Bij Roddelpraat dat stukje dat hij afsprak met zo'n chick: Zal ik een coronatest bij je afnemenquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:05 schreef Benny het volgende:
Ali haalde kandidaten s avond op om naar de studio te gaan: "Ik heb zin om te neuken"
quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:05 schreef Benny het volgende:
Ali haalde kandidaten s avond op om naar de studio te gaan: "Ik heb zin om te neuken"
Die zag ik halvewege al johquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:04 schreef TommyL0204 het volgende:
John de Mol dus gisteren gereageerd. Zit vanaf deel 2 in de uitzending
Ik heb nog geen aanranding gehoord? Ligt er natuurlijk aan wat je verstaat onder aanranding.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen zin heeft bekend te worden als de meid die aangerand werd door Jeroen.
bahquote:
Was hij natuurlijk al. Had willens en wetens zijn halve vermogen vergokt en versnoven, terwijl je dus opgroeiende kids hebt... KOEKOEK.quote:
quote:
"Voel je niks van"quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:07 schreef Momo het volgende:
Zelfs toen ze zei dat ze 17 jaar was wou Jeroen erop klimmen
Dat was bij Hazes ook zo en toch is die nooit berecht of iets. Daar snap ik niks van.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:09 schreef Momo het volgende:
Iedereen wist het wel van Jeroen achter de schermen
Geloof ik geen reet van als iedereen het daar wist.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:09 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dit wist Linda dus echt niet. Begin toch medelijden met haar te krijgen.
Geloof er niks van.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:09 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dit wist Linda dus echt niet. Begin toch medelijden met haar te krijgen.
Da's toch wel absurd he.quote:
Dat die hufter daar zo lang mee wegkomt zegt wel veel over de druk waar de slachtoffers onder stondenquote:
Nu bij Marcoquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal niet spoilen dan, liep net iets achter dus heb iets te ver doorgespoeld denk ik.
13 en 14quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:15 schreef Remco het volgende:
Dat Marco verhaal is niet zo heel sterk.
Hoop dat iederen geniet van zijn popcorn.quote:
En dezequote:Op donderdag 20 januari 2022 16:16 schreef Eightyone het volgende:
Waar is dat bestand? Het Boos-kanaal laadt het bij mij niet.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:16 schreef Eightyone het volgende:
Waar is dat bestand? Het Boos-kanaal laadt het bij mij niet.
Ja hoor!!quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoop dat iederen geniet van zijn popcorn.
Jaquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:18 schreef Doevelaer het volgende:
Moeten we Ali B. vanaf nu dan ook Ali B. noemen?
Hij is niet halalquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:18 schreef roos94 het volgende:
Als die verhalen over Ali B waar zijn is hij echt een ziek smerig varken.
popcorn karamelquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoop dat iederen geniet van zijn popcorn.
Wie is Maan? Die meiden die we nu zien hebben beide niet gewonnen, dus dat kan Maan niet zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Maan gecensureerd bij een van beelden rondom Tim. Van Mediacourant - Ali B heeft óók is ook vreemdgegaan met *gecensureerd*.
Dat was Maan.
Dat blauwe scherm?quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:19 schreef RipCity het volgende:
Wel leuke vormgeving in de studio. Leuk gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |