Soundragon is de duitse Vreetschuurbuurquote:
Bruine puntjes, te donker.. echt wel.quote:
Ik ruil zo die nasty patat voor een bak groenvoer of gewoon groente.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is gewoon een normale omvang van een maaltijdBen toch geen McDiabetis
Nein! Kwaliteit, gezond en low carb please.quote:
No worries, ik help welquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou dit niet eens op krijgen.
Valt best mee.. read the statements abovequote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sounddragon is de duitse Vreetschuurbuur
Das ist mir scheiss egal mein Freundquote:
Oh djeez, is die nog steeds actueel?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:41 schreef gcjoel het volgende:
1 Schnitzel van het formaat deurmat voor de gozer met kabelkoltrui aub!
Denk je dan wel even aan me?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oh djeez, is die nog steeds actueel?
Zal hem eens van onder de stapel halen van de week, speciaal voor jou
Und das war uns allen auch völlig klar, mein Freundquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
ega
[..]
Das ist mir scheiss egal mein Freund
Speciaal voor jou; wat denk je zelf?quote:
Fabelhaft, und so weiterquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Und das war uns allen auch völlig klar, mein Freund
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fabelhaft, und so weiter![]()
![]()
En nou weer gewoon Nederlands, kuttaal dat duits![]()
![]()
GGD bellen?quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:23 schreef Barbusse het volgende:
Wat te doen als je digid niet werkend krijgt en daardoor zowel vaccinatiebewijs als testresultaat niet ontvangt? Zonder dat laatste kan ik niet eens terugvliegen
Hier blijven.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:23 schreef Barbusse het volgende:
Wat te doen als je digid niet werkend krijgt en daardoor zowel vaccinatiebewijs als testresultaat niet ontvangt? Zonder dat laatste kan ik niet eens terugvliegen
Ik zie hier kansen voor asielzoekers.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:23 schreef Barbusse het volgende:
geenidquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:23 schreef Barbusse het volgende:
Wat te doen als je digid niet werkend krijgt en daardoor zowel vaccinatiebewijs als testresultaat niet ontvangt?
Ik wil niet welkomwelkom zijn in Nederland, ik wil welkomwelkom zijn in Portugalquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie hier kansen voor asielzoekers.
Kipsate.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:22 schreef TaMieke het volgende:
Nu al honger
Vanavond schnitzel of kipsate?
Ik zal maar geen foto’s maken van mijn roomservice eten want dat komt dan vast helemaal niet door de keuring.
Op Fok vragen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:23 schreef Barbusse het volgende:
quote:
Nieuw Digid aanvragen?quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:23 schreef Barbusse het volgende:
Wel tof dat je nu doordeweeks nooit hoeft te koken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:22 schreef TaMieke het volgende:
Nu al honger
Vanavond schnitzel of kipsate?
Ik zal maar geen foto’s maken van mijn roomservice eten want dat komt dan vast helemaal niet door de keuring.
Heeft zn voor en nadelen. Alleen maar vlees en friet is niet zo goed voor mn fitimagequote:Op woensdag 19 januari 2022 09:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel tof dat je nu doordeweeks nooit hoeft te koken.
Je mag niet een maaltijdsalade of pasta kiezen af en toe?quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heeft zn voor en nadelen. Alleen maar vlees en friet is niet zo goed voor mn fitimage
Al 3X gedaan. Zodra ik wil activeren krijg ik de melding 'runtime error timeout. You are not logged in'. Bellen met die mensen geeft ook geen resultaatquote:
Staan niet op de kaart.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je mag niet een maaltijdsalade of pasta kiezen af en toe?
Op al je apparaten deze error? Misschien lukt het bij de receptie wel?quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al 3X gedaan. Zodra ik wil activeren krijg ik de melding 'runtime error timeout. You are not logged in'. Bellen met die mensen geeft ook geen resultaat
En elders wat regelen wordt niet vergoed?quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Staan niet op de kaart.
Paar weken geleden was er nog een vega lasagne maar dat trok me ook niet echt
Zelf iets afhalen ergens?quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Staan niet op de kaart.
Paar weken geleden was er nog een vega lasagne maar dat trok me ook niet echt
Wel voor je frietimage.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:46 schreef TaMieke het volgende:
Heeft zn voor en nadelen. Alleen maar vlees en friet is niet zo goed voor mn fitimage
frietpics? Ik heb begrepen dat Sounddragon je wel kan helpen met de angle.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had frietfluencer moeten worden. Elke dag foto van mn frietjes
Ik heb die elektronische shit ook niet, maar ik heb gewoon een vaccinatieboekje, doet het altijd, zolang je het niet mee wast ofzoquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:23 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:29 schreef STING het volgende:
[..]
frietpics? Ik heb begrepen dat Sounddragon je wel kan helpen met de angle.
Die weet wel hoe je een frikandel op de foto zet.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:29 schreef STING het volgende:
[..]
frietpics? Ik heb begrepen dat Sounddragon je wel kan helpen met de angle.
Dat word je ook een keer zat hoor. ik hang eigenlijk doordeweeks altijd in hotels inclusief bijbehorend menu... mij maak je niet blij met 'lekker uit eten'quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel tof dat je nu doordeweeks nooit hoeft te koken.
Wil je het adres?quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik zal het vanavond eens proberen.
Nee dankje.quote:
Ah ok, mijn frikandel is sws al gereserveerd... die mag ik niet delenquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee dankje.
Ik had het over de foto angle proberen. Hoef je frikandel of kraan verder niet te proberen.
Wat doe jij nou weer hier??quote:
Kipkroket is broodje van de week bij Kippie.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu heb ik zin in een frikandel.![]()
Of überhaupt frituurmeuk.
#fattie4ever
Er werd mij gezegd dat ik testresultaat per mail zou krijgen als ik geen digid heb, maar dat ontvang ik ook niet. GGD, digid en min. van Buza zijn telefonisch niet bereikbaar.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb die elektronische shit ook niet, maar ik heb gewoon een vaccinatieboekje, doet het altijd, zolang je het niet mee wast ofzo
kipquote:Op woensdag 19 januari 2022 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kipkroket is broodje van de week bij Kippie.
Stil jij.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kipkroket is broodje van de week bij Kippie.
Een paar meter voor mijquote:Op woensdag 19 januari 2022 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stil jij.
Gelukkig kom ik niet in de buurt van een Kippie vandaag.
RIP weegschaal.quote:
Zwart, zonder suiker alsjeblieft.quote:
Kaassouflequote:Op woensdag 19 januari 2022 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RIP weegschaal.
Er zit er wel een in de buurt, maar da's wel omrijden, dus verleiding is niet zo groot.
En ik had mezelf voorgenomen om ook als ik alleen eet, voornamelijk vega te gaan, dus dat helpt ook niet.
Maar voor reizen test je toch niet via GGD? je krijg een mail met een code die je in je app kan invoeren voor een groen vinkje toch?quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er werd mij gezegd dat ik testresultaat per mail zou krijgen als ik geen digid heb, maar dat ontvang ik ook niet. GGD, digid en min. van Buza zijn telefonisch niet bereikbaar.
Binnenkort maar eens afspreken maar weer danquote:
GGD is wel bereikbaar toch? al een paar keer gebeld, nooit echt problemen..quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er werd mij gezegd dat ik testresultaat per mail zou krijgen als ik geen digid heb, maar dat ontvang ik ook niet. GGD, digid en min. van Buza zijn telefonisch niet bereikbaar.
Zeker.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:38 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens afspreken maar weer dan
Voor die app moet je digid hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar voor reizen test je toch niet via GGD? je krijg een mail met een code die je in je app kan invoeren voor een groen vinkje toch?
Zo was het van de zomer in ieder geval.
Ik heb nu 8 telefoonnummers geprobeerd, kom er niet door of ze kunnen me niet helpen. Op de whatsapp van BuZa reageren zo ook niet, en das notabene voor noodgevallenquote:Op woensdag 19 januari 2022 13:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
GGD is wel bereikbaar toch? al een paar keer gebeld, nooit echt problemen..
Maar dat geneuzel is dus wel de onderbouwing van mijn reden om het gewoon lekker in mijn vaccinatiepaspoort te registreren, dat geldt ook gewoon overal, is niet digitaal, en dat snappen ze overal in de wereld.. Alleen dat 'genezen' gebeuren staat daar niet in, maar ik ben niet ziek geweest, en dat staat niet op de planning ook.. Onze overheid is nog nooit handig geweest met digitale zooi, dat blijkt maar weer bij jou nu, en ook met databescherming falen ze aan de lopende band, dus ik zit niet echt te wachten op een app in mijn kontzak die me in de peiling houdt in naam van die faalhazen..
Dat hele vaccinatiepaspoort heb ik zegge en schrijven één keer (vorige week, hier on-site) moeten laten zien ergens in al die tijd.. hotels en de daarbij behorende restaurants geven er geen reet om
Hoe doen jullie dat in portugal dan? Iedere toerist moet toch die test en dan laten zien?quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor die app moet je digid hebben.
Andere vorm van app, maar een papieren bewijs wordt ook geaccepteerd.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat in portugal dan? Iedere toerist moet toch die test en dan laten zien?
Normaal gesproken heeft die toerist ook geen digid.
Lekker in Nederland blijven.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:46 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, ik kan ook een test op Schiphol doen, hopelijk vergoed m'n werkgever dat.
Nu maar hopen op een negatief testresultaat.
*narrator: "It wasn't."
Ja maar WIJ ZIJN NEDERLAND, hier is alles GEWELDIG! Als je wat te klagen hebt dan ga je maar emigreren naar Portugal ofzo.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nu 8 telefoonnummers geprobeerd, kom er niet door of ze kunnen me niet helpen. Op de whatsapp van BuZa reageren zo ook niet, en das notabene voor noodgevallen
Hoi Sherry Bidetquote:Op woensdag 19 januari 2022 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar WIJ ZIJN NEDERLAND, hier is alles GEWELDIG! Als je wat te klagen hebt dan ga je maar emigreren naar Portugal ofzo.
O ja maar daar wordt hier binnen drie minuten mee gefraudeerd.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Andere vorm van app, maar een papieren bewijs wordt ook geaccepteerd.
Helaas mn gele boekje kwijt geraakt bij de verhuizing.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Andere vorm van app, maar een papieren bewijs wordt ook geaccepteerd.
Daar riskeer je in Portugal een boete van 2000 euro en 6 maanden cel mee geloof ik, dus dat doe ik maar even nietquote:Op woensdag 19 januari 2022 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja maar daar wordt hier binnen drie minuten mee gefraudeerd.
Valt mee hoor, ze snappen het prima als je doorswipet naar de pagina waar je vaccinatiegegevens op staan.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas mn gele boekje kwijt geraakt bij de verhuizing.Dat wordt wat als ik weer naar Duitsland gaan waar ze het concept 'app' niet snappen. Of het concept 'internet'.
Hier krijg je een foei.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar riskeer je in Portugal een boete van 2000 euro en 6 maanden cel mee geloof ik, dus dat doe ik maar even niet
Duitsland was gewoon internationale QR-code geldig. Uit de app.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas mn gele boekje kwijt geraakt bij de verhuizing.Dat wordt wat als ik weer naar Duitsland gaan waar ze het concept 'app' niet snappen. Of het concept 'internet'.
Q. vertelde gisteren dat hij al tijden niet in het buitenland is geweest dus die zit gewoon weer verzinsels uit te kramen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Duitsland was gewoon internationale QR-code geldig. Uit de app.
In Frankrijk kan je die inladen in de Franse app.
Heftig wel zeg.quote:
Dit is wat ik bedoelde ja. Maar dan zeg jij het duidelijkerquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:39 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij is vooral het probleem dat je niet al een werkende Digid had. Nu is er ineens paniek dat je dat in enkele dagen moet regelen voor je terugreis, terwijl je dan beter de toeristenroute zonder Digid kan volgen dan ineens de inwoner van Nederland route met Digid.
Dit, en de informatievoorziening is een ramp. Had voor m'n vertrek gevraagd of je zonder digid je resultaat per mail kon ontvangen. Dat kon werd mij gezegd, maar nu ik niks ontvang kan niemand er mee helpen, het enige advise dat ik krijg is "registreer je digid". Maar dat lukt dus ook niet, en niemand die daarover te bereiken isquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:39 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij is vooral het probleem dat je niet al een werkende Digid had. Nu is er ineens paniek dat je dat in enkele dagen moet regelen voor je terugreis, terwijl je dan beter de toeristenroute zonder Digid kan volgen dan ineens de inwoner van Nederland route met Digid.
Grof geweld; Ambassadequote:Op woensdag 19 januari 2022 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nu 8 telefoonnummers geprobeerd, kom er niet door of ze kunnen me niet helpen. Op de whatsapp van BuZa reageren zo ook niet, en das notabene voor noodgevallen
Oh, ze vroegen het on site wel digitaal, er ging zelfs een wenkbrauw omhoog toen ik zei dat ik een papieren prikpas had.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet ik naar Den Haag en daar zijn AirwiNs jbpaniek.gifquote:
Slechte informatievoorziening, AirwiN's in Den Haag; allemaal maatregelen om je zoveel mogelijk in je hotel te houden om je geen besmetting op te laten lopen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:20 schreef Barbusse het volgende:
Dan moet ik naar Den Haag en daar zijn AirwiNs jbpaniek.gif
Plus roomservicequote:Op woensdag 19 januari 2022 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slechte informatievoorziening, AirwiN's in Den Haag; allemaal maatregelen om je zoveel mogelijk in je hotel te houden om je geen besmetting op te laten lopen.
Hoeveel hoeren heeft je baas al bekostigd onder het mom van 'dessert'?quote:
Geen, ik ben heul braafquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel hoeren heeft je baas al bekostigd onder het mom van 'dessert'?
Ik zou beginnen met mailen of bellen...quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet ik naar Den Haag en daar zijn AirwiNs jbpaniek.gif
Ja groot succes bleek datquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met mailen of bellen...
Ambassade niet bereikbaar? da's wel bijzonder.quote:
Bedankt air, mijn hele telefoon onder de melk.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel hoeren heeft je baas al bekostigd onder het mom van 'dessert'?
Tot hoe lang zit je in Amsterdam eigenlijk?quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:18 schreef TaMieke het volgende:
Heb voor vanmiddag een halve middag vrij gevraagd. Leidinggevende hier dacht dat ik ff op en neer ging naar Limburg en of ik dan morgen nog wel terug kwam
Tot en met volgende week. 28e is mn laatste dag.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot hoe lang zit je in Amsterdam eigenlijk?
Ik had jou wel ingeschat als iemand met zo'n fancy pyjamabroekquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:24 schreef AirwiN het volgende:
Goede start van de thuiswerkdag vandaag; om 7:15 gestart met werken in trainingsbroek en hoodie (ja, ik ben een ochtendmens) en om 8:45 een heerlijk lange douche genomen. Die flexibiliteit ben ik wel blij mee.
Zo'n suitjama met bijpassende badjas en sloffen, Hugh Heffner stijlquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik had jou wel ingeschat als iemand met zo'n fancy pyjamabroek
Helaas. Ik probeer de hoeveelheid kleding die ik draag tijdens het slapen zoveel mogelijk te beperken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik had jou wel ingeschat als iemand met zo'n fancy pyjamabroek
Niet nakend werken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:24 schreef AirwiN het volgende:
Goede start van de thuiswerkdag vandaag; om 7:15 gestart met werken in trainingsbroek en hoodie (ja, ik ben een ochtendmens) en om 8:45 een heerlijk lange douche genomen. Die flexibiliteit ben ik wel blij mee.
Bijna weekend!quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:15 schreef Yvie_lu het volgende:
40 minuten in de wacht staan en dan jezelf weg drukken![]()
Geen goed begin van de dag![]()
Gelukkig schijnt wel de zon
Ik dacht dat het een verzoek aan @Sounddragon was om te posten maar er staat geen dombo zie ik nu.quote:
Goed dat je het meldt. Dan hoeft Barb geen rekening met jou te houden bij zijn 'dessert' keuze vanavond.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Het is gvd koud bij het raam. Niet zo'n raam.
CL is anders best een lekker hapjequote:Op donderdag 20 januari 2022 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed dat je het meldt. Dan hoeft Barb geen rekening met jou te houden bij zijn 'dessert' keuze vanavond.
Ze probeert dit zelf altijd te downplayenquote:Op donderdag 20 januari 2022 11:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
CL is anders best een lekker hapje
Eens. Uit haar post begrijp ik dat ze niet beschikbaar is als lekker hapje.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Logisch wel, die kan naast haar werk anders nog een hele baan beginnen om al die DM's een beetje bij te houden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze probeert dit zelf altijd te downplayen
Een tumtummetje.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wanneer ga je terug?quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:30 schreef Barbusse het volgende:
Vanavond m'n zus even bezoeken. Heb het wel gehad met opgesloten zijn in een hotelkamer, hoe comfortabel hij ook is.
Zondagquote:
Ja, vrijdagavond en zaterdag ook bij m'n zus en als het goed is komen m'n ouders ook zaterdagquote:Op donderdag 20 januari 2022 12:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Van het weekend familie bezoekjes?
Moet je nu de hele dag cursus volgen ofzo?quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, vrijdagavond en zaterdag ook bij m'n zus en als het goed is komen m'n ouders ook zaterdag
De lekkerste uit de hele verpakking.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:00 schreef gcjoel het volgende:
Maar dan wel het chocolaatje met spikkels
Ja sowieso, en daarna die harde suikerbrokjesquote:Op donderdag 20 januari 2022 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De lekkerste uit de hele verpakking.
Wie is hier de equivalent van de harde suikerbrokjes?quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:55 schreef gcjoel het volgende:
Ja sowieso, en daarna die harde suikerbrokjes
Ik, want ik ben gemaakt van suiker.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie is hier de equivalent van de harde suikerbrokjes?
Yeps, gedeeltelijk cursus en gedeeltelijk procedures en training uitschrijven en presenteren.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet je nu de hele dag cursus volgen ofzo?
Want je moest voor je werk deze kant op toch?
Hou maar lekker daar. Ik hoef het niet.quote:
Yep. Best goed van me vind ik.quote:
Hoi buurmeisjequote:
Barbquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yep. Best goed van me vind ik.
[..]
Hoi buurmeisje
Gaat prima in een goede hotelkamerquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Barb![]()
Je bent nu in Nederland toch? Kan je de kou een beetje handelen?
Hebben ze een goed hotel gefixt voor je?quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat prima in een goede hotelkamerAlleen naadje dat alles dicht is.
Hotel is 4 sterren classy en het eten is geweldigquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hebben ze een goed hotel gefixt voor je?
Ja, dat is wel zuur
Oh dat is wel nice.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hotel is 4 sterren classy en het eten is geweldig![]()
Mja, dat is dan wel alles.
Lief van jequote:Op donderdag 20 januari 2022 16:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh dat is wel nice.
Verder maar beetje netflixen dan ofzo
En mijn aanbod staat ook nog steeds; als je zin hebt om een rondje te wandelen in Amersfoort oid
Haalbaar, toch?quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:18 schreef TaMieke het volgende:
Heb voor vanmiddag een halve middag vrij gevraagd. Leidinggevende hier dacht dat ik ff op en neer ging naar Limburg en of ik dan morgen nog wel terug kwam
Zag er wel mooi uit daar!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:31 schreef TaMieke het volgende:
Zou haalbaar geweest zijn ja.
Maar ben naar De Rijp en Zaanse Schans geweest. Lekker kneuterig
Geluk gehad met het weerquote:
De zon schijntquote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:21 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het weer hier maar depressief
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Vandaag de dag van gcjoel - Nationale Pindakaasdag
Goedquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Loka![]()
Wauw dat is even geleden.
Hoe is het met je?
Oh balen. Was het al een oude auto of onverwacht issue?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed
Behalve dat ik op zoek moet naar een nieuwe auto, want de oude is gisteren overleden
Met jou? Al thee gedronken?
Omg nog niks op vandaag!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Hij was uit 1996, maar toch nog een onverwacht issue, de distributieriem is gebroken tijdens het rijden, terwijl hij net gekeurd wasquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh balen. Was het al een oude auto of onverwacht issue?
Ja, hier alles goed. En al 2 kopjes thee op
Oh wauw, dat is best wel heftig.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij was uit 1996, maar toch nog een onverwacht issue, de distributieriem is gebroken tijdens het rijden, terwijl hij net gekeurd was
Ik stond midden op een kruispunt in de stad, politie moest me van de weg duwen
Teleurstelling, je bent te vroeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh, crap.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij was uit 1996, maar toch nog een onverwacht issue, de distributieriem is gebroken tijdens het rijden, terwijl hij net gekeurd was
Distributie kapot tijdens het rijden is wel einde verhaal jaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik had net getankt nog ookquote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Distributie kapot tijdens het rijden is wel einde verhaal ja
Wel zuur dat het net na een keuring gebeurt, maar als het apk betreft dan zegt dat niks, daar wordt de status van de riem niet gecontroleerd. Wel zuur van de centen die je net aan die keuring uitgegeven hebt.
haha oh ja, had maar de helft van de mail gelezen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Teleurstelling, je bent te vroeg.
24e pas.
Maakt ook verder niet uit denk ik, voor gcjoel is het waarschijnlijk elke dag pindakaas dagquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha oh ja, had maar de helft van de mail gelezen.
https://hoog-catharijne.k(...)5c0e7771221df96071b#
Moet inderdaad nog komen. Gelukkig maar, wilde niet dat gcjoel zich nu helemaal had moeten volproppen
Nu opzoek naar een gezinsauto?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik had net getankt nog ook
Maar goed, had eigenlijk al niet verwacht dat hij dit jaar zou halen, en hij heeft ons de afgelopen jaren maar weinig gekost, dus het is ook wel goed zo.
Ik ben niet de enige lurker zie ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu opzoek naar een gezinsauto?
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu opzoek naar een gezinsauto?
Ik kom er nu pas achter dat er iets te lurken valt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige lurker zie ik.
Ik vind het wel een geinig topic om te lurken, af en toe duikt er een fokvriendje in op.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat er iets te lurken valt.
Ik voorzie nog iemand waar ik lekker klachten en buikformaat mee kan vergelijken enzo.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik durf het nog niet zo goed leuk te vinden hoor
Van wat ik zo lees heeft hij dat al gedaan. *hue hue*quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
Even Kaneel diep in de buidel laten tasten.
Jij ook?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:38 schreef Vaiana het volgende:
Ik voorzie nog iemand waar ik lekker klachten en buikformaat mee kan vergelijken enzo.
Maar snap heel goed dat je het nog onwerkelijk en spannend vindt, bij mij is het ook pas net een beetje geland.
Ja, ik zit net een week na jouquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:38 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik voorzie nog iemand waar ik lekker klachten en buikformaat mee kan vergelijken enzo.
Maar snap heel goed dat je het nog onwerkelijk en spannend vindt, bij mij is het ook pas net een beetje geland.
Ik zet in op het scenario 'we gingen voor een derde en nu blijkt het een tweeling te zijn'.quote:
quote:
Die vriendin van mij zegt dat zelfs als je de baby vasthebt het nog nauwelijks echt voelt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik zit net een week na jou
Ik denk dat het pas landt als ik het gezien heb hoor
Ik geloof je op je woord. Van harte.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:55 schreef Vaiana het volgende:
![]()
Hopelijk blijft het deze keer wel goed gaan, maar dat gevoel heb ik wel dus daar probeer ik keihard op te vertrouwen.
Als je in het streepjes topic 1 a 2 pagina’s terug gaat zie je de mijnes.
Ach, deze is door al mijn cyclus stress heen ook blijven plakken. Dus die kan wel wat hebben volgens mij.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord. Van harte.Heb vertrouwen, blijf ontspannen want stress helpt niet natuurlijk.
Nou, welkom dan maar in de Rammelaars & Poepluiers SC.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:59 schreef Vaiana het volgende:
Ach, deze is door al mijn cyclus stress heen ook blijven plakken. Dus die kan wel wat hebben volgens mij.
Mijn moeder twijfelt bij mij ook nog steeds.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:56 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Die vriendin van mij zegt dat zelfs als je de baby vasthebt het nog nauwelijks echt voelt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn moeder twijfelt bij mij ook nog steeds.
Het duurt even, jaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:56 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Die vriendin van mij zegt dat zelfs als je de baby vasthebt het nog nauwelijks echt voelt.
Daar ging mijn theequote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Koetjikoetjiquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed dat er voldoende zijn nu. Dan wacht ik nog even rustig af.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, welkom dan maar in de Rammelaars & Poepluiers SC.
Als vader is leeftijd toch ook minder een ding he.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed dat er voldoende zijn nu. Dan wacht ik nog even rustig af.
De kwantiteit en kwaliteit van de mannelijke bijdrage wordt er gemiddeld genomen niet beter op naarmate de leeftijd vordert.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:57 schreef Debsterr het volgende:
Als vader is leeftijd toch ook minder een ding he.
Minder, maar ergens zou ik ook niet pas heel erg laat vader worden.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als vader is leeftijd toch ook minder een ding he.
Emile Ratelband vond zijn op 72e nog niet te laat.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Minder, maar ergens zou ik ook niet pas heel erg laat vader worden.
Je weet hoeveel ik op Emile Ratelband lijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Emile Ratelband vond zijn op 72e nog niet te laat.
Qua uiterlijk niet, maar je karakter...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je weet hoeveel ik op Emile Ratelband lijk.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Qua uiterlijk niet, maar je karakter...
Het was kiezen uit twee kwaden; een kruisverhoor om CE zijn mogelijke kinderwens te objectiveren vind ik weer te ver gaan. Dan maar een lullige vergelijking met Emile.quote:
Verder. Je bent het.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:09 schreef TaMieke het volgende:
Ik wilde zeggen; mssn toch maar weer die Single SC weer uit het stof halen.
Maar ik bedacht me net optijd dat ik daar ook niet meer bij hoor
Maar hij vond ook niet dat hij 72 was.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Emile Ratelband vond zijn op 72e nog niet te laat.
True truequote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar hij vond ook niet dat hij 72 was.
Wiegen? Heb jij ook al zo snel een baby?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga me even in een hoekje schamen
En wiegen
Paar keer knipperen met ogen en dingen zijn ineens allemaal anders.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wiegen? Heb jij ook al zo snel een baby?
Ja, ik wil wel delen dat ik dit allemaal zeer shockende onthullingen vind.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar keer knipperen met ogen en dingen zijn ineens allemaal anders.
Wil jij ons ook iets vertellen Yvie?
Als je ziet hoe actief ze anderen bevraagt dan wekt dat wel enige argwaan ja...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wil jij ons ook iets vertellen Yvie?
Ik heb niks te onthullen hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, ik wil wel delen dat ik dit allemaal zeer shockende onthullingen vind.
Nee nee. mezelf wiegen.... tegen de paniekaanvalquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wiegen? Heb jij ook al zo snel een baby?
Zal ik dat maar doen danquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:09 schreef TaMieke het volgende:
Ik wilde zeggen; mssn toch maar weer die Single SC weer uit het stof halen.
Maar ik bedacht me net optijd dat ik daar ook niet meer bij hoor
Wat is dit nou weer voor rare beschuldiging?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Jij onthulde net dat je gedronken hebt. Emile met CE vergelijken
Vrijmibo beschuldigingen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare beschuldiging?
Pft, zo lang nog. Ik drink mijn thee op en dan is het mooi geweest.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Vrijmibo beschuldigingen.
Nog 50 minuten en dan weekend
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mssn heeft Artic nog wel viking vrienden voor je. Kom je lekker deze kant op verhuizen.![]()
Jullie ook al over naar de darkside?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Minder, maar ergens zou ik ook niet pas heel erg laat vader worden.
Precies. Wij! 💪🏻quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:11 schreef Tegan het volgende:
Ga maar lekker gelukkig zijn en baby's maken. Wij houden hier de SC wel in leven.
Cali wil eerst nog even naar het buitenland toe.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jullie ook al over naar de darkside?
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cali wil eerst nog even naar het buitenland toe.
Kan ook met baby!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cali wil eerst nog even naar het buitenland toe.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Dat kan morgen al, weekendje België/Duitsland
Zal ze vanmiddag wel ineens zeggen dat we wel even over de grens bij de DM wat spullen kunnen kopen omdat het daar goedkoper is. Daar trap ik niet meer in dan.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 07:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geen excuses voor jou (jullie) vermenigvuldigen is de opdracht
Als je dan daar in de auto raakschiet heb je een reden om het kind Berlijn ofzo te noemenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal ze vanmiddag wel ineens zeggen dat we wel even over de grens bij de DM wat spullen kunnen kopen omdat het daar goedkoper is. Daar trap ik niet meer in dan.
Of Kranenburg!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als je dan daar in de auto raakschiet heb je een reden om het kind Berlijn ofzo te noemen
In de autoquote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als je dan daar in de auto raakschiet heb je een reden om het kind Berlijn ofzo te noemen
Kun je later precies vertellen op welk parkeerterrein de verwekking heeft plaatsgevonden.quote:
Bahnhofquote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:04 schreef ArTiC het volgende:
Je zal je kind maar Restplatz noemen, Parking klinkt dan toch beter.
Want dat is de vraag die je je hele leven beantwoordt wilt hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je later precies vertellen op welk parkeerterrein de verwekking heeft plaatsgevonden.
We zien het door de vingersquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
Nvm, had beter de rest van het topic ook kunnen lezen
Niet hard genoeg gewerkt deze week?quote:Op zondag 23 januari 2022 08:40 schreef Barbusse het volgende:
Nou, dat wordt dus een weekje extra in Lockdowniestan![]()
![]()
Positief?quote:Op zondag 23 januari 2022 08:40 schreef Barbusse het volgende:
![]()
Yeps. Dus mag niet vliegen.quote:
Omg wat kut, geen klachten?quote:Op zondag 23 januari 2022 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yeps. Dus mag niet vliegen.
Huil hier met mij mee.
Nope, muv een grafhumeur nu voel ik me kiplekker.quote:
Wat kut zeg. En waar moet je nu in isolatie?quote:Op zondag 23 januari 2022 09:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope, muv een grafhumeur nu voel ik me kiplekker.
Bij m'n zus. Die nu dus ook het hele gezin kan laten testen.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat kut zeg. En waar moet je nu in isolatie?
Hopelijk heeft ze een groot huisquote:Op zondag 23 januari 2022 09:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij m'n zus. Die nu dus ook het hele gezin kan laten testen.
Ze heeft een woonzolder gelukkig.quote:
Ff mijn post terugzoeken over je 'I went to Amsterdam and all I got was Covid' T-shirt.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huil hier met mij mee.
Welkom in Amsterdamquote:Op zondag 23 januari 2022 08:40 schreef Barbusse het volgende:
![]()
quote:
Ja snap ik. Matig dit.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:45 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil gewoon naar huis naar m'n vriendin en de kat
Ah fuck.quote:Op zondag 23 januari 2022 08:40 schreef Barbusse het volgende:
![]()
Bwahahaquote:Op zondag 23 januari 2022 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huil hier met mij mee.
quote:Op zondag 23 januari 2022 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huil hier met mij mee.
Wtf is dit voor een debiele reactie?quote:
Fuck da's klote.. how ken dat als je al die tijd opgesloten zit in je hotelkamer? Opgepikt bij je familie of wat?quote:Op zondag 23 januari 2022 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huil hier met mij mee.
Dat omikron is zo besmettelijk dat ik het kan hebben gekregen van de receptionist in het hotel, of in de supermarkt toen ik wat snacks ging kopen.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fuck da's klote.. how ken dat als je al die tijd opgesloten zit in je hotelkamer? Opgepikt bij je familie of wat?
Jouw voorspellende gave is wel een beetje eng hoorquote:Op zondag 23 januari 2022 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff mijn post terugzoeken over je 'I went to Amsterdam and all I got was Covid' T-shirt.Maar goed, balen.
Nope.quote:
Goh, deze is nieuw op het lijstje 'redenen waarom mensen mij eng noemen'.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jouw voorspellende gave is wel een beetje eng hoor.
Of in het vliegtuig? Wanneer was dat?quote:Op zondag 23 januari 2022 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat omikron is zo besmettelijk dat ik het kan hebben gekregen van de receptionist in het hotel, of in de supermarkt toen ik wat snacks ging kopen.
Daar zet ik ook op in. Veilige gok, wetende dat er geen negatieve PCR test overlegd moest worden voor het vliegen.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of in het vliegtuig? Wanneer was dat?
Als het echt zo makkelijk gaat dat je besmet raakt door een verkoper door twee mondkapjes, afstand en mogelijk plastic heen, dan kunnen we de boel wel opdoeken.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zet ik ook op in. Veilige gok, wetende dat er geen negatieve PCR test overlegd moest worden voor het vliegen.
Zo makkelijk gaat dat ook weer niet natuurlijk.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het echt zo makkelijk gaat dat je besmet raakt door een verkoper door twee mondkapjes, afstand en mogelijk plastic heen, dan kunnen we de boel wel opdoeken.
Of hij heeft zich snobistisch gedragen tegen het hotelpersoneel en hebben ze elke keer massaal over zijn diner gehoest in de hoop hem te besmetten.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het echt zo makkelijk gaat dat je besmet raakt door een verkoper door twee mondkapjes, afstand en mogelijk plastic heen, dan kunnen we de boel wel opdoeken.
Dan had ie ook wel een ontstoken oog gehad omdat ze hun blote kont over z'n kussen hebben geschuurd.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hij heeft zich snobistisch gedragen tegen het hotelpersoneel en hebben ze elke keer massaal over zijn diner gehoest in de hoop hem te besmetten.
Iets te enthousiast geweest met de room-service.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hij heeft zich snobistisch gedragen tegen het hotelpersoneel en hebben ze elke keer massaal over zijn diner gehoest in de hoop hem te besmetten.
Barb vroeg zich vanochtend voor de spiegel al af waar dat rode oog vandaan kwam.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan had ie ook wel een ontstoken oog gehad omdat ze hun blote kont over z'n kussen hebben geschuurd.
En/of de desserthoertjes.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iets te enthousiast geweest met de room-service.
Vorige week zaterdag, dus das wel een tijdje terug. Kan ook werk geweest zijn, die ene cursus waar de overheid er op stond om deze in person te doen en wat de hele reden voor m'n reis was.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of in het vliegtuig? Wanneer was dat?
Ja anders vervalt je QR-code volgende week.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:28 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Oja /note aan mezelf om niet te vergeten om me aan te melden voor die boostershot.
Hoop het nietquote:Op zondag 23 januari 2022 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja anders vervalt je QR-code volgende week.
Waarmee trek je dan een hele nacht door? Weinig games die mij nog echt voor langere tijd kunnen boeien.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:31 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Gisteren weer eens ouderwets aan het gamen geslagen, was het opeens weer 6 uur 's ochtendsVoelt wel echt als een throwback naar 10 jaar terug, weet ik gelijk ook weer waarom ik al die shit heb verwijderd. Echt kut dit maar gelukkig is het zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |