Andersom heeft Ntab ook geluk dat-ie de messen van Esders niet in zijn pens krijgt.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Esders heeft nog geluk dat hij niet in de messen van Ntab rijdt.
Goed voor de diversiteitsquota. Daar is meteen alles mee gezegd.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoe lang heeft Ntab nog een contract bij Jumbo-Visma? Orie was al niet blij met hem en na dit denk ik dat die samenwerking wel ten einde is.
edit: lol dit najaar net verlengd tot 2024.
Yep; Herbert en Martin doen het sprinttoernooi.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:32 schreef hhh38 het volgende:
Commentaar van Sebas
Dit zijn buitenijs tijden
Op tv doen ze ook allround.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep; Herbert en Martin doen het sprinttoernooi.
Ja het klassement t/m plek 4 lijkt nu al te staan in de volgorde van hoe goed de dames zijn op de 5000. Dat is jammer.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:58 schreef Starflyer het volgende:
Dit lijkt gespeeld. Ik zie Beune niet snel 4s goed maken op de 5000m. Eerder het omgekeerde, dat Conijn nog meer uitloopt op Beune en de rest.
Dan zou Beune wel een Conijn uit de hoge hoed moeten toveren.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien verliest ze toch nog op een paar honderdste
Volgens mij hebben ze gisteren in de reguliere tv-uitzending veel samenvattingen tussendoor laten zien.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
De 1.500 vrouwen is zeker niet terug te zien nu het alleen op de stream geweest is?
Zijn er 2 plekken te verdelen?quote:Op zondag 23 januari 2022 12:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dus Snellink gaat waarschijnlijk mee naar het WK.
Roest en Bosker hebben zich geplaatst via het OKT volgens mij + de beste (behalve Bosker) op het NK.quote:
Jup, die had geen zin in haar 1e 5km ooit denk ikquote:Op zondag 23 januari 2022 12:58 schreef Toby56 het volgende:
Begrijp ik nou (ik luisterde maar half) dat Dul er ook mee ophoudt?
Ik mag hopen dat ze een beter excuus heeft.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:01 schreef Max23 het volgende:
J
[..]
Jup, die had geen zin in haar 1e 5km ooit denk ik
Geen beunhaas maar beunconijn hahaha!quote:Op zondag 23 januari 2022 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beune - Conijn is wel leuk als slotrit
Waarschijnlijk niet maar er waren figuren hier die Tuitert liever zijn 1500m plek zagen opgeven in 2010. Hij zou toch geen kans maken.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:51 schreef BasEnAad het volgende:
Lol, alsof Bosker serieus iets te zoeken heeft op de 1500 op de spelen.
Maarja, op Ntab en Nuis na was alles wel te verwachten toch?quote:Op zondag 23 januari 2022 13:23 schreef BasEnAad het volgende:
Wel een farce dit weekend hoor. Er deed al niemand mee en dan ook nog Ntab, Nuis, Dul, Blokhuisen en ga zo maar door allemaal eruit. Matige tijden. Oma Wüst leidt het NK sprint. Eenoog Bosker koning op NK Allround.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |