Godverquote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:56 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Jij bent echt de belichaming van alles wat er nu fout gaande is. Chapeau
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:14 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Sec genomen; ja.
Vrouwen hebben zich al sinds mensenheugenis aan mannen gegeven, voor voedsel en veiligheid.
Dat ze deze relaties bestendigden door langere tijd bij een man te blijven, doet daar niets aan af.
Maar ook hoeren hebben hun grenzen en daar heb jij je aan te houden.
Het zijn nog steeds vrouwen.
Een dochter, een zus, een moeder, een mens.
Nee.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:44 schreef babylon het volgende:
[..]
Jij bent niet de eigenaar van het gevoel dat zo'n wandelend reclamebord heeft.
Je hoeft niet wat te doen met die gevoelens.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:28 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nee.
Maar zij kunnen net zo min wat doen aan de gevoelens van een man.
Vrouwen hadden seks en nageslacht te geven en veiligheid en voedsel nodig.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]Dit kan toch niet echt zijn?
Vrouwen en mannen hebben zich sinds mensenheugenis aan elkaar gegeven voor nageslacht! Bijkomend hadden/ hebben beide partijen extra voordelen bij elkaar en vullen ze elkaar aan.
Maar nee, de vrouwen zijn weer de hoeren
Deze bizarre stelling is al meteen onderuit te halen doordat in het stenen tijdperk vrouwen net zoveel jaagden als mannen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:33 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Vrouwen hadden seks en nageslacht te geven en veiligheid en voedsel nodig.
Hoe is dat anders als een vrouw geld voor seks vraagt, om eten te kunnen kopen en de huur te betalen?
Mannen hoeven ook niet altijd wat te doen met de gevoelens van vrouwen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:32 schreef babylon het volgende:
[..]
Je hoeft niet wat te doen met die gevoelens.
Maar de man wil ook nageslacht en seks krijgen en voor dat nageslacht geeft hij weer seks en dat voedsel moet uiteindelijk ook gekookt worden na het vangen, dus waarom is hij ook geen hoer?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:33 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Vrouwen hadden seks en nageslacht te geven en veiligheid en voedsel nodig.
Hoe is dat anders als een vrouw geld voor seks vraagt, om eten te kunnen kopen en de huur te betalen?
Weet je wat, ik word moe van je. Ik vind je vervelend. Ik ga je op mijn Foe lijst zetten. Fijn weekend.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mannen hoeven ook niet altijd wat te doen met de gevoelens van vrouwen.
Dichter bij huis dan; nog tot in de jaren 80 werden vrouwen ontslagen als ze gingen trouwen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:35 schreef babylon het volgende:
[..]
Deze bizarre stelling is al meteen onderuit te halen doordat in het stenen tijdperk vrouwen net zoveel jaagden als mannen.
En vonden ze dat zelf fijn? Wie ontsloeg hun?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dichter bij huis dan; nog tot in de jaren 80 werden vrouwen ontslagen als ze gingen trouwen.
Ja, seks krijgen, ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar de man wil ook nageslacht en seks krijgen en voor dat nageslacht geeft hij weer seks en dat voedsel moet uiteindelijk ook gekookt worden na het vangen, dus waarom is hij ook geen hoer?
Een vrouw jaagde ook en verzamelde voedsel.. Schei toch uit met je onzin..quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:44 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, seks krijgen, ja.
En een man kon geen vuur maken en zijn vlees op een stok boven dat vuur roosteren?
Lekker rolbevestigend weer.
Het is niet zo dat vrouwen daar helemaal geen invloed op hebben. Als je bepaalde gevaarlijke situaties juist opzoekt dan is de kans groter dat het gebeurd. Los van dat het slecht is wat de man doet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:26 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Beseffen sommige mensen hier in dit topic hoe moeilijk het is voor personen die dit mee hebben gemaakt om überhaupt niet de schuld bij zichzelf te leggen?
Je bent echt een vies mentaal geretardeerd zwijn als je denkt dat de slachtoffers zichzelf niet elke dag afvragen waarom het is gebeurd, en of het niet hun eigen schuld is.
Nee. Maar het maakte ze wel weer afhankelijk van de mannen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En vonden ze dat zelf fijn? Wie ontsloeg hun?
Ja wat waren dat goede tijden zeg
Je mag je dan ook wel afvragen waarom dergelijke gevaarlijke situaties ontstaan en wat maakt ze dan precies gevaarlijk? Simpelweg de aanwezigheid van een vrouwquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:47 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Het is niet zo dat vrouwen daar helemaal geen invloed op hebben. Als je bepaalde gevaarlijke situaties juist opzoekt dan is de kans groter dat het gebeurd. Los van dat het slecht is wat de man doet.
#victimblamingquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:47 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Het is niet zo dat vrouwen daar helemaal geen invloed op hebben. Als je bepaalde gevaarlijke situaties juist opzoekt dan is de kans groter dat het gebeurd. Los van dat het slecht is wat de man doet.
Ik hoop dat je ook beseft dat de vrouw daar niet eens iets over te zeggen had vroeger? Je moest gewoon trouwen, willen of niet. En vaker ook nog met iemand die je niet wou. Die seks gaf je niet, die werd gewoon genomen en de 15 kinderen die daar uit kwamen, die je eigenlijk ook niet wou (toch geen 15 stuks) kreeg je er bovenop. Dus zover de 'vrijwillige' ruilhandel van seks voor voedsel en veiligheid.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nee. Maar het maakte ze wel weer afhankelijk van de mannen.
Ik zeg verder nergens dat het goed was.
En hoer zie ik verder ook niet als een scheldwoord.
Vrouwen hebben zo door de eeuwen heen overleefd.
Niks mis mee.
Mannen willen seks en willen daarvoor betalen.
Als vrouwen seks willen geven voor geld en/of goederen, dan is de rest gewoon een zakelijke transactie.
Ik zie synoniemen in een relatie. Iig tot de jaren 80 van de vorige eeuw.
Daarna wordt het schimmig, inderdaad.
Hij moet niet de slachtoffers op de vingers tikken. All I'm saying.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:07 schreef puddingman het volgende:
Wat had John dan moeten zeggen? Kan hij, als directeur, meer doen dan vragen om dingen zsm te melden? Was je tevreden met bijvoorbeeld een verplichte cursus seksuele grenzen voor alle medewerkers? Wat lost dat op?
Hij had kunnen zeggen: wij/ik moet kijken hoe wij er voor kunnen zorgen dat vrouwen zich wel veilig voelen om aan de bel te trekken. Dat is al anders dan: vrouwen moeten.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:02 schreef Werkman het volgende:
@:Babylon: Dat iedereen met zijn/haar poten van een ander af moet blijven terwijl die ander dat niet wilt daar zijn we het allemaal over eens.
En misschien drukt die Mol zich ongelukkig uit oog probeert ie zichzelf in te dekken, los van hem is het wel een feit dat veel slachtoffers moeite hebben om over de drempel te komen door reden als zelfverwijt, schaamte en angst.
Technisch gezien doet hij hetzelfde als al die gasten in die praatshow's, roepen dat je het moet melden.
Alleen de manier waarop verschilt.
Eens met het laatste... maar als je het hele interview hebt gezien, weet je toch dat dat precies is wat hij heeft gezegd?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:45 schreef babylon het volgende:
[..]
Hij had kunnen zeggen: wij/ik moet kijken hoe wij er voor kunnen zorgen dat vrouwen zich wel veilig voelen om aan de bel te trekken. Dat is al anders dan: vrouwen moeten.
Maar wat nog belangrijker is, hij had moeten zeggen: wij gaan kijken hoe het kan dat deze mannen zo lang dit hebben kunnen doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |