SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdWou dat ik een engel op mijn schouders had,
want het leven is een bitch ik ben niet trouw mijn schat.
Vechten voor mijn leven want de dood is om de hoek,
er is geen ruimte in de hel sta bij de hemel op de stoep!
Haar tieten zijn net zoals haarzelf dusquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:40 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
Nawel: Heeft iemand voor mij een BH, ik heb helemaal geen BH, mijn tieten hangen,
niks gezienquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:37 schreef Lux069 het volgende:
Scanman kan zn geluk niet op bij die dames het laatste half uur.
ze hebben jou geblokkeerdquote:
Het is net communisme daar .. ze delen allesquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:45 schreef sarah8106 het volgende:
hoe komt vera aan oogpotlood zonder haar koffer?
Vast geleend van iemand andersquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:45 schreef sarah8106 het volgende:
hoe komt vera aan oogpotlood zonder haar koffer?
ze zei is van haar en ze heeft maar eentje toen grace zei al mijne zijn al opquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vast geleend van iemand anders
Lekker safe, een van de personen die dat potlood gebruiken zal maar het herpes-virusquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vast geleend van iemand anders
Niet dat ik weet .. .ze lenen wel allemaal van elkaar, en daar heeft niemand een probleem mee.quote:
kwam ze daar niet het huis mee binnen?quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:47 schreef Tourniquet het volgende:
Van wie is dat jurkje wat Vera nu aan heeft?
oh dan weet ik t ook nietquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:48 schreef sarah8106 het volgende:
nee
[..]
ze zei is van haar en ze heeft maar eentje toen grace zei al mijne zijn al op
sokken van salar had ze gegeven aan een ander zonder hij t wistquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet dat ik weet .. .ze lenen wel allemaal van elkaar, en daar heeft niemand een probleem mee.
hoe komt nawel aan lipstick?quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:48 schreef suzi1 het volgende:
straks allemaal herpus door de lipstift van nawel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |