quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoi, dat is captain Janeway van de serie Star Trek Voyager.
bij de stream van reefkeef ookquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dit soort comments zie ik dus ineens overal op youtube bij streams. Zie jij die ook?
[ afbeelding ]
quote:
Victorie!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu dud en Lav naar bed zijn zijn we weer in de minderheid
Dat je hem nog hebt.quote:
@Booster had het ook toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
bij de stream van reefkeef ook [ afbeelding ]
Ah okay....ik was al een beetje bang russische hackers m'n laptop aan het overnemen waren maar anderen hebben het ook dusquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
bij de stream van reefkeef ook [ afbeelding ]
Oh echt? Jeetje, dan zag ik het helemaal verkeerd!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoi, dat is captain Janeway van de serie Star Trek Voyager.
geen idee, maar is gewoon een botje denk ik die live streams afgaatquote:
Dat is absoluut, ik herhaal absoluut niet Red van de serie OTNB.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh echt? Jeetje, dan zag ik het helemaal verkeerd!
Ik heb 'm door hoor @:Deisyy
Jammer, dat vond ik juist zo'n heerlijk mens.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is absoluut, ik herhaal absoluut niet Red van de serie OTNB.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay....ik was al een beetje bang russische hackers m'n laptop aan het overnemen waren maar anderen hebben het ook dus
Beter!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh echt? Jeetje, dan zag ik het helemaal verkeerd!
Ik heb 'm door hoor @:Deisyy
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker gewerkt op je vrije avond deisyy
Een maffe post.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jammer, dat vond ik juist zo'n heerlijk mens.
Een paar puntjes op een a lukt me nog welquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker gewerkt op je vrije avond deisyy
Was een pleuriswerk om die smilies te maken.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jammer, dat vond ik juist zo'n heerlijk mens.
Die bedoel ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar serieus, ik had een compleet random reactie op mijn fotoboek ja, als je die bedoelt.
Ik kannie reageren op je foboquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar serieus, ik had een compleet random reactie op mijn fotoboek ja, als je die bedoelt.
WTF is een Janeway dacht ikquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]ik heb OTNB nooit gekeken en zei in het begin van o dat is Janeway. Zij daartegenin kijkt geen ST-V en al doende leerden we elkaar wie wat was en sindsdien, rotzak dat ik ben
, plaag ik haar nog wel eens met da's Janeway
Klopt, na die ene opmerking heb ik het uitgezet. Ik heb de verkeerde nickname op het momentquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kannie reageren op je fobo
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was een pleuriswerk om die smilies te maken.
Trusten famke.quote:
Slaap lekker Dees.quote:
doen Toto en Hami ookquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
Door het gesprek hier net weer zitten huilen om het WK van Max
Ff zomaar tussendoor, maar moet altijd aan dit nummer denken als ik jouw nickname zie verschijnenquote:
Impliceer je nou dat je een Hamilton fan bent?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
Door het gesprek hier net weer zitten huilen om het WK van Max
Woudje is een Max fan natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat je een Hamilton fan bent?![]()
@:dud0r laat die gouden note maar zitten.
Die is al pleite hoor, Ik heb haar afdoende afgemat.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ff zomaar tussendoor, maar moet altijd aan dit nummer denken als ik jouw nickname zie verschijnen![]()
![]()
Wappies denken dat je staatspropaganda bent?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Klopt, na die ene opmerking heb ik het uitgezet. Ik heb de verkeerde nickname op het moment
Waarom huilt Woudje dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Woudje is een Max fan natuurlijk![]()
![]()
Ja ik zag het net jaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die is al pleite hoor, Ik heb haar afdoende afgemat.
Het leuke was dat die user die hem uitmaakte voor wappie zelf klapmongeaul of zo heettequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wappies denken dat je staatspropaganda bent?
Je lult wel veel ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben er goed in, vrouwen afmatten.
Schijnbaar! haha. Ik heb deze nickname al sinds 1999.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wappies denken dat je staatspropaganda bent?
Hans...quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Schijnbaar! haha. Ik heb deze nickname al sinds 1999.
Ik ben geen vrouw maar zelfs ik word je zat.quote:
Is wel verdacht dat je nu opeens weer actief bentquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Schijnbaar! haha. Ik heb deze nickname al sinds 1999.
huh watquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
Verrek, FF heeft gelijk. Ik zie een grijze zee van mijn postjes hier
Ik kijk als sinds dat ik klein was (1997) F1, eerst samen met mijn vader, die er helemaal gek van is.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat je een Hamilton fan bent?![]()
@:dud0r laat die gouden note maar zitten.
zo mooi woudjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kijk als sinds dat ik klein was (1997) F1, eerst samen met mijn vader, die er helemaal gek van is.
Samen dromend over een GP in Nederland, waarvan we dachten dat ie nooit zou komen maar toch kwam, al hoopten we op Assen omdat wij hier in de buurt wonen.
Toen Max in de F1 kwam hoopten we dat de F1 dus hier in NL zou komen maar kreeg mijn vader een herseninfarct, waardoor die droom wel een beetje in duigen viel. Toch hebben we beiden de support voor Max om ons jarenlange discussie en wens toch uit te laten komen verwezenlijkt. Een Nederlander kampioen in F1, waar we dus samen zó van hebben genoten en waar we jarenlang over hebben gepraat.
Nee, dit pakt niemand ons meer af
Wat was de tune op BBC dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kijk als sinds dat ik klein was (1997) F1, eerst samen met mijn vader, die er helemaal gek van is.
Samen dromend over een GP in Nederland, waarvan we dachten dat ie nooit zou komen maar toch kwam, al hoopten we op Assen omdat wij hier in de buurt wonen.
Toen Max in de F1 kwam hoopten we dat de F1 dus hier in NL zou komen maar kreeg mijn vader een herseninfarct, waardoor die droom wel een beetje in duigen viel. Toch hebben we beiden de support voor Max om ons jarenlange discussie en wens toch uit te laten komen verwezenlijkt. Een Nederlander kampioen in F1, waar we dus samen zó van hebben genoten en waar we jarenlang over hebben gepraat.
Mooi dit.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van die paar overlevenden van de Titanic?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe oud ben jij dan wel niet!!!!!!
VIV is van jou nu!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw maar zelfs ik word je zat.![]()
'97? Dan ben je nog steeds klein.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jonge godquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
'97? Dan ben je nog steeds klein.
Titanic?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van die paar overlevenden van de Titanic?
Leonardo?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van die paar overlevenden van de Titanic?
En dat liedje.quote:
Ik word volgend jaar ook al 30 hoorquote:
quote:
Nee Jack ging dood omdat Rose een egoïstisch kutwijf was en geen ruimte wou maken op dat houten schotquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is wel verdacht dat je nu opeens weer actief bent
quote:
oeh jaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik word volgend jaar ook al 30 hoor
Wat zeg je dat treffend.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee Jack ging dood omdat Rose een egoïstisch kutwijf was en geen ruimte wou maken op dat houten schot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |