SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Daar stopt het niet door, 500 euro minimaalquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:15 schreef suzi1 het volgende:
en fluisteren is iedere keer 5 euro uit de pot
zet haar er uitquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:16 schreef Ireth het volgende:
Nawel! Niet fluisteren in mijn huis!!!
Heb ff opgezocht.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:13 schreef Harry het volgende:
Amy: Have you ever been mellow, van de Party Animals.
Spannender dat ooit.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:12 schreef Whuzz het volgende:
Ze krijgen een liedje
Ik hoop dat ze dat liedje om 6 uur 's ochtends opzetten dan
Nou. Ik niet. Vera is net zo goed een bitch zoals Nawel en Grace. Zij houdt zich in. Trekt alleen zo af en toe een boze kop.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:15 schreef Ireth het volgende:
Ik had Vera na dat mes in haar rug van dimi wel iets leuks gegund... vrijstelling voor de komende 2 weken ofzo..
Pannekoeken, gestolen popcorn... kan bestquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:18 schreef greysbones het volgende:
zou knap zijn als ze echt 100 dagen dit eten houden dat je aankomt
het is vooral yoghurt fruit en pastaquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Pannekoeken, gestolen popcorn... kan best
kitty terug met alleen roze pakquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:19 schreef C.A.I het volgende:
gaat bij jullie geenbranden
Hell week gaat beginnen iedere ochtend het deuntje keer wat anders dan een polonaise maar dit wordt feest let maar op alle angsten vera clown etc en iemand die bang is voor vogels
Uit de plaat, bedoel je? Waarom?quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:17 schreef mario390 het volgende:
wat was nu?
hadde internetproblemen
ik zeg julie vanddag gaa ik nog
uit de plat
nou beetje meer pit zou fijn zijnquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:19 schreef C.A.I het volgende:
Hell week gaat beginnen iedere ochtend het deuntje keer wat anders dan een polonaise maar dit wordt feest let maar op alle angsten vera clown etc en iemand die bang is voor vogels
Echt hé. Is meer Big theekkransje, dit. Nog wat mariakaakjes erbij, en t'feest is compleetquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou beetje meer pit zou fijn zijn
ipv dit gezapige zooitje
Heb dat van Hell week gemist. Is dat op stream geweestquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:19 schreef C.A.I het volgende:
ze hebben alleen nog steeds geen theequote:Op donderdag 20 januari 2022 15:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Echt hé. Is meer Big theekkransje, dit. Nog wat mariakaakjes erbij, en t'feest is compleet
True, maar dat hebben ze blijkbaar niet nodig🤣quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben alleen nog steeds geen thee![]()
![]()
dan gaan ze straks ook nog arretjescake maken (utopia flash back)quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Echt hé. Is meer Big theekkransje, dit. Nog wat mariakaakjes erbij, en t'feest is compleet
ze konden niet meer fluisteren op de badkamerquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:27 schreef Ireth het volgende:
Na intensief wenkbrauwen plukken in de badkamer komt Nawel ein-de-lijk in beweging![]()
Ze is naar de slaapkamer gelopen om daar verder te plukken aan de wenkbrauwen van Grace![]()
[ afbeelding ]
Haha... Navel zal wel denken: "Houden mensen van drama? Kut. Dan moet ik snel mijn bed uit om drama...quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:27 schreef BB-King het volgende:
Grace tegen Nawel.
"Ik denk dat het tussen Amy en Eveline gaat en aangezien mensen van drama houden blijft Amy."
haar wenkbrauwen zijn misschien weer mooi, maar ze heeft wallen waarmee je een stad kunt verdedigen...quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:27 schreef Ireth het volgende:
Na intensief wenkbrauwen plukken in de badkamer komt Nawel ein-de-lijk in beweging![]()
Ze is naar de slaapkamer gelopen om daar verder te plukken aan de wenkbrauwen van Grace![]()
[ afbeelding ]
Dat komt dan ook omdat ze erg moe is.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:29 schreef Verida het volgende:
haar wenk
[..]
haar wenkbrauwen zijn misschien weer mooi, maar ze heeft wallen waarmee je een stad kunt verdedigen...
quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:30 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat komt dan ook omdat ze erg moe is.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:29 schreef Verida het volgende:
haar wenk
[..]
haar wenkbrauwen zijn misschien weer mooi, maar ze heeft wallen waarmee je een stad kunt verdedigen...
Nawel beetje naief.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:33 schreef Whuzz het volgende:
Navel is geen fan van Dimi en Kristof zegt ze tegen Grees. Moet wel tussen hun blijven!
Dan is het maar te hopen dat ze niet door 120 camera's gezien wordquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:33 schreef Whuzz het volgende:
Navel is geen fan van Dimi en Kristof zegt ze tegen Grees. Moet wel tussen hun blijven!
Ik heb heel handig een afspraak om 16.15 uur ingepland staanquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:33 schreef GayGuy het volgende:
Nog ff deze Big Brother trainwreck kijken, en dan om 4 uur #boos kijken. Ik speel vandaag ramptouristje"
dan ben je net te laat voor de ramp in het kamerdebatquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:33 schreef GayGuy het volgende:
Nog ff deze Big Brother trainwreck kijken, en dan om 4 uur #boos kijken. Ik speel vandaag ramptouristje"
Ja, nou, ik klik eigenlijk met iedereen in het huis heel goed hoor! Iedereen heeft wel iets dat hem bijzonder maakt, ook Dimi en Kristoff!quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:36 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zaterdag in de uitzending: Nawel wat vind je van Dimitri en Kristof?
Mag ze mijn woorden gebruiken : 2 grote klootzakken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:36 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zaterdag in de uitzending: Nawel wat vind je van Dimitri en Kristof?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
waarom is zolang SL en waar is vera?quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mag ze mijn woorden gebruiken : 2 grote klootzakken.
Het is druk in de dagboekkamer.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:39 schreef mario390 het volgende:
w
[..]
waarom is zolang SL en waar is vera?
Die ramde bijna dat ding kapotquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:40 schreef Benny het volgende:
Oh wow
Eveline met een flinke klap op de knop
Dat kan niet meer aangezien vanavond de stemming op TV is te zien en er vermoedelijk vanavond al gestemd kan worden door de kijker.quote:
Waarom denk je dat wij dat weten?quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:39 schreef mario390 het volgende:
w
[..]
waarom is zolang SL en waar is vera?
dan kunnen ze toch gewoon vanavond de stemming laten zien en aansluitend laten zien dat zij op de knop heeft geramd en daardoor vrijstelling heeft gekregen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kan niet meer aangezien vanavond de stemming op TV is te zien en er vermoedelijk vanavond al gestemd kan worden door de kijker.
Dat is allemaal al gemonteerd en de uitzending ligt denk ik al bij de eindregie in Luxemburg.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:43 schreef Verida het volgende:
da
[..]
dan kunnen ze toch gewoon vanavond de stemming laten zien en aansluitend laten zien dat zij op de knop heeft geramd en daardoor vrijstelling heeft gekregen?
Maar natuurlijk....quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is allemaal al gemonteerd en de uitzending ligt denk ik al bij de eindregie in Luxemburg.
Nr 41 met satésaus en kroepoekquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:43 schreef Fikkert2 het volgende:
Maar BB is zo hard dit jaar dus ze zal vast ook een nummertje mogen uitkiezen
Ik wacht daar ook opquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:33 schreef GayGuy het volgende:
Gewond aan zijn vingerquote:
Outsiderrrrssssssssssquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:48 schreef Whuzz het volgende:
Eveline is een hardstyle vrouwtje! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Klopt wel hoor, de montage voor de avonduitzending wordt 's nachts gedaan en moet 's morgens rond 10u klaar zijn om naar de omroep te zenden. Heb pas nog de podcast geluisterd waar de producer van vorig jaar dat uitgebreid uitlegde.quote:
En dan toch een nummer van Jennifer Lopez aanvragen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:48 schreef Whuzz het volgende:
Eveline is een hardstyle vrouwtje! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jij weet fast helemaal niksquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:42 schreef Hunter het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij dat weten?
En de youtube servers down....feelsbadmanquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:49 schreef rinardo het volgende:
Bijna 4 uur , ook de redactie gaat youtube video kijken, hele mediapark is in actie, alle radio en televiziesenders hebben extra uitzendingen straks , ook RTL BOOS BNN Vara is de BOSS over 10 minuten.
Ja, da's dan wel weer jammer. Doe ff lekker Rate Reducer ofzoquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:50 schreef BB-King het volgende:
[..]
En dan toch een nummer van Jennifer Lopez aanvragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
He jakquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He jakkie, hoop dat je milde klachten hebt, beterschappies ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes met je false positive..let's goo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!![]()
Momenteel welquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:53 schreef Angelique61 het volgende:
He jak
[..]
He jakkie, hoop dat je milde klachten hebt, beterschappies ...
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte en beterschap!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De PCR test volgt snel broquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Succes met je false positive..let's goo!Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Julio met relaxte meditatiesessie.
NOUCHINE, KOM NAAR DE DBK.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je symptoomvrij bent valt het mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik val hier bijna in slaapIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
En weer zet ik net de stream even uitquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Hele groep zat te mediteren met Julio.... alles rustig en stil en kalm....quote:
BB: NOUCHINE NAAR DE DBK!'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap C_J hopelijk wordt je niet al te ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte, hoop dat het meevaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keelpijn en vermoeid. Valt allemaal nog mee.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als je symptoomvrij bent valt het mee.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ja, zo begint het. Voor je het weet groeit er een derde arm uit je hoofd. ofzo.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Keelpijn en vermoeid. Valt allemaal nog mee.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Leroy zit er bij van... wtf doe ik hier
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Martinquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:50 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Jij weet fast helemaal niks![]()
Geeft niks hoor
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
ik vond de meditatie van Kristof leuker en fijnerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
We proberen je hier op de Cos in quarantaine te zetten,quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Keelpijn en vermoeid. Valt allemaal nog mee.
[ Bericht 5% gewijzigd door Dotteke op 20-01-2022 16:09:07 ]![]()
Begrijp ik volledig.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:59 schreef Whuzz het volgende:
Leroy zit er bij van... wtf doe ik hier![]()
Julio gaat zo zeggen:
"Jullie gaan nooit Julio meer nomineren en gunnen hem de winst.
Als ik met mijn vingers knip dan worden jullie wakker."
*FingersnapWat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
De saaiste stream ever?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Haha idd Greysquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is echt de reinste stream vervuiling!![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:12 schreef suzi1 het volgende:
losgaan op jeruzalem? welk nr is dat dan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou dit kunnen zijn denk ikquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:12 schreef suzi1 het volgende:
losgaan op jeruzalem? welk nr is dat dan![]()
twerken met een bord vreten in je handenquote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: