quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoi, dat is captain Janeway van de serie Star Trek Voyager.
bij de stream van reefkeef ookquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dit soort comments zie ik dus ineens overal op youtube bij streams. Zie jij die ook?
[ afbeelding ]
quote:
Victorie!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu dud en Lav naar bed zijn zijn we weer in de minderheid
Dat je hem nog hebt.quote:
@Booster had het ook toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
bij de stream van reefkeef ook [ afbeelding ]
Ah okay....ik was al een beetje bang russische hackers m'n laptop aan het overnemen waren maar anderen hebben het ook dusquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
bij de stream van reefkeef ook [ afbeelding ]
Oh echt? Jeetje, dan zag ik het helemaal verkeerd!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoi, dat is captain Janeway van de serie Star Trek Voyager.
geen idee, maar is gewoon een botje denk ik die live streams afgaatquote:
Dat is absoluut, ik herhaal absoluut niet Red van de serie OTNB.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh echt? Jeetje, dan zag ik het helemaal verkeerd!
Ik heb 'm door hoor @:Deisyy
Jammer, dat vond ik juist zo'n heerlijk mens.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is absoluut, ik herhaal absoluut niet Red van de serie OTNB.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay....ik was al een beetje bang russische hackers m'n laptop aan het overnemen waren maar anderen hebben het ook dus
Beter!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh echt? Jeetje, dan zag ik het helemaal verkeerd!
Ik heb 'm door hoor @:Deisyy
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker gewerkt op je vrije avond deisyy
Een maffe post.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jammer, dat vond ik juist zo'n heerlijk mens.
Een paar puntjes op een a lukt me nog welquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker gewerkt op je vrije avond deisyy
Was een pleuriswerk om die smilies te maken.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jammer, dat vond ik juist zo'n heerlijk mens.
Die bedoel ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar serieus, ik had een compleet random reactie op mijn fotoboek ja, als je die bedoelt.
Ik kannie reageren op je foboquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar serieus, ik had een compleet random reactie op mijn fotoboek ja, als je die bedoelt.
WTF is een Janeway dacht ikquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]ik heb OTNB nooit gekeken en zei in het begin van o dat is Janeway. Zij daartegenin kijkt geen ST-V en al doende leerden we elkaar wie wat was en sindsdien, rotzak dat ik ben
, plaag ik haar nog wel eens met da's Janeway
Klopt, na die ene opmerking heb ik het uitgezet. Ik heb de verkeerde nickname op het momentquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kannie reageren op je fobo
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was een pleuriswerk om die smilies te maken.
Trusten famke.quote:
Slaap lekker Dees.quote:
doen Toto en Hami ookquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
Door het gesprek hier net weer zitten huilen om het WK van Max
Ff zomaar tussendoor, maar moet altijd aan dit nummer denken als ik jouw nickname zie verschijnenquote:
Impliceer je nou dat je een Hamilton fan bent?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
Door het gesprek hier net weer zitten huilen om het WK van Max
Woudje is een Max fan natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat je een Hamilton fan bent?![]()
@:dud0r laat die gouden note maar zitten.
Die is al pleite hoor, Ik heb haar afdoende afgemat.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ff zomaar tussendoor, maar moet altijd aan dit nummer denken als ik jouw nickname zie verschijnen![]()
![]()
Wappies denken dat je staatspropaganda bent?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Klopt, na die ene opmerking heb ik het uitgezet. Ik heb de verkeerde nickname op het moment
Waarom huilt Woudje dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Woudje is een Max fan natuurlijk![]()
![]()
Ja ik zag het net jaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die is al pleite hoor, Ik heb haar afdoende afgemat.
Het leuke was dat die user die hem uitmaakte voor wappie zelf klapmongeaul of zo heettequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wappies denken dat je staatspropaganda bent?
Je lult wel veel ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben er goed in, vrouwen afmatten.
Schijnbaar! haha. Ik heb deze nickname al sinds 1999.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wappies denken dat je staatspropaganda bent?
Hans...quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Schijnbaar! haha. Ik heb deze nickname al sinds 1999.
Ik ben geen vrouw maar zelfs ik word je zat.quote:
Is wel verdacht dat je nu opeens weer actief bentquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Schijnbaar! haha. Ik heb deze nickname al sinds 1999.
huh watquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
Verrek, FF heeft gelijk. Ik zie een grijze zee van mijn postjes hier
Ik kijk als sinds dat ik klein was (1997) F1, eerst samen met mijn vader, die er helemaal gek van is.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat je een Hamilton fan bent?![]()
@:dud0r laat die gouden note maar zitten.
zo mooi woudjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kijk als sinds dat ik klein was (1997) F1, eerst samen met mijn vader, die er helemaal gek van is.
Samen dromend over een GP in Nederland, waarvan we dachten dat ie nooit zou komen maar toch kwam, al hoopten we op Assen omdat wij hier in de buurt wonen.
Toen Max in de F1 kwam hoopten we dat de F1 dus hier in NL zou komen maar kreeg mijn vader een herseninfarct, waardoor die droom wel een beetje in duigen viel. Toch hebben we beiden de support voor Max om ons jarenlange discussie en wens toch uit te laten komen verwezenlijkt. Een Nederlander kampioen in F1, waar we dus samen zó van hebben genoten en waar we jarenlang over hebben gepraat.
Nee, dit pakt niemand ons meer af
Wat was de tune op BBC dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kijk als sinds dat ik klein was (1997) F1, eerst samen met mijn vader, die er helemaal gek van is.
Samen dromend over een GP in Nederland, waarvan we dachten dat ie nooit zou komen maar toch kwam, al hoopten we op Assen omdat wij hier in de buurt wonen.
Toen Max in de F1 kwam hoopten we dat de F1 dus hier in NL zou komen maar kreeg mijn vader een herseninfarct, waardoor die droom wel een beetje in duigen viel. Toch hebben we beiden de support voor Max om ons jarenlange discussie en wens toch uit te laten komen verwezenlijkt. Een Nederlander kampioen in F1, waar we dus samen zó van hebben genoten en waar we jarenlang over hebben gepraat.
Mooi dit.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van die paar overlevenden van de Titanic?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe oud ben jij dan wel niet!!!!!!
VIV is van jou nu!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw maar zelfs ik word je zat.![]()
'97? Dan ben je nog steeds klein.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jonge godquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
'97? Dan ben je nog steeds klein.
Titanic?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van die paar overlevenden van de Titanic?
Leonardo?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van die paar overlevenden van de Titanic?
En dat liedje.quote:
Ik word volgend jaar ook al 30 hoorquote:
quote:
Nee Jack ging dood omdat Rose een egoïstisch kutwijf was en geen ruimte wou maken op dat houten schotquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is wel verdacht dat je nu opeens weer actief bent
quote:
oeh jaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik word volgend jaar ook al 30 hoor
Wat zeg je dat treffend.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee Jack ging dood omdat Rose een egoïstisch kutwijf was en geen ruimte wou maken op dat houten schot
Ouwe zak.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik word volgend jaar ook al 30 hoor
* greysbones ziet de hand van FF verlangend over het raam van B00ster gaanquote:
Wij dit jaar 26.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones ziet de hand van FF verlangend over het raam van B00ster gaan
Is niet waar he, kijk maar:quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee Jack ging dood omdat Rose een egoïstisch kutwijf was en geen ruimte wou maken op dat houten schot
Ik vind het helemaal niet leuk.quote:
Oant moarn.quote:
Slaap lekker.quote:
Ja, ff een synopsisquote:
Tje over een paar maanden zijn we weer jarig geweest. Een mijlpaal zeggen sommigen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet leuk.
blufquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
Met deze tt heb ik wel zin om kut te roepen naar de buuf
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
Met deze tt heb ik wel zin om kut te roepen naar de buuf
quote:
Ik wil geen ding in mijn tuin.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tje over een paar maanden zijn we weer jarig geweest. Een mijlpaal zeggen sommigen.
Morgen weer Panicroom.quote:
welke datum wil jij geen ding in je tuinquote:
quote:
geeft niksquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:05 schreef B00STER het volgende:
Excuus, ik plakte de verkeerde YouTube link. Ik word de oud voor deze shit, aangepast inmiddels.
28 April in Den Haag.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
welke datum wil jij geen ding in je tuin?
Ga je lekker Greys?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
geeft niks
we helpen je wel
wij jongeren moeten de ouderen van deze maatschappij helpen
ik ga hardquote:
Oh is dit zo'n club....quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga hard
ik ga lekker
en we doen het allemaal![]()
![]()
Je laat het.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar woon jij niet
ik ga wel even met @:Soulraven in conclaaf
je mag zelf bedenken waar de afkorting Viva voor staatquote:
Ik zie dat zijne Eendelijkheid deze motie betaamd dus dan kan ik als zijne Konijnlijkheid niets anders dat instemmen met ons SuperBadEendjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker toch? Hebben we het fijn met elkaar en dat is hard nodig in deze rare wereld.
Early, hardstyle, hardcore ..alles komt voorbijquote:
Dat zou ik ook niet willen. Toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren hadden vrienden van mijn ouders een enorme wip-wap in de tuin geplaatst. die was echt heel gaaf. Met behulp vd buren werkte die ook. Mijn ouders hebben die ook enkele dagen laten staan.quote:
Zet jij mijn hoofd anders even aan op vrijdagavond ....quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag zelf bedenken waar de afkorting Viva voor staat
die van mij heeft het woensdag al opgegevenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zet jij mijn hoofd anders even aan op vrijdagavond ....
Die hard! Die van mij haalde maandagavond niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
die van mij heeft het woensdag al opgegeven
heb deze week echt veel te weinig geslapenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die hard! Die van mij haalde maandagavond niet.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb deze week echt veel te weinig geslapen
maar goed
overleven we ook
Specifieke reden leave?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb deze week echt veel te weinig geslapen
maar goed
overleven we ook
Is maar goed dat ik niet aan epilepsie lijdquote:
Dan valt deze nog reuze mee.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik niet aan epilepsie lijd![]()
quote:
Dat is wel origineel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Toen mijn vader 50 werd hadden we al zijn klasgenoten en leraar opgespoord, dat had hij dus als laatste verwacht.
Vond ie het ook een leuke verrassing?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Toen mijn vader 50 werd hadden we al zijn klasgenoten en leraar opgespoord, dat had hij dus als laatste verwacht.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik niet aan epilepsie lijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is heftig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Zo what the fucking fuck manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is heftig.![]()
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Zekers, anders zouden we dat ook niet doen. Dat zijn oudleraar erbij was vond hij echt tof.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vond ie het ook een leuke verrassing?![]()
Netjes onder een spoiler.quote:
Nicequote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, anders zouden we dat ook niet doen. Dat zijn oudleraar erbij was vond hij echt tof.
Ja goed gedaan ook! Hahahaquote:
Was ooit een user die deze overal 100 keer ging posten.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:28 schreef engine het volgende:
[..]![]()
I wish life was like A (a), B (b), Just as easy as 1 2 3
A (a), B (b), Just as easy as 1 2 3
de la soulquote:
Zou voor mij ook een lastige zijn. Ik denk degene die mij leerde tekenen en lassen. Hij kende mij goed en heeft mij echt geholpen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nice![]()
Persoonlijk zou ik niet weten welke oud leraar ik weleens terug zou willen zíen
Ja het was er ook ooit wel gezelligquote:
Ik ken dit dankzij jou.quote:
quote:
Het is wel echt zo.quote:
Je bedoeld qua apparatuur?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
Hij draait best met een simpel setje.
Yep,dat is een RX 2 volgens mij.quote:
Past precies.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
hoort die bij m'n speakerts?
staat ook pioneer dj op
altijd mooi dingen op het verlanglijstje hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben aan het sparen voor een Denon set.Maar het leven is duur.
Ik loop het vaak net mis.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
altijd mooi dingen op het verlanglijstje hebben
ach soms is de weg ernaar toe leuker dan het daadwerkelijk hebbenquote:
Heb ook niks te klagen,maar vaak dat mijn spaarpotje leeg gaat door onvoorziene kosten.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ach soms is de weg ernaar toe leuker dan het daadwerkelijk hebben
Hakken rammen tanken vlammenquote:
oh dat is wel balen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ook niks te klagen,maar vaak dat mijn spaarpotje leeg gaat door onvoorziene kosten.
Ben er wel aan gewend,en niks te klagen.quote:
ftfyquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:08 schreef Schakeltopia het volgende:
FOK! is zo snel als dikke stront door een 0,45milimeter buis
slaaplekker gozertquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
Trusten voor zo Schakel en Enigne.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
Trusten voor zo Schakel en Enigne.
Daagquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:15 schreef Schakeltopia het volgende:
dag vriendjes, dag vriendinnetjes
He mopje, nog onlangs meerdere keren doodvermoord of was je in een goede buiquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
weekend natuurlijk
ff tijd voor jezelf
Dat klinkt heel luguber. Ik ben meer dan dat alleen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He mopje, nog onlangs meerdere keren doodvermoord of was je in een goede bui
Oh gelukkig maar voor alle eitjes.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat klinkt heel luguber. Ik ben meer dan dat alleen.
![]()
nee ik ben beetje roestig
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar voor alle eitjes.
![]()
Ja ik weet dat je ook lief kan zijn al kon ik die kant niet zien na alle bloed op mijn scherm steeds bij elke respawn![]()
sorryquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:45 schreef SolidasRock het volgende:
Doe je ook wel eens mee met scribbel of is dat je spel nie zo ?
Iedereen heeft wat beters te doen?quote:
Dat vind ik weer minder leuk. Als je aanleg voor tekenen hebt zou ik het leuker vinden. Heb ik nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:45 schreef SolidasRock het volgende:
Doe je ook wel eens mee met scribbel of is dat je spel nie zo ?
Ik haat je niet. Je zag een eitje en je handelde ernaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
[..]
sorry
dont hate the player hate the game
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik haat je niet. Je zag een eitje en je handelde ernaar.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Fanatiek is een bijwerking jaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mja, ik ben meestal op 1 na de grootste loser wat dat spel betreft. Men raad het al vaak nog voor tekening klaar is. Heb het idee dat ze dat iets te vaak spelen en dus al die raadwoordjes al uit de hoofd kennen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat vind ik weer minder leuk. Als je aanleg voor tekenen hebt zou ik het leuker vinden. Heb ik niet
Af en toe misschien maar niet vaak.
Quoot je nou het 3x voor extra lading?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fanatiek is een bijwerking ja
ik weet niet wat er gebeurdquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Quoot je nou het 3x voor extra lading?
Maakt wel indruk eigenlijk
Ja die woorden komen zeker terug dat is waar, dus ja mensen die getraind zijn hebben een voordeel in het spel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mja, ik ben meestal op 1 na de grootste loser wat dat spel betreft. Men raad het al vaak nog voor tekening klaar is. Heb het idee dat ze dat iets te vaak spelen en dus al die raadwoordjes al uit de hoofd kennen.
Begon ooit hierover maar werd op zijn zachtst gezegd niet gewaardeerd, werd opgevat als: jij speelt vals.![]()
Heb maar besloten mijn bakkes te houden. (nou ja nu ff ni)
Het is FUK! schuld.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik weet niet wat er gebeurd
ligt niet aan mijof misschien wel want heb geen muis aangesloten
Dat was dus mijn punt maar ik kreeg hier bijna slaande ruzie om met iemand die ik graag mag en dus koos ik eieren voor mijn geld (hue hue zie woordspeling)quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja die woorden komen zeker terug dat is waar, dus ja mensen die getraind zijn hebben een voordeel in het spel.
wel makkelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ONZ / Geef mij hier OVERAL de schuld van!!!
Euro in zakje gedaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ONZ / Geef mij hier OVERAL de schuld van!!!
Pick your battles. Soms win je niet ook al heb je gelijk. Je kan je gelijk gaan halen maar of je dan beter zou voelen misschien wel. Maar ja voor wat is het waardquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat was dus mijn punt maar ik kreeg hier bijna slaande ruzie om met iemand die ik graag mag en dus koos ik eieren voor mijn geld (hue hue zie woordspeling)
Ik wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wel makkelijk
ga ik niet doen
Idd, vond haar een leuk en lief mens.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Pick your battles. Soms win je niet ook al heb je gelijk. Je kan je gelijk gaan halen maar of je dan beter zou voelen misschien wel. Maar ja voor wat is het waardSoms kun je beter dingen laten gaan.
Maar jou hoorde ik in de eierspel. Je mic stond nog aan. Ik hoorde steeds gnagnagnahahagna.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Pick your battles. Soms win je niet ook al heb je gelijk. Je kan je gelijk gaan halen maar of je dan beter zou voelen misschien wel. Maar ja voor wat is het waardSoms kun je beter dingen laten gaan.
Dat moet een droom geweest zijn. Of nouja eerder een nachtmerriequote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar jou hoorde ik in de eierspel. Je mic stond nog aan. Ik hoorde steeds gnagnagnahahagna.
Word soms snachts schreeuwend wakker en controleer al mijn eitjes in de koelkast.
Hoor je haar ook gnagnagna-en?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:03 schreef Schakeltopia het volgende:
voor wat het waard is. ze schiet mij ook altijd tot een roereitje
nee dat niet. wel krijgt ze dan een rode gloed.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoor je haar ook gnagnagna-en?
niet alleen hip hop mijn pallet is wel groter dan dat. Maar ja wel sneller jaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:02 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon hiphop youtubeje posten dan is ze wel afgeleid
Oja?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee dat niet. wel krijgt ze dan een rode gloed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |