Oh dan is het goedquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Koffie, Koffie, Koffie, pillen.
Mijn junglemonsters zijn gek op paddenstoelenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:01 schreef -Shii- het volgende:
Zijn er ook paddenstoelen in de jungle?
Neequote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al wel wat Agent Orange bestelt tegen die lastige bladeren?
Maar wat voor pillen?quote:
Wie is er nou niet gek op @-Shii-?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn junglemonsters zijn gek op paddenstoelen
GOA en ik hadden al afgesproken dat "de pil" erin zit en slaappillen. Verder heeft hij nooit suggesties gegevenquote:
< Schrikt op!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
GOA en ik hadden al afgesproken dat "de pil" erin zit en slaappillen. Verder heeft hij nooit suggesties gegeven
Oh..quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
GOA en ik hadden al afgesproken dat "de pil" erin zit en slaappillen. Verder heeft hij nooit suggesties gegeven
Ik neem de Eerste wacht welquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Goa gaat slapen en laat de Nachtwacht met ongerust hart over aan BDS.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar..... jij rent weg..
Maar dat is doktersvoorschrift voor mijquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Schrikt op!
Slaappillen kan ik niet accepteren edoch accorderen!
Er mag wat mij betreft ook wel wat spannenders in, maar dan moet hij die rugzak de douane door smokkelenquote:
Geloof me, je slaapt prima na een dagje jungle! Geen pillen daarvoor nodigquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar dat is doktersvoorschrift voor mij![]()
Mag ik nu niet mee?
Ik sla alarm en dan ren ik wegquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je wat fatsoen kweken of hebben we weer een vacature?
Dacht dat je zei dat je niet de baas was ?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je wat fatsoen kweken of hebben we weer een vacature?
Duh! Dat spul halen we toch gewoon uit de junglequote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er mag wat mij betreft ook wel wat spannenders in, maar dan moet hij die rugzak de douane door smokkelen
Alarm voor wat?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik sla alarm en dan ren ik weg
Organisatorquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dacht dat je zei dat je niet de baas was ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |