Heel berekenend. Hoeveel meiden zou hij zo misbruikt hebben?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lachwekkend inderdaad.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Benny doet vaker interessant. Nu gaat hij zeggen dat het niet aan hem is om een naam te zeggen.
Andere tijden. Enkele decennia terug was het best wel geaccepteerd en vertelde zelfs politicus Brongersma bij Koos Postema over zijn voorliefde voor kinderen en dat intiem contact met kinderen moest kunnen. Dan kon het met een tiener met enigszins volwassen kenmerken al helemaal.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat was bij Hazes ook zo en toch is die nooit berecht of iets. Daar snap ik niks van.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:29 schreef Houtenbeen het volgende:
Daar moet dan wel een camera bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat had je beter helemaal je mond kunnen houden Benny.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Je snapt toch hopelijk zelf ook wel dat ik dat niet ga zeggen
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat had je beter helemaal je mond kunnen houden Benny.
Slap verhaal,. want ze hadden 20 jaar later alsnog een case kunnen openen bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Andere tijden. Enkele decennia terug was het best wel geaccepteerd en vertelde zelfs politicus Brongersma bij Koos Postema over zijn voorliefde voor kinderen en dat het moest kunnen.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Benny doet vaker interessant. Nu gaat hij zeggen dat het niet aan hem is om een naam te zeggen.
Sowieso vind ik het overbodig om te speculeren over wie die vrouwen zouden zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat had je beter helemaal je mond kunnen houden Benny.
Ben bang dat iemand alsnog wel erachter komt zo als het zo relatief makkelijk te herkennen is....quote:
Ali is volgens J Derksen een VERBINDERquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:31 schreef Bolasie het volgende:
Iemand neuken in het gips, Ali kan het.
Ja, nu toch ook alweer twee keer weggelopen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:24 schreef Johannes788 het volgende:
k ben 20 minuten verder maar afgezet
Marco de pedofiel dus. Ik ben misselijk
Ze zijn inderdaad niet voor niks onherkenbaar.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het overbodig om te speculeren over wie die vrouwen zouden zijn.
Het is ook redelijk makkelijk terug te rekenen qua leeftijden. Maar daar gaat dit item niet over.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben bang dat iemand alsnog wel erachter komt zo als het zo relatief makkelijk te herkennen is....
Het is nou niet dat die meiden worden vermoord ofzo als het uit komt wie het zijn. Denk dat ze eerder als helden worden gezien omdat ze dapper waren het te vertellen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben bang dat iemand alsnog wel erachter komt zo als het zo relatief makkelijk te herkennen is....
Iemand in het gips hoef je toch niet meer te verbinden?quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ali is volgens J Derksen een VERBINDER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |