Is dat AS Roma of iets christelijks ?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, ik herkende je bijna niet met je nieuwe UI
Ik denk wie is dat nou weer haha
Ik denk iets Chinees, het jaar van de tijger.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat AS Roma of iets christelijks ?
Hoe heette ook alweer dat goochelaars duo waarvan er één werd opgevreten door een witte tijger ?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk iets Chinees, het jaar van de tijger.
KingRoland houdt heel erg van tijgers
Siegfried & Royquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe heette ook alweer dat goochelaars duo waarvan er één werd opgevreten door een witte tijger ?
Penne bolognese.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga een genottelijke pizza maken
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:18 schreef AFCNiels het volgende:
Net een bamischijf op en een broodje kroket.
Dit is hemels voer echt waar.
Ik heb ook Grieks gegeten! Een moussaka met aubergine. Maar echt heel lekker was het ook nietquote:
tonijnfilet van de marktgodquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga een genottelijke pizza maken
Dit was köfta. Ik vond het héérlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb ook Grieks gegeten! Een moussaka met aubergine. Maar echt heel lekker was het ook niet
Heerlijk manquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit was köfta. Ik vond het héérlijk.
Broodje bami schijf, is samen met opgewarmde spaghetti uit moeders keuken m'n favoriete eten.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:18 schreef AFCNiels het volgende:
Net een bamischijf op en een broodje kroket.
Dit is hemels voer echt waar.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:39 schreef KingRoland het volgende:
zo even een aflevering kijken van The Wire
Hand uit je broek halen dan.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:19 schreef tong80 het volgende:
Voel me kut jongens. Mag ik dat zeggen? Denk het wel.
Goed idee. Maar noem me geen dan.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hand uit je broek halen dan.
Wanneer ga je onder het mes?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:19 schreef tong80 het volgende:
Voel me kut jongens. Mag ik dat zeggen? Denk het wel.
Niet meer doen he, foei.quote:Een 31-jarige man die in maart vorig jaar een andere man met een stanleymes in zijn gezicht stak na een verkeersruzie in Osdorp is door de rechtbank veroordeeld tot een celstraf van twaalf maanden, waarvan zes voorwaardelijk.
Ik wacht op bericht. Kreeg vier boekjes mee. Uit het ziekenhuis over het hele proces. Ik werd er niet vrolijk van. Heb het zoveel mogelijk gebagataliseerd. Hakte er even in vandaag. Ook qua nazorg en revalidatie. Maar ik ben een positivo. Wilde het alleen even kwijt in deze sc. Dat het allemaal niet meevalt. Gisteren en vandaag bijvoorbeeld gevraagd of de visite naar huis wilde gaan. Had m'n rust nodig. Dat voelt naar.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wanneer ga je onder het mes?
Sterkte kerel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wacht op bericht. Kreeg vier boekjes mee. Uit het ziekenhuis over het hele proces. Ik werd er niet vrolijk van. Heb het zoveel mogelijk gebagataliseerd. Hakte er even in vandaag. Ook qua nazorg en revalidatie. Maar ik ben een positivo. Wilde het alleen even kwijt in deze sc. Dat het allemaal niet meevalt. Gisteren en vandaag bijvoorbeeld gevraagd of de visite naar huis wilde gaan. Had m'n rust nodig. Dat voelt naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
lijkt me ook niet dat het meevalt maat, hopelijk erna meer, je zit er nu toch een soort van tegenaan te hikken lijkt me, sterkte verder!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wacht op bericht. Kreeg vier boekjes mee. Uit het ziekenhuis over het hele proces. Ik werd er niet vrolijk van. Heb het zoveel mogelijk gebagataliseerd. Hakte er even in vandaag. Ook qua nazorg en revalidatie. Maar ik ben een positivo. Wilde het alleen even kwijt in deze sc. Dat het allemaal niet meevalt. Gisteren en vandaag bijvoorbeeld gevraagd of de visite naar huis wilde gaan. Had m'n rust nodig. Dat voelt naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |