SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera : het gaat in principe wel goed, maar dat soort dingen vallen me op, ik weet het gewoon niet
Optie 3.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:08 schreef Flow3r het volgende:
Is ze mooi klaar mee dan![]()
Ofwel terug naar vriendschap, awkward![]()
Ofwel nog 100 dagen zoenen en niet neuken , awkward![]()
Ofwel ruzie en negeren, awkward![]()
Dat komt ook door Grace, die heel voorzichtig haar de goede richting in stuurt. Ze is een kei daarin.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:08 schreef C.A.I het volgende:
Vera is wel sterk hoor ze praat overal over dat siert haar wel leuk knap slim lief veel goede eigenschappen
dat heb je goed gehoord en ook gelukkig dat het bij hen op deze manier gaat. ik ken zat andere gevallen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik snap je, maar misschien is de kleine wel bij haar pappa....geloof dat ze beide een heel goede overeenkomst hebben en zelfs veel met z'n drieën doen. Nu zijn ze officieel gescheiden maar hebben heel lang alles en rustig doorgenomen hoe dan verder........of ik moet het gesprek verkeerd hebben begrepen.
Ik vind haar heel sterk als ze er wat aan doet, hem confronteert oid.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:08 schreef C.A.I het volgende:
Vera is wel sterk hoor ze praat overal over dat siert haar wel leuk knap slim lief veel goede eigenschappen
Dan juist het probleem. Ze is veel te shy daarvoor om hem gewoon op de man te confronteren anders was dat allang gebeurd. Dit wordt alleen maar erger als je het opkropt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:11 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik vind haar heel sterk als ze er wat aan doet, hem confronteert oid.
Maar het gaat een probleem worden als ze hem er op aanspreekt, dan krijg je geforceerd gedoequote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:08 schreef C.A.I het volgende:
dan is ze bij dimi niet aan het goede adresquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace: wat jij zoekt is echte liefde, die jou op de eerste plaats zet en je moet ook niets minder eisen.
Ik zou heel verbaast zijn als ze dit tot het eind volhouden. Veels te vroeg begonnen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:12 schreef Flow3r het volgende:
ze zitten er pas 3 weken in of zo en nu al troubles in paradise
Je hebt daar 2 personen voor nodig en niemand spreekt iets uit. Dan blijft het zweven. Ene vind het lastig om erover te hebben en de ander is een gesloten boek.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij is de "relatie" tussen Dimi en Vera nu al een achtbaan
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:16 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Je hebt daar 2 personen voor nodig en niemand spreekt iets uit. Dan blijft het zweven.
ze spreekt het wel uit, eerst tegen Grace om wat moed te krijgen, daarna tegen hemquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:16 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Je hebt daar 2 personen voor nodig en niemand spreekt iets uit. Dan blijft het zweven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |