SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
2 minutenquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:16 schreef MacDeMarco het volgende:
hoelang moet je wachten om een nieuw deel te openen als je niet de laatste was?
2 minuten... hangen duurt langerquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze is inderdaad strategisch altijd precies op de goeie plaats.. ze doet zowat geen zak, ook dat laat ze Noessie doen voor haar karretjequote:Op donderdag 20 januari 2022 18:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch loopt het dun uit haar broek, ze is niet voor niks in de keuken te vinden.
2 minuten denk ik, staat niet in de OP.. maar dat is wel lang genoegquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze krijgen een feestje maar waarschijnlijk niet vandaag.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:17 schreef Krambo het volgende:
Krijgen ze echt een feestje of denken ze dat alleen maar?
Volgens mij denken ze dat.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:17 schreef Krambo het volgende:
Krijgen ze echt een feestje of denken ze dat alleen maar?
ok, want ik wilde openen, maar wist het niet zekerquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
2 minuten denk ik, staat niet in de OP.. maar dat is wel lang genoeg
Misschien @Benny of @Dotteke dat er even bij zetten, dat is dat voor iedereen duidelijk..quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ok, want ik wilde openen, maar wist het niet zekeren had geen zin in gedoe
wtfquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:19 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze wilde meehelpen, Grace zei ik ben zo terug..hmm niet meer komen opdagen.
Ah ok. Dus dat feestje wordt een glaasje prik en een bakje chippies per persoonquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:20 schreef Angelflush het volgende:
Vh
[..]
Volgens mij denken ze dat.
Er zijn 7 smaken chips geraden en die zouden ze dan krijgen bij een feestje. Bb heeft dacht ik niet gezegd wanneer.
"Gedoe" .. sjah welkom bij de COSquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ok, want ik wilde openen, maar wist het niet zekeren had geen zin in gedoe
quote:
2 minuten is wel netjes.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Ja en heeft nu een weerwoord tegen iedereen, ik doe ook meehelpen..dat ze zometeen maar gaat afdrogen..quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nawel heeft lang genoeg in de keuken gestaan om 1 minuut te vullen in de tv-uitzending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |