SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Vanmiddag werd haar oogpotlood nog gebruikt bij Tobias, en werd er ook nog aan gelikt (oogpotlood)quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zouden ze dat nu dan nog doen, nu het echt zichtbaar is? Morgen eens opletten als dat lukt, in de badkamer, want sinds ze weer fohns en zo hebben is het daar echt een tering herrie en gesprekken moeilijk te volgen.
Bedankt daarvoorquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
Had bijna TT gemaakt met witte klodder maar kon me inhouden.![]()
Brrrrrquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vanmiddag werd haar oogpotlood nog gebruikt bij Tobias, en werd er ook nog aan gelikt (oogpotlood)
quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:32 schreef engine het volgende:
[..]
Bedankt daarvoordaar wil ik niet mee wakker worden.
Die denk ik ook, veel over gelezen dat dat beter is en erop lijkt maar kon ook niet op de naam komen.quote:
beide zijn heel goed. het kijken waardquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die denk ik ook, veel over gelezen dat dat beter is en erop lijkt maar kon ook niet op de naam komen.
Ik moet nog zoveel kijken en nu geen tijd omdat BB heel de dag aanstaat.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
beide zijn heel goed. het kijken waard
quote:
OMG wilde het net tikken, wat is dat toch dat mensen dat niet weten maar dacht van de week iemand te zien die de borstel wel zijn werk liet doen maar kweet niet meer wie.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:36 schreef engine het volgende:
Tobias weet niet hoe een elektrische tandenborstel werkt
ik ken het van vorig jaar ja. heb nu geen netflix meer. dus dan houdt t sws opquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel kijken en nu geen tijd omdat BB heel de dag aanstaat.
volgens mij evelquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OMG wilde het net tikken, wat is dat toch dat mensen dat niet weten maar dacht van de week iemand te zien die de borstel wel zijn werk liet doen maar kweet niet meer wie.
Je kan ook illegaal kijken alhoewel dat wel wat lastig wordt met niet engelstalige series. Laat maar.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ken het van vorig jaar ja. heb nu geen netflix meer. dus dan houdt t sws op
en wist op t laatst toch niet meer wat te kijken
ook omdat ik weinig echt goed vind
Bijnaam? Typefoutje? Nawel?quote:
Ok, ikke ff opletten weer dan van de week als andere poetsen.quote:
Ik ook hoor, heel de dag kijken kan ik niet, doe vaak een spel ernaast of fokken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:42 schreef suzi1 het volgende:
maar ik kijk soms weinig beeld, meer luisteren
Nein.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:46 schreef Paul het volgende:
Mario sie mache hier deutsch sprechen. Danke
ik heb nog nooit iemand anderstalig zien spreken hierquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen. Maar stel je voor dat ie ineens luistert naar je.
Nope, weet ik nog niet wie je bedoelt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:47 schreef mario390 het volgende:
honk is de knallkopf
von de golden slapkamer
Beetje Vlaams af en toe.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:47 schreef Paul het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand anderstalig zien spreken hier
Dus Dimi bedoelt ie en dacht dat Mario iedereen bij naam noemde, zei hij van de week nog maar Dimi dus niet meer, is dat omdat Dimi nu met Vera is en Mario, Vera de leukste vindt en dan nu dus Dimi haat en stomme namen geeft?quote:
dat ist nicht dat allein,zondern wie hij vera behandeltquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus Dimi bedoelt ie en dacht dat Mario iedereen bij naam noemde, zei hij van de week nog maar Dimi dus niet meer, is dat omdat Dimi nu met Vera is en Mario, Vera de leukste vindt en dan nu dus Dimi haat en stomme namen geeft?
Ja, had een mooie ruzie kunnen zijn maar helaas voor ons helemaal niets.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:50 schreef Tourniquet het volgende:
Nam je het Dimi maar wél kwalijk, Vera.
Yes, je bedoelde dus Dimiquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat ist nicht dat allein,zondern wie hij vera behandelt
kiezt vor nouchieen zei dat hij vera nominiert
quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:54 schreef ChocoFan het volgende:
Vera zegt, ik moet morgen echt mijn wenkbrauwen epileren, ik word echt een bosjesvrouw.
Geinig.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:56 schreef mario390 het volgende:
dit hanne heet bijna zo als mijn
mutti hanna, hanni
jessie van Utopia had er ook eenquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
Zie nu iemand kutten met zijn slaapmasker, zo'n luchtapparaat, ben vergeten wie die had, zal ie ook een philips hebben, die schijnen niet zo goed te zijn.
Waar hoorde je dat dan, heb je je geluid keihard aanstaan of zo.quote:Op donderdag 20 januari 2022 01:00 schreef C.A.I het volgende:
Grace weer praten over Tobi en gevoelens mag acherban niet horen dus censuur
Daar gaat haar momentjequote:Op donderdag 20 januari 2022 01:00 schreef C.A.I het volgende:
Grace weer praten over Tobi en gevoelens mag acherban niet horen dus censuur
muttinaamquote:Op donderdag 20 januari 2022 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
Vera, Grace en nieuwe kleine dame, iets met een H, geen zin om op te zoeken.
Daar probeer ik achter te komen.quote:
Iets met 2 inderdaad en dat er 1 groter is dan de andere en dat ze dan morgen misschien denken dat daar een bedoeling achter zit.quote:Op donderdag 20 januari 2022 01:05 schreef Flow3r het volgende:
ze knippen een datum uit ? Ik hoor 2022
[ afbeelding ]
Ja we zijn een raar soort.quote:Op donderdag 20 januari 2022 01:07 schreef Tourniquet het volgende:
Slappe lach om het uitknippen van wat cijfers?![]()
Vrouwen….
Geen dingen over plassen he mario.quote:
Dat weet ik eigenlijk niet. Nu iig wel, de Belgen mogen niet mee kijken nu iig, die hebben er maar 1 toch.quote:Op donderdag 20 januari 2022 01:09 schreef JDB94 het volgende:
Ligt het aan mij of is stream 2 over het algemeen interessanter?
Videoland abbo is 7.50?quote:Op donderdag 20 januari 2022 01:12 schreef Sluiper72 het volgende:
Ja is waar en is jammer in Belgie 1 stream.
Ik lees jullie commentaar en korte filmpjes.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 01:12 schreef Flow3r het volgende:
Ze maken : Big Brother 2022 en willen het op potten plakken zodat anderen denken dat er weer een nieuwe bewoner is? of zoiets
Ja echt lullig dat er maar 1 stream is, snap het ook niet waarom, kan toch ook gewoon 2. Gelukkig kan je op FOK! heel veel terug vinden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 01:12 schreef Sluiper72 het volgende:
Ja is waar en is jammer in Belgie 1 stream.
Ik lees jullie commentaar en korte filmpjes.
Amy slaapt al een tijdjequote:Op donderdag 20 januari 2022 01:14 schreef JDB94 het volgende:
Amy vindt zichzelf zooooo bijzonder, zogenaamd vind ze het vervelend maar stiekem houd ze van de aandacht
Zit je de uitzending te kijken of loop je achter, Amy ligt godzijdank al op bed, verder wel eens met wat je zegt. Heb je haar vanavond nog gezien met haar klodder wit in de mondhoek?quote:Op donderdag 20 januari 2022 01:14 schreef JDB94 het volgende:
Amy vindt zichzelf zooooo bijzonder, zogenaamd vind ze het vervelend maar stiekem houd ze van de aandacht
Ja scrollde ff stukje terugquote:Op donderdag 20 januari 2022 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zit je de uitzending te kijken of loop je achter, Amy ligt godzijdank al op bed, verder wel eens met wat je zegt. Heb je haar vanavond nog gezien met haar klodder wit in de mondhoek?Want herpes en iedereen gebruikt zooi van elkaar dus over een maand hebben ze allemaal de herpes.
Ze heeft een aanstekelijk grinnik-lachje.quote:Op donderdag 20 januari 2022 01:14 schreef Flow3r het volgende:
Vera wel super leuk zo, ik kom zelf ook niet meer bij
Dat is gewoon heel anders en oud. Kijkse.quote:Op donderdag 20 januari 2022 01:18 schreef JDB94 het volgende:
Ik ga maar weer Utopia kijken, daar kunnen deze bewoners nog wat van leren
Ahw lief en leuk voor de belgjes.quote:Op donderdag 20 januari 2022 01:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
snel lezen en opslaan , dan verwijder ik het zo weer, niet quoten aub![]()
Met vpn waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 01:20 schreef Flow3r het volgende:
weet trouwens niet of dat in Belgie te zien is
gewoon bericht wijzigen en een plaatje toevoegen in de plaatsquote:Op donderdag 20 januari 2022 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OMG hele bericht gewoon weg, hoe doe je dat dan.
Ooooohhh doordat de tekst weg was dacht ik dat je hele bericht weg was, had niet door dat er nu een plaatje stond, ja zag het wel maar registreerde het niet als vervanging.quote:Op donderdag 20 januari 2022 01:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
gewoon bericht wijzigen en een plaatje toevoegen in de plaats
de wc eingang is altijd openquote:Op donderdag 20 januari 2022 01:26 schreef ChocoFan het volgende:
BB heeft nu wc deur in beeld volgens mij, die niet dicht is
Het was de deur van het halletje bij de wc’s naar de gang.quote:Op donderdag 20 januari 2022 01:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de deur van een wc was maar niet dus.
Ja dat had ik nog niet door, nu wel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 01:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het was de deur van het halletje bij de wc’s naar de gang.
weet trouwens niet of je bij die site veel reclame hebt tussendoor als je niet ingelogd bent , maar een account daar is zo gemaakt, fake email, nickname, en klaarquote:
Hidiho heeft ook twitch bb kanaalquote:Op donderdag 20 januari 2022 01:48 schreef Sluiper72 het volgende:
Ik kan opgenomen streams zien ,live
Allenzins meer dan bij Telenet daar is maar 1 stream
quote:Op donderdag 20 januari 2022 01:55 schreef Sluiper72 het volgende:
greysbones ik heb het bekeken op twitch.Dit is superhandig
Daar kan je veel meer zien.
In België bij Telenet moet ik op 1 kanaal kijken een vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grace, Vera en Hanne laten Amy schrikken - 20 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 20 januari 2022 02:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor de dagdienst, welterusten ....![]()
Grace, Vera en Hanne zijn nog laat bezig - 20 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grace, Vera en Hanne laten Amy schrikken - 20 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2022 02:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor de dagdienst, welterusten ....![]()
Grace, Vera en Hanne zijn nog laat bezig - 20 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grace, Vera en Hanne laten Amy schrikken - 20 januari 2022.Dank je wel DGK voor al je werk weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 20 januari 2022 06:36 schreef Whuzz het volgende:
Mogguh COS! En inderdaad, bedankt @:DGK_Tegengas!
Morguh heren van het goede levenquote:
Benieuwd wanneer Peter Nawel eens aan gaat pakkenquote:Op donderdag 20 januari 2022 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Morguh heren van het goede leven![]()
Benieuwd wat de dag vandaag gaat brengen in BB land
Ja ik las het in de SV dat hij dat wil gaan doen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 06:59 schreef engine het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer Peter Nawel eens aan gaat pakken
Mogguhhquote:Op donderdag 20 januari 2022 06:59 schreef engine het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer Peter Nawel eens aan gaat pakken
Ik twijfel een beetje of hij dat zelf gaat doen of dat hij gewoon bezig is de groep tegen haar op te stoken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het in de SV dat hij dat wil gaan doen.
Afwachten of hij het ook echt gaat doen
Je hoort in die RLSsen vaak mensen dingen tegen anderen zeggen. Maar vaak blijft het daar dan ook wel bij.quote:Op donderdag 20 januari 2022 07:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje of hij dat zelf gaat doen of dat hij gewoon bezig is de groep tegen haar op te stoken.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 07:39 schreef rinardo het volgende:
Er staat weer wat te gebeuren dus, clowns op de nachtstream
[ twitter ]
Gisteravond stond hij met haar te knuffelen. En daarna weer over haar te klagen over het koffie gedoequote:Op donderdag 20 januari 2022 07:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje of hij dat zelf gaat doen of dat hij gewoon bezig is de groep tegen haar op te stoken.
was dat met die clown niet fake?quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:07 schreef just me het volgende:
goeiemorgen
Clown, fiets, zou Rienk uit Utopia langskomen ?
we gaan het zien, een beetje reuring in het huis is wel leukquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:09 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
was dat met die clown niet fake?
Dat idee had ik ookquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:09 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
was dat met die clown niet fake?
@DGK_Tegengas : we zijn benieuwd ... want we denken dat dit fake is. Als je dit kunt vinden, er staat een tijdcode in beeld. Stream 1 - 2:47 vannacht. Als het wel echt is, is dat wel interessantquote:Op donderdag 20 januari 2022 07:39 schreef rinardo het volgende:
Er staat weer wat te gebeuren dus, clowns op de nachtstream
[ twitter ]
Misschien een oud-bewoner die als clown langskomt ??quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
@:DGk_Tegengas : we zijn benieuwd ... want we denken dat dit fake is. Als je dit kunt vinden, er staat een tijdcode in beeld. Stream 1 - 2:47 vannacht. Als het wel echt is, is dat wel interessant
Het is niet echt te peilen he hoe het met die twee zit. Het lijkt geen onstuimige liefdequote:Op donderdag 20 januari 2022 08:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi kijkt niet eens naar Vera als ze aan komt lopen.
het is nog pril...quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet echt te peilen he hoe het met die twee zit. Het lijkt geen onstuimige liefde
quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is een wonder .. Nawel is al uit bed
Juist dan wil je toch veel bij elkaar zijn en aan elkaar zitten en knuffelenquote:
Mischien wel jaquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist dan wil je toch veel bij elkaar zijn en aan elkaar zitten en knuffelen
Naja, één van die twee wil dat ook wel jaquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist dan wil je toch veel bij elkaar zijn en aan elkaar zitten en knuffelen
Veraquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Naja, één van die twee wil dat ook wel ja
Dat bewijs heeft hij gisteren wel laten zien met die kofferaffaire.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet echt te peilen he hoe het met die twee zit. Het lijkt geen onstuimige liefde
Die heb ik gemist. Heb wel gelezen dat hij voor nouch had gestemd om haar koffer terug te krijgen en niet voor haarquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat bewijs heeft hij gisteren wel laten zien met die kofferaffaire.
Nieuwe bewoner?quote:
tweelingzusje van Veraquote:
quote:
ja, wel slim, ze kregen koffiebonen en een apparaat, maar het apparaat gebruikt een keer zo veel bonen voor een kop koffie, dan wanneer ze de koffie malen en met de hand opgieten. Is trouwens ook veel lekkerder , maar dat is wat anders. Als de koffie op is moeten ze nieuwe kopen in de minimall en dat is weer enorm duur.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:29 schreef Blackprinces het volgende:
Dussss ze hebben nu een koffiezetapparaat maar gebruiken het niet...
Oeps Vera, hoe kom ik nu weer bij Evaquote:
Ah op die manierquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, wel slim, ze kregen koffiebonen en een apparaat, maar het apparaat gebruikt een keer zo veel bonen voor een kop koffie, dan wanneer ze de koffie malen en met de hand opgieten. Is trouwens ook veel lekkerder , maar dat is wat anders. Als de koffie op is moeten ze nieuwe kopen in de minimall en dat is weer enorm duur.
GMquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:40 schreef greysbones het volgende:
Doen ze nou zout op de koffie?
en GM
Deden ze vroeger ook om de bittere smaak van koffie iets minder te makenquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:40 schreef greysbones het volgende:
en GM
dat hequote:Op donderdag 20 januari 2022 08:42 schreef spapaars het volgende:
Nouce heeft een nieuwe moederske gevonden, Grace.
Heeft Hanne ook kinderen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace en Hanne weer even gezellig samen kletsen in 1 bed. Gaat over de kindjes en naar school brengen.
ik ken wel het buijsmanpotje maar niet het zoutquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deden ze vroeger ook om de bittere smaak van koffie iets minder te maken
Gm?quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:40 schreef greysbones het volgende:
en GM
Ja buisman heb ik in het begin ook gebruiktquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ken wel het buijsmanpotje maar niet het zout
Goede Morgenquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Gm?
Zout ken ik wel dat is ouderwets
Wel lekker als je de juiste verhouding weet
of dat bijvoorbeeldquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:49 schreef suzi1 het volgende:
chcomel door de koffie! op zn wiener malengs
en alles wat hij verteld is in dat slome tempoquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy die voor de 6e keer z'n verhaal vertelt dat ie vannacht eigenlijk naar de wc moest, maar niet ging ... gaap.
die hebben geld genoeg dusquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi : Vera had het over een huis in Spanje, maar toen zei ik, die heb ik al. Mijn vader heeft een huis in Spanje, en ook 1 in Frankrijk, maar die is verkocht. En m'n pa en stiefma wonen nu in een huis ... dat is huuuuuuge.
Nouchine : Nou, Vera, misschien moet je nu toch maar zeggen dat hij je boyfriend is
![]()
Dimi is dan ook "commercieel directeur" in het bedrijf van zijn pa. Beeld je in... commercieel directeur, die Dimi.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi : Vera had het over een huis in Spanje, maar toen zei ik, die heb ik al. Mijn vader heeft een huis in Spanje, en ook 1 in Frankrijk, maar die is verkocht. En m'n pa en stiefma wonen nu in een huis ... dat is huuuuuuge.
Nouchine : Nou, Vera, misschien moet je nu toch maar zeggen dat hij je boyfriend is
![]()
Dit klopt wat Dotteke zegt, ik gebruik nog altijd Buisman door de koffie, is net zoietsquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deden ze vroeger ook om de bittere smaak van koffie iets minder te maken
Lijkt er op, maar je weet het nooit.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lijkt er op, maar je weet het nooit.
"Asset Rich, Money Poor", of tot hun nek in de hypotheekschulden. Kan ook.
Misschien konden ze Dimi niet meer betalen en hebben ze hem daarom naar een BB-kosthuis gestuurd
mensen die na een nominatie het licht zienquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Evil compleet omgeslagen en ineens superemotioneel geworden?
Nee... staat nog steeds open volgens mij ... is wel heel langquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:15 schreef Whuzz het volgende:
BB heeft nog niks gedaan met die stemronde over wie we een koffer gunnen toch
Zaterdag: De kijker heeft beslist.... Amy.... jij krijgt je koffer terug. Hij staat klaar buiten het hek.
nee/jaquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:15 schreef Whuzz het volgende:
BB heeft nog niks gedaan met die stemronde over wie we een koffer gunnen toch
Zaterdag: De kijker heeft beslist.... Amy.... jij krijgt je koffer terug. Hij staat klaar buiten het hek.
of nietquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Staat idd nog open, dus lijkt me dat BB hier nog iets mee gaat doen.
[ afbeelding ]
Ja, boel dingen die BB vaak niet gebruikt: Gezond verstand, Prachtige kansen, om maar wat voorbeelden te noemen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
of niet
zal niet de eerste keer zijn dat ze iets niet gebruiken
meer interactiequote:Op donderdag 20 januari 2022 09:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, boel dingen die BB vaak niet gebruikt: Gezond verstand, Prachtige kansen, om maar wat voorbeelden te noemen.
werk zequote:Op donderdag 20 januari 2022 09:29 schreef Ireth het volgende:
Wat een teringherrie in dat kippenhok.![]()
Ik ga werken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |