SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Ruttequote:Op donderdag 20 januari 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet alleen niet op wie ik ga stemmen
dat was vorig jaarquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:48 schreef zodeju het volgende:
Het feestje is niet in de woonkamer??
Zouden ze een dans marathon moeten doen.....oh wat zou dat lachen zijn.
Dat zou mooi zijn. 24 uur, niet slapen, niet omkleden. Gaan met die kadavers!quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:48 schreef zodeju het volgende:
Het feestje is niet in de woonkamer??
Zouden ze een dans marathon moeten doen.....oh wat zou dat lachen zijn.
Donderdag is hetquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Het is pas Woensdag.. en ze verdienen helemaal geen feest, lamlendigen
Zij niet.. . maar wij wel !!quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ik vind het wel leuk voor, wie weet krijgen we nog wel ruzie te zienquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
U heeft gelijk.. nog steeds geen reden..
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:51 schreef Tourniquet het volgende:
Zojuist een zeldzame beeld vast weten te leggen!Dit moet een deep fake zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zojuist een zeldzame beeld vast weten te leggen!fake gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
Zojuist een zeldzame beeld vast weten te leggen!Oi. Die zal dus niet mee feesten. Is nu compleet afgemat, uitgedroogd en uitgeteld, nadat zij zich zo volledig heeft weggecijferd voor de groepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Jaa maar Amy vind ik ook niet echt je van het zeg maarquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh had je daarover, ik zal je een goede tip geven, eveline
Ja, oke.....zit er ook niet echt op te wachten maar zou het zo leuk vinden voor Nawel en ik gun het haar zo graag.quote:
EN Drank & Neukenquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel leuk voor, wie weet krijgen we nog wel ruzie te zien
Owowow, mogelijk vechtende vrouwen om een man!quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:53 schreef b_engeltje het volgende:
Ik denk dat grace opgaat in de drank en muziek
Ik verwacht Niet dat er iets gaat gebeuren tussen grace en tobias
Grace vind de aandacht van leroy ook wel "gezellig" ik zie leroy eerder een move maken dan tobias
Eergisteren versprak amy zich vlug ook die zei iets wat je kan interpreteren dat ze ook een oogje heeft op leroy
ja nee ja, maar ja, zorgt wel voor dramaquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaa maar Amy vind ik ook niet echt je van het zeg maar
Zojuist een zeldzaam beeld vast weten te leggen!Ze heeft het door dat de bewoners haar door hebben.....ze is te laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Livestraf? Als de stream aan staat is het altijd live. Denk dat je lijfstraf bedoelt. Waar ik uiteraard voorstander van benquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kristoff rot op bij die knop, je hebt er al 4x op geramt.
Regie als die Slagerzangert op de knop drukt, geef hem dan 'n livestraf.....![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:53 schreef b_engeltje het volgende:
Grace vind de aandacht van leroy ook wel "gezellig" ik zie leroy eerder een move maken dan tobias
Eergisteren versprak amy zich vlug ook die zei iets wat je kan interpreteren dat ze ook een oogje heeft op leroy
nou loop Leroy echt met elke meid te flirten in het huis net ook weer met Hannequote:Op donderdag 20 januari 2022 19:53 schreef b_engeltje het volgende:
Donderdag is het hierquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Het mooiste scenario ,,Krissie lul, drukken&oprotten.. en de rest krijgt drank, muziek en snacksquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Regie als die Slagerzangert op de knop drukt, geef hem dan 'n livestraf.....![]()
'n Live lijfstraf dusquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Livestraf? Als de stream aan staat is het altijd live. Denk dat je lijfstraf bedoelt. Waar ik uiteraard voorstander van ben
oh 4x al ik zei net al 3x hahaquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
nou zal wel door Noush ingefluisterd zijn denk ikquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft het door dat de bewoners haar door hebben.....ze is te laat.
aandachtshoerenquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:56 schreef suzi1 het volgende:
grace en nous gaan zoenen. die heeft dus geen vent nodig vanavond
Whût? Noessie moet Nawee toch vingeren?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:56 schreef suzi1 het volgende:
grace en nous gaan zoenen. die heeft dus geen vent nodig vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |