Wat?quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:16 schreef Adames het volgende:
[..]
13 jaar verder en nog geen praktisch nut. Internet was toen al volwassen.
Laat God deze taal maar niet horenquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mag toch wel een keertje jezus
16.00quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoelaat komt die aflevering van Boos online?
@:kingroland en ik kijken hier erg naar uit. De marketing is in ieder geval prima.
Het is eigenlijk een parodie op voetbal.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Is Futsal eigenlijk voetbal?
#durftevragen
Het is in elk geval beter te kijken dan vrouwenvoetbal.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een parodie op voetbal.
Jammer dat er al 3 parodietopics zijn.
Dat lijkt mij ook erg kut.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is in elk geval beter te kijken dan vrouwenvoetbal.
Weet je wat me kut lijkt? Vrouwen futsal. Dan kun je echt beter het Urks Open punniken gaan bingewatchen.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:20 schreef Caland het volgende:
User @:lange_lans zit in een verkeerd topic grappige plaatjes te posten
Grappig. Over dit soort plaatjes heb ik net gepost in front-page feedback.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #522 presenteer ik vandaag foto #62:
[ afbeelding ]
Je kunt ook besluiten minder egoïstisch te zijn en het hier delen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Grappig. Over dit soort plaatjes heb ik net gepost in front-page feedback.
Je kunt toch ook daar gaan lezen?quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kunt ook besluiten minder egoïstisch te zijn en het hier delen.
Ik kom zo min mogelijk buiten VBL.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je kunt toch ook daar gaan lezen?
Verstandig. Het is op veel plekken niet best.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kom zo min mogelijk buiten VBL.
Op Trustpilot las ik anders dat VBL - en dan met name deze SC - het afvoerputje van het internet is.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verstandig. Het is op veel plekken niet best.
Watquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op Trustpilot las ik anders dat VBL - en dan met name deze SC - het afvoerputje van het internet is.
prima toch?quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op Trustpilot las ik anders dat VBL - en dan met name deze SC - het afvoerputje van het internet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |