quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach het is natuurlijk wel sneu om van zoiets te smullen.Niet van de daad, maar van de val van mensen die bekend zijn. Dáár smult men vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fake news, ik hoor het wel van jullie geen zin om hiervoor mijn youtube algoritme te vervuilen.quote:
Joh. Waarom zou je daar schijnheilig over doen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:34 schreef Bananenpap het volgende:
Niet schijnheilig doen, iedereen kijkt dit om bn'ers van hun troon te zien vallen.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach het is natuurlijk wel sneu om van zoiets te smullen.Wat al vaker is gezegd. Mensen smullen van de val van bepaalde mensen. Niet om het leed wat ze hebben veroorzaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt me nog 100% mee dat Lil Kleine niet genoemd is. Dat leek me echt een wandelende #metoo.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:34 schreef Bananenpap het volgende:
Niet schijnheilig doen, iedereen kijkt dit om bn'ers van hun troon te zien vallen.
True, vandaar mijn sarcasme!quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat al vaker is gezegd. Mensen smullen van de val van bepaalde mensen. Niet om het leed wat ze hebben veroorzaakt.
Trillende handjes! Ben sinds de uitzending over Joran vd Sloot niet meer zo nerveus geweestquote:
je zou bijna gaan denken dat het warm word onder zijn schoentjes...quote:
Vanuit tweede of derde huisjes op het platteland, met de gordijnen dicht.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:49 schreef Confetti het volgende:
Zouden BN'ers met draaiende motoren kijken naar de uitzending?
quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:55 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zometeen met de hele vriendengroep hiernaar kijken
quote:
Boomer alertquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De hele aflevering staat zometeen online neem ik aan, dus kan je niet direct skippen naar het einde dan voor wat conclusies? Of gaan ze het 'live' doen.
Dat tweede.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:57 schreef Drekkoning het volgende:
Wordt het een livestream of kan ik gewoon lekker vooruit spoelen zo?
? Ik bedoel, je hebt beide... ik heb nooit BOOS gekeken dus geen idee.quote:
Bij zoiets moet je echt opbouwen naar de climax vind ik. Niet afraffelen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:57 schreef Drekkoning het volgende:
Normaal hebben ze altijd gewoon filmpjes, geen livestream.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:57 schreef Drekkoning het volgende:
Ik hoop dat ik niet de spoilertags vergeet zometeen voor julliequote:Op donderdag 20 januari 2022 15:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
Bij zoiets moet je echt opbouwen naar de climax vind ik. Niet afraffelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |