SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 19-01-2022 15:03:03 ]
De vraag aan de kijker is meestal "wie moet er blijven".quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen Eveline. Denk dat ik Leroy weg stem.
Ze heeft Salar vrijgesteld.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:15 schreef Whuzz het volgende:
Weten we al wat Noes nou heeft moeten kiezen/beslissen
Ochjaquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De vraag aan de kijker is meestal "wie moet er blijven".
quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:16 schreef spapaars het volgende:
Hebben we het al over gehad dat de bekendmaking van de nominaties beroerd op de strams zijn gebracht?
Ah. Ook voorspelbaar.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze heeft Salar vrijgesteld.
Leroy, eveline en amyquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:16 schreef Moonlight het volgende:
Wie zijn genomineerd dan? waarom staat dat niet in de OP?
Nee, die ligt veels te goed in de groep.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan?quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Rustig he, is net bekend, gun de modjes tijd, misschien zijn ze ff wat anders aan het doen of zo.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:16 schreef Moonlight het volgende:
Wie zijn genomineerd dan? waarom staat dat niet in de OP?
Ze zegt steeds dat ze niets heeft moeten beslissen. Als het Salar was geweest had ze dat verteld.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja, dat was... apart en awkwardquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:18 schreef ChocoFan het volgende:
Grace zegt dat ze straks eveline haar tieten gaat likken.![]()
Eveline, WAT, ja als liefde.
Dat het 4x 3 stemmen was en 2 voor 1 of 2 andere en dat ze de 4de genomineerde van de bank heeft gehaaldquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:16 schreef zodeju het volgende:
Misschien hoefde Nouchine niet te wisselen maar nog eentje er af moest halen.
Wist ik nietquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Rustig he, is net bekend, gun de modjes tijd, misschien zijn ze ff wat anders aan het doen of zo.![]()
Oh en eveline en leroy en amy.
Verloren bij de challenge tegen Hannequote:Op woensdag 19 januari 2022 14:17 schreef spapaars het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Leroy en zijn speldje?
weet je je heeft wel gelijk wat je tegen me zeiquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:17 schreef spapaars het volgende:
Die had hij verloren met het waterspel van Hanna.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:17 schreef spapaars het volgende:
Niet genoeg doorzettingsvermogen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:18 schreef Whuzz het volgende:
Voor Leroy nu wel pijnlijk dat hij dat spel van Hanne verloren heeft...
Niet met dat gekronkel van hem dat kan ook tegen hem gewerkt hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, die ligt veels te goed in de groep.
Ik heb het je net uitgelegdquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:12 schreef b_engeltje het volgende:
No
[..]
Normaal worden er schemaatje hier gemaakt wie denkt dat op wie gestemd heeft
Ik zou sowieso niet kunnen bedenken wie op leroy gestemd zou kunnen hebben
14 man ÷3 = 12 +2 moet het toch
5 5 4 geweest zijn
Of 4 4 4 en 2 voor een andere bewoner
Pff alweer de laatste ..ik open niet weet niet hoe
Vrees van wel al zie ik dan liever Eveline gaan.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:20 schreef spapaars het volgende:
Dus Leroy is dit seizoen de René van het vorig seizoen.
Vorige week was de survival-week ook op woensdag al gedaan. In het huis duurt een week van zondag tot woensdagmiddag.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:16 schreef Rhosyn het volgende:
Drie genomineerd.
Misschien komt er nog een spel waarbij er 1 van de bank gespeeld kan worden. Het is pas woensdag.
Nee, de jongens hebben het goed met hem (althans dat denken ze) en de meiden kan hij met slijmen nog binden. Alleen Nawel en Eveline zouden op hem kunnen stemmen. Denk ik hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Niet met dat gekronkel van hem dat kan ook tegen hem gewerkt hebben
Dat weten we?quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik heb soms ook dat er niet op mijn posts gereageerd wordt. Soms wordt eroverheen gelezen als er veel gepost wordt. Ik begrijp dat dat niet leuk is, maar het is vervelend voor iedereen als je dan je vraag of bericht steeds herhaalt.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je je heeft wel gelijk wat je tegen me zei
maar betje moezaam is het ik verzoek zinngevende post schrijven
en het reageert dann niemand
Zo staat haar hoofd al vanaf het begin.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:22 schreef Whuzz het volgende:
Amy zit er bij of ze niet meer weet hoe het leven verder moet.
Ze zegt van niet Dat ze niet hoefde te kiezenquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Watvheb je uitgelegd? Ik scroll terug zie niks staanquote:
Ik denk dat ze bedoelt dat ze de een voor de ander moest inruilen. Ze heeft niet hoeven wisselen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ze zegt van niet Dat ze niet hoefde te kiezen
Mijn eerste post aan jou in het vorige topic, nadat je het topic hiervoor ook slootquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Watvheb je uitgelegd? Ik scroll terug zie niks staan
Geloof geen reet van wat ze hier zegtquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ze zegt van niet Dat ze niet hoefde te kiezen
Hmm, misschien wel evelinequote:Op woensdag 19 januari 2022 14:27 schreef Sestra666 het volgende:
we moeten die knop bewaken, stel je voor dat uhuh hem krijgt
WIE? Amy?
De Rode Knop waar je hoort dat je niet meer genomineerd bent.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:27 schreef Sestra666 het volgende:
we moeten die knop bewaken, stel je voor dat uhuh hem krijgt
WIE? Amy?
En Grace ookquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:27 schreef Lillfex het volgende:
Vera heeft dus op Amy Evelien en Leroy gestemd
ja snap ik, maar wie bedoelen ze, die mag niet drukkenquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:28 schreef Harry het volgende:
[..]
De Rode Knop waar je hoort dat je niet meer genomineerd bent.
Dat zou goed kunnen, omdat de nominatie relatief vroeg bekend is.
ja snap ik best,heeft zij weinig klick meet hun, niet echtquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:27 schreef Lillfex het volgende:
Ik heb geen hekel aan Salar. Hij speelt het spel maar ja dat hoort erbijquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:29 schreef freaky40 het volgende:
Dat Salar er überhaupt op zou staan vind ik wel opmerkelijk.
Ik vermoed de meeste gouden.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:27 schreef Lillfex het volgende:
Nee, vind het 1 van de sterkste spelers en leukste personen daar.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:30 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Salar. Hij speelt het spel maar ja dat hoort erbij
Eveline heeft lopen stoken bij wat mensen aangezien ze de streams had gezien en salar niet vertrouwtquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:29 schreef freaky40 het volgende:
Dat Salar er überhaupt op zou staan vind ik wel opmerkelijk.
Hee, Freekie, de nominaties zouden toch bekend worden NA de tv uitzending...... ?quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, vind het 1 van de sterkste spelers en leukste personen daar.
Die dan geldig is voor volgende week als een niet-genomineerde dan op de knop heeft gedrukt? Of een niet-genomineerde mag iemand kiezen om vrij te stellen? Zou wel een mooie twist zijn!quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:30 schreef Whuzz het volgende:
Zou wel mooi zijn als ze nu een vrijstelling onder die knop stoppen.
Je hebt het nu gelezen, mocht je onverhoopt sluiten kun je het altijd een keer proberen, en anders zijn er genoeg mensen die het ook willen doenquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Watvheb je uitgelegd? Ik scroll terug zie niks staan
Overheen gescrollt denk
Offtopic ik heb long-covid kan zo maar in slaap vallen, dan lees ik niet alles terug..
En nieuwe dingen komen niet helemaal binnen door brainfogg
Zal er op letten om niet meer de laatste te pakken, mocht het nog een keer voorkomen mag van mij iedereen openen
Goed ideequote:Op woensdag 19 januari 2022 14:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Als je het mij vraagt Amy naar huis zaterdag.
salar is de grootste narcist dat ooit in het huis gezeten heeftquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:33 schreef Sestra666 het volgende:
noes: amy zei ........salar heeft veel stemmen gehad?
salar: zei ze dat??
gelijk getriggerd
Nou dat denk ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:33 schreef Rhosyn het volgende:
Amy schijnt zeker te weten dat er veel op Salar hebben gestemd.
Niemand begrijpt er iets van.
Tja, ik vermoed sterk dat BB pas na een knop-druk beslist wat er onder de knop zit, afhankelijk van wie er drukte.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:33 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Die dan geldig is voor volgende week als een niet-genomineerde dan op de knop heeft gedrukt? Of een niet-genomineerde mag iemand kiezen om vrij te stellen? Zou wel een mooie twist zijn!
Denk ik ook, anders zouden ze het wel aankondigen op social mediaquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, ik vermoed sterk dat BB pas na een knop-druk beslist wat er onder de knop zit, afhankelijk van wie er drukte.
Dus als dan Amy, Leroy of Eveline drukt -> Vrijstelling
Als een ander drukt -> Je mag kiezen wie je vrij stelt
Verwarrend? De genomineerden zijn precies waar zij op heeft gestemd. Hoe kan ze dat nou verwarrend vindenquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
Grace: ik hoop wel dat hij blijft.
Vera: Ben heel benieuwd, ik vind het verwarrend.
Het zal aan de vraagstelling liggen. Als de kijkers 1 stem mogen uitbrengen voor wie er mag blijven denk ik dat Eveline onderaan eindigt omdat ze het minst opvallend is.quote:
Amy weet niets. Die speelt het spel door te janken en mensen slecht te makenquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:33 schreef Rhosyn het volgende:
Amy schijnt zeker te weten dat er veel op Salar hebben gestemd.
Niemand begrijpt er iets van.
Weet het ook niet, heb net pas de streams aan.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Verwarrend? De genomineerden zijn precies waar zij op heeft gestemd. Hoe kan ze dat nou verwarrend vinden
100% net als met het stemmen op de website, is puur kijkertrekkerij, ze bepalen dat echt zelfquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, ik vermoed sterk dat BB pas na een knop-druk beslist wat er onder de knop zit, afhankelijk van wie er drukte.
Dus als dan Amy, Leroy of Eveline drukt -> Vrijstelling
Als een ander drukt -> Je mag kiezen wie je vrij stelt
Maar wel openlijk....Nawel is er ook eentje maar dan sneaky.....quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:35 schreef DonDemarco het volgende:
[..]
salar is de grootste narcist dat ooit in het huis gezeten heeft
Nah het stemmen op de website heb ik vertrouwen in.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
100% net als met het stemmen op de website, is puur kijkertrekkerij, ze bepalen dat echt zelf
quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:35 schreef DonDemarco het volgende:
[..]
salar is de grootste narcist dat ooit in het huis gezeten heeft
Narcist is zowel Salar niet en Nawel niet. Die naam word zo gauw gebruikt. Ze zijn verre van datquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar wel openlijk....Nawel is er ook eentje maar dan sneaky.....
Nick was in elk geval nog bij tijd en wijle lollig.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:41 schreef Jockari het volgende:
[..]Verleden jaar zat er een ergere in. King Nick.
Dat is waar, beter grote egoisten dan.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:43 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Narcist is zowel Salar niet en Nawel niet. Die naam word zo gauw gebruikt. Ze zijn verre van dat
Dit.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:45 schreef Burner82 het volgende:
Amy mag wel blijven (en haar koffer krijgen) want gegarandeerd drama![]()
Evelien en Leroy: beide meh
Die is zo onzeker dat ze helemaal para wordt, ben eigenlijk wel benieuwd of ze wat zekerder wordt als ze een aantal nominatierondes overleefdquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:44 schreef C.A.I het volgende:
Spoort die Amy wel volgens mij moet die op een heel andere plek zijn lolz of ze speelt het heel goed
Als ze het plan van vorig jaar volgen kan het enkel maar een Belg worden want vorige week een Nederlander en er voor weer een Belg.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik weet net niet maar hoop van wel.
Da's drama toch?quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:47 schreef ChocoFan het volgende:
Hoezo is die Amy dan drama, ik zie haar vooral janken met haar rotkop en zap dan vaak, mimimimimiiiiiiii ik ben zielig boehoeeeeee.
Saaiheid kan me gestolen worden. Er in met die meid!quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:48 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Die drama kan me gestolen worden Eruit met die meid
Ja maar vind ik geen leuke drama, ruzies onderling vind ik leukere drama. Egotripperij vind ik geen leuke drama.quote:
Wat een pannekoek!quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:48 schreef Jockari het volgende:
Salar flipt een pannenkoek. Dit is het resultaat
[ afbeelding ]
Vorig jaar konden we ook altijd meekijken he naar de nominatiesquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:49 schreef freaky40 het volgende:
Kan ook zijn dat 1 van de 3 nog een immuniteitspin kan winnen, vandaar wellicht dat ze de stemming nu al bekend maken terwijl het voor ons nog op TV moet komen.
Maar ze zorgt ook voor ruzie. Zie de discussies met navel en nous.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar vind ik geen leuke drama, ruzies onderling vind ik leukere drama. Egotripperij vind ik geen leuke drama.En ik vind haar hoofd zo raar, echt, zo raar.
Vorig jaar moesten de bewoners nomineren, en was het heel erg Belgie versus Nederland.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ze het plan van vorig jaar volgen kan het enkel maar een Belg worden want vorige week een Nederlander en er voor weer een Belg.
Maar ze is ook de enige die wel haar mond opentrekt als het haar niet bevalt. Ook tegen Salarquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:47 schreef ChocoFan het volgende:
Hoezo is die Amy dan drama, ik zie haar vooral janken met haar rotkop en zap dan vaak, mimimimimiiiiiiii ik ben zielig boehoeeeeee.
Ja, nadat het in de uitzending zat. Daarna om 22.00 uur werd het gelijk bekend in het huis. Vond dat toch wat prettiger.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:49 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Vorig jaar konden we ook altijd meekijken he naar de nominaties
Moet wel om je lachenquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Saaiheid kan me gestolen worden. Er in met die meid!
Das door die vislippen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar vind ik geen leuke drama, ruzies onderling vind ik leukere drama. Egotripperij vind ik geen leuke drama.En ik vind haar hoofd zo raar, echt, zo raar.
Voordat ze haar gezicht heeft laten doen zag ze er veel leuker uit jaquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmpf, zal proberen wat vaker te luisteren dan als ze op stream is, maar ik beloof niets.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar ze zorgt ook voor ruzie. Zie de discussies met navel en nous.
Dat ze een raar gezicht heeft ben ik helemaal met je eens
quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmpf, zal proberen wat vaker te luisteren dan als ze op stream is, maar ik beloof niets.
Ik zit schijnbaar toch te vaak op een andere stream dan om haar te ontwijken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar ze is ook de enige die wel haar mond opentrekt als het haar niet bevalt. Ook tegen Salar![]()
![]()
Saai dus.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Wijze woorden van Leroy "het gewoon leuk en gezellig hebben"
Ja hallo, dáár kijken we niet voorquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja en die hele donkere wenkies en dat blonde haar.quote:
Zo zonde als jonge meiden dat doen, ziet er toch niet uit met die lippen. En de rest ook niet dus.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Voordat ze haar gezicht heeft laten doen zag ze er veel leuker uit ja
Wie zegt dat het dit jaar niet weer België-Nederland is? Dat werd vorig jaar ook niet expliciet aangegeven, later pas maar zeker niet in het begin. En dit jaar nomineren de bewoners wel zelf, dat hebben ze gisteren gedaan. Het is nog even de vraag of de kijker nog gaat beslissen, of dat de bewoners de uiteindelijke stemming doen zoals b.v. in Australië.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:50 schreef Verida het volgende:
vro
[..]
Vorig jaar moesten de bewoners nomineren, en was het heel erg Belgie versus Nederland.
Dit jaar hoeven de bewoners niet zelf te nomineren en is het ook geen Belgie versus Nederland, dus het is helemaal niet noodzakelijk om om en om te doen.
Open deurquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat is volgens mij al ergens door een bewoner bevestigd. Finale 2xNL, 2xBE, schijnt in het contract te staan.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het dit jaar niet weer België-Nederland is? Dat werd vorig jaar ook niet expliciet aangegeven, later pas maar zeker niet in het begin. En dit jaar nomineren de bewoners wel zelf, dat hebben ze gisteren gedaan. Het is nog even de vraag of de kijker nog gaat beslissen, of dat de bewoners de uiteindelijke stemming doen zoals b.v. in Australië.
Denk dat we een Amy-bingo moeten gaan makenquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:55 schreef Lillfex het volgende:
Amy dat doe je wel Je neemt het wel iemand kwalijk
Elke dag Calimero heb ik geen zin in.....drama af en toe , maar hoor ook graag leuke verhalen en hoe de bewoners denken.quote:
Leroy, Eveline, Amyquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:57 schreef Sluiper72 het volgende:
Sorry mensen ,ik log net in na tijdje weg ,zit in cafe nu.
Weet je wie genomineerd zijn ?
Dan is het toch evengoed nog Bel/Ned.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is volgens mij al ergens door een bewoner bevestigd. Finale 2xNL, 2xBE, schijnt in het contract te staan.
EEN CAFE, hoe dan, dat mag toch helemaal niet.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:57 schreef Sluiper72 het volgende:
Geen Theo voor nodig. Er zit genoeg sneaky gedrag en pit in deze groep. Gewoon wat plot twists is voldoende.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:58 schreef Stargazing het volgende:
FEBO als je meeleest, gooi er eens Theo terug in voor een paar weken. Deze mensen moeten even wakkergeschud worden. In het bijzonder Amy, Nawel en Nouchine.
BigBrother 2022 kan net zo goed Big Brother Crybaby edition genoemd worden.
Maar Theo wil niets met BB te maken hebben dus dat zal niet gebeurenquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:58 schreef Stargazing het volgende:
FEBO als je meeleest, gooi er eens Theo terug in voor een paar weken. Deze mensen moeten even wakkergeschud worden. In het bijzonder Amy, Nawel en Nouchine.
Dat huilen en zingen mag gewoon stoppenquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geen Theo voor nodig. Er zit genoeg sneaky gedrag en pit in deze groep. Gewoon wat plot twists is voldoende.
In België?quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:57 schreef Sluiper72 het volgende:
Dat zijn wel de leukste. In Utopia was dat altijd top TV, vooral 'the aftermath's'quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Gewoon iedereen bekend laten maken wie ze genomineerde hebben en waarom, dat zal vast interessante tv gaan opleveren.
Kitty weer terug!quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:58 schreef Stargazing het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:01 schreef Sluiper72 het volgende:
Ik zit met covid 19 ,in een cafe in Belgie hahaha
nee dat doen ze niet, en hoeft niet , dann zijn ze en fall vor de zorgquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:58 schreef Stargazing het volgende:
Genomineerd zijn Amy, Leroy en Evelinequote:Op woensdag 19 januari 2022 15:01 schreef Sluiper72 het volgende:
Kitty is op internet al een groot succes met haar eigen kookprogramma......raar dat nu in rouw en alleen thuis geen enkel probleem is.quote:
Daar gaat het over puisten, zit net aan mn lunch.. alles in de mutequote:Op woensdag 19 januari 2022 15:04 schreef Whuzz het volgende:
Nu praten ze over de geur van ongesteld zijn....
Okeeeeee, streamwissel!
grace kann je niet stoppen,zij is brasil en zij gaat zingenquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:00 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dat huilen en zingen mag gewoon stoppen
het maakt mij niet uit wie er gaat van deze drie.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:04 schreef juul. het volgende:
[..]
Genomineerd zijn Amy, Leroy en Eveline
Leuk anderen besmetten?quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:01 schreef Sluiper72 het volgende:
Hoe heet dat programma? Koken met Bechamelquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kitty is op internet al een groot succes met haar eigen kookprogramma......raar dat nu in rouw en alleen thuis geen enkel probleem is.
Iets van Kitty in de keuken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe heet dat programma? Koken met Bechamel
groot succes? mis ik iets? ik zie 1 video met 600 weergaven.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kitty is op internet al een groot succes met haar eigen kookprogramma......raar dat nu in rouw en alleen thuis geen enkel probleem is.
De 2e aflevering leren we zeker hoe we bechamelsaus moeten makenquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor Kitty's begrippen is dat een enorm succes.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
groot succes? mis ik iets? ik zie 1 video met 600 weergaven.
Ze is ook al even op de IG life geweest met Sercan en Jillquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
groot succes? mis ik iets? ik zie 1 video met 600 weergaven.en in die video kookt ze niet eens
Ga's gewoon werken danquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
jeetje wat zijn die vrouwen vermoeiend(groene kamer)
stream aan staan tijdens het werk
man man man wat komt er een bs uit
Omg, dat was haar droom toch? Met Jill samen iets doenquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ze is ook al even op de IG life geweest met Sercan en Jill
Kitchy in the kitchenquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe heet dat programma? Koken met Bechamel
Dat zal de hele ballonnen mindfuck hebben goedgemaaktquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ze is ook al even op de IG life geweest met Sercan en Jill
Ik ook. Ops calls van andere BU's, dus ik hoef niks te doen, alleen alsof ik het interessant vindquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben ik toch ook
what about you?
Mag graag lichtelijk overdrijven (was sarcastisch bedoelt)....ik denk dat zij zelf het zo ziet.....met jullie zullen nog veel van mij horen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
groot succes? mis ik iets? ik zie 1 video met 600 weergaven.en in die video kookt ze niet eens
quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:05 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Leuk anderen besmetten?
Leuk voor de mensen die vanwege Covid kunnen gaan overlijden
ahh ok.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mag graag lichtelijk overdrijven (was sarcastisch bedoelt)....ik denk dat zij zelf het zo ziet.....met jullie zullen nog veel van mij horen.
shitquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ops calls van andere BU's, dus ik hoef niks te doen, alleen alsof ik het interessant vind
Niet heel gek met die lippenquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy : ik kan niet kontlikken .. dat haat niet bij mij... dat haat niet.
Vertaling : gaat
winterslaap houdenquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:21 schreef Whuzz het volgende:
Amy is doodmoe van met anderen moeten babbelen.
Uh... ok. Wat had je dan gedacht in dat huis te gaan doen?
Ze is er bijna !quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy : Ik vraag me af wat ik anders zou moeten doen ... of ligt het echt aan m'n kop.
Moeilijk te zeggen. D'r lippen zitten er voorquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy : Ik vraag me af wat ik anders zou moeten doen ... of ligt het echt aan m'n kop.
Ik zeg Amy liefhebbers geniet er nog maar even van....huilie huilie huilie.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:24 schreef Lillfex het volgende:
Vind echt wel dat Leroy moet blijven Hij komt nu en beetje los en heeft nog geen kans gehad
Dat kan bijna niet andersquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:24 schreef Whuzz het volgende:
Eveline: Als ik met "dingetje" in discussie ga, dan komt het echt niet goed.
Zegt ook dat Amy dat al wel heeft gedaan.
Wie is "dingetje"? Salar?
Nee, meteen zijn pin en koffer moest inleveren, verliezen van een iniemienie vrouwtje. Dat was geen lekkere binnen komer.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:24 schreef Lillfex het volgende:
Vind echt wel dat Leroy moet blijven Hij komt nu en beetje los en heeft nog geen kans gehad
quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, meteen zijn pin en koffer moest inleveren, verliezen van een iniemienie vrouwtje. Dat was geen lekkere binnen komer.
Jerrel: Noem je DAT aangevallen? ROLL THE CLIPS BITCH!quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter : Je moet je niet aangevallen voelen
Amy : Maar Petertje, ik word echt aangevallen..
Is Amy haar moeder al overleden, want ze heeft het alleen over haar papa.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:27 schreef Whuzz het volgende:
Amy: "Mijn papa gaat heel trots zijn!"
Nou Amy, na al dat gejank van je denk ik dat die weer aan de drank is hoor
ja, maar daar blijft het helaas ook bijquote:
Nou die was echt erg. Zie nog dat handje met middelvinger omhoog onder de dekens vandaan.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jerrel: Noem je DAT aangevallen? ROLL THE CLIPS BITCH!
Denk het ook,al heeft Amy Dimi echt aangevallen op zijn stemgedrag dus zou evt ook nog kunnenquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
Evelien: We hebben nog geen woord gesproken. (Salar?)
Peter: Je nooit aangevallen voelen.
Amy: Ik ben wie ik ben.
Peter: Natuurlijk, dat is je persoonlijkheid.
Peter is gewoon een klimrek dusquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Peter vindt zichzelf een steunpilaar, maar vindt het ook een kindertuin
Ze lacht het gewoon weg.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alleen lijkt de boodschap niet aan te komen
quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy : wil ik dan zelf wel blijven .. ik amuseer me eigenlijk niet echt
Tja, ze kan natuurlijk ook gewoon zelf weg...quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:38 schreef juul. het volgende:
Amy amuseert zich niet, snel je koffer pakken en opzouten, draak
No shit sherlock.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
Amy: Ik wil gewoon de sterke Amy zijn, Big Brother zegt dat ik mijn kwetsbare kant niet laat zien, het blijft een spel, het is de echte wereld niet, ik zit in een huis waar ik opgesloten zit.
Join the clubquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo net even de streamverslagen gelezen.
Dus Dimi mag aan iemand de koffer schenken en kiest Nouchineen niet vera
![]()
ik snap deze jongen echt niet meer.
Salar nouchine leroy denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:43 schreef juul. het volgende:
En wie heeft Amy dan aangevallen/genomineerd![]()
Gokje, ik denk dat ze Salar, Dimi en Vera heeft genomineerd
quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:48 schreef Omdatheteris het volgende:
Hahaha in het dagelijks leven is Amy een leider? Zei ze dat nu echt?
wat hij zei in de uitzending is ook wel waar anders, hij moest zijn arm volledig strekken om zijn vinger erop te houden, Hanne niet door dat verhoog dus ik geloof ook wel dat hij het net iets zwaarder had.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, meteen zijn pin en koffer moest inleveren, verliezen van een iniemienie vrouwtje. Dat was geen lekkere binnen komer.
Over haar ouders zeker..lijkt me super verwend, en doet alles om haar zin te krijgen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:48 schreef Omdatheteris het volgende:
Vera heeft ze alle 3 genomineerd Zei ze een tijdje terug tegen Gracequote:Op woensdag 19 januari 2022 15:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Salar nouchine leroy denk ik
Ownee nouchine mocht niet vera dan
Ze botst met sterke karakters want ze is een sterk karakter.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:48 schreef Omdatheteris het volgende:
Veel janken zeiden ze hier Wilde ze ook 3 keer wegquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:49 schreef freaky40 het volgende:
Amy heeft aan een ander programma mee gedaan. Hoe was ze daar dan in?
In het dagelijks leven ben ik net een leeuw,quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:48 schreef Omdatheteris het volgende:
Daar kun je fragmenten en een aflevering van terug zien. Stukje gekeken. Haar vader zegt daarin al dat Amy heel snel huilt.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:49 schreef freaky40 het volgende:
Eveline heeft het nu twee keer bij Tobias gehad dat ze onbewust ging vertellen en later dacht "he hoe kwam dat nu."quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:44 schreef freaky40 het volgende:
Peter ontpopt zich als de psychiater daar.
Veel drama maken en janken inderdaad. Vakantiehuis for life was het programmaquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:49 schreef freaky40 het volgende:
Heb het niet uitgekeken, Vakantiehuis for life, maar las hier dat Amy in dat programma ook huilde.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:49 schreef freaky40 het volgende:
Ik geloof dat de jongens willen dat de meisjes vanavond een modeshow lopen .. of het ook gaat gebeuren.... ?quote:
Geheime opdrachtquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof dat de jongens willen dat de meisjes vanavond een modeshow lopen .. of het ook gaat gebeuren.... ?
Gezien de vraagstelling van BB, ga ik het ook zo moeten oplossen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest het stemmen zijn om het huis te verlaten dan zou ik twijfelen tussen Evelien en Amy. Maar het is stemmen om in het huis te blijven en dan is de keuze heel makkelijk gemaakt.
Dan kies ik voor leroy.
, afgelopen week hebben de mannen het gedaan omdat salar zijn koffer kreeg, nu heeft nouch haar koffer dus zijn de dames aan de beurt ofzoquote:
De mannen heb dit gisteren gedaan, en zij willen vandaag dit doen...naaapersquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof dat de jongens willen dat de meisjes vanavond een modeshow lopen .. of het ook gaat gebeuren.... ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |