Dorade!quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat wil ik Maive niet aandoen![]()
Maar ik kan haar een gevulde dorade aanbieden![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2022 12:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwah, ook lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2022 12:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O dat is baluh, dan maar een lekker frietje halenquote:Op donderdag 20 januari 2022 12:20 schreef Maive het volgende:
Geen visje![]()
Hij stond er niet. Verdorie, ik had er zo'n zin in.
Dat was mijn gedachte, ik reed er langs maar die was dicht. Het zit niet mee.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is baluh, dan maar een lekker frietje halen
quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:49 schreef Maive het volgende:
Ik heb nu een lege koelkast en een droog cracker![]()
Boodschappen doen is niet mijn sterkste punt, helaas.
quote:
Dat is wel heel triestquote:Op donderdag 20 januari 2022 12:49 schreef Maive het volgende:
Ik heb nu een lege koelkast en een droog cracker![]()
Boodschappen doen is niet mijn sterkste punt, helaas.
O Jee het zit je zeker niet meer hoe durven ze allemaal om dicht te gaan of er niet te staanquote:Op donderdag 20 januari 2022 12:57 schreef Maive het volgende:
[..]
Dat was mijn gedachte, ik reed er langs maar die was dicht. Het zit niet mee.
En ik moet zo weg. Gelukkig is het een redelijke thuiswedstrijd vandaag.
Verwen jezelf vanavond dan maar met iets lekkers als dinerquote:Op donderdag 20 januari 2022 12:57 schreef Maive het volgende:
[..]
Ik snap er niks van....de helft van de horeca klaagt dat ze niet open mogen.... Friettenten mogen wel open, want die schijnen essentieel te zijn, en die gaan dan dichtquote:Op donderdag 20 januari 2022 12:57 schreef Maive het volgende:
[..]
Alleen als ze patat verkopen zijn ze essentieelquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik snap er niks van....de helft van de horeca klaagt dat ze niet open mogen.... Friettenten mogen wel open, want die schijnen essentieel te zijn, en die gaan dan dicht
Wat heb je allemaal?quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:35 schreef Aoibhin het volgende:
En nu zit ik eindeloos te malen over broodbeleg
En dat wordt gewaardeerdquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:35 schreef Aoibhin het volgende:
En nu zit ik eindeloos te malen over broodbeleg
Er gaat momenteel ook veel dicht ivm personeel wat thuis zit hequote:Op donderdag 20 januari 2022 13:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik snap er niks van....de helft van de horeca klaagt dat ze niet open mogen.... Friettenten mogen wel open, want die schijnen essentieel te zijn, en die gaan dan dicht
Het valt me op dat hier in het centrum nog veel winkels dicht zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er gaat momenteel ook veel dicht ivm personeel wat thuis zit he
Dat gaat denk ik alleen maar erger worden
Geen idee, ik ga vandaag geen brood meer eten. Heb nog een kliekje van de lasagne van gisteren en dat gaat zo de oven inquote:
Onze friettent verkoopt ook patat, voor de toeristen. Met een meewarige blikquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Alleen als ze patat verkopen zijn ze essentieel
Het is toch te zot voor woorden ditquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:57 schreef mazaru het volgende:
Dat we maar even weten dat dit totaal geen probleem is![]()
[ twitter ]
Volgens mij willen ze gewoon dat Wilders afgemaakt wordt. Die twee dwazen van Onrechttv krijgen 6 en 4 maanden cel. Maar iemand die met messen en een bijl klaar stond en aangaf dat hij wachtte op Wilders om zijn kop eraf te hakken wordt vrijgesproken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch te zot voor woorden dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |