toch wel echt de klos. Wellicht dat al die vrouwen het verzonnen hoor, maar ik heb toch wel de indruk dat het niet rechtevenredig verdeeld is
pi_203331017
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:33 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Ben ik met je eens, ordinair. Ik maak wel wat andere praat en gedrag van mannen mee en dan doen wij volgens mij allemaal. Zo'n Jeroen Rietbergen, als we eerlijk zijn kennen wij allemaal wel een of meerdere Jeroens.

Zie het simpele betasten tijdens een stapavond. In de kroeg bleef het vaak bij billenknijpen, maar tijdens de schuimparty's waren de vrouwen toch wel echt de klos. Wellicht dat al die vrouwen het verzonnen hoor, maar ik heb toch wel de indruk dat het niet rechtevenredig verdeeld is
Klopt maar @BehoorlijkKritisch had het alleen over praatjes, niet over betastingen. Daar ben ik het absoluut met je eens dat mannen dit veel meer doen natuurlijk.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203331160
pi_203331166
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Klopt maar @:Behoorlijkkritisch had het alleen over praatjes, niet over betastingen. Daar ben ik het absoluut met je eens dat mannen dit veel meer doen natuurlijk.
Ja, ik had het over praatjes. Dat er dan in de framing meteen ook betastingen in één zin meegaan is alles zeggend. Alles om alle mannen maar over één kam te scheren. Allemaal viezerikken, die alle vrouwen eigenlijk maar hoeren vinden. Behalve dan die paar verheven kerels hier die uit een soort morele zelfbevlekking meepraten met de dames om de digitale Romeo uit te hangen. Vrees eerlijk gezegd dat dat irl de ergste zijn.

Het maakt me ook eigenlijk geen drol uit wat mijn vrienden in de kroeg tegen mij of elkaar zeggen. Als ze zich maar gedragen naar het andere geslacht, want daar spreek ik ze wel op aan als het me niet bevalt.
pi_203331178
Wat je als mannen onder elkaar doet moet je zelf weten, maar er is een verschil tussen af en toe een grapje maken met vrouwen in de buurt, of continu seksuele opmerkingen maken. En een regisseur of bandleider moet zich er helemaal verre van houden.
pi_203331190
quote:
10s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:20 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Vrouwen praten minimaal net zo smerig als mannen over het andere geslacht? Echt?

Over absoluut, tegen is een ander verhaal.
pi_203331221
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, ik had het over praatjes. Dat er dan in de framing meteen ook betastingen in één zin meegaan is alles zeggend. Alles om alle mannen maar over één kam te scheren. Allemaal viezerikken, die alle vrouwen eigenlijk maar hoeren vinden. Behalve dan die paar verheven kerels hier die uit een soort morele zelfbevlekking meepraten met de dames om de digitale Romeo uit te hangen. Vrees eerlijk gezegd dat dat irl de ergste zijn.

Het maakt me ook eigenlijk geen drol uit wat mijn vrienden in de kroeg tegen mij of elkaar zeggen. Als ze zich maar gedragen naar het andere geslacht, want daar spreek ik ze wel op aan als het me niet bevalt.
Ja eens. Ik heb overigens wel gasten gekend die over de schreef gingen maar toch was dat ook weer anders dan Jeroen. Meer de types die gewoon nog nooit een vriendin hebben gehad, niet weten dat vrouwen meer zijn dan wandelende seksbommen en denken dat ze alles kunnen maken.

Vaak veranderen die na een paar jaar ook wel, dus er is nog hoop.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203331241
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 12:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Daar zou ik ieders verantwoordelijkheid van willen maken.
Ik zie nu in dit geval een man zeggen, waarom zou ik iets moeten doen, ik vertoon dat gedrag niet. Maar bij vrouwen speelt hetzelfde probleem, dat zeggen ik ben geen dader, dus is het niet mijn verantwoordelijkheid.

Maar feit is dat beide geslachten meedoen aan het goedpraten van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Beide geslachten het faciliteren.
Deze hele voice gate is daar een goed vb van. Iedereen struikelt nu over elkaar heen om te zeggen dat ze het allang wisten, maar niemand heeft tot nu toe daar wat van gezegd. Sterker nog, beide geslachten hebben er ‘lollig’ over gedaan, het weggewuifd tot zelfs degenen die wel hun wenkbrauwen optrokken ervan aanstellers genoemd.
Precies dit. Waarom zou ik boos naar elke vrouw kijken en om op heldering vragen nadat 1 figuur dit achter je rug om flikt.

Het is vreselijk om te zien dat dit bij veel vrouwen gebeurd, maar ik kan de intentie van veel dingen niet begrijpen waarom sommige mannen dit doen (dick pics why?). Dat zal andersom voor vrouwen onderling ook wel zijn.

Daarom snap ik al heel het gedoe man vs vrouw al niet. Maar goed dat is bij elke discussie onderhand blank vs zwart, links vs rechts.
  zondag 23 januari 2022 @ 13:53:46 #293
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203331328
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:43 schreef Mondkapje het volgende:
Wat je als mannen onder elkaar doet moet je zelf weten, maar er is een verschil tussen af en toe een grapje maken met vrouwen in de buurt, of continu seksuele opmerkingen maken. En een regisseur of bandleider moet zich er helemaal verre van houden.
Ik weet het niet. Alles begint met een gedachte, vervolgens wordt het genormaliseerd door er veel over te praten (met bv je maten) en daarna omgezet in actie. Je moet het allemaal niet willen. Anders is het een glijdende schaal.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203331398
Staat haaks op de meeste meningen op fok, en https://twitter.com/Angel(...)2635223%2F8%2F25live

<><><><><>

Zangcoach begeleidde in Zwaag verschillende finalisten van The Voice: ’Je moet een verhaal hebben’
Sezina en Marco: ,,Marco was altijd zo lief, echt een vaderfiguur.’’



ZWAAG
In de bijna tien jaar dat hij in Zwaag Zangschool Pop-Up had, heeft Gabor Postma (38) een aantal zangtalenten uit Hoorn begeleid richting het podium van The voice of Holland. Sommigen haalden de finale van Voice Kids of van The Voice zelf. Van geen van hen heeft hij ooit iets gehoord over ’grensoverschrijdend gedrag’.
Onder ’zijn’ pupillen waren Wieke Philine, Sanna van de Griend, Romy Weevers, Selenay Dagdelen, Sezina Kelsey en Demi van Wijngaarden. Postma gebruikte hun prestaties in de talentenshow natuurlijk als reclame, maar hij maakte er ook werk van. Hij gaf ze podiumtraining, leerde hen zich te presenteren voor camera en begeleidde ’het hele proces’. Maar als er in ’dat wereldje’ sprake was van ontoelaatbaar gedrag en hij had dat gehoord, had hij het zeker aangekaart. „De meesten hebben ook alleen aan de Voice Kids meegedaan. Alleen Demi en Sezina gingen verder.”

BOOS
Hij verwacht op basis van wat hij hoorde in de media dat er donderdag, als de uitzending van BOOS te zien is, dat de aanleiding was tot de onthullingen rond The Voice, ’wel een hoop zal loskomen’.

Postma is de eerste om te zeggen dat een deelnemer echt wel wat aan The Voice kan hebben. „Als je het goed neerzet, en je kunt jezelf laten zien, werpt dat zeker zijn vruchten af.”

Maar het blijft een televisieprogramma, zegt hij. „Je kunt er echt wel wat aan hebben, maar je hebt een verhaal nodig, om leuk te zijn voor televisie. Het is niet alleen maar het zingen. Ze kunnen niet negentig keer hetzelfde poppetje neerzetten. Dus je moet het programma een stap voor zijn. Als je een beetje weet hoe het in elkaar zit, kun je daar op anticiperen. Als je daar komt en auditie doet, krijg je als eerste een soort vragenlijst. Ze vragen onder andere wat het belangrijkste is dat je in je leven hebt meegemaakt, wat het leukste was en wat het minst leuke. Ze zijn natuurlijk op zoek naar verhalen. Als je alleen neerzet dat je wil zingen, is dat minder leuk dan als je een verhaal hebt of dat een beetje aandikt.”

Dat zijn oogappels soms ver kwamen had te maken met een goed verhaal, een goede stem én een goede voorbereiding, denkt hij. „Maar als je echt heel goed bent kom je ook wel verder.”

(Tekst gaat door onder de foto)

Sezina tijdens haar blind audition in de ’volwassen’ Voice.
Sezina tijdens haar blind audition in de ’volwassen’ Voice.
© Foto RTL

Negativiteit
Sezina Kelsey mag als voorbeeld gelden. De nu 18-jarige Hoornse deed in 2016 mee aan de Voice Kids (met coach Ali B.), en in 2019 opnieuw: toen werd ze met coach Marco Borsato tweede, na Silver Metz. Leverde haar wel optredens met Glennis Grace in stadions op en er verscheen een single: About Tonight. Vorig jaar bij de ’volwassen Voice’ haalde Sezina - bij coach Waylon - de finale nét niet.

Ze leeft mee met andere deelneemsters die al hebben verteld over hun ervaringen, maar heeft zelf ’geen enkele negativiteit meegemaakt’. In tegendeel: „Ik kan me er eigenlijk niks bij voorstellen. Marco was altijd zo lief, echt een vaderfiguur. En Jeroen Rietbergen was supersupportive, stond altijd aan, heel gezellig.”

Waar ze wel moeite mee heeft zijn de grappen die nu op internet rondgaan, waarbij liedjes die zij zong op een flauwe manier anders worden geïnterpreteerd. „Maar het ergste is het voor mensen die ermee te maken hadden. Met mij is er niets aan de hand. Ik heb hard gewerkt voor mijn doelen en ik blijf doen wat ik leuk vind. Ik leef mijn droom, ondanks corona, ik stop niet en ben al druk bezig met nieuwe muziek.”

Uitzending
De nieuwe aflevering van het online BNNVARA-programma BOOS verschijnt donderdag om 16 uur op internet

[ Bericht 0% gewijzigd door zoey27 op 23-01-2022 14:04:37 ]
  zondag 23 januari 2022 @ 13:58:54 #295
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203331402
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Over absoluut, tegen is een ander verhaal.
"Zo, ik zou Angela helemaal openrijten als we alleen waren." Deze macho cult potentaten taal moeten we helemaal vanaf, al is er geen enkele vrouw bij. Glijdende schaal.

Stel je voor iemand zegt dat over je zusje of moeder. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203331487
quote:
15s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
"Zo, ik zou Angela helemaal openrijten als we alleen waren." Deze macho cult potentaten taal moeten we helemaal vanaf, al is er geen enkele vrouw bij. Glijdende schaal.

Stel je voor iemand zegt dat over je zusje of moeder. :N

:{²
pi_203331521
quote:
15s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
"Zo, ik zou Angela helemaal openrijten als we alleen waren." Deze macho cult potentaten taal moeten we helemaal vanaf, al is er geen enkele vrouw bij. Glijdende schaal.

Stel je voor iemand zegt dat over je zusje of moeder. :N

:{²
Onder mannen alleen kun je het beter negeren anders beland je voortdurend in een vechtpartij. Het gaat om situaties met vrouwen erbij.

En vrouwen moeten het gewoon kunnen zeggen als ze de situatie niet oké vinden zonder dat het weggelachen wordt of er consequenties voor ze volgen.
pi_203331551
quote:
15s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
"Zo, ik zou Angela helemaal openrijten als we alleen waren." Deze macho cult potentaten taal moeten we helemaal vanaf, al is er geen enkele vrouw bij. Glijdende schaal.

Stel je voor iemand zegt dat over je zusje of moeder. :N

:{²
Ik ken geen mannen die zo praten in elk geval. Maar als ik met vrienden onderling ben en één van mijn maten zou dat over mijn zus zeggen, zou ik antwoorden met:"je moest eens weten wat ik met je moeder heb gedaan."

En dan lachen we een keer en schenk ik een glas in. Want we weten allebei dat het flauwekul is. Is het de grap van de avond, nee zeker niet. Lekker boeiend.
pi_203331579
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 14:05 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Onder mannen alleen kun je het beter negeren anders beland je voortdurend in een vechtpartij. Het gaat om situaties met vrouwen erbij.

En vrouwen moeten het gewoon kunnen zeggen als ze de situatie niet oké vinden zonder dat het weggelachen wordt of er consequenties voor ze volgen.
Als een vriend van me dat zou zeggen tegen een vrouw, dan zou ik inderdaad wel ingrijpen. Tenzij het in de lijn van het gesprek past, want niet elke vrouw is even netjes gebekt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')