Dat denk ik dus ook. Het is misschien moreel verwerpelijk en geen bewijs van goede smaak. Maar of het A. strafbaar is en B. te bewijzen is. Ik denk het niet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:17 schreef riazop het volgende:
juridisch hoeft hij zich weinig zorgen te maken
Ik zie weinig strafbaars vooralsnog, en zelfs dan wordt het héél lastig te bewijzen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:17 schreef the-eye het volgende:
En wie denkt dat hier een veroordeling(en) uit gaat volgen?
Weinig.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:17 schreef the-eye het volgende:
Als ik al die verhalen zo hoor kan dit gewoon geen incident zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:20 schreef Pedroso het volgende:
Wel benieuwd of dit het topje vd ijsberg is of dat er nog veel meer volgt. Kan me voorstellen dat er nu veel meer de stap gaan zetten om open kaart te gaan spelen.
Van wat ik gehoord heb is de bewijslast voor de verkrachtingszaak Ali niet groot genoeg, verhaal van de dame was ook erg abstract. Het zou me benieuwen hoe dit in de rechtszaal stand houdt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:17 schreef the-eye het volgende:
Het zijn niet echt internationale artiesten hequote:Op donderdag 20 januari 2022 18:20 schreef -Sigaartje het volgende:
Als dit geen gate wordt in de buitenlandse kranten.....
gehandicapten hebben geen recht op sex?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:21 schreef hollandia02 het volgende:
Ali B neukt een meisje met 1 been in het gips
En smijt er daarna gelijk in de taxi
Dus eigenlijk (Ook erg begrijp mij niet verkeerd) het minst erge wordt veroordeeld?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:21 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Van wat ik gehoord heb is de bewijslast voor de verkrachtingszaak Ali niet groot genoeg, verhaal van de dame was ook erg abstract. Het zou me benieuwen hoe dit in de rechtszaal stand houdt.
Die andere cases met seksuele sms'jes en opmerkingen op de werkvloer is een sterkere zaak. Aangezien hier veel gebundeld kan worden aan bewijslast.
Ik heb nog les gehad op zo'n ouderwetse lessenaar. En ik kom tot dezelfde conclusie. Om met de woorden van mijn wijlen juf te spreken: als een schaap over de dam is volgen er meer.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:20 schreef Pedroso het volgende:
Wel benieuwd of dit het topje vd ijsberg is of dat er nog veel meer volgt. Kan me voorstellen dat er nu veel meer de stap gaan zetten om open kaart te gaan spelen.
Wat had hij dan moeten doen, haar naar huis laten lopen of z'n fiets meegeven ofzo?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:21 schreef hollandia02 het volgende:
Ali B neukt een meisje met 1 been in het gips
En smijt er daarna gelijk in de taxi
Wat ben je dan voor creep
Gaat verder niet over de ernst, maar meer wat er aan bewijslast op tafel ligt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:23 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk (Ook erg begrijp mij niet verkeerd) het minst erge wordt veroordeeld?
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:22 schreef riazop het volgende:
[..]
gehandicapten hebben geen recht op sex?
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:23 schreef riazop het volgende:
Als er niet meer op tafel komt denk ik dat een schdeclaim van ali richting TheVoice nog wel kansrijk is
Dit soort reacties van mannen zoals jou zijn juist de reden dat dames niet aan de bel durven te trekken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Weinig.
Hooguit iets met stalking
Gaat vooral vervelende consequenties hebben voor veel klaagsters vrees ik.
Dit.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:25 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wat had hij dan moeten doen, haar naar huis laten lopen of z'n fiets meegeven ofzo?
Als jij vanavond seks hebt met je vriendin en iemand komt opeens binnen om een vinger in je reet te stoppen is dat geen probleem?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:21 schreef PluggieOD het volgende:
"Ik sta iemand te pijpen en een ander steekt zijn vingers in mij en dat laatste mag niet"
Kweetniet...
Op zo'n oude lessenaar?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb nog les gehad op zo'n ouderwetse lessenaar. En ik kom tot dezelfde conclusie. Om met de woorden van mijn wijlen juf te spreken: als een schaap over de dam is volgen er meer.
Het was een wijze mevrouw. Ze heeft enorm bijgedragen aan mijn ontwikkeling.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |