Linda: kop in het zandquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:28 schreef RipCity het volgende:
Vooral benieuwd naar de reactie van Arie Boomsma.
Kan gewoon slecht tegen zulke nasty ass mensen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Draakje heeft nogal regelmatig last van oprispingen.
Dat statement of haar verhaal kan ze ook over een maand doen. Ja het is triest voor haar, maar ongepast om nu net te doen alsof zij het grootse slachtoffer is. Heel het statement gaat over Linda Linda Linda, 1 zin over de echte slachtoffersquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Valt best mee toch, ik vind het een prima statement, maar ze kan in ogen van velen gewoon geen goed doen.
Je zou toch bijna denken dat Ronald Molendijk en Erland Galjaard ook wel onder een vergrootglas liggen nu hun vriendjes Jeroen, Marco en Ali al voor de bijl zijn gegaanquote:
dat zijn ook creeps!quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou toch bijna denken dat Ronald Molendijk en Erland Galjaard ook wel onder een vergrootglas liggen nu hun vriendjes Jeroen, Marco en Ali al voor de bijl zijn gegaan
Ik zit er helemaal klaar voor, ga het op tv kijkenquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:39 schreef Oriente het volgende:
@:voszje zit je er klaar voor? 18.00 is het zo ver
Dat kan niet anders, dat zijn ook van die engnekken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou toch bijna denken dat Ronald Molendijk en Erland Galjaard ook wel onder een vergrootglas liggen nu hun vriendjes Jeroen, Marco en Ali al voor de bijl zijn gegaan
Static is toch niet meer of ben ik in de war?quote:
Pics van je tv in dm graagquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:40 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik zit er helemaal klaar voor, ga het op tv kijken
Ik denk dat ze van bovenaf bedoelt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Static is toch niet meer of ben ik in de war?
vergeet ook Sjon ieeuwwwbenk niet...quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan niet anders, dat zijn ook van die engnekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |