quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Met aircoen electrische ramen
soberso werkende ramen
die je al rijdend kan sluiten
en 5 deuren
en geen schroevendraaier en kniptang voor het geval je de al-geMacGuyverde lichtschakelaar moet MacGuyveren
terugschakelen van 3 naar 2 zonder eerst ook in de 1 te moeten roeren
goed werkende ruitenwissers
werkende sproeier achter
deurhendels die vast zitten
geen olie ruiken als je flink gas geeft
niet krabben aan de binnenkant
![]()
Maar 1 bekerhouder
Nee,quote:
Hoe op ze ook zijn dat doet toch altijd pijn hè.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:59 schreef Lonaa het volgende:
Volgende week ophalen en de framboosrode roestbak daar achterlaten.![]()
Nu naar bed
110?quote:
Echt hèquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoe op ze ook zijn dat doet toch altijd pijn hè.
Ohhh daar zou ik echt heel naar van worden.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Echt hè![]()
En dat je dan heel voorzichtig en netjes je trouwe autootje parkeert bij de sloop, en ze hem dan met een heftruck 'opscheppen', waarbij ze eerst nog eens missen en half in de flank van je auto rammen...![]()
En dat je dan wegloopt en nog een keer achterom kijkt....
Ik heb het plaatje/merkje van het stuur nog
Fijn dat je die al uitsluit, want dat was inderdaad mijn tweede optiequote:Op woensdag 19 januari 2022 22:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, het lijkt me geen Landrover Defender.
Ooohquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Echt hè![]()
En dat je dan heel voorzichtig en netjes je trouwe autootje parkeert bij de sloop, en ze hem dan met een heftruck 'opscheppen', waarbij ze eerst nog eens missen en half in de flank van je auto rammen...![]()
En dat je dan wegloopt en nog een keer achterom kijkt....
Ik heb het plaatje/merkje van het stuur nog
Wat is nog meer 110 dan? Enige associatie is de Defender 110, oftewel lange wielbasis.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Fijn dat je die al uitsluit, want dat was inderdaad mijn tweede optie
Hyundaiquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat is nog meer 110 dan? Enige associatie is de Defender 110, oftewel lange wielbasis.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:51 schreef Lonaa het volgende:
Met aircoen electrische ramen
soberso werkende ramen
die je al rijdend kan sluiten
en 5 deuren
en geen schroevendraaier en kniptang voor het geval je de al-geMacGuyverde lichtschakelaar moet MacGuyveren
terugschakelen van 3 naar 2 zonder eerst ook in de 1 te moeten roeren
goed werkende ruitenwissers
werkende sproeier achter
deurhendels die vast zitten
geen olie ruiken als je flink gas geeft
niet krabben aan de binnenkant
![]()
Maar 1 bekerhouder
Ik heb er ook op cruisecontrol op zitten, maar ik gebruik het nooitquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:14 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik ben in Stad, met de subaru. Hele fijne auto, met een echte cruisecontrol. En betrouwbaar want al ruim 20 jaar oud en doet het nog prima.
Lekker vooruit in een parkeervak geprakt, zo eentje met een vluchthaventje stoep erachter, dus over de stoep rijden en dan netjes recht en krap op de auto ervoor in het vak landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |