op bed liggenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:15 schreef Jockari het volgende:
Nouch huismeester... Wat doet zij eigenlijk ?
zoooo herkenbaarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hehe. één keer geprobeerd.
We hadden draadjesvlees. Lustte ik niet. Dus had ik een eet-staking afgekondigd.
Ouders: Dan zonder eten naar bed!
Whuzz: MOOI!![]()
Volgede ochtend bij het ontbijt... tadaaaa! Daar was mijn draadjesvlees weer
Vind haar ook niks, mag van mij het huis meteen wel uitquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze lult teveel tijdens het eten
Dan is de regel; wat over is mag je mee gooien.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wat erg is is dat als je op een ander eet en ze jouw bord in de keuken al volscheppen
nou dan mag je toch wel zeggen, ja sorry hoor, maar dat ga ik niet allemaal opeten
Doet ze iedere avond zo.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bang dat ze te weinig had ofz, grote ogen kleine mond ofz
En zingenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze lult teveel tijdens het eten
Ik had het idee dat Kitty daar nog meer moeite mee had dan navel.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:17 schreef suzi1 het volgende:
was ook met die pizza. ze was bang niks te hebben toen krisstoff een slice wilde. terwijl er nog een grote nieu te bakken lag
ze wilde volgens mij ook niet dat 'haar' pan op tafel gezet werd
Inderdaad, moest wel altijd proeven al was dat 2 hapjes....quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:12 schreef suzi1 het volgende:
boontjes hoefde ik maar 1 of 3 te eten. verder geen probleem. mijn ouders![]()
ze zei eerst iedereen mag wel een stukjequote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:17 schreef suzi1 het volgende:
was ook met die pizza. ze was bang niks te hebben toen krisstoff een slice wilde. terwijl er nog een grote nieu te bakken lag
ze wilde volgens mij ook niet dat 'haar' pan op tafel gezet werd
En Dimi had er al wat van gezegd, maar ze doet t gewoon weerquote:
nepquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:18 schreef engine het volgende:
Ik vind Nawel alleen leuk als ze huilt. Ze is veel te vrolijk vanavond.
Geen regels, geen volgorde van de dag Helemaal niks.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:15 schreef Jockari het volgende:
Nouch huismeester... Wat doet zij eigenlijk ?
ze dankte kitty anders wel dat ze het voor haar opnamquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zei eerst iedereen mag wel een stukje
maar toen kitty zo kittig werd
wilde ze alles zelf
Als je zelf opschept= Moet alles opquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wat erg is is dat als je op een ander eet en ze jouw bord in de keuken al volscheppen
nou dan mag je toch wel zeggen, ja sorry hoor, maar dat ga ik niet allemaal opeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |