Daarvoor had je op de middelbare school een binasquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond natuurkunde vroeger echt wel interessant, behalve al die formules uit m'n hoofd moeten leren.
En waar bestond natuurkunde voor 92% uit?
Excusesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eend.![]()
Met donkere kleuren lijkt de ruimte kleiner.
Ik weet dat nog! [/spuit11]quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
das echt zo
daarom mocht dat toen niet meer![]()
![]()
die klikklak dingen mochten ook niet meerquote:
Ik heb er volgens mij nog steeds eentje op zolder liggen, maar die is van toen ik op een laboratoriumschool zat. Op de havo moesten we al die formules uit ons hoofd leren.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarvoor had je op de middelbare school een binas
Net als manenschijven ken je die nog? Mochten toen alleen verkocht worden met een gaatje erin, omdat iemand er eentje op zijn oog had gezet en die was eruit gezogen. Althans zo ging het verhaal.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
die klikklak dingen mochten ook niet meer
veel te gevaarlijk harde ballen aan een touwtje
En die dikke rubberen halve bollen die omhoog konden springen, moesten een gaatje hebben om te voorkomen dat ze vacuum tegen je oog aan zogen, waardoor je oog er uit kon ploppen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
die klikklak dingen mochten ook niet meer
veel te gevaarlijk harde ballen aan een touwtje
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Net als manenschijven ken je die nog? Mochten toen alleen verkocht worden met een gaatje erin, omdat iemand er eentje op zijn oog had gezet en die was eruit gezogen. Althans zo ging het verhaal.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Net als manenschijven ken je die nog? Mochten toen alleen verkocht worden met een gaatje erin, omdat iemand er eentje op zijn oog had gezet en die was eruit gezogen. Althans zo ging het verhaal.
Ik ken nog wel meer voorbeelden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
oude lul die je er bent. ik mocht de mijne er gewoon bij houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij nog steeds eentje op zolder liggen, maar die is van toen ik op een laboratoriumschool zat. Op de havo moesten we al die formules uit ons hoofd leren.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken nog wel meer voorbeelden.
Dat was zeker zo'n bal met een schijf er omheen die je als een soort pogo-stick kon gebruiken?quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was zeker zo'n bal met een schijf er omheen die je als een soort pogo-stick kon gebruiken?
Enkelbreker!
Als je haar een liefdevolle PM stuurt denk ik dat ze je het met alle liefde uitlegtquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
Kan mickytjuh ook natuurfilms uitleggen?
met knalworstjes erin?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
met praktijk?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je haar een liefdevolle PM stuurt denk ik dat ze je het met alle liefde uitlegt![]()
Knalworstjesquote:
wel naspelenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
Allemaal voor mijn tijdquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:55 schreef ToT het volgende:
Ik moet ineens aan allerlei dingen van vroeger denken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Hondenscheten enzo)
Daarvoor moet je bij @Haags zijnquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:55 schreef ToT het volgende:
Ik moet ineens aan allerlei dingen van vroeger denken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Hondenscheten enzo)
Je had vroeger zwart/wit poeder in mini babyflesjes. Kinderen maakten een gaatje in de dop om het poeder er uit te zuigen. Doordat die dop losliet zijn er kinderen in gestikt.quote:
Toen bestond de Sovjetunie zeker nog?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Smiths bacon chips
in paarse zakken
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen bestond de Sovjetunie zeker nog?
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, we hadden toen nog Treets en Negerzoenen. En Twix heette nog Raider.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dickmannsquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, we hadden toen nog Treets en Negerzoenen. En Twix heette nog Raider.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je had vroeger zwart/wit poeder in mini babyflesjes. Kinderen maakten een gaatje in de dop om het poeder er uit te zuigen. Doordat die dop losliet zijn er kinderen in gestikt.
Negerzoenen bestond nog een tijdje toch. Kon ik mij ook herinneren.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En Mars had nog rode wikkels.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ik weet nog wel een zuigflesje met een extreem ranzig rood chemisch goedje met een soort aardbeiensmaak.Een soort gel was het.
En ik ken nog van die gele zakjes zwart/wit met een ijsbeer er op.
Met klassenfeestjes op het Hengelse Zand moesten we dat altijd in een glaasje water doen om er een drankje van te maken, maar iedereen vrat het gewoon rechtstreeks uit het zakje!
Ik heb gewoon m'n boeken open liggen ja En mijn handgeschreven samenvatting. Al type ik die normaalgesproken uit en die print ik dan weer. Deze periode niet gedaan....quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:13 schreef ToT het volgende: [..] Niks mis met een beetje oldschool studeren!
![]()
kst! terug naar de studie jij! kst!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon m'n boeken open liggen ja En mijn handgeschreven samenvatting. Al type ik die normaalgesproken uit en die print ik dan weer. Deze periode niet gedaan....
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon m'n boeken open liggen ja En mijn handgeschreven samenvatting. Al type ik die normaalgesproken uit en die print ik dan weer. Deze periode niet gedaan....
Denk even aan het milieu jaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Poh, da woare mien tijgernootjes!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:09 schreef dud0r het volgende:
Ik wil tijgernootjes sateh curry terug
dat waren de beste tijgernootjes
Ik weet niet wat hier staat maar ik geloof dat het goed isquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Poh, da woare mien tijgernootjes!
Tijd om op de pannen te slaan bij Duyvisquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:09 schreef dud0r het volgende:
Ik wil tijgernootjes sateh curry terug
dat waren de beste tijgernootjes
ik sta achter dit plan!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tijd om op de pannen te slaan bij Duyvis
Kwartiertje pauzequote:
Werkt toch het prettigst, gewoon van papier.quote:
Ja worstjequote:
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kwartiertje pauze
[..]
Werkt toch het prettigst, gewoon van papier.
[..]
Ja worstje
quote:
dat was er ook jaren 90quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:11 schreef ToT het volgende:
Metalen klappertjespistolen, chocolade sigaretten....
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Vroeger toen kinderliedjes over pies en poep op tv nog kon.
Hadden beter groentemonster kunnen introducerenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Koekiemonster die nog geen groenten at.....
Dat was 20 jaar later.quote:
als ze dit bij the voice had gezongen had ze gewonnenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ze dit bij the voice had gezongen had ze gewonnen
alle K3 liedjesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:22 schreef ToT het volgende:
En er zijn nog wel meer dubieuze liedjes uit die tijd. (Of met dubieuze clips.)
Theo en Theaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Vroeger toen kinderliedjes over pies en poep op tv nog kon.
Kreeg telefoon tussendoor dus blijf spuit-11'en haha, maar ik ken ze als manenschijven, geen idee of dat de officiële naam was eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]GMTA!
Ik wist alleen niet hoe die heetten.
Stratenmaker op zee show.quote:
schrijf het er gewoon bijquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Okx de reikwijdte van wisselwerkingsdeeltjes staat niet in de Binas.
Nu hoop ik dat "de reikwijdte is omgekeerd evenredig aan de relatieve sterkte" voldoende is om te onthouden...
daar heb ik nooit wat aan gevonden.quote:
purno de purnoquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
daar heb ik nooit wat aan gevonden.
net als rembo en rembo
Je bent de enige niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
daar heb ik nooit wat aan gevonden.
net als rembo en rembo
Dat mag dus niet.quote:
Die man zal me voor eeuwig doen denken aan 'De Magiër' van de film Martijn en de Magiër. Doodeng vond ik die vroeger haha.quote:
meh. allemaal niks.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
purno de purno
achterwerk in de kast
Joost Prinsen heeft ook in zoveel kinderseries gespeeld.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die man zal me voor eeuwig doen denken aan 'De Magiër' van de film Martijn en de Magiër. Doodeng vond ik die vroeger haha.
Gaan we schermen met jeugdseries?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
heidi??
robinson croese
eek the cat?
pak de oude typmachine erbij en typ het er in. dan lijkt het net of het er altijd al gestaan heeftquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat mag dus niet.
Maar ik ga toch niet onthouden dat de reikwijdte van de sterke kracht slecht een tien triljoenste centimeter is....
mehquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
heidi??
robinson croese
eek the cat?
geen idee waar het over gaatquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:34 schreef Mickytjuh het volgende:
De reikwijdte van gravitatie wisselwerking is oneindig
De reikwijdte van de zwakke wisselwerkingsdeeltjes is 10^-19 meter
De reikwijdte van de elektromagnetische wisselwerking is oneindig
Kijk die twee oneindige zijn makkelijk en logisch...
Wees maar blij dat je de logica van een badeend niet hoeft te leren.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:34 schreef Mickytjuh het volgende:
soms leuk.quote:
Ik weet nog dat de maximale valversnelling grofweg 9 meter per seconde is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:34 schreef Mickytjuh het volgende:
DJ Cat showquote:
Glad en dun ijs mevr. greys....quote:
quote:
dexters laboratoryquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Glad en dun ijs mevr. greys....
teddy ruxspinquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
dexter
johnny bravo
telekids
gummi bears
ducktales
gargoyles
transformers
dino riders
biker mice from mars
samurai pizza cats
top catquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:41 schreef dud0r het volgende:
top cat
scooby doo
tom and jerry
looney tunes
tiny toons
Schakelllllllquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alias Smith and Jones, Secret Valley, Thomas en Senior, Dick Turpin.....quote:
Magniequote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet te oud hequote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alias Smith and Jones, Secret Valley, Thomas en Senior, Dick Turpin.....
quote:
Grofweg 10.. 9,81 in Nederland.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik weet nog dat de maximale valversnelling grofweg 9 meter per seconde is.
Ben je al klaar met studeren?quote:
Spuit 11.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Super Gran was ook nog uit die tijd of zo.
nee wij hadden oma fladderquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]Is die al genoemd dan? Da's niet Oma Fladder he.
Ik zit er net naar te zoeken want het zei mij niets. Ohw en Hetty Heyting.quote:
ken jij oma fladder niet???quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit er net naar te zoeken want het zei mij niets. Ohw en Hetty Heyting.
Ken jij Thomas en Senior?quote:
ja maar keek ik nooitquote:
Voor vandaag wel jaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben je al klaar met studeren?
Van de eerste serie is veel opgenomen in mijn geboorteplaats.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar keek ik nooit
ken het van herhalingen
geen idee waar dat wasquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van de eerste serie is veel opgenomen in mijn geboorteplaats.
Soest en daar in de omgeving. Ik heb wel eens foto's geplaatst vd filmlocaties.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soest en daar in de omgeving. Ik heb wel eens foto's geplaatst vd filmlocaties.
Er is veel in die omgeving opgenomen. Spijkerhoek is grotendeels in Amersfoort gefilmd.quote:
Ook leuk. Ik las laatst dat er een rel was omdat die snackbar werd weggehaald.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Hier is New Kids in de omgeving opgenomen.
Ow ja. Duh. Ik woon vlakbij Maaskantje
jij zat zelfs in de filmquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Hier is New Kids in de omgeving opgenomen.
Ow ja. Duh. Ik woon vlakbij Maaskantje
Viel wel mee.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook leuk. Ik las laatst dat er een rel was omdat die snackbar werd weggehaald.
Sshhhttt niet iedereen hoeft te weten dat ik zo beroemd benquote:
Wij zwijgen als het graf.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Sshhhttt niet iedereen hoeft te weten dat ik zo beroemd ben
oke oke, ik zal het stil houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Sshhhttt niet iedereen hoeft te weten dat ik zo beroemd ben
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:
Het hele forum is stilletjes.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk altijd mee hoor haha.
Ik niet,ben woosboest.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het hele forum is stilletjes.
Dat moet je niet zijn ook al snap ik het wel.quote:
Wijze raad,thanks.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet je niet zijn ook al snap ik het wel.
En mij, kop dicht en zuipen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou alleen mezelf er mee hebben.,
Echt waar?quote:
Heer Booster,quote:
Foshi.quote:
Oh wow! Wat een eer!quote:
Geen probleem hoor! *zen*quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Booster,![]()
Let maar even niet op mij.Ik moet even rustig worden.
Koester het moment.quote:
Ja doe ik, iig iemand die mij waardeertquote:
SBE ook hoor,en meerdere.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja doe ik, iig iemand die mij waardeert![]()
Ik denk dat er meer zijn die dat doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja doe ik, iig iemand die mij waardeert![]()
woosboest is van een grapje in een ander topic.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben wel heel vaak B00ST, niet vaak woos. Helpt dat?
Ja, bedoelde het ook niet zo serieus, meer een beetje afreageren van de sc nu op 40+quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer zijn die dat doen.
Ik had wel door dat ik iets had gemist ja haha.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
woosboest is van een grapje in een ander topic.
OMG jij ook al? Ik heb ook zo`n dag.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, bedoelde het ook niet zo serieus, meer een beetje afreageren van de sc nu op 40+
Oh écht? Irritant hè?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
OMG jij ook al? Ik heb ook zo`n dag.
Kon je goed doen met en nieuw deel te openen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, bedoelde het ook niet zo serieus, meer een beetje afreageren van de sc nu op 40+
FreshFruit legt het graag uit.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had wel door dat ik iets had gemist ja haha.
Ja had ik geen zin inquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kon je goed doen met en nieuw deel te openen.
Het is goed dat SBE er is en zegt dat ik rustig moet doen.quote:
Daar zijn maatjes voor.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is goed dat SBE er is en zegt dat ik rustig moet doen.
Beter zo'n persoonlijke Boeddhaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is goed dat SBE er is en zegt dat ik rustig moet doen.
Ik kan wel iets verzinnen als ik bij je mag liggen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik lig in bedje.
Maar heb geen zin om te slapen
Mijn broer,fijne vent.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Beter zo'n persoonlijke Boeddha
Te makkelijk deze.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan wel iets verzinnen als ik bij je mag liggen.
MrsL als het kleine zusje.quote:
Inkoppertje.quote:
Ik wilde hem niet maken.quote:
Verhaaltje voorlezen bedoelde je toch?quote:
Is ook zo'n standaard mannenopmerkingquote:
Voorlezen?quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is ook zo'n standaard mannenopmerking
Uhuhquote:
Wat dacht jij dan?quote:
Maar wat moet ze dan over drie minuten doen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan wel iets verzinnen als ik bij je mag liggen.
Hetzelfde wat jij en SBE dachttenquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar wat moet ze dan over drie minuten doen?
Drie minuten? Jij schat mij wel hoog in.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar wat moet ze dan over drie minuten doen?
Ik begin voorzichtig, ben nieuw hequote:Op woensdag 19 januari 2022 00:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]je schat het nog positief in
Als ik over mijn treintjes ga vertellen dan slaap je met 2 minuten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]je schat het nog positief in
Denk ik ook wel jaquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik over mijn treintjes ga vertellen dan slaap je met 2 minuten.
Speel je ook treinspelletjes?quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van mij heb je niets te vrezen.quote:
Hij doet aan LARPen als conducteur en machinistquote:
Over treintjes gesproken,een vriend van me restaureert ze voor een museum.Die kan dat echt heel goed.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Das onhandig als t op t zelfde event isquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hij doet aan LARPen als conducteur en machinist
Nope. Project treinbaan ligt ook al redelijk stil.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Net als de NS? oftewel de helft van de tijd komt ie niet?quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kleine of grote treintjes?quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over treintjes gesproken,een vriend van me restaureert ze voor een museum.Die kan dat echt heel goed.
Binnen 3 minuten toch? Doet de NS 'm niet naquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Net als de NS? oftewel de helft van de tijd komt ie niet?
Touchéquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Binnen 3 minuten toch? Doet de NS 'm niet na
Wat grappig trouwens, jij en ik zijn exact 1 dag na elkaar jarig!quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Binnen 3 minuten toch? Doet de NS 'm niet na
Ik ga vaak met de trein maar zelden last van vertraging.quote:
Ja maar zo'n bel en 'DAMES EN HEREN' in bed lijkt me ook niet bevorderlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga vaak met de trein maar zelden last van vertraging.
Oh ja ? Leuk! Een mede-Vissen!quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat grappig trouwens, jij en ik zijn exact 1 dag na elkaar jarig!
Als je gisteren hebt meegelezen zal je dat niet verbazen haha. Inderdaad.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ja ? Leuk! Een mede-Vissen!
Maar even serieus, tot 5 jaar terug ging ik dagelijks met de trein. De helft van de tijd kwam ie serieus of niet, of te laat. Soms kwam ik helemaal niet op mijn werk.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga vaak met de trein maar zelden last van vertraging.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kleine of grote treintjes?
Oh! Ik had niet meegelezen gisteren!quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als je gisteren hebt meegelezen zal je dat niet verbazen haha. Inderdaad.
De helft hier zit constant in COS rond te hangen en te praten over cosplay volgens mij. Ik kom er nooit, geen idee.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh! Ik had niet meegelezen gisteren!
Hou je in SBE.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ja ? Leuk! Een mede-Vissen!
Booster is lief.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh! Ik had niet meegelezen gisteren!
Is dat een ding hier? COS? dat staat dan voor cosplay?quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De helft hier zit constant in COS rond te hangen en te praten over cosplay volgens mij. Ik kom er nooit, geen idee.
quote:
Dan is die eikel toch nog ergens goed voor.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ahhjij ook! Door jou ben ik hier!
Wat heb ik gemist dan? Of is het teveel om op te noemen?quote:
Als je je dat nou eerder had gerealiseerd, bleef het niet bij 3 minutenquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan is die eikel toch nog ergens goed voor.
Ik ook. Alhoewel ze in het verleden erg vaak over COS hadden en ik aannam dat ze Cosplay bedoelden en pas veel later ontdekte dat ze eigenlijk over BB en andere gekke realityshows aan het praten waren.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is dat een ding hier? COS? dat staat dan voor cosplay?okayyy...ik maakte gewoon maar een grap eigenlijk
quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als je je dat nou eerder had gerealiseerd, bleef het niet bij 3 minuten![]()
Dankjewel!![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als je je dat nou eerder had gerealiseerd, bleef het niet bij 3 minuten![]()
Dankjewel!![]()
Laten we het erop houden dat ik het prototype ben van de 'vissen' haha. Open boek, hypergevoelig. Maarrrrr, ik heb mijn nickname niet voor nietsquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist dan? Of is het teveel om op te noemen?
Oh ok, ken het iig nietquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ook. Alhoewel ze in het verleden erg vaak over COS hadden en ik aannam dat ze Cosplay bedoelden en pas veel later ontdekte dat ze eigenlijk over BB en andere gekke realityshows aan het praten waren.
Ben vergeten waar COS vcor staat, @:superbadeendje weet jij vast wel?
Hier nog zo 1 dusquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik het prototype ben van de 'vissen' haha. Open boek, hypergevoelig. Maarrrrr, ik heb mijn nickname niet voor niets
Dan ben je dus bijna jarig.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik het prototype ben van de 'vissen' haha. Open boek, hypergevoelig. Maarrrrr, ik heb mijn nickname niet voor niets
Chatten Over Streams, excuus dat ik dat weet.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ook. Alhoewel ze in het verleden erg vaak over COS hadden en ik aannam dat ze Cosplay bedoelden en pas veel later ontdekte dat ze eigenlijk over BB en andere gekke realityshows aan het praten waren.
Ben vergeten waar COS vcor staat, @:superbadeendje weet jij vast wel?
De meesten hier zijn via COS op FOK gekomen. Ik ben juist via ONZ op FOK gekomen. Vandaar. ONZ sprak me wel aan alhoewel dat tegenwoordig helemaal vergane glorie is.quote:
Een dag voor mij, en ook nog eens het masternumber 33quote:
Nou @Foshizzle79 je leest het.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Chatten Over Streams, excuus dat ik dat weet.
Verrader.quote:
Dat laatste was mijn tekst!quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Een dag voor mij, en ook nog eens het masternumber 33..ik ben een 9..ook niet verkeerd, hahaha
Commentaar op Streams.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Chatten Over Streams, excuus dat ik dat weet.
Ja...had ook prima kunnen leven zonder die infoquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou @:foshizzle79 je leest het.
Een mooi Tshirt.Had ik gepost.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat heb je voor verrassing voor hem?
Huh? Wat was jouw tekst?quote:
Hij laat zien dat er haartjes op zijn zak groeien terwijl hij pas 11 is.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat heb je voor verrassing voor hem?
Vond Anouk niet leuk.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij laat zien dat er haartjes op zijn zak groeien terwijl hij pas 11 is.
Nicequote:Op woensdag 19 januari 2022 00:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat je een 9 bent!
Ik snapte 'm hoor haha
Moet je nagaan, ik heb me een tijdje afgevraagd als wat greysbones zich zou verkleden en wat haar in godsnaam bezielde. Van de anderen zoals Fruit en Eend vroeg ik het me niet eens af.quote:
Ik dacht chatten maar wat jij zegt kan idd ook wel.quote:
Herinner ik me vaag, laat me ff denken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een mooi Tshirt.Had ik gepost.
Krijg je als je hetero bent denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Moet je nagaan, ik heb me een tijdje afgevraagd als wat greysbones zich zou verkleden en wat haar in godsnaam bezielde. Van de anderen zoals Fruit en Eend vroeg ik het me niet eens af.
Booster? Ja..und? Hahaha, ik snap m ff nietquote:
Ik herinner me dat SBE eroverheen las en jij hem erover moest vertellen zodat hij ging teruglezen. Maar verder dan dat herinner ik me de details niet meer....quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een mooi Tshirt.Had ik gepost.
Was een Tshirt vol met badeendjes.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik herinner me dat SBE eroverheen las en jij hem erover moest vertellen zodat hij ging teruglezen. Maar verder dan dat herinner ik me de details niet meer....
Zo lullig was dat.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik herinner me dat SBE eroverheen las en jij hem erover moest vertellen zodat hij ging teruglezen. Maar verder dan dat herinner ik me de details niet meer....
Ik Boost mensen. En vroeger, voor die prik, betekende dat nog wat haha. Ach flauwe grap, vergeet maar snel weer.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Booster? Ja..und? Hahaha, ik snap m ff niet
Als ik hem zou hebben zou ik hem aandoen op een sollicitatiegesprek.quote:
Ja die prik heeft het wel negatief gemaaktquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik Boost mensen. En vroeger, voor die prik, betekende dat nog wat haha. Ach flauwe grap, vergeet maar snel weer.
Haha! Die had ik door. Snoop rules! For Rizzle Drizzle!quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja die prik heeft het wel negatief gemaaktmijn nick is gejat van snoop dogg (obviously)
Grappig om te weten waar iemands nicknaam vandaan komt.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja die prik heeft het wel negatief gemaaktmijn nick is gejat van snoop dogg (obviously)
Nice! Snoop is da manquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Haha! Die had ik door. Snoop rules! For Rizzle Drizzle!
Weet je waar de mijne van komt?quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Grappig om te weten waar iemands nicknaam vandaan komt.
Je bent componist zag ik? For real? Zo ja, vet!quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Haha! Die had ik door. Snoop rules! For Rizzle Drizzle!
Van de markt?quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je waar de mijne van komt?
*semi-lang-verhaal-alert*. In 1999 ging ik bij een internetprovider werken (Freeler). WIj moesten ook support geven op een IRC kanaal. Ik had nog nooit van IRC gehoord, maar toen ik het eenmaal kende, hoorde ik de volgende 5 jaar niets meer van de echte wereld.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Grappig om te weten waar iemands nicknaam vandaan komt.
Same here!quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vind hem serieus fantastisch. Als artiest, maar ook als persoon.
Een smoothiebar ofzo? Je had het wel eens verteld.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je waar de mijne van komt?
Nou, heel sneaky heb ik eerder in dit topic een stuk van mezelf gepost, zonder uitlegquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je bent componist zag ik? For real? Zo ja, vet!wat voor muziek?
Ik ga wel ff terug lezen danquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou, heel sneaky heb ik eerder in dit topic een stuk van mezelf gepost, zonder uitleg
Ohw ja.quote:
Die had DJMO gevonden.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een smoothiebar ofzo? Je had het wel eens verteld.
Gevonden! Mooi!quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou, heel sneaky heb ik eerder in dit topic een stuk van mezelf gepost, zonder uitleg
Er was iets dat een andere naam al bezet was.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw ja.
Nu mag je de mijne vertellen.
Dankjewel! Dat is de stijl waarin ik componeer. Veelal voor Amerikaanse films en series, ben ik eigenlijk toevallig ingerold. Maar ik doe ook projecten ernaast die heel anders zijn, maar dan onder weer een andere nickname. Dance en Trance bijvoorbeeld. Ik wil ze graag gescheiden houden.quote:
Oh vet! Ik hou van psytrance! Een ex van mij zat een beetje in dat wereldje (in Israël)quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dankjewel! Dat is de stijl waarin ik componeer. Veelal voor Amerikaanse films en series, ben ik eigenlijk toevallig ingerold. Maar ik doe ook projecten ernaast die heel anders zijn, maar dan onder weer een andere nickname. Dance en Trance bijvoorbeeld. Ik wil ze graag gescheiden houden.
Dit is die andere stijl (dit mag hier toch gewoon? zo niet excuus)quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh vet! Ik hou van psytrance! Een ex van mij zat een beetje in dat wereldje (in Israël)
Hallo dan.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dankjewel! Dat is de stijl waarin ik componeer. Veelal voor Amerikaanse films en series, ben ik eigenlijk toevallig ingerold. Maar ik doe ook projecten ernaast die heel anders zijn, maar dan onder weer een andere nickname. Dance en Trance bijvoorbeeld. Ik wil ze graag gescheiden houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |