abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203314925
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:24 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Maar dan nog, als je je dochter van 18 daarheen stuurt, en er blijken afwerkstudio's te zijn, ik denk dat je als ouder dan wel een zaak hebt.
Waarom als ouder? Wat heeft die ouder er mee te maken als het kind 18 is?
pi_203315060
Borsato weet waarschijnlijk niet wat hij aanricht, Ali B. weet wel wat hij aanricht.
pi_203315098
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Waarom als ouder? Wat heeft die ouder er mee te maken als het kind 18 is?
Als je je kind naar een universiteit stuurt waar afwerkstudio's zouden zijn voor docenten om studentes te misbruiken, dan heb je toch ook een zaak als ouder neem ik aan?
  zaterdag 22 januari 2022 @ 13:58:53 #29
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203315104
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:54 schreef Mondkapje het volgende:
Borsato weet waarschijnlijk niet wat hij aanricht, Ali B. weet wel wat hij aanricht.
Waarom denk je dat?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203315109
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Waarom denk je dat?

Tja dat is eigenlijk puur intuitie afgaande op alles wat ik gezien, gehoord en lezen heb.
pi_203315116
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:58 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Als je je kind naar een universiteit stuurt waar afwerkstudio's zouden zijn voor docenten om studentes te misbruiken, dan heb je toch ook een zaak als ouder neem ik aan?
Waarom? Als dat kind 18 is, heeft dat kind een zaak. Dat je je kind daarin bijstaat lijkt me logisch, maar dat is het dan ook lijkt me.
pi_203315125
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:59 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Tja dat is eigenlijk puur intuitie afgaande op alles wat ik gezien, gehoord en lezen heb.
Intuïtie, onderbuik, geef het een naampje.
pi_203315132
Ik hóóp dat Borsato niet heeft geweten wat hij heeft aangericht maar het kan heel goed anders zijn.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 14:03:19 #34
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203315156
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:01 schreef Mondkapje het volgende:
Ik hoop dat Borsato niet heeft geweten wat hij heeft aangericht maar het kan heel goed anders zijn.
In zijn geval kunnen we de situatie met de kinderen nog steeds vertalen als "de warme Italiaan"? Al vind ik het er heel erg ackward uit zien.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203315169
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
In zijn geval kunnen we de situatie met de kinderen nog steeds vertalen als "de warme Italiaan"? Al vind ik het er heel erg ackward uit zien.

Je hebt gelijk hoor. Ik hoop dan altijd dat het niet zo erg is als men zegt. Zijn lyrics heb ik nog niet doorgespit, misschien valt daar nog iets uit te halen.
pi_203315193
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:01 schreef Mondkapje het volgende:
Ik hóóp dat Borsato niet heeft geweten wat hij heeft aangericht maar het kan heel goed anders zijn.
Dat gedoe van aan de kont van eentje zitten die vervolgens weg liep waarna hij achter haar aan ging om weer aan de kont te gaan zitten (wat geloof ik bij 2 verschillende kandidaatjes was gebeurd?) is natuurlijk erg obvious.

Het overige geknuffel is wel redelijk op het randje, maar hoeft niet per sé iets te betekenen en hoeft ook niet per sé rottig over te komen.
pi_203315259
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:07 schreef ToT het volgende:

[..]
Dat gedoe van aan de kont van eentje zitten die vervolgens weg liep waarna hij achter haar aan ging om weer aan de kont te gaan zitten (wat geloof ik bij 2 verschillende kandidaatjes was gebeurd?) is natuurlijk erg obvious.

Het overige geknuffel is wel redelijk op het randje, maar hoeft niet per sé iets te betekenen en hoeft ook niet per sé rottig over te komen.
Het is echt niet dat ik Borsato vertrouw, want ik vind de manier waarop hij in de Voice naar zo'n beetje elke vrouw keek altijd al veel te geil. Maar als ik puur afga op de verhalen en het beeldmateriaal zie ik vooral een iets te amicale man die geen enkel gevoel heeft voor waar grenzen liggen bij het vastpakken/knuffelen/aanraken van mensen.

De verdere verhalen rondom die bbq en aan de kont zitten en ook dat betastingsverhaal van die vrouw 7 jaar geleden vind ik heel moeilijk te beoordelen omdat ik het niet heb gezien en het zo makkelijk is om dit soort dingen (ook als slachtoffer) verkeerd te interpreteren. Je weet ook niet wat er aan onderliggend motief kan zijn om dit naar boven te brengen. En het klakkeloos mensen veroordelen omdat er een aangifte ligt slaat nergens op.

Er komen heel veel rookpluimpjes omhoog, maar anders dan bij Ali en Jeroen durf ik van Borsato niet hardop te zeggen dat het een viezerik is. Ook al is er bij Ali en Jeroen mogelijk geen sprake van strafbare gedragingen, is wel van beide duidelijk dat ze moreel totaal fout zitten. Bij Borsato vind ik dat voorlopig echt niet. Al hoop ik wel dat hij flink gecancelled wordt, want alleen al voor zijn muziek mag hij de stoel krijgen.
pi_203315273
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:07 schreef ToT het volgende:

[..]

Er ligt een aangifte tegen Marco, daarin staat dat hij een minderjarige meisje jarenlang heeft lastig gevallen met zijn betastingen. Dat stopte niet bij haar billen en heupen, ze noemt Marco niet voor niets de grootste viezerd van dat hele zooitje.
pi_203315289
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is echt niet dat ik Borsato vertrouw, want ik vind de manier waarop hij in de Voice naar zo'n beetje elke vrouw keek altijd al veel te geil. Maar als ik puur afga op de verhalen en het beeldmateriaal zie ik vooral een iets te amicale man die geen enkel gevoel heeft voor waar grenzen liggen bij het vastpakken/knuffelen/aanraken van mensen.

De verdere verhalen rondom die bbq en aan de kont zitten en ook dat betastingsverhaal van die vrouw 7 jaar geleden vind ik heel moeilijk te beoordelen omdat ik het niet heb gezien en het zo makkelijk is om dit soort dingen (ook als slachtoffer) verkeerd te interpreteren. Je weet ook niet wat er aan onderliggend motief kan zijn om dit naar boven te brengen. En het klakkeloos mensen veroordelen omdat er een aangifte ligt slaat nergens op.

Er komen heel veel rookpluimpjes omhoog, maar anders dan bij Ali en Jeroen durf ik van Borsato niet hardop te zeggen dat het een viezerik is. Ook al is er bij Ali en Jeroen mogelijk geen sprake van strafbare gedragingen, is wel van beide duidelijk dat ze moreel totaal fout zitten. Bij Borsato vind ik dat voorlopig echt niet. Al hoop ik wel dat hij flink gecancelled wordt, want alleen al voor zijn muziek mag hij de stoel krijgen.
_O- _O- _O-
Eens, hoewel ik "Ik leef niet meer voor jou" wel erg goed vind. De rest blief ik ook echt niet. :N

Klopt idd ook wat betreft hoe hij naar vrouwen kijkt, dat valt mijn vrouw en mij ook altijd op, maar dat kan ook als zijn charme gezien worden, of zijn Italiaanse bloed, whatever.
Feit is wel dat hij niet vies is van z'n piemel er bij andere dames in te steken, maar hij lijkt het in ieder geval wel legaal te doen. (Ik meen dat er geruchten waren dat-ie Maan na d'r 19e verjaardag had liggen te palen?)
pi_203315291
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Er ligt een aangifte tegen Marco, daarin staat dat hij een minderjarige meisje jarenlang heeft lastig gevallen met zijn betastingen. Dat stopte niet bij haar billen en heupen, ze noemt Marco niet voor niets de grootste viezerd van dat hele zooitje.
Een aangifte is geen veroordeling.
pi_203315294
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Okee, dat verandert het verhaal natuurlijk wel behoorlijk.
pi_203315298
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:15 schreef Accordtje het volgende:

Er is wel een verschil tussen niet negatief mogen uitlaten en je beklag doen m.b.t. seksueel ongewenst gedrag. Als volwassene kan je jezelf ook wel bedenken dat zo'n boete clausule niet op gaat voor dat laatste en dat een rechter dat anders gewoon van tafel veegt natuurlijk. Het is niet dat ze met zo'n contract een vrijbrief tekenen om je te laten betasten of erger.
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:58 schreef ToT het volgende:

[..]
Behalve met dingen die duidelijk illegaal zijn. Nu achteraf wordt haastig gezegd dat ze met dat soort dingen NATUURLIJK naar de politie moesten gaan en dat ze in dat geval geen boete van minstens 10 mille zouden krijgen.
Het is zoals ToT al aangeeft, achteraf word...

Afgelopen week werd door een medewerkster van the voice die als vertrouwenspersoon gezien al duidelijk dat zij klachten ontving van kandidaten maar zij kon blijkbaar niets betekenen voor de kandidaten.
Mij zegt het zoveel als dat er wel degelijk gemeld is maar dat er binnen the voice dus geen aangewezen persoon of loket was om dat te kunnen doen opdat er opgetreden zou worden.
En waar gaat een kandidate nu mee naar de politie, 'hij heeft me betast' maar het gaat woord tegen woord zijn waarna de kandidate dus een boete tegemoet kan zien.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_203315310
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Uiteraard niet, er kunnen allerlei motieven zijn waarvoor zo'n aangifte gedaan wordt, maar zo opboksen tegen een schatrijke en machtige celebrity is redelijk riskant en de kans van slagen is vaak vrij klein; jouw advocaat is altijd goedkoper en minder professioneel dan het legertje wat hij zal inhuren.
pi_203315326
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:19 schreef ToT het volgende:

[..]
Uiteraard niet, er kunnen allerlei motieven zijn waarvoor zo'n aangifte gedaan wordt, maar zo opboksen tegen een schatrijke en machtige celebrity is redelijk riskant en de kans van slagen is vaak vrij klein; jouw advocaat is altijd goedkoper en minder professioneel dan het legertje wat hij zal inhuren.
Je hoeft die zaak ook niet te winnen. Kijk maar naar de reacties hier. Borsato is al kapot, als dat je doel was omdat je wrok koestert tegen iemand, dan is het gelukt.
pi_203315329
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik zeg toch duidelijk een aangifte?
pi_203315336
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:18 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
[..]
Het is zoals ToT al aangeeft, achteraf word...

Afgelopen week werd door een medewerkster van the voice die als vertrouwenspersoon gezien al duidelijk dat zij klachten ontving van kandidaten maar zij kon blijkbaar niets betekenen voor de kandidaten.
Mij zegt het zoveel als dat er wel degelijk gemeld is maar dat er binnen the voice dus geen aangewezen persoon of loket was om dat te kunnen doen opdat er opgetreden zou worden.
En waar gaat een kandidate nu mee naar de politie, 'hij heeft me betast' maar het gaat woord tegen woord zijn waarna de kandidate dus een boete tegemoet kan zien.
Die medewerkster kan zomaar onderdeel zijn van het probleem. Persoonlijk lijkt het mij nonsens dat een vertrouwenspersoon hier 'niets mee kan'. Daar zijn ze juist voor. En zelfs al ben je dat niet, als je lucht krijgt van dit soort feiten dan heb je imo de plicht daar iets mee te doen. Er is altijd een weg.
pi_203315338
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik zeg toch duidelijk een aangifte?
Ja, maar je gebruikt hem om te onderbouwen dat er zoveel aan de hand is bij hem en dat het een viezerik is.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 14:21:35 #48
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_203315340
quote:

[..]
Toch een aanduiding dat bepaalde handelingen op z'n zachts gezegd niet helemaal in orde waren.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_203315341
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Je hoeft die zaak ook niet te winnen. Kijk maar naar de reacties hier. Borsato is al kapot, als dat je doel was omdat je wrok koestert tegen iemand, dan is het gelukt.
Nou nou, ga je nu ongegeneerd roepen dat het uit wrok is gebeurd?
pi_203315350
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nou nou, ga je nu ongegeneerd roepen dat het uit wrok is gebeurd?
Nee. Ik zeg dat dat een optie is. Vanuit de redenatie dat een aangifte geen bewijs is dat er iets gebeurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')