Ah, jij bent geen spelbreker!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Ergens kwam ineens 'Kleine kokette Katinka' in me op, dus maar even gegoogled. Maar de speeldoos zegt me helemaal niets. En ik zal verder niets verklappen over de uitslag.
Ik had de nummers alvast opgezocht, anders had ik het ook niet geweten. Er zat geen titel bij die me bekend voorkwam.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Ergens kwam ineens 'Kleine kokette Katinka' in me op, dus maar even gegoogled. Maar de speeldoos zegt me helemaal niets. En ik zal verder niets verklappen over de uitslag.
Dat gaat wel weer gebeuren als het allemaal weer magquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ooooo ik dacht de kroeg in, een restaurant, of daten oid
Voordeel van de oudere edities is ook dat die niet zo lang durenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah 1963 .. daar kan ik me niet veel meer van herinneren .
Jaaa dat vind ik echt een ondergewaardeerd liedje van Nederlandquote:
Ik weet ook niet meer of we toen al tv hadden ... na onze verhuizing in 66 wel iigquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voordeel van de oudere edities is ook dat die niet zo lang duren
Ja hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:48 schreef chufi het volgende:
De uitslag is bij de meeste ESF volgers toch al wel bekend
Dat was me de eerste keer al opgevallenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoorDenk niet dat er iemand bij ons tussen zit die niet in ieder geval weet wat de winnaar is van dat jaar. Vandaar dat we regelmatig ook wel "spoileren" tijdens het kijken door
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had de nummers alvast opgezocht, anders had ik het ook niet geweten. Er zat geen titel bij die me bekend voorkwam.
Uitslagen interesseren me niet
Katinka ken ik wel. Daar heb ik bladmuziek van.
Geef vooral aan als je het vervelend vindt he?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was me de eerste keer al opgevallen
Nederland wint in ieder geval nooitquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet van geen enkel jaar wie er gewonnen heeft
Dat is best knap.. aljhoewel ik nooit onthoud welk jaar een bepaalde winnaar ook al weer was ... en daarnaast weet ik ze ook niet allemaalquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet van geen enkel jaar wie er gewonnen heeft
Mooi, houden zoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nederland wint in ieder geval nooit
Waarom kijk je er dan naarquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:14 schreef Domnivoor het volgende:
Ik onthou de winnnende nummers alleen als ik ze mooi vind, en dat is zelden het geval
Bij het terugkijken wel natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms zit er wat leuks tussen , dat kun je niet altijd weten
1963 is al wel een tijdje terug en zoals ik al aangaf weet ik er weinig meer vanafquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij het terugkijken wel natuurlijk
Ik heb heel lang gedacht dat het over kleine kroketten gingquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Geen idee of je die al eens gedeeld had, maar heb 'm geluisterd.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb ik deze speeldoos al eens gedeeld?
https://rumble.com/v8faob-davy-jones.html
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb heel lang gedacht dat het over kleine kroketten ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |