WE BESTORMEN SKOPJE!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:14 schreef molloot200 het volgende:
Jury is hier belangrijker blijkbaar lol
Altijd wonderlijk als de mening van 1 persoon (in dit geval ook nog een buitenlands jurylid) de doorslag geeft ten opzichte van het volkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:14 schreef molloot200 het volgende:
Jury is hier belangrijker blijkbaar lol
Was deze een beetje goed live?quote:
Andere tekst, andere muziek en andere uitvoerende zou deze inzending goed doen inderdaad.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:15 schreef molloot200 het volgende:
Zij moet wel echt gaan revampen hoor
Ik zie ze dit doen hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:18 schreef Momo het volgende:
NIET DEZE PLAYBACK UPLOADEN NAAR EUROVISION YOUTUBE KANAAL
Was het maar zo, dan had ik in ieder geval de nummers uit deze voorronde gehoord. Nee, de ESF junior inzending ging playbacken, Tamara was er ook maar deed de moeite niet, met de overige kandidaten is een praatje gemaakt maar van hun nummers is slechts een minime snippet bij opkomst getoond.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:18 schreef koffieleuk het volgende:
Gingen ze allemaal playbacken vandaag?
Zou me niet eens heel erg verbazenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:21 schreef Momo het volgende:
Zouden ze daar ter plekke hebben besloten dat jury zwaarder telt?
Er werd erg lacherig gedaan over Superman internationaal, misschien speelde ze het liever veilig met een ballad.quote:
Bedankt voor de samenvattingquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:22 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan had ik in ieder geval de nummers uit deze voorronde gehoord. Nee, de ESF junior inzending ging playbacken, Tamara was er ook maar deed de moeite niet, met de overige kandidaten is een praatje gemaakt maar van hun nummers is slechts een minime snippet bij opkomst getoond.
Het is een kans voor me geweest om de rest van de week hier terug te lezen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:24 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Bedankt voor de samenvatting
Tenzij je San Remo op hebt staan, is dit dus een uur wat jullie niet terugkrijgen
Dat er lacherig over Superman wordt gedaan snap ik wel, maar ik denk ook weer niet dat Circles het echt heel veel beter gaat doen. Iets geks trekt misschien meer stemmen dan ballad 8 van die avondquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Er werd erg lacherig gedaan over Superman internationaal, misschien speelde ze het liever veilig met een ballad.
Yep, Superman was een wildcard geweest die misschien wel door was gegaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat er lacherig over Superman wordt gedaan snap ik wel, maar ik denk ook weer niet dat Circles het echt heel veel beter gaat doen. Iets geks trekt misschien meer stemmen dan ballad 8 van die avond
Dit ja, ze hadden beter het risico kunnen nemen met Superman denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat er lacherig over Superman wordt gedaan snap ik wel, maar ik denk ook weer niet dat Circles het echt heel veel beter gaat doen. Iets geks trekt misschien meer stemmen dan ballad 8 van die avond
Ik was even bang dat dit echt op het hoofdkanaal stondquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:15 schreef molloot200 het volgende:
Never forget de playback winnaars reprise
Valt me nog mee (het nummer dan, de uitvoering negeer ik even). Qua rijmelarij een beetje matig, maar ik vind dit niet zoveel minder dan die andere klonen van Amerikaanse zangeressen uit Noorwegen en Finland enzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:15 schreef molloot200 het volgende:
Never forget de playback winnaars reprise
2000euro is niet heel veel toch voor dit soort dingen?quote:Op zondag 6 februari 2022 09:15 schreef Nashipeer het volgende:
Circles krijgt een revamp twv ¤2.000:
https://eurovoix.com/2022(...)s-revamp-eurovision/
Ik lees juist elders op het internet dat 2000 euro hiervoor heel veel is. Omdat het nummer er eigenlijk al ligt en het een kwestie is van tweaks maken aan dit bestaande nummer. Maar goed, er valt ook heel wat nog uit te halen denk ikquote:Op zondag 6 februari 2022 11:04 schreef Momo het volgende:
[..]
2000euro is niet heel veel toch voor dit soort dingen?
Ja, ik denk dat er zeker potentie zit in dit nummer. Er moet iets meer dynamiek in dit nummer. Goed dat er een redelijk budget is hiervoor!quote:Op zondag 6 februari 2022 14:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik lees juist elders op het internet dat 2000 euro hiervoor heel veel is. Omdat het nummer er eigenlijk al ligt en het een kwestie is van tweaks maken aan dit bestaande nummer. Maar goed, er valt ook heel wat nog uit te halen denk ik
Wat slechtquote:
Mwah iedereen zong hier slecht omdat het geluid niet goed stond, als ik online kan ze echt wel goed zingen. Ik denk niet dat dat het probleem gaat zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat slecht![]()
Ik vind dit niks, vooral niet omdat ze zo matig/slecht zingt.
Ik luister nu de studioversie, en die vind ik bijna net zo slecht.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Mwah iedereen zong hier slecht omdat het geluid niet goed stond, als ik online kan ze echt wel goed zingen. Ik denk niet dat dat het probleem gaat zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |