Oeh dat klinkt wel lekker! En klinkt ook wel als iets dat kan helpenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Heeft Citroen-gember thee met honing en een scheutje rum gemaakt.
Hoop dat het gauw weer over is , Beterschapquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh..wil niet klagen.. haha maareh.. Hele lichaam doet pijn, geen energie, hoofdpijn. En veel rillingen, koud steeds.
Voornamelijk op de bank gelegen. En dat ging best. Hoop dat ik vannacht wel slaap.
Lekker troostdrinken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Heeft Citroen-gember thee met honing en een scheutje rum gemaakt.
Ik slikte ook 3-4 per dag 2 paracetamol, het helpt wellicht, vooral met die klote koppijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja vanmorgen, goeie kan er nog wel eentje nemen. Ik vergeet dat spul altijd.
Word je dan niet "immuun" op een gegeven moment? Bij mij helpt medicatie de 1e 2 dagen en daarna kan ik het net zo goed weglaten.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik slikte ook 3-4 per dag 2 paracetamol, het helpt wellicht, vooral met die klote koppijn.
Zo snel zal dat toch niet gebeuren? En je weet niet wat je niet weet, misschien had ik wel net zoveel last gehad als ik niets had geslikt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Word je dan niet "immuun" op een gegeven moment? Bij mij helpt medicatie de 1e 2 dagen en daarna kan ik het net zo goed weglaten.
Is dit nou kip ei vraag? Of nee een to be or not to be vraag?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo snel zal dat toch niet gebeuren? En je weet niet wat je niet weet, misschien had ik wel net zoveel last gehad als ik niets had geslikt.
Ja inderdaad, een spiegel opbouwen zeg ik ook altijd.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:09 schreef -Shii- het volgende:
Pijnstilling bloedspiegel.
Wordt vaak zelfs aangeraden om het standaard in te nemen. Dat helpt beter dan het pas te nemen wanneer je pijn hebt.
Ik wilde eigenlijk weten hoe een koe een haas vangt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dit nou kip ei vraag? Of nee een to be or not to be vraag?
* SolidasRock heeft nu niet vrije hersencapaciteit om daarover na te denken![]()
@moemoe kom ff uitleggen aan tante Deesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk weten hoe een koe een haas vangt.
Simpel, de koe gaat achter en boom staan en doet het geluid van een wortel naquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk weten hoe een koe een haas vangt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:moemoe kom ff uitleggen aan tante Dees
1? Gewoon op regelmatige tijd nemen over de dag.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja vanmorgen, goeie kan er nog wel eentje nemen. Ik vergeet dat spul altijd.
Fok! is zo leerzaamquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Simpel, de koe gaat achter en boom staan en doet het geluid van een wortel na
Goed hčquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Jij kan gewoon op twee plaatsen tegelijk zijn.![]()
Aan de andere kant, van die combi slaapt hij wel lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1? Gewoon op regelmatige tijd nemen over de dag.
Gaat het niet oplossen, kan wel de rotte kantjes iets verminderen.
Zou wel de alcohol weglaten dan
De koffie begon trouwens in de loop van de dag minder te smakenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan de andere kant, van die combi slaapt hij wel lekker
Oeh, dat is wel serieus!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De koffie begon trouwens in de loop van de dag minder te smaken
Tochquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De koffie begon trouwens in de loop van de dag minder te smaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |