Dat is daar niet anders. In dat geval zijn er ook soort van "rules of engagement". Je stapt ook niet zomaar over je leidinggevende heen dan om je eigen mening te geven over iets. In sommige bedrijven zit dat er diep ingebakken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Iets dat wel in veel grote bedrijven voor komt, denk ik, dan zal bij Amazon en Tesla bijvoorbeeld vast niet anders zijn met Bezos en Musk (om er even iets grotere bedrijven bij te halen)
quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
Sjon de Mol schijnt het begrip zero tolerance ook niet zo goed te begrijpen.
Hij komt op mij ook wel geloofwaardig over, maar hij heeft dan ook de beste advocaten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:16 schreef Hexagon het volgende:
Ik wil John eigenlijk nog wel geloven ook. Die man is volgens mij zo vervreemd geraakt van mensen in een ondergeschikte positie dat hij denkt dat zo'n Rietbergen dat echt niet namens zijn machtspositie kan flikken.
hij heeft alles wat er al speelt alleen maar erger gemaakt!quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook net ingeschonken, wat een enge gladjakker die John
Dit is waar ik ook naar neig dat er gaande is. Die man heeft leiding over zo'n vertroebelde mega-conglomeratie, hij denkt alles te zien, maar hij moest eens weten. Hij bedoelt het niet verkeerd, maar als je een bedrijf hebt dat zó groot is dat je, zoals hij zegt, misschien wel tienduizenden onder je werkzaam hebt gehad, dan heb je het overzicht binnen no-time niet meer.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:16 schreef Hexagon het volgende:
Ik wil John eigenlijk nog wel geloven ook. Die man is volgens mij zo vervreemd geraakt van mensen in een ondergeschikte positie dat hij denkt dat zo'n Rietbergen dat echt niet namens zijn machtspositie kan flikken.
Brace... die zat overigens ook jarenlang aan meisjes. Voordat die de bak in vloog.quote:
Daar gaat het toch niet om?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja klopt, laat het OM en eventueel later de rechtbank maar de onderbuikgevoelens van moderator @:Deisyy volgen in plaats van het recht zoals geldend is in Nederland.
Niks 'jammer joh'. Jij leunt op een zeer beperkte uitleg.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[..]
Bron: https://www.rechtspraak.n(...)n-een-strafzaak.aspx
Jammer joh.
Wat ik ergens nog wel deels snap, maar er héél erg verrot uitkomt in dit gesprek. Denk ook dat mede daarom Tim en redactie ervoor gekozen hebben dit gesprek integraal erachteraan te gooien, in plaats van helemaal schoon te monteren.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
John heeft het vrijwel alleen gehad over wat de slachtoffers anders hadden moeten doen.
Koekoek.
Jaaaa, die viel mij ook opquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:16 schreef Guanabana het volgende:
Onzinnige verhalen om aandacht te krijgen, wat zegt John?!?!
Ik kan er met de pet niet bij johquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:21 schreef Momo het volgende:
Ja de vrouwen moeten het de volgende keer anders doen!
Die ging de bak in voor een gewapende overal toch? Al sluit dat dat 1e uiteraard niet uitquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Brace... die zat overigens ook jarenlang aan meisjes. Voordat die de bak in vloog.
Over een jaar krjgen we gewoon weer een ander formaat als mixje van Voice/X-factor etc.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:22 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
The voice heeft zo'n imagoschade opegelopen, dat gaat niet meer op tv terugkomen. Misschien geldt het ook wel voor andere talentenjachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |