SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!
vooral zijn overtuigingquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik word altijd zo blij van dit soort voorspellingen van @:freaky40
Ja en alles wat op FB staat is waar....quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Eens even FB gechecked op wat willekeurige pagina's, beeld is:
1. Leroy
2. Amy
3. Eveline
Dus bye bye Eveline.
Dat voel ik gewoon aan en ik zit meestal wel goed.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie nergens een officiële tussenstand...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat voel ik gewoon aan en ik zit meestal wel goed.![]()
Het gaat zo:
Leroy zijn naam komt als eerste op het bord.
[ afbeelding ]
Vervolgens gaat het tussen Amy en Eveline met als uitslag:Jammer johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Neen. Is er eigenlijk al uit, maar moet nog even voor de show dit uit zitten. Die zit al met haar hoofd weer in Belgenland.quote:
Omdat ze haar tong poetst.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:16 schreef Mestreech1990 het volgende:
Waarom steekt Vera eigenlijk haar tong zo ver uit bij het tanden poetsen? Of doe ik het al mijn hele leven verkeerd.
Nu komt het wel heel dichtbijquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:16 schreef just me het volgende:
Had ik al verteld dat ik vanmorgen in de keuken stond ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |