Nee dat zou tegenwoordig uitlokking tot het sturen van dickpics zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Beter. Ik weet ook niet of deze tekst nu nog zou kunnen.
Ja, dat kan lastig zijn, zeker als je samen speelt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Geen idee of je die al eens gedeeld had, maar heb 'm geluisterd.![]()
Vind je het lastig om te switchen tussen de verschillende sounds/effecten? Ik wel, ik ben dan altijd of net te laat of net te vroeg. Ik mis dan meestal enkele tellen, qua aanslag.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat zou tegenwoordig uitlokking tot het sturen van dickpics zijn.
Eeuh..wil niet klagen.. haha maareh.. Hele lichaam doet pijn, geen energie, hoofdpijn. En veel rillingen, koud steeds.quote:
Vergeet het maarquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh..wil niet klagen.. haha maareh.. Hele lichaam doet pijn, geen energie, hoofdpijn. En veel rillingen, koud steeds.
Voornamelijk op de bank gelegen. En dat ging best. Hoop dat ik vannacht wel slaap.
Oh bah, dat klinkt dan niet als milde klachten.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh..wil niet klagen.. haha maareh.. Hele lichaam doet pijn, geen energie, hoofdpijn. En veel rillingen, koud steeds.
Voornamelijk op de bank gelegen. En dat ging best. Hoop dat ik vannacht wel slaap.
Klote zegquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Balenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Balen![]()
Gelukkig heb je een nieuwe topper.
Wat zou je doen?quote:
Niet geluisterd, wel een 👎 geplaatst.quote:
Probeerde een serie te kijken. maar het ging in en out. Kreeg maar flarden mee.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet het maarHeb je overdag ook af en toe kunnen slapen?
Waar kan dat nog tegenwoordig?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet geluisterd, wel een 👎 geplaatst.
Onder die video.quote:
Ja vanmorgen, goeie kan er nog wel eentje nemen. Ik vergeet dat spul altijd.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klote zeg
Wel iets van paracetamol oid genomen?
Naar dat je er zo'n last van hebt. Beterschapquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |