Mag ik ook Rum van Koen en wat kampvuur terwijl ik gil?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit daar even over na te denken met een Rum van Koen bij het kampvuur.
Dat had ik eigenlijk niet moeten typenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Zit ook daar ff over na te denken bij het kampvuur.
( En laad door )
Wel heerlijk oprecht dat je dat gewoon van tevoren toegeeftquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben als eerste weg en laat alles en iedereen in de steek
Helaas niet. Alles wordt zorgvuldig voorbereid vanaf de zolderkamertjes!quote:
Ik duw je nog omver ook mocht dat nodig zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel heerlijk oprecht dat je dat gewoon van tevoren toegeeftRespect
![]()
Niks geen loze beloftes!
Dank je. Ja, ik kies geluiden waarvan ik denk dat ze bij een melodie passen, en experimenteer daarmee totdat het voor mijn gevoel helemaal klopt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Non- muziekding hier. Aangezien je een electrisch orgel hebt en waarschijnlijk iedere soort geluid kunt kiezen...
Is er een reden waarom je bij , bijvoorbeeld, Allegria, een naar mijn idee, beetje middeleeuwse clavecimbel achtige sound kiest?
I like it
Rum voor iedereen uiteraard!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mag ik ook Rum van Koen en wat kampvuur terwijl ik gil?
Baas?
Wel padden waar je aan kan likken dan ben je ook wel een dag ofzo aan het trippenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:01 schreef -Shii- het volgende:
Zijn er ook paddenstoelen in de jungle?
Gaaf! zo maak je het eigen en speciaal!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank je. Ja, ik kies geluiden waarvan ik denk dat ze bij een melodie passen, en experimenteer daarmee totdat het voor mijn gevoel helemaal klopt.
Dan kus ik liever een kikker.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wel padden waar je aan kan likken dan ben je ook wel een dag ofzo aan het trippen
Liever in Koen's rum dan in het vuurquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik duw je nog omver ook mocht dat nodig zijn
Wel als jij meegaat!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:01 schreef -Shii- het volgende:
Paddenstoelen zijn de grootste organismes op aarde! Dus ja, ook in de jungle!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:01 schreef -Shii- het volgende:
Maar gillen is mijn rol!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rum voor iedereen uiteraard!
En niets geen Baas, het begon met een vrijwillige expeditie he!
En stop gillen, anders moet ik er wat aan doen.
Er zijn hele netwerken schimmels in de bodem.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Paddenstoelen zijn de grootste organismes op aarde! Dus ja, ook in de jungle!
... Eeeuh,,,quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar gillen is mijn rol!Straks mag ik mijn jurkje ook niet meer houden
Ik kan ff niet op de naam komen maar dat zijn een soort schimmel sporen die kunnen killometers omtrek hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Paddenstoelen zijn de grootste organismes op aarde! Dus ja, ook in de jungle!
* Aoibhin geeft rugzak en bepaalt aan de hand van wat je erin stopt, of ik nog meega ja of neequote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
... Eeeuh,,,
Geef me je rugzak ff , wil je.
Exact wat ik bedoelquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan ff niet op de naam komen maar dat zijn een soort schimmel sporen die kunnen killometers omtrek hebben
Ja datquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Er zijn hele netwerken schimmels in de bodem.
< Koffie, Koffie, Koffie, pillen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin geeft rugzak en bepaalt aan de hand van wat je erin stopt, of ik nog meega ja of nee
You put the fun in fungus, dus jaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:01 schreef -Shii- het volgende:
Al wel wat Agent Orange bestelt tegen die lastige bladeren?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Helaas niet. Alles wordt zorgvuldig voorbereid vanaf de zolderkamertjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |