abonnement Unibet Coolblue
pi_203385518
Het zou niet moeten gaan over persé mannen of vrouwen. Het zou moeten gaan over hoe mensen in het algemeen met elkaar moeten omgaan.

En dat is nogal bedroevend slecht tegenwoordig overal.

Om terug te gaan op wat er bij The Voice is gebeurd. Ik haal er even een filmpje bij van Idols, niet hetzelfde programma, maar wel dezelfde werkomgeving:


Ben je dan echt verbaasd dat er daar seksuele intimidatie plaatsvindt?
  donderdag 27 januari 2022 @ 17:45:42 #102
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203390884
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Typisch nou een voorbeeld van giftig feminisme.
Pure mannen haat, mannen die geen mannen meer mogen zijn of alleen nog iets mogen op voorwaarden bedacht door de mannen hatende vrouw.

De vrouw zelf? Die blijven geilen op de man en dat laten merken op en naar de “walking thirst traps” uiteraard.
Die worden uitgebreid besproken, bekeken en versierd.. tot ze er genoeg van hebben dan was het plots ongewenst.

Gelukkig zijn de meeste vrouwen normaal, mannen eveneens, en blijft de dans van het elkaar willen en opzoeken zoals het altijd is geweest in de praktijk.
Is sowieso het beste, gewoon alles zo als het altijd al geweest is. Vroeger was alles beter. Veel beter.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 27 januari 2022 @ 17:50:47 #103
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203390942
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 19:15 schreef Hexagon het volgende:
Tja als je echt het verschil niet ziet tussen een versierpoging en grensoverschreidend gedrag dan is het al vrij hopeloos. Maargoed om het simpel uit te houden. Je treft een leuke vrouw en he zegt

"Zeg vind jij het leuk om eens een wijntje te drinken samen?" -> versieren

"Wat een geil broekje heb je aan zeg. Weet je dat ik een grote lul heb?" -> grensoverschrijdend gedrag
Ik weet niet, wat als het waar is. Diegene (was het tegen een man of een vrouw gezegd?) kan best een geil broekje aanhebben. Net als een leuke jurk. Bedoeld wordt dat het broekje in de ogen des zieners geil wordt gevonden, zoals de jurk in de ogen des zieners leuk. Tja, en een grote lul hebben? Dáár al niemand op Fok van opkijken, hebben wij dat niet allemaal, hier op Fok? De mannen en zelfs sommige vrouwen _O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_203398545
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 23:06 schreef Werkman het volgende:

[..]
Kijk, Wat die vrouwen bij de Voice is gebeurd is verschrikkelijk. Gewoon verschrikkelijk.

Maar ook wat er gebeurt bij opsporing verzocht.
En aangezien je daar ook niet alle kleurtjes en nationaliteiten op een hoop mag gooien mag je dat met alle mannen ook niet.
Gooi dat ze maar een keer voor de voeten.

Maar ik zal je vast vertellen dat dat niet nodig is.
Waarom niet?
Omdat ik die mannenhaters en doorgeschoten feminazis alleen op tv, radio en Social media zie.
In het echt kom ik alleen maar normale vrouwen tegen.

Jammer genoeg voor vrouwen kunnen die dat niet hetzelfde over viezeriken zeggen.
Helaas leven wij in zo'n maatschappij.

1 man, vrouw, blank, zwart, Aziaat of wat dan ook doet iets en gelijk worden alle mannen, vrouwen, blanken, zwarten of Aziaten op de brandstapel gegooid.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 08:52:41 #105
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_203399027
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 17:50 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Ik weet niet, wat als het waar is. Diegene (was het tegen een man of een vrouw gezegd?) kan best een geil broekje aanhebben. Net als een leuke jurk. Bedoeld wordt dat het broekje in de ogen des zieners geil wordt gevonden, zoals de jurk in de ogen des zieners leuk. Tja, en een grote lul hebben? Dáár al niemand op Fok van opkijken, hebben wij dat niet allemaal, hier op Fok? De mannen en zelfs sommige vrouwen _O- _O- _O-
Sommige opmerkingen kun je beter voor jezelf houden. Net zoals de uitspraak 'zo, jij bent wel dik geworden zeg! :o' kun je 'wat een geil broekje' vaak beter denken dan zeggen. Of het nou waar is of niet.
  zaterdag 29 januari 2022 @ 15:35:52 #106
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203418186
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 08:52 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Sommige opmerkingen kun je beter voor jezelf houden. Net zoals de uitspraak 'zo, jij bent wel dik geworden zeg! :o' kun je 'wat een geil broekje' vaak beter denken dan zeggen. Of het nou waar is of niet.
Dat klopt wel, het kan wat vreemd overkomen, in sommige situaties. Máár niet altijd. Soms vinden vrouwen, en soms ook mannen, het heerlijk als tegen hen gezegd wordt, wat heb je een geil broekje aan. Niet iedereen kan dat goed inschatten. Daarom deze tip, ben je niet rijk en niet ruim bovengemiddeld knap en goed gebouwd (behorend bij de 15% knapste mannen, dan kun je het beter niet doen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 29 januari 2022 @ 15:37:30 #107
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203418214
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 22:12 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Omdat je niet weet waar HAAR grenzen zijn moet je het daarom gewoon NIET doen. GEEN kneepje hier of daar. Probeer het gewoon op een normale manier.
Zie, lees mijn tip hier boven!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 29 januari 2022 @ 15:39:36 #108
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203418231
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 15:35 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Dat klopt wel, het kan wat vreemd overkomen, in sommige situaties. Máár niet altijd. Soms vinden vrouwen, en soms ook mannen, het heerlijk als tegen hen gezegd wordt, wat heb je een geil broekje aan. Niet iedereen kan dat goed inschatten. Daarom deze tip, ben je niet rijk en niet ruim bovengemiddeld knap en goed gebouwd (behorend bij de 15% knapste mannen, dan kun je het beter niet doen.
Ook als je wel tot de rijkste 15% hoort, zoals Jeroen Rietbergen als deel van de De Mol clan ten tijde van, dan kun je het beter niet doen tot je iemand goed genoeg en intiem genoeg kent.
Resistance is futile.
  zaterdag 29 januari 2022 @ 15:41:52 #109
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203418257
Tja, ik ken die lui niet, ik ken die namen niet. Lees over the voice maar ken dat programma niet. Dus, ken de nuance daarvan niet dus zeg maar liever niets.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 29 januari 2022 @ 16:54:45 #110
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_203419063
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 15:35 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Dat klopt wel, het kan wat vreemd overkomen, in sommige situaties. Máár niet altijd. Soms vinden vrouwen, en soms ook mannen, het heerlijk als tegen hen gezegd wordt, wat heb je een geil broekje aan. Niet iedereen kan dat goed inschatten. Daarom deze tip, ben je niet rijk en niet ruim bovengemiddeld knap en goed gebouwd (behorend bij de 15% knapste mannen, dan kun je het beter niet doen.
Ik zou persoonlijk eerder adviseren het, ongeacht je vermogen en uiterlijk, gewoon niet te doen in een werkomgeving.
pi_203419134
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:39 schreef DoubleDip het volgende:
Flirten is toch wel echt iets anders dan een vrouw in haar billen knijpen. Of aan haar zitten.

Je mag heus wel iemand versieren, maar respecteer haar grenzen en hou je handen thuis.
Dit is volgens mij wel ongeveer het probleem. Omdat iedere vrouw haar eigen grens heeft kun je het als man straks niet eens meer riskeren om een vrouw een complimentje te geven. Jij kunt het misschien waarderen als iemand zegt dat je zulke mooie ogen hebt, een andere vrouw kan dit zien als intimiderend. Eigenlijk krijgen vrouwen langzaam maar zeker het alleenrecht op flirten. Dat is zo super ongezond volgens mij. Mannen in hun vruchtbare jaren zitten vol testosteron en dat is echt niet makkelijk te onderdrukken.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  zondag 30 januari 2022 @ 11:19:49 #112
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_203430424
Ik kende een chick die een relatie had met een camper. Die camper deed dingen in bed waar zij niet van gediend was (zoals deep laten throaten enzo). Uiteindelijk heeft ze een maand lang hem bezocht en hem voorzien in zijn behoeftes. Achteraf voelde het aan alsof ze verkracht was en zo vertelde ze het ook.

Kan iemand mij uitleggen hoe deze logica werkt?

Iemand probeert iets seksueels met je, jij zegt geen nee, je blijft zelfs terugkomen na elke sessie, na 1 maand maak je het uit en je geeft aan dat je aangerand bent en het voelt als verkrachting.

Ik snap er geen flikker van namelijk.
pi_203431653
Dus mannen mogen niet meer doen wat mannen doen? we jagen... dat doen we al vanaf adam & eva (mits dat klopt natuurlijk), het te ver gaat is nooit ok, maar jagen is wat mannen doen...

Al moet ik zeggen dat er tegenwoordig ook jagende vrouwen zijn, maar daar hoor je mannen niet over...

Mishandeling en over 'de' grens gaan heeft niets specifieks met 'onze' cultuur te maken, al kan ik met gemak wel een aantal landen aanwijzen waar dat wel het geval is en daarvan wonen er ook best wat mensen hier in NL..
Just say hi!
pi_203433096
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 16:54 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Ik zou persoonlijk eerder adviseren het, ongeacht je vermogen en uiterlijk, gewoon niet te doen in een werkomgeving.
Even aangepast.
  Moderator zondag 30 januari 2022 @ 15:40:40 #115
441859 crew  Lenny77
pi_203434370
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 11:19 schreef Nederturk het volgende:
Ik kende een chick die een relatie had met een camper. Die camper deed dingen in bed waar zij niet van gediend was (zoals deep laten throaten enzo). Uiteindelijk heeft ze een maand lang hem bezocht en hem voorzien in zijn behoeftes. Achteraf voelde het aan alsof ze verkracht was en zo vertelde ze het ook.

Kan iemand mij uitleggen hoe deze logica werkt?

Iemand probeert iets seksueels met je, jij zegt geen nee, je blijft zelfs terugkomen na elke sessie, na 1 maand maak je het uit en je geeft aan dat je aangerand bent en het voelt als verkrachting.

Ik snap er geen flikker van namelijk.
Logica of niet, het kan best zijn dat ze dit zo aanvoelt en het zal vast niet leuk zijn geweest.
Maar met dit verhaal heeft ze natuurlijk geen poot om op te staan om hem aan te klagen. Dan had ze maar eerder weg moeten gaan, na de eerste keer bv. Ik lees ook nergens dat ze hem wil of heeft aangeklaagd.. wat is het probleem dan?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_203434504
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 17:01 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Dit is volgens mij wel ongeveer het probleem. Omdat iedere vrouw haar eigen grens heeft kun je het als man straks niet eens meer riskeren om een vrouw een complimentje te geven. Jij kunt het misschien waarderen als iemand zegt dat je zulke mooie ogen hebt, een andere vrouw kan dit zien als intimiderend. Eigenlijk krijgen vrouwen langzaam maar zeker het alleenrecht op flirten. Dat is zo super ongezond volgens mij. Mannen in hun vruchtbare jaren zitten vol testosteron en dat is echt niet makkelijk te onderdrukken.
Volgens mij weet iedereen heus wel waar die grens ligt
pi_203435144
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 11:19 schreef Nederturk het volgende:
Ik kende een chick die een relatie had met een camper. Die camper deed dingen in bed waar zij niet van gediend was (zoals deep laten throaten enzo). Uiteindelijk heeft ze een maand lang hem bezocht en hem voorzien in zijn behoeftes. Achteraf voelde het aan alsof ze verkracht was en zo vertelde ze het ook.

Kan iemand mij uitleggen hoe deze logica werkt?

Iemand probeert iets seksueels met je, jij zegt geen nee, je blijft zelfs terugkomen na elke sessie, na 1 maand maak je het uit en je geeft aan dat je aangerand bent en het voelt als verkrachting.

Ik snap er geen flikker van namelijk.
Ja dat is weer het zoveelste geval van het grijze gebied. Dat iemand iets achteraf ervaart of voelt als verkrachting betekent niet dat er ook daadwerkelijk verkrachting heeft plaatsgevonden.

In dit soort gevallen kun je volgens mij alleen zeggen: Heel kut dat dit gebeurd is, (dus wel empathie tonen) en leer ervan voor een volgende keer. Praat erover met die jongen zodat hij er ook van kan leren.

Dus niet: Oh meisje toch, het is nooit jouw schuld en je bent inderdaad verkracht. (Wat tegenwoordig vaak de houding lijkt te zijn.) Dat is uiteindelijk denk ik op lange termijn alleen maar contraproductief.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203435179
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 15:52 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Volgens mij weet iedereen heus wel waar die grens ligt
Gelul van de bovenste plank natuurlijk. Zelfs slachtoffers weten dat vaak zelf niet eens. Die grens kan na een gesprek met een paar feministische vriendinnen ineens een heel stuk komen te verleggen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203435384
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 17:01 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Dit is volgens mij wel ongeveer het probleem. Omdat iedere vrouw haar eigen grens heeft kun je het als man straks niet eens meer riskeren om een vrouw een complimentje te geven. Jij kunt het misschien waarderen als iemand zegt dat je zulke mooie ogen hebt, een andere vrouw kan dit zien als intimiderend. Eigenlijk krijgen vrouwen langzaam maar zeker het alleenrecht op flirten. Dat is zo super ongezond volgens mij. Mannen in hun vruchtbare jaren zitten vol testosteron en dat is echt niet makkelijk te onderdrukken.
Zit wat in maar je overdrijft wel wat nu. Wat wel echt zo is, is dat de kans op het grijze gebied veel groter is geworden sinds we zijn begonnen met vrije seks.

Omdat mannen nou eenmaal vaker en sneller willen en een totaal rationele benadering van seks ("hoi, wil je seks?") ook niet iets is waar vrouwen opgewonden van worden blijft er een domein van aftasten, proberen en aanvoelen. Die grenzen liggen niet zo vast want het is het domein van de gevoelswereld.

Dat veel mensen nu doen alsof het allemaal zo strak vastligt bevordert de discussie niet.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 30 januari 2022 @ 18:03:25 #120
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203436073
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 16:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja dat is weer het zoveelste geval van het grijze gebied. Dat iemand iets achteraf ervaart of voelt als verkrachting betekent niet dat er ook daadwerkelijk verkrachting heeft plaatsgevonden.

In dit soort gevallen kun je volgens mij alleen zeggen: Heel kut dat dit gebeurd is, (dus wel empathie tonen) en leer ervan voor een volgende keer. Praat erover met die jongen zodat hij er ook van kan leren.

Dus niet: Oh meisje toch, het is nooit jouw schuld en je bent inderdaad verkracht. (Wat tegenwoordig vaak de houding lijkt te zijn.) Dat is uiteindelijk denk ik op lange termijn alleen maar contraproductief.
Euhm, een toxische relatie waarin grenzen zwaar worden overschreden is geen grijs gebied hoor.
Dat iemand toch te lang in een toxische relatie blijft kan vele redenen hebben, maar maakt niet dat wat er in die toxische relatie gebeurde ineens gaat over het grijze gebied.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203436627
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 18:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Euhm, een toxische relatie waarin grenzen zwaar worden overschreden is geen grijs gebied hoor.
Dat iemand toch te lang in een toxische relatie blijft kan vele redenen hebben, maar maakt niet dat wat er in die toxische relatie gebeurde ineens gaat over het grijze gebied.
Nee dat ben ik met je eens. Maar wat zal de rechter over zo'n geval oordelen?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 30 januari 2022 @ 19:10:04 #122
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203437005
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 18:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Nee dat ben ik met je eens. Maar wat zal de rechter over zo'n geval oordelen?
Dat hangt af van of er bewijs is, het hard gemaakt kan worden. Zoals altijd dus.
Iemand wordt echt niet vrij gesproken van strafbare feiten met bewijs omdat het slachtoffer niet weg is gegaan na het eerste strafbare feit.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203438497
Als je niet jaag ben je een homo hoor ik net.
afspraak tandarts verzetten
pi_203438530
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 17:45 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Is sowieso het beste, gewoon alles zo als het altijd al geweest is. Vroeger was alles beter. Veel beter.

Blijft een lekker nummer :Y
afspraak tandarts verzetten
pi_203438621
Vroeger was alles beter, dat is altijd al zo geweest en dat zal ook altijd zo blijven. :{w

Ik ben blij dat ik in 2022 leef, in andere tijden was ik al lang een keer op de brandstapel geflikkerd.

“Burn the witch!”
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 07:20:50 #126
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203454360
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 16:54 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Ik zou persoonlijk eerder adviseren het, ongeacht je vermogen en uiterlijk, gewoon niet te doen in een werkomgeving.
Ach, in een sexsauna ..... :B :B
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 1 februari 2022 @ 08:21:20 #127
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203454570
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:49 schreef Chandler het volgende:
Dus mannen mogen niet meer doen wat mannen doen? we jagen... dat doen we al vanaf adam & eva (mits dat klopt natuurlijk), het te ver gaat is nooit ok, maar jagen is wat mannen doen...

Al moet ik zeggen dat er tegenwoordig ook jagende vrouwen zijn, maar daar hoor je mannen niet over...

Mishandeling en over 'de' grens gaan heeft niets specifieks met 'onze' cultuur te maken, al kan ik met gemak wel een aantal landen aanwijzen waar dat wel het geval is en daarvan wonen er ook best wat mensen hier in NL..
Jagen op wild is wat anders dan jagen op vrouwen.
Resistance is futile.
pi_203462953
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 11:19 schreef Nederturk het volgende:
Ik kende een chick die een relatie had met een camper. Die camper deed dingen in bed waar zij niet van gediend was (zoals deep laten throaten enzo). Uiteindelijk heeft ze een maand lang hem bezocht en hem voorzien in zijn behoeftes. Achteraf voelde het aan alsof ze verkracht was en zo vertelde ze het ook.

Kan iemand mij uitleggen hoe deze logica werkt?

Iemand probeert iets seksueels met je, jij zegt geen nee, je blijft zelfs terugkomen na elke sessie, na 1 maand maak je het uit en je geeft aan dat je aangerand bent en het voelt als verkrachting.

Ik snap er geen flikker van namelijk.
Veel Nederlandse vrouwen zijn veel te lui om iets voor hun partner te doen. Daarom ook al die mislukte huwelijken.
Het zou me niet verbazen als Mevrouw de Labielo Lipstick de beste seks van haar leven heeft gehad en toch haar macht wilde tonen door achteraf te doen alsof ze over haar grenzen is gegaan.
pi_203563959
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 08:15 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Vind je dat serieus?
Is het je ontgaan dat de wereld nu veel beschaafder is en vrouwen nu meer is dan alleen een seks/broedmachine?
is het niet zo dat men dat vooral denkt en zichzelf dmv regeltjes (wetten) denkt te kunnen reguleren op dat gebied?

het feit dat grensoverschrijdend gedrag zoveel voorkomt (en dit waarschijnlijk een topje van een ijsberg is) zou eigenlijk al een tip van de sluier moetrn oplichten.

het is wel zo dat de ene man/vrouw zich daar beter aan kan conformeren dan de ander
pi_203570741
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:53 schreef Tyr80 het volgende:
Als mannen moeten stoppen met versieren zijn we gauw uitgestorven.
Dat lost wel alle millieu en natuurproblemen op die er op de wereld zijn. Moeten we als oplossing in gedachten houden O-) .
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_203570792
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 07:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Denkt men serieus dat je normaal dierlijk instinct kan verwijderen met “moderne opvattingen”?

Dit is zoiets als beweren dat je kan aanleren 3 weken niets te eten, dat is namelijk goed voor je.
Dit dus. Alsof we miljoenen jaren evolutie kunnen wegredeneren.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_203570843
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 08:15 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Vind je dat serieus?
Is het je ontgaan dat de wereld nu veel beschaafder is en vrouwen nu meer is dan alleen een seks/broedmachine?
Beschaving is slechts een laagje vernis om een groot pakketje schroot. moet jij eens opletten wat er gebeurt als we drie dagen geen water, elektra en benzine hebben. Dan is al die beschaving als sneeuw voor de zon verdwenen en is het weer ieder voor zich. Beschaving is leuk, zolang het de meerderheid goed uitkomt. Maar o wee als die ratio verandert.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_203588245
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 19:15 schreef Hexagon het volgende:
Tja als je echt het verschil niet ziet tussen een versierpoging en grensoverschreidend gedrag dan is het al vrij hopeloos. Maargoed om het simpel uit te houden. Je treft een leuke vrouw en he zegt

"Zeg vind jij het leuk om eens een wijntje te drinken samen?" -> versieren

"Wat een geil broekje heb je aan zeg. Weet je dat ik een grote lul heb?" -> grensoverschrijdend gedrag
Nee beide niet grensoverschrijdend,

Die tweede optie komt hooguit een beetje dommig over als de situatie ongepast is, maar grensoverschrijdend... nee.

Als ik me als vrouw in bepaalde gelegenheden begeef en me zo kleed dat ik dergelijke reacties uitlok, zit ik helemaal niet te wachten op wijntjes.


Maar los daarvan denk ik dat het wel mee zal vallen als dit krampachtige gedoe overgewaaid is.
pi_203589965
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]
Beschaving is slechts een laagje vernis om een groot pakketje schroot. moet jij eens opletten wat er gebeurt als we drie dagen geen water, elektra en benzine hebben. Dan is al die beschaving als sneeuw voor de zon verdwenen en is het weer ieder voor zich. Beschaving is leuk, zolang het de meerderheid goed uitkomt. Maar o wee als die ratio verandert.
Ja, het is alweer te lang geleden dat we oorlog hadden of een echte crisis hadden.
pi_203590052
en "gelegenheid maakt de dief". Als jij toestaat dat die "vieze collega" iedere keer een ongepaste opmerking naar maakt ga je naar je leidinggevende of vertrouwenspersoon. Als het bedrijf geen actie onderneemt zoek je een andere baan. Als je accepteert of denkt dat het overwaait dupeer je ook (toekomstige) medewerkers.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_203596812
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]
Beschaving is slechts een laagje vernis om een groot pakketje schroot. moet jij eens opletten wat er gebeurt als we drie dagen geen water, elektra en benzine hebben. Dan is al die beschaving als sneeuw voor de zon verdwenen en is het weer ieder voor zich. Beschaving is leuk, zolang het de meerderheid goed uitkomt. Maar o wee als die ratio verandert.
Zelfs al zou dat zo zijn is het nog steeds een bijzonder slap excuus voor het gedrag van sommige mensen
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:16:10 #137
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203616821
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Typisch nou een voorbeeld van giftig feminisme.
Pure mannen haat, mannen die geen mannen meer mogen zijn of alleen nog iets mogen op voorwaarden bedacht door de mannen hatende vrouw.

De vrouw zelf? Die blijven geilen op de man en dat laten merken op en naar de “walking thirst traps” uiteraard.
Die worden uitgebreid besproken, bekeken en versierd.. tot ze er genoeg van hebben dan was het plots ongewenst.

Gelukkig zijn de meeste vrouwen normaal, mannen eveneens, en blijft de dans van het elkaar willen en opzoeken zoals het altijd is geweest in de praktijk.
Ik denk er niet aan om de cultuur, waarin mannen op vrouwen jagen, te bestrijden. Krijg ik slaande ruzie met mijn vrouw !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_203620161
Ging laatst in de sportschool op een apparaat bezig waar je uitkijkt op de loopbanden. Net voordat ik op de apparaat bezig ging, gingen er ook 2 dames op de loopbanden bezig. Al snel nadat ik ging zitten hadden ze in de gaten dat ik, doordat ik daar zat, telkens hun richting op keek. Na 30 seconden rennen gingen ze al weer weg en uit alles bleek dat het kwam doordat ik daar zat op mijn apparaat.


Ik vertel dit, omdat ik zeker weet dat als je de dames toen had gevraagd of ze het gevoel hadden seksueel geïntimideerd te zijn door mij, dat ze ja hadden gezegd. Dit terwijl ik al 4 jaar elke week dat apparaat gebruik en helemaal geen fout in de zin had.

Tegenwoordig gaat het wel erg over de geringe perceptie van de vrouw, terwijl het verhaal meestal veel breder is.
pi_203620508
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 20:38 schreef Restyler het volgende:
Ging laatst in de sportschool op een apparaat bezig waar je uitkijkt op de loopbanden. Net voordat ik op de apparaat bezig ging, gingen er ook 2 dames op de loopbanden bezig. Al snel nadat ik ging zitten hadden ze in de gaten dat ik, doordat ik daar zat, telkens hun richting op keek. Na 30 seconden rennen gingen ze al weer weg en uit alles bleek dat het kwam doordat ik daar zat op mijn apparaat.


Ik vertel dit, omdat ik zeker weet dat als je de dames toen had gevraagd of ze het gevoel hadden seksueel geïntimideerd te zijn door mij, dat ze ja hadden gezegd. Dit terwijl ik al 4 jaar elke week dat apparaat gebruik en helemaal geen fout in de zin had.

Tegenwoordig gaat het wel erg over de geringe perceptie van de vrouw, terwijl het verhaal meestal veel breder is.
Yep. Het begint wel gek te worden. Ik heb medelijden met de man
pi_203620586
Wat is er te bestrijden? In het algemeen gaat het toch prima? De media wil alleen altijd uitzonderingen erbij halen en wat sensatie maken.. betekent niet dat het de norm is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')