Nee, maar de arts dacht dat alles schoon was nu. Ze heeft retemazzel denk ik. Nooit ergens last van gehad.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel met bestraling als het nodig is?
Ja is altijd lang wachten of de snijranden schoon zijn.
Gaat vast goed komen Nijn
Dat is kut. Ze konden het redden met een halve nier weghalen. Mazzelquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij ons ook, buurvrouwtje, 39 jaar.
Drama.
14-10-62quote:
Ben je met je fontanel op een stoeprand gedonderd?quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit moet op de frontpage he?
Mooi artikeltje eromheen schrijven met licht gillende Dees op de achtergrond en Tong80 die rustig met zware brommende stem vertelt van "joh ik kwam vroeger wel eens hier". Hoe onze leven in 1 klap verrijkt werden met zijn aanwezigheid. En hoe ik, user SolidasRock met een tevreden grijns iets van mijn bucketlist kon afstrepen.
Als dit geen FP knaller wordt weet ik het ook niet meer.
Voordeel is dat je normaal best een halve nier kunt missen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, maar de arts dacht dat alles schoon was nu. Ze heeft retemazzel denk ik. Nooit ergens last van gehad.
[..]
Dat is kut. Ze konden het redden met een halve nier weghalen. Mazzel
Ook en een tijdelijke opvanghut voor gebandenquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:13 schreef drakin het volgende:
[..]
We kunnen intussen wel een 50+ en een 60+ beginnen op Fok!
Yep. Maar jong van geest.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, zo exact wist ik het niet. Maar bijna 60+ dus
Ik ben voor!quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:13 schreef drakin het volgende:
[..]
We kunnen intussen wel een 50+ en een 60+ beginnen op Fok!
Dat gaat wel een beetje ver hoorquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ook en een tijdelijke opvanghut voor gebanden
Serieus dit?quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:25 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ga even googelen wat fontanel nou weer is.
Geen olifant in elk gevalquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:25 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ga even googelen wat fontanel nou weer is.
Edit: oh datte!
quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Serieus dit?
Kijk dan meteen in welke provincie de venusheuvel ligt
Zei me idd niks. Tis niet zo dat ik ff met een vriendin over een fontanel praat of zo.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Serieus dit?
Kijk dan meteen in welke provincie de venusheuvel ligt
Hai, alles goed? Kijk, ik vroeg me af he.... hoe is het met jouw fontanel? Mocht je hetzelfde vraag hebben over de mijne: Heel erg goed, ja uitstekend eigenlijk wel.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook sterkte voor jouw buurvrouwtje
Die gaat jou nooit meer je rolo gunnenquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:33 schreef Domnivoor het volgende:
Ondergetekende op de nek van een losse olifant![]()
[ afbeelding ]
1 van de beste reklames ooit.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Die gaat jou nooit meer je rolo gunnen
Mij wel hoor. Ik ben niet zo'n pestkop.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Die gaat jou nooit meer je rolo gunnen
Wrm zit je op zijn nek?quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:33 schreef Domnivoor het volgende:
Ondergetekende op de nek van een losse olifant![]()
[ afbeelding ]
Nee dat zien we netquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mij wel hoor. Ik ben niet zo'n pestkop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |