Lekker weer roddelen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:52 schreef Lpracing het volgende:
Nawal natuurlijk meteen naar bed. Volgende week moet ze er gewoon uit.
Die hebben juist we een pinquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Allemaal behalve Julio, Hanne, Nouch en Nawel.
Vorig jaar niet, toen hoorden het bewoners het steeds pas vlak nadat de genomineerden in de tv-uitzending bekend werden gemaakt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Gaat toch juist andersom eerst de bewoners dan pas wij
Ja, dat zeg ik toch ook?quote:
Ik vind de "nominatiepuzzel" altijd wel leuk in stream/cos.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dan krijg je weer de situatie dat wij alles al weten (hoor je toch) en het nog op tv moet komen.
ik denk dat alle bewoners uit lagere sociale klassen komenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:01 schreef Whuzz het volgende:
Dimitiri eet ook met zijn laadklep open.
Vera, voed dat eens op!
Waarschijnlijk mag ze er niet over praten tot iedereen geweest is.quote:
Nee, meestal krijgen wij het in de uitzending te zien, dan vlak na de uitzending komt het op scherm in huiskamer. Tochquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Gaat toch juist andersom eerst de bewoners dan pas wij
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, meestal krijgen wij het in de uitzending te zien, dan vlak na de uitzending komt het op scherm in huiskamer. Toch
Dan zou ze gewoon in de kamer kunnen blijven en helpen met opruimen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mag ze er niet over praten tot iedereen geweest is.
Mjah... gemiddeld wel ja. lager-tot-gemiddeld.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:55 schreef DonDemarco het volgende:
[..]
ik denk dat alle bewoners uit lagere sociale klassen komen
Na de fluister sessie van vanmorgenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:56 schreef C.A.I het volgende:
Zou me niet verbazen dat navel ook voor salar gaat voelt zich verraden zou karma zijn
Die is wel vermakelijker dan het "voorspel-de-nominatiespel".quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vind de "nominatiepuzzel" altijd wel leuk in stream/cos.
Alle gesprekken afluisteren en dat er dan langzaam een beeld vormt van hoe het zit
Bij tobias denk ik dat juist niet... vind dat best een hockey-lacoste-balletje...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:55 schreef DonDemarco het volgende:
[..]
ik denk dat alle bewoners uit lagere sociale klassen komen
Cytologisch analist?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mjah... gemiddeld wel ja. lager-tot-gemiddeld.
Maar dit jaar is het al iets beter dan vorig jaar voor mijn gevoel. Alhoewel dat met de nieuwe bewoners weer iets is afgezakt. Ik schat Leroy en Hanne niet zo hoog in.
Julio is best een slimme.
Die speelt het spel continue. Wel leuk om te zien.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
salar weer manipuleren nu bij nouchine
Handje op haar schouder leggen, over een gebroken hart praten.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
salar weer manipuleren nu bij nouchine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |