Dat is wel origineel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Toen mijn vader 50 werd hadden we al zijn klasgenoten en leraar opgespoord, dat had hij dus als laatste verwacht.
Vond ie het ook een leuke verrassing?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Toen mijn vader 50 werd hadden we al zijn klasgenoten en leraar opgespoord, dat had hij dus als laatste verwacht.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik niet aan epilepsie lijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is heftig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Zo what the fucking fuck manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is heftig.![]()
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Zekers, anders zouden we dat ook niet doen. Dat zijn oudleraar erbij was vond hij echt tof.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vond ie het ook een leuke verrassing?![]()
Netjes onder een spoiler.quote:
Nicequote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, anders zouden we dat ook niet doen. Dat zijn oudleraar erbij was vond hij echt tof.
Ja goed gedaan ook! Hahahaquote:
Was ooit een user die deze overal 100 keer ging posten.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:28 schreef engine het volgende:
[..]![]()
I wish life was like A (a), B (b), Just as easy as 1 2 3
A (a), B (b), Just as easy as 1 2 3
de la soulquote:
Zou voor mij ook een lastige zijn. Ik denk degene die mij leerde tekenen en lassen. Hij kende mij goed en heeft mij echt geholpen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nice![]()
Persoonlijk zou ik niet weten welke oud leraar ik weleens terug zou willen zíen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |