SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
2 minutenquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:16 schreef MacDeMarco het volgende:
hoelang moet je wachten om een nieuw deel te openen als je niet de laatste was?
2 minuten... hangen duurt langerquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze is inderdaad strategisch altijd precies op de goeie plaats.. ze doet zowat geen zak, ook dat laat ze Noessie doen voor haar karretjequote:Op donderdag 20 januari 2022 18:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch loopt het dun uit haar broek, ze is niet voor niks in de keuken te vinden.
2 minuten denk ik, staat niet in de OP.. maar dat is wel lang genoegquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze krijgen een feestje maar waarschijnlijk niet vandaag.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:17 schreef Krambo het volgende:
Krijgen ze echt een feestje of denken ze dat alleen maar?
Volgens mij denken ze dat.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:17 schreef Krambo het volgende:
Krijgen ze echt een feestje of denken ze dat alleen maar?
ok, want ik wilde openen, maar wist het niet zekerquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
2 minuten denk ik, staat niet in de OP.. maar dat is wel lang genoeg
Misschien @Benny of @Dotteke dat er even bij zetten, dat is dat voor iedereen duidelijk..quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ok, want ik wilde openen, maar wist het niet zekeren had geen zin in gedoe
wtfquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:19 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze wilde meehelpen, Grace zei ik ben zo terug..hmm niet meer komen opdagen.
Ah ok. Dus dat feestje wordt een glaasje prik en een bakje chippies per persoonquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:20 schreef Angelflush het volgende:
Vh
[..]
Volgens mij denken ze dat.
Er zijn 7 smaken chips geraden en die zouden ze dan krijgen bij een feestje. Bb heeft dacht ik niet gezegd wanneer.
"Gedoe" .. sjah welkom bij de COSquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ok, want ik wilde openen, maar wist het niet zekeren had geen zin in gedoe
quote:
2 minuten is wel netjes.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Ja en heeft nu een weerwoord tegen iedereen, ik doe ook meehelpen..dat ze zometeen maar gaat afdrogen..quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nawel heeft lang genoeg in de keuken gestaan om 1 minuut te vullen in de tv-uitzending.
Te weinig tonijn,en het stinkt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:28 schreef Silves het volgende:
Wat een commentaar heeft Evil..maar met een oplossing komt ze niet.
Droge Spinazie .. meer hoor in niet, meer wil ik ook eigenlijk niet horen ..quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:28 schreef Silves het volgende:
Wat een commentaar heeft Evil..maar met een oplossing komt ze niet.
Nou inderdaad dat is me ook op gevallen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:25 schreef Ptr67 het volgende:
Het blijft mij verbazen hoe weinig kennis dat die vrouwen hebben over "koken"...
En alles is gortdroog, en ze snap het maar niet hoe ze dit moeten eten..mss een zalmsalade maken of tonijn salade of Aglio olio..ze kunnen niks verzinnen alles komt van achter.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Te weinig tonijn,en het stinkt.
Emancipatie / Feminisme!quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:25 schreef Ptr67 het volgende:
Het blijft mij verbazen hoe weinig kennis dat die vrouwen hebben over "koken"...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Staat toch in de FAQ?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien @:Benny of @:Dotteke dat er even bij zetten, dat is dat voor iedereen duidelijk..
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Emancipatie / Feminisme!
Theoretisch betekent het gelijke kansen en gelijke behandeling voor mannen en vrouwen. In de praktijk komt het er op neer dat vrouwen net zo weinig meer weten van huishoudelijke taken als mannen en dat ze in plaats daarvan part-time zijn gaan werkenAl gevraagd over de wenkies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Owkee, stevige uitspraak. Nog onderbouwing voor?quote:
Lezen mensen toch niet, anders was er geen verwarming over het aantal minuten dat er gekaapt mag wordenquote:
mottig, ranzig, goor, gewoon , ik vind haar viesquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Owkee, stevige uitspraak. Nog onderbouwing voor?
Ze is ook niet mijn favoriet hoor, maar zó erg is ze toch niet?
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Emancipatie / Feminisme!
Theoretisch betekent het gelijke kansen en gelijke behandeling voor mannen en vrouwen. In de praktijk komt het er op neer dat vrouwen net zo weinig meer weten van huishoudelijke taken als mannen en dat ze in plaats daarvan part-time zijn gaan werkenIk betwijfel of het iets met doorgeslagen feminisme te maken heeft, maar wel met het simpele feit dat er de laatste decennia steeds meer redelijk acceptabele kant- en klaarmaaltijden in de supermarkt te krijgen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er ook qua afhalen veel meer mogelijkheden zijn.
Dus de noodzaak om zelf te koken is gewoon minder geworden.
Maar petje af voor je persoonlijke situatie hoor!
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
Nu wel!quote:
ik heb vast vooruit gekekenquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Iedereen daar weet het al.. alleen wij nog niet
Nu zie ik een basisschool tafereel voor mequote:Op donderdag 20 januari 2022 18:39 schreef Angelflush het volgende:
Statement van Vera: ik vind t leuk zo maar als hij wil dat ik zn vriendin ben dan moet hij t vragen.
Uhm... is dat echt een opdracht van Big Brother ? (zal ie wellicht denken)quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nu zie ik een basisschool tafereel voor me
Grace: Uuuh Dimi?
Dimi: Hmm, wa?
Grace: Uuh, je weet wel Vera he...
Dimi: Ja, wa?
Grace: Nou, ik moest van Vera vragen of je verkering met haar wil!
Ik zie haar wel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:43 schreef Hunter het volgende:
Alle vrouwen in de badkamer behalve Hanne
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze denken dat een feestje komt
en peter en salar ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:43 schreef Hunter het volgende:
Nu stinken haar wenkbrauwen naar visquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:43 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wie kan haar nou niet de mooiste vrouw vinden in het huis
Een tactisch moment in Dimi's beleving is vast terwijl ze hun corvee klussen aan het doen zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:42 schreef danusz1986 het volgende:
Kan je nog lang wachten Vera. Dimi gaat dat toch niet doen. Te lomp voor. Of hij wacht op een tactisch moment.
Ja maar, ja maar, ja maar feestje he.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
Dat eten staat nu te verpieteren.
Net was ze wel een tijdje haar gezicht aan het poetsen...quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:43 schreef Hunter het volgende:
Stond er net nog haar haren te toeperen op haar zwarte hakken..zo,n 3 min geleden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:43 schreef Hunter het volgende:
Maar wie kookt er dan ?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Stond er net nog haar haren te toeperen op haar zwarte hakken..zo,n 3 min geleden.
Het ontpopt zich prima als zeikerige arrogant stuk vreten, rondhangen en geen zak meer uitvoeren... sinds ze Dimi heeft taten zoenen en een beetje voelen in bed de Vamp uithangen..quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:43 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb het idee dat het veel meer is dan vorige jaar dat de vrouwen in de badkamer staan....meer dan de halve dag daar doorbrengen BAH.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:43 schreef Hunter het volgende:
Ik hoop dat er een feestje komt. Maar wel om 3 uur 's nachts. Keihard het aangevraagde liedje (Have you ever been mellow?), allemaal klaar wakker. En dan na 10 minuten "Dat was het dan!quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:46 schreef sarah8106 het volgende:
ik hoop zo dat er geen feestje komt
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:43 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwacht wel muziek idd... in de lijn van BB denkend aan een stoelendans in de Gameroom... Als de muziek stopt moet de laatste sukkel zonder stoel binnen een uur oprotten.. Zo'n feestje hou ik vanquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een feestje komt. Maar wel om 3 uur 's nachts. Keihard het aangevraagde liedje (Have you ever been mellow?), allemaal klaar wakker. En dan na 10 minuten "Dat was het dan!"
Hoezo ? Is toch ook lekker koude pasta, spinazie en zalm zonder Be(s)(j)(c)(h)amel sausje ?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:48 schreef Silves het volgende:
De mannen hebben nu zo gelijk, dat de vrouwen het weer laten afweten!
Ik had gewoon een bord voor mezelf gepakt nu.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:48 schreef Silves het volgende:
Die hadden net zo goed zonder vrouwen kunnen zitten en ieder kan wel ietsquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:48 schreef Silves het volgende:
Peter zit zich groen en geel te ergerenquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:48 schreef Silves het volgende:
Peter heeft gewoon zoooo gelijk..quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:50 schreef odie22 het volgende:
peter is gewoon een vrouwenhater geworden, aansteller
Worden ze dik van zei Nous, dan maar zonnebloem olie...quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:55 schreef Tourniquet het volgende:
PANIEK!!
ER IS GEEN SAUS GEMAAKT!!
![]()
Staat haar zeker goed.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:54 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er goed uit schatje
Zal zaterdagavond wel duidelijk worden denk ik.quote:
geen idee, kom net binnen vallenquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Staat haar zeker goed.![]()
Is die broek ook van Nouchine?
quote:
quote:
Als hij slim is (en toch een beetje verliefd) moet hij dat doen. Ze is lief en aanhankelijk.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:42 schreef danusz1986 het volgende:
Kan je nog lang wachten Vera. Dimi gaat dat toch niet doen. Te lomp voor. Of hij wacht op een tactisch moment.
Ik vind de broek niet bij haar passen, maar das goesting hč.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:54 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er goed uit schatje
he bert wat doen die strepen op je hoofd?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:02 schreef Hunter het volgende:
Lelijk die geverfde wenkbrauwen van Nous
lekker kontje hoorquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind de broek niet bij haar passen, maar das goesting hč.
Gegegegequote:Op donderdag 20 januari 2022 19:05 schreef danilel het volgende:
[..]
he bert wat doen die strepen op je hoofd?
ja ernie, ik heb geen idee
Is al gebeurdquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
En daar begint het... iedereen naar de woonkamer., als BB maar geen feesje gaat aanbieden
Bakken vol voor Nawel zodat ze nuchter is hard rennend het pand verlaat.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze worden beloond voor 2 weken saaie tv maken. Maar goed, flikker er maar drank in.
Ja, hopelijk durven ze met wat drank in de mik haar eindelijk de waarheid te zeggen...quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:11 schreef danilel het volgende:
[..]
peter en kristoff lekker tekeer tegen nawee
Ik krijg de indruk, dat je Nawel niet zo aardig vind. Ik kan mij daar natuurlijk in vergissenquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bakken vol voor Nawel zodat ze nuchter is hard rennend het pand verlaat.
Ligt eraan hoeveel drank ze nuttigen. Meestal brengt het wel leuke streams.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:12 schreef tiki het volgende:
[..]
Ja, hopelijk durven ze met wat drank in de mik haar eindelijk de waarheid te zeggen...
BB5(?) met die rooie meid, ik weet haar naam niet meerquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:12 schreef Kinga het volgende:
Ik wil een hoerefeest!!! Wie snapt de connectie..
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:13 schreef 5thencounter het volgende:
Zo dit is het nieuwe irritatie TV ... zeggen dat dit de vreselijkste BB ooit gaat worden..
Maar niet doen , gewoon BB21 herhalen maar dan nog veel slapper
Hij gaat Veertje neuken, voor het eggie?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:13 schreef Jockari het volgende:
Dimi zegt al dat hij "helemaal los gaat". Benieuwd !
Ik denk dat niemand Halal , euh Nawel aardig vind.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk, dat je Nawel niet zo aardig vind. Ik kan mij daar natuurlijk in vergissen![]()
Dat wel, maar gaat drie dagen bed zijn achteraf.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:15 schreef Ptr67 het volgende:
Zou Nawel dit wel kunnen volhouden een lang feestje ?
Marliesquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:12 schreef Kinga het volgende:
Ik wil een hoerefeest!!! Wie snapt de connectie..
Black cobraquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand Halal , euh Nawel aardig vind.
ah the usual dus...quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat wel, maar gaat drie dagen bed zijn achteraf.
Lindaquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:14 schreef Krambo het volgende:
[..]
BB5(?) met die rooie meid, ik weet haar naam niet meer
Tis een schatje op de foto maar daar houdt het ook helemaal mee op.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk, dat je Nawel niet zo aardig vind. Ik kan mij daar natuurlijk in vergissen![]()
Nawee is lief , dat is haar werk, punt uitquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand Halal , euh Nawel aardig vind.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:14 schreef Krambo het volgende:
[..]
BB5(?) met die rooie meid, ik weet haar naam niet meer
zit al aan de 450 kcal natuurlijkquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope ze eet helemaal niet, ze kijkt hoe de rest eet.. heel raar..
Haha ja ook dat nog, was een gezellige meidquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:21 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja die dus![]()
die later Roel een handjob gaf
Nou, toevallig dacht ik het ook, ze lijkt wel tegen de 40 te lopen....en zowat aan tafel in slaap valt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:22 schreef Kinga het volgende:
Waarom heeft Nawel zo'n ouwe kop. Kan me vinger er niet op leggen. Dacht dat het aan dat kunstgebit lag maar ook met haar bek dicht ziet ze verlept uit. En ze rust toch genoeg uit zou je zeggen.
Waarom ???quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze lezen echt mee hier, dat kan niet anders..Welke fokker werkt voor BB Regie ?
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tis een schatje op de foto maar daar houdt het ook helemaal mee op.
Lucht waarschijnlijk met een donsdeken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:24 schreef suzi1 het volgende:
"voor mij ook nog een beetje" zegt nawel
eten of water??
wat weet je dan hahaquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou aanraden geen oortjes of koptelefoons op te doen nog meer gebler en geschreeuw vanavond hahaha
Het is wel duidelijk dat ze er geen kilo meer bij wil.. maar nix eten=moei worden en veel legge wille..quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
zit al aan de 450 kcal natuurlijk
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:27 schreef suzi1 het volgende:
maken we er een leuke avond van he uto!![]()
Was ook altijd ietsepietsie handtastelijk de voorbije weken. Maar jullie in nederland hebben met The Voice nu ook wat Bart De Pauw bij ons was in vlaanderen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:25 schreef Ptr67 het volgende:
Kan me niet van de indruk ontdoen... maar ik vrees dat Kristof nogal dikwijls de grens van seksueel overschrijdend gedrag opzoekt... "sletjes"; "handjob"... tsjonge jonge heb jij een probleem !
ja ik zei het van de week al vind het een viespeukquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:25 schreef Ptr67 het volgende:
Kan me niet van de indruk ontdoen... maar ik vrees dat Kristof nogal dikwijls de grens van seksueel overschrijdend gedrag opzoekt... "sletjes"; "handjob"... tsjonge jonge heb jij een probleem !
Als de dames zichzelf hoeren noemen en hij het alleen bij woorden houdt valt het niet echt op.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:25 schreef Ptr67 het volgende:
Kweetnietquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel slim om op de dag van de YT uitzending van #BOOS drank het huis in te gooien, wellicht scenes vannacht die af gaan leiden van TVOH.
Ze valt halverwege het feestje al in slaap op de grondquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die heeft echt zin aan een feestje
Ik denk dat Nawee vroeg naar bed gaat, ze doe een andere keer wel een feesiequote:Op donderdag 20 januari 2022 19:27 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Nawel gaapt nog maar eens een keer
ja en bij peter en kristoff dan kunnen die Nawel de waarheid even zeggenquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Gooi maar flink wat drank in Grace, dat gaan leuke streams worden.
Ik weet het niet hoor. Straks zit ze de hele tijd te zingen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Gooi maar flink wat drank in Grace, dat gaan leuke streams worden.
Ja, volgens mij niet, maar het was wel op de opmerking dat je geen spinazie tussen je tanden wilt bij een feestje...quote:
ze is al de hele dag wakker geweest en druk bezig geweestquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat Nawee vroeg naar bed gaat, ze doe een andere keer wel een feesie
Wie niet daar?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze is al de hele dag wakker geweest en druk bezig geweest
En gekookt!quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze is al de hele dag wakker geweest en druk bezig geweest
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze valt halverwege het feestje al in slaap op de grond
Dus handig die mondmaskers die wij moeten dragen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, volgens mij niet, maar het was wel op de opmerking dat je geen spinazie tussen je tanden wilt bij een feestje...
Word het dan toch nog leukquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en bij peter en kristoff dan kunnen die Nawel de waarheid even zeggen
Gisteren alquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:33 schreef Joyce-43 het volgende:
heb ik het nou zo gemist? zijn de nominaties al bekend gemaakt
nou dat dacht ik vandeweek nou ook.....quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:25 schreef Ptr67 het volgende:
Straalbezopen...14 dagen slecht gegeten dan hakt de alcohol er wel inquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze valt halverwege het feestje al in slaap op de grond
Daar zitten we natuurlijk ook niet op te wachten iddquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:29 schreef tiki het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Straks zit ze de hele tijd te zingen.
De meesten wel denk ik.. levert vast leuke stream beelden op..quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Straalbezopen...14 dagen slecht gegeten dan hakt de alcohol er wel in
en net lepels schoongeschraaptquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nawel is moe vanavond ze heeft 1 bord naar de keuken gezet
eindfeest denk ikquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:21 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ah ok. Dus dat feestje wordt een glaasje prik en een bakje chippies per persoon
Ik ook!quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het feestje helemaal fout gaat
ohhhh echt niet meegekregen, maar zocht vanmiddag of ik kon stemmen op de site maar ik kon niets stemmen bij de sitequote:
Oh nee dat kan pas na de uitzending vanavond denk ikquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ohhhh echt niet meegekregen, maar zocht vanmiddag of ik kon stemmen op de site maar ik kon niets stemmen bij de site
De bewoners hebben het dit keer voor ons in de uitzending te horen gekregen. Wij denk ik vanavond in de uitzending.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ohhhh echt niet meegekregen, maar zocht vanmiddag of ik kon stemmen op de site maar ik kon niets stemmen bij de site
Ik zou het niet weten, maar dat ze zich dingen laat verdwijnen is zeker.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:36 schreef Joyce-43 het volgende:
was tobias trouwens op de hoogte dat Nawel er met zijn pot vaseline vandoor ging vanmiddag met zijn koffer uitpakken, eerst had grace hem namelijk die vroeg of ze hem mocht gebruiken maar 3 minuten later ging Nawel er met de pot vandoor en dat hij niet in de gaten
Grace zag vanmorgen ook al dat er steeds meer dingen verdwijnt, sommige weet ze van maar is toch verbaast waar alles blijft.quote:
Daar zijn ze in ieder geval sneaky genoeg voor.quote:
Grace of Jawel....quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:42 schreef sarah8106 het volgende:
jeeeezes wat heeft nouchine met haar wenkbrauwen gedaan dan???
lijkt wel op jomanda
ah ja dan kan ik lang zoekenquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh nee dat kan pas na de uitzending vanavond denk ik
Ze heeft altijd van die enorm zware wenkbrauwen. Ik vind het eigenlijk niet zo mooi.........een beetje te.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:42 schreef sarah8106 het volgende:
jeeeezes wat heeft nouchine met haar wenkbrauwen gedaan dan???
lijkt wel op jomanda
Nah, dan maar hopen op flink wat drank, dan krijgen we misschien leuke beelden.quote:
ja vooral makeup had ze het ook over idd ik had het ook gehoordquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Grace zag vanmorgen ook al dat er steeds meer dingen verdwijnt, sommige weet ze van maar is toch verbaast waar alles blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |